manga_preview
Boruto TBV 09

Kaeri 23 - večeře

Řekl jsem úterý! A v úterý jsem to ještě stihl poslat Laughing out loud vím že to asi vydají až zítra Sad ale s tím nic nenadělám Sad přes den nebyl čas Evil nevadí Smiling tak si to užijte Laughing out loud

Niki několik minut hleděla na spícího chlapce, naproti její posteli. Byl to příjemný pohled, který jí naplňoval optimizmem. Ten prcek byl strašně roztomilej. Sametové hnědé krátké vlásky zdobili jeho palici. Z toho tichého blahého pohledu jí ale vytrhl Mikonin hlas.
„Hele, nerada tě ruším při snění, ale neměla jsem bejt v 7 na večeři??“ Niki se vyděšeně ohlídla vedle své postele, na noční stolek, na němž stál digitální budík od Číňanů .
„6:54. Sakra!“ Ulekla se.
„Kdybys neměla digitální, mohla bys bejt v klidu.“ Zasmála se Mikon. Niki nechápavě zakroutila hlavou.
„Jak to myslíš??“
„Mohl by se zastavit. A už by bylo po večeři.“ Zašklebila se dívka podle.
„Nechápu.“ Nahodila Niki nechápavý obličej.
„Prostě už by ses nemusela stresovat, jak to stihneš.“ Ozval se otupělej hlas.
„Sakra, jak to stihnu!?“ Vyskočila Niki z postele a začala lítat po pokoji, div že nevzbudila chlapce, jenž měl zrovna asi půlnoc.
„Ach to vedení.“ Povzdechla si Mikon.
„Sakra….sakra…sakra!“ Sletěla Niki dolu ze schodů. Proletěla kolem Naruta, který seděl u televize. Ten se jen podivil, co je to za průvan ale moc ho to nerozházelo a tak dál v poklidu pozoroval Dr. House.
Niki rozrazila dveře rodinného domku, který podotýkám, je na kraji vesnice a vyrazila svou největší rychlostí, podpořenou Hiji chakrou, k sídlu klanu Hyuuga.
Když tam doběhla, mrkla na hodinky.
„7:07, to jde.“ Pomyslela si. „Kage bunshin no jutsu!“ Složila ruce v pečeť a zařvala. Před ní se objevil klon již s podobiznou Mikon.
„Je to na vás.“ Zašklebila se udejchaná blondýna.
„Malou!“ zařvala Mikon na Hiju. Ta se jen podle zasmála a jednu Mikon vlepila. Ta vyletěla několik metrů do vzduchu a naplácla se xichtem na zem. Ani nezaskučela.
„Něco je špatně.“ Řekla Hija, přišla k Mikon, chytla jí ocasem za nohu a začala s ní točit. Chudákovi Mikon se udělalo špatně. Hija jí škodolibě pustila v největší rychlosti. Mikon odletěla o několik set metrů dál a naplácla se opět xichtem na zem.
„Za…to…zaplatíš.“ Vydrkotala ze sebe, když se postavila za nohy a rukou si držela poškrábaný obličej.
„Máš málo chakry, dneska klon neovládne.“ Poznamenala Hija.
„Tos nevěděla už napoprvé??“ Podívala se Mikon zamračeně na Hiju. Niki zrušila klona a sedla si na zem.
„Ale co teď??“ Podívala se smutně na horu na oblohu.
„Přeměň se na Mikon a snaž se chovat jako ona.“ Řekla Hija.
„Tak to hodně štěstí. Zašklebila se Mikon a omdlela.
„Nic jiného mi asi nezbude.“ Zamyslela se blondýna, postavila se na nohy a složila ruce v pečeť. „Henge!“ Zaječela a po rozplynutí obláčku se na místě objevila dokonalé kopie Mikon.
Niki (Budu psát jí, pořád ovládá svoje tělo) opatrně přistoupila ke dveřím domu a zaťukala. Dřív než se jih stačila dotknout se rozrazili a srazili jí na zem. Zevnitř vykoukla nedočkavá Kibova hlava. Ten se rozhlídnul zprava do leva a poté nečekaně zabrouzdal pohledem na zem, kde se válela polámaná Niki. Podotýkám že on viděl Mikon. Kiba jí pomohl na nohy a začal čmuchat.
„Smrdíš jako Niki.“ Prohlásil se zaujetím. Niki se začal trochu potit a vyjeveně odpověděla.
„Henge nemění pach.“ Ani nevěděla jak jí to napadlo, ale prostě to z ní vypadlo. Kiba se zamyšleně podíval za sebe, ale nakonec jí dal za pravdu a dívka mohla vejít dovnitř. Párkrát už sice v sídle klanu Hyuuga byla, ale nikdy se tam moc nezdržela. Jednou jo, ale to jí bylo 8 a to už si moc nepamatovala. Kiba jí nechal u vchodu s tím že si zajde ještě do koupeny, ať jde do jídelny.
„Jídelna…jídelna. Jak mam sakra vědět, kde to je.“ Zašklebila se. „Mikon raď! Mikon??“
„Mikon je tuhá.“ Ozvala se Hija.
„Tos jí sakra musela tolik namlátit.“ Obořila se na ni dívka.
„Chtěla sem pomoc.“ Bránila se liška.
„Tak se ti to moc nepovedlo!“ Zařvala v duchu a vkročila do prvních dveří, které uviděla. Vlezla pravděpodobně do obývacího pokoje. Všude po stěnách byli obrázky členů klanu. Na jednom nalezla i Mikon. Uprostřed pokoje byl velký ručně vyřezávaný a pravděpodobně starožitný stůl. V rohu pokoje byl krb. Atmosféra tam na Niki působila, jako by se ocitla někde v minulosti. Musela ale uznat, že výzdoba byla pěkná.
„Mikon, co tady děláš?“ Ozval se za Niki mužský hlas. „Nemáš už být v jídelně??“
„A..ahoj Neji.“ Vykoktala Niki a pozdravila tak Mikoninýho strýčka. (Nevim v jakým přesně jsou příbuzenským stavu. Snad sem to trefil Sticking out tongue )
„Eh…no…chtěla sem si připomenout tu krásnou atmosféru, co doma panovala.“ Řekla Niki, ani nevěděla kde k tomu přišla. Neji se jen usmál a pokračoval v chůzi někam, bůh ví kam.
„Mikon, tak kde jsi??“ Ozvalo se odněkud, Niki očekávala že to bude asi jídelna, takže se vydala po hlase a měla pravdu. Dorazila do místnosti, ve které byl jen jeden dlouhej dřevěnej stůl. Hodně židlí a na zdech několik obrazů krajiny. Niki se posadila na jednu ze židlí a usmála se naproti sobě sedícího Kibu.
„Proč si nesedneš vedle mě?? Jako když si byla malá?“ Zeptal se udiveně.
„Sakra, já mam sedět tam?? KUA! Mikon vstávej!!“ Zamyslela se Niki a začala čumět do blba.
„Ta se jen tak neprobere, raděj mysli.“ Odbyla jí Hija.
„Eh, Niki blbla v nemocnici. Nevím kolik má ještě chakry.“ Začala Niki.
„Jak to sem patří??“ Podivil se Kiba.
„Nevím, jak dlouho mě ještě udrží a tak sem ti chtěla koukat co nejvíc do tváře….tati.“ Nelíbilo se jí řikat tati někomu jinému, ale bylo to pro Mikon. A taky se vůbec nepoznávala, byla najednou nějaká výmluvná. Kiba její slova ale přijal, zhluboka se na ní usmál. To už se ale objevila ve dveřích Hinata s nějakou mísou. Niki jen udiveně pozorovala jak jí na talíř hází dušenou brokolici.
„Dobrou chuť miláčku, tvoje oblíbené jídlo.“ Usmála se na ni Hinata, a následně začala nandávat Kibovi a sobě.
„Cože, to je tvoje oblíbený jídlo??“ Kulila Niki oči. „Takovej humus??“ Pomyslela si, nechutně na tu zelenou věc, páchnoucí jako něčí zvratky koukala. Hinata si všimla jejího úšklebku a udiveně se zeptala.
„Děje se něco??“ Niki se na ní opět usmála.
„Né nic, mami.“ Řekla a s velikou nechutí si hodila první kus té hnusné věci do pusy, ani jí nežvejkala, rovnou polykala. Po požití prvního sousta se musela bránit aby nehodila znechucený obličej a tak se jen kysele usmívala.

Poznámky: 

Původně sem si myslel že to vsoukám do jednoho dílu Laughing out loud ale nakonec sem se to rozhodnul utnout. Protože jinak by to znamenalo další zbrklej konec Laughing out loud Tak psaný večer Laughing out loud ale nemyslim si že tam bude moc vtipnejch věcí Laughing out loud ale třeba se zasmějete Laughing out loud

4.97222
Průměr: 5 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2009-12-10 21:42 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

supeeeer

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Ne, 2008-08-17 17:30 | Ninja už: 5862 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

nettiex to jídlo ? přijde horší Laughing out loud že tě ty první komenty ještě baví Laughing out loud
Kubby13 veř že mučení tou tvojí cibulí neni o moc lepší Laughing out loud
Fistt krátký ?? Laughing out loud mě to stačí Eye-wink já mučim rád, muhuhe Evil
sorafay by bylo blbý, kdyby přišel Laughing out loud jj těž se na další Laughing out loud no, mohl sem říct že na Hatakeho, ale to by byla reklama Laughing out loud
San Inuzuka jo Laughing out loud je to chudák Laughing out loud přeměnu by použil i klon Eye-wink
bishee chápat to nebude Laughing out loud ale tak musí nějak zahnat nudu Smiling
Akitawa doufam že jí nemáš moc studenou Laughing out loud abych tě neměl na svědomí Laughing out loud Niki to schytá pořádně Eye-wink
Rika hmm Laughing out loud chudák ?? počkej až se probere, to to schytá lištička Laughing out loud co máš proti XICHTU ? Laughing out loud
Tak všem moc ARIGATOU

[img][/img]

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-08-15 07:05 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

taky nesnáším brokolici xDD je nechutná xDD hej jako chudák Mikon, co jí to děláš xDD tam s ní mlátíš...xD
BTW. oh ty chyby...mé oči!! xDD nezbudil a výraz xicht...jéžiši xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Čt, 2008-08-14 19:21 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Myslíš, že tam nebylo moc věcí ke smíchu??? Já sem celou dobu, co to čtuna zemi Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud !!! Mikon K.O. a NIKY Laughing out loud Sticking out tongue bude taky zchvíli taky K.O. XDDD!!! Rychle pokráčko Laughing out loud Laughing out loud Sticking out tongue Kakashi YES !!!

Obrázek uživatele bishee
Vložil bishee, Čt, 2008-08-14 16:11 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

no rofl brokolice...uz se tesim na dalsi dil...a Narut a DR.house..myslis ze to bude chapat??Smiling

Přátele si drž blízko, ale nepřátele jěště blíž.
With Great Power comes Great Responsibility.

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-08-14 12:10 | Ninja už: 19839 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Myslim že Neji je Mikonin strýc z druhýho kolene!!! Sticking out tongue Chudák Niki zrovna ona Ramenová mistryně musí jíst dušenou brokolici!!! Laughing out loud Že si eště nikdo nevšim že použila přeměnu!!! Eye-wink Fakt dobrej díl!!! Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-08-14 01:08 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hahahaha, jemine, chúď Niki, že sa musela premeniť na Mikon, jeeejda, hádam jej na to Kibík nepríde xDD
Fuuuj, brokoolicu? Nieee, tú nechem ani vidieť Laughing out loud
Parádna časť, už sa veľmi teším na pokračovanie Eye-wink

Btw: Naruto pozeral Housa? xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Fistt
Vložil Fistt, St, 2008-08-13 20:52 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

to je kraaatkyyy ty me muciiiiiis:D:)

Ninja!

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, St, 2008-08-13 19:39 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

ááá...mučenie brokolicou Laughing out loud ...to by som nechcel zažiť Laughing out loud ...další skvelí diel Kakashi YES

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-08-13 18:56 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Smrdíš jako Niki... xD tak to se povedlo Laughing out loud a to jídlo... lituju ji xD
Super dílek... Kakashi YES

Btw - škodolibě vítězoslavný pohled - první koment! Sticking out tongue