manga_preview
Boruto TBV 07

Sabaku no Hinata XV

Lin zděšeně poslouchala vyprávění své matky. Jak....jak je tohle možné? Zachvátila ji vlna smutku. Nechápala to. Vždyť tu ženu neznala, nepamatuje si na ni! Proč za ní teď musí truchlit?
„Takže ona zemřela?“ Uslyšela zdrcený Gaarův hlas.
Ona... ani nevyslovil její jméno! Náhle ji hlavou prolétla vzpomínka.
Aneki. Co to znamená? Tak ji nazývala Hanabi, že?
Záblesk.
Skláněla se nad ní žena. Měla tmavé, rovné vlasy, které se překrásně leskly. Usmála se a natáhla k Lin ruce. Věděla, kdo to je. Byla to ona - její matka.
Záblesk.
Běžela po chodníku. Mohl ji být tak rok. Náhle upadla a rozplakala se. „Zlatíčko!“ Vykřikla Hinata a rozeběhla se k ní. Ten strach v jejím hlase, ta láska, co z ní sálala...
Znovu zábkesk.
"Víš, neřekla jsem tatínkovi o tobě." Zašeptala maminka k batoleti. "Bude to pro něj překvapení, ale až uvidí tvou krásu, jistě si tě okamžitě oblíbí!" Její hlas byl jemný a tenký. Lin si uvědomila, že je podobný, jako má ona sama.
Všechny vzpomínky byly jakoby zamlžené a roztřesené. Lin nevnímala slova, která kdo řekl, spíše jen jejích tón.
Po tváři ji stekla slza. Překvapeně zvedla dlaň a setřela ji. Ne, ona nepláče za tu ženu, ona pláče za svou matku! Za tu, která ji byla v prvním roce života nejbližší, která ji chránila a milovala. Která zemřela, ale ještě před tím stačila dát své dítě do bezpečí.
Druhá slza rychle sklouzla z obličeje. Ta byla za její jméno. Za krásné jméno, které už nikdy víc nepoužila.
Cítila bolest na srdci. Schoulila se do klubíčka a rozvzlykala se. Náhle ji začalo brnět celé tělo. Vzhlédla, aby zjistila důvod, poté překvapeně vykřikla.

***

Gaara okamžitě vstal a rozběhl se do dívčina pokoje. V závěsu za ním běžela Hanabi a Neini-san. Silou rozevřel dveře, které, jak hned zjistil, už pootevřené byli. Rychle přelétl pokoj a a nakonec jeho pohled ulpěl na dívence, schoulené u jeho nohou: S rozšířenýma očima hleděla, jak se kolem ní seskupuje písek. Spousta malých zrníček poletovala ve vzduchu a tvořila houfy kolem jejího těla.
„Lin, to děláš ty?“ Zeptal se překvapeně Gaara.
Dívka však neodpovídala. Stále zděšeně hleděla před sebe. Zmodrala návalem chakry a znovu vykřikla: „Ne!“ Ze zarudlých očí se ji vyhrnuly slzy.
Písku bylo v pokoji stále víc a víc. Všichni si museli dát ruku před pusu, aby zrníčka nevdechli.
„Gaaro, udělej s tím sakra něco!“ Vykřikla Hanabi. Kazekage se hned sklonil ke své dceři a objal ji.
„Lin, přestaň. Musíš hned přestat!“ Křičel, aby byl slyšet přes hluk, co vydával písek, který ho začal neprodyšně obklopovat a sálající chakra. Když se pokusil zrníčka ovládnout, skončilo to bez výsledku.
„Lin, musíš přestat koncentrovat Chakru!“ Pokusil se ji poradit. Dívka zakroutila hlavou.
Jakto, že nemůže ovládat písek?
„Gaaro, nefunguje mi žádné jutsu!“ Vykřikla překvapeně Hanabi-san.
Tak to tedy je. Něco blokuje jejich schopnosti! Proč to ale nefunguje i na Aneki? Blokuje je snad ona?!
Zavřel oči a dívku pevněji stiskl na své hrudi. Ona však, jakoby jeho obětí vůbec necítila. Teď pochopil, co pro něj tohle děvče znamená. Doteď ji bral jako vytoužené spojení mezi ním, a jeho ženou. Odkaz, který po sobě zanechala Hinata, ale vše se netočí jen okolo jeho mrtvé manželky! Aneki je hlavně velice chytré a citlivé děvče. Má svou nezaměnitelnou osobnost, kde jen občas nachází prvky jeho, či Hinaty. On ji nemůže prostě jen tak vykoupit, jako: Umřela mi žena, tak si prostě vezmu naší dceru a vynahradím si to. Lin potřebuje být milována sama o sobě!
Cítil, že brečí. Slzy mu stékaly po tváři a máčely Anečiny rudé copánky. Už tolikrát toužil po tom, aby mohl vrátit čas. Teď však s přáním vidět své jediné dítě vyrůstat a vynahradit si s ním tyto chvíle. Plakal za jméno své dcery, kterým ji nikdy nahlas nenazval.

***

Venku už se stmívalo.
Hinata měla ruce ponořené ve vodě a myla nádobí tak, jako posledních devět let. Ze začátku ji to kvůli scházejícímu smyslu příliš nešlo, teď už ale po paměti věděla, kam sáhnout a vše tak bylo lehčí.
Hinata dnes dostala nové šaty, prý za dobrou práci. Ona věděla, že přes to, jak drsně se k ní ten muž chová, není jen černý – špatný. Když se nemohla spolehnout na své oči, musela lidi posuzovat podle toho, jak se chovali a co říkali. Začala více chápat, že už nejsou jen záporáci a kladní hrdinové. I když musela každý den vstávat za úsvitu a pracovat v jeho zakouřené hospodě až do večera, nemohla jen tak zapomenout na fakt, že ji ten mu zachránil život. Samozřejmě to možná udělal jen z vypočítavosti, aby ji mohl využívat jako otrokyni, možná to ale také udělal ze soucitu.
Hinata si tehdy myslela, že zemře. Udělala vše, co bylo třeba, aby zachránila svou dceru, ale sama ztratila spoustu krve. Když se probrala, uvědomila si, že už není v poušti. Vzduch byl chladnější a ona sama ležela s obvázanými ranami na měkké posteli. Ze začátku si myslela, že ji zachránila žena, které svěřila své dítě, později ale zjistila, že to byl on. Nikdy nic nenaznačil, ale ona v hloubi duše tušila, že se o ni musel starat dost dlouho, než se konečně probrala.
Poslední miska bylo umytá, uložila ji tedy do skříňky a vrátila se do stodoly, kde přespávala. Tentokrát ale něco nebylo v pořádku. Uslyšela kolem sebe svistot. Cítila, jak do ní narážejí malá zrníčka. Zrníčka písku!
„Gaaro?“ Byl to jediný člověk, který ho uměl ovládat. Přišel snad, aby ji zachránil, jak už se ji tolikrát zdálo? Žádné odpovědi se ji však nedostalo. Kdyby to byl on, už by určitě něco řekl! Náhle ji zabolelo u srdce a ona se svalila k zemi. Dlaněmi se držela za hruď a přemýšlela, co se děje. Cítila, jak z ní sálá chakra, nešlo to ale nijak zastavit.
Začala panikařit. Co se to, sakra, děje?!
Písku bylo stále víc a víc. Počáteční svištění se přeměnilo v hlasitý hukot. Uslyšela překvapené výkřiky lidí v hospodě.
Náhle se vše uklidnilo.
Ucítila teplý závan vzduchu. Něco... něco držela v náručí! Pohlédla na to.
Počkat!
Rychle zvedla ruku a ohmatal si tvář. Žádný obvaz, žádné modřiny ani špína a hlavně... Má své oči!
To, co držela v náručí, bylo zabalené dítě. Aneki.
„Hinato-sama,“ Oslovil ji někdo.
Pohlédla na něj: Byl to ten hnědovlasý ninja, co ji doprovázel cestou do Suny!
„bouře již přestala a do Písečné to není daleko. Myslíte, že to již-“
„Ne.“
Překvapeně na ni pohlédl.
„Jednou jsi dostal misi a tak ji dovedeš až do konce.“ Promluvila tvrdě. Nechápala, co se kolem ní děje, ale ani ve snu by neudělala stejnou chybu, jako tehdy!
„Dobře, promiňte.“ Uklonil se ji ninja a vrátil se na své místo na stráži.

Poznámky: 

Jak jsem tak počítala, už se pomalu blížíme k zívěru. Eye-wink Možná už jen díl, dva...

4.98113
Průměr: 5 (53 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, So, 2016-09-03 20:14 | Ninja už: 5597 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L: Ta scéna s plakajícím Gaarou a jeho dcerkou je tak krásná! Přitom mi nedá pokoj to, co vyvolala. Umí měnit minulost nebo co? Hyuugové ani Gaarova rodina takovou schopnost nemají, takže jsem napnutý jak kšandy, které nosí Choji jen o svátcích Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2009-01-29 11:58 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Hm... že by Aneki dokázala měnit minulost? Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Ne, 2008-08-24 16:43 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Teda! Deset dní jsem na dovče a co všechno nezmeškám!!!
No, jdu na další, super super!! Laughing out loud

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, So, 2008-08-23 16:01 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Jojo, souhlasím s nettiex - tohle je snad nejlepší díl... Takový hezký, procítěný (ne, že by ty ostatní nebyli) a prostě... nádherný xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-08-18 14:39 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Říkala jsem ti, že se na tvojí povídku chystám. A teď jsem se k ní konečně dostala. A musím říct, že je to ta nejlepší a nejhezčí GaaHina, kterou jsem kdy četla. Zezačátku to bylo takové...nevypsané, ale jak dílky přibývaly, začítala jsem se do toho stále víc a víc, až jsem najednou dojela sem a další díl nikde Laughing out loud
Chybky tam občas jsou, hlavně tedy v těch prvních dílech, ale postupně ubývají.
Takže Nikass, je to krásná povídka. Těším se na konec, ale zároveň nechci, aby tahle FF někdy skončila.

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Út, 2008-08-19 17:19 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Alespoň, že se trochu lepším =) Děkuji moc ;o)

edit: Nový díl na světě a zatím ještě není posledním ^^

Obrázek uživatele nika.nikule
Vložil nika.nikule, Pá, 2008-08-15 14:15 | Ninja už: 5744 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Prostý občan

ježkovi Smiling to je pěkný chudáák Hin.. mě je jíí tak líííto Sad moc pěknáá FF tak honem dalšíí

Ima koko ni iru jibun wo shinjitai...Chci věřit sám v sebe tady a teď

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Pá, 2008-08-15 08:16 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

ďalšiu kapitolu! rychlo rychlo rychlo!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-08-14 22:19 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nikasss toto je tak geniálna poviedka, že sa mi pri nej chce až plakať...
Jaaj ty tak krásne píšeš, že to všetko prežívam s tými postavami... Škoda, že už bude koniec Smiling
Ale verím, že ten záver bude geniálny, fantastický Eye-wink
A že potom bdueš písať niečo rovnako dokonalé, ako je toto Smiling
Inak, som strašne zvedavá na pokračovanie, lebo celkom ma dosatlo to, čo sa odohralo na konci...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-08-14 10:44 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Počky... už???!!! Shocked Neee já etě neci koneeec!!! Sad (fajn už sem dobrá!!! Laughing out loud) Musim uznat že tahle FF má fakt něco do sebe!!! Eye-wink A i když bych nejrači aby to mělo více částí už se vážně moc těšim na finále!!! Smiling

Obrázek uživatele Siboka
Vložil Siboka, Čt, 2008-08-14 08:32 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Aj ja si myslím,že to bola najlepšia časť...celá séria sa ti ale veľmi vydarila,naozaj bude mi za týmto príbehom smutno,ale všetko sa raz musí skončiť a dúfam,že toto dopadne dobre.

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, St, 2008-08-13 20:21 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Je to neuvěřitelně krásná povídka! souhlasím s nettiex, škoda, že už se to blíží ke konci, ale já doufám, že to dobře dopadne!
Tvoje povídky jsou krásný! Jen tak dál, opravdu se čtou moc dobře


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-08-13 17:52 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Myslím, že můžu s klidným svědomím prohlásit, že tohle byl jeden z nejlepších dílů celé téhle série.
Je to skvělé... a vypadá to dost nadějně - Hin nějak dostala možnost změnit minulost... ale přesto - nevím proč, ale bojím se... mám totiž takový špatný pocit, že možná vše nedopadne tak dokonale... že takové štěstí mít nebudou...

Btw - škoda, že už to končí... Sad

Btw č 2 xD - Hurá! první koment!xD