manga_preview
Boruto TBV 15

Vyhrála jsem

Představte si, že žijete svůj život plnej prázdnejch dnů. A ty dny plynou a plynou … Ale vy si stejně přejete, aby nikdy neuplynuly. Protože nechcete zemřít.
Ne, nechcete… Protože smrt je něco … Odpudivýho. Nikdy nechci zemřít, nikdy … Ale, jde to? Asi ne, přiznávám …

Vítr zafoukal kolem ženiných vlasů a rozvázal je do prostoru. Bylo zamračeno, šedivo. Temné šero se vznášelo všude kolem, ale nejvíc v její mysli.

Je zima …

Mladá žena se otřásla a ještě víc stiskla lano vedle její tváře. Svírala ho pevně … Téměř do něho zarývala nehty. Po tváři jí stekla horká slza a dopadla na dřevo, na kterém seděla. A další … A další … Máčely tu dětskou houpačku, jako kdyby uvízla v dešti.
Houpačka … Všímáte si? Místo, kam se uchylují smutní lidé. Když je v životě něco zklame, sednou si sem, jenom mírně se pohupují, svůj obličej opřou o jeden z provazů a přemýšlejí … Kolem těchto míst bývá takový zvláštní klid, ale musíte si vybrat dobu, kdy jsou všechny děti ve škole. Protože když sem příjdete jindy, znamená to, že jste šťastní. Jste matka nebo otec a máte zdravé dítě, které si tady někde hraje … Ale teď, teď bylo právě deset hodin. Pondělí dopoledne. Doba, na kterou tak dlouho čekali. Zbytečně …

Sakra, proč mám pořád černý myšlenky? Poslední čas nemyslím jinak. Na ty hnusný věci jsem za ty tři dny vzpomínala víc než na ty dobrý. Potřebuju zvednout hlavu! Zvednout hlavu a podívat se nahoru, sakra! Ale nejde to. Můj zrak je přitahovaný k zemi. Blbá gravitace … No dobře, já vím, že za to může něco jinýho … Blbá smrt!

„Kushino-chan?“
Něčí hlas prořízl těžký vzduch. Další žena přišla blíž a usmála se. Ale tenhle úsměv nebyl šťastný … Byl daný z milosti.
„Je mi … Je mi to líto. A ještě, zrovna dneska …“
„Co se dá dělat, Tsunade-san,“ zvedla hlavu sedící dívka. Ale vzápětí se podívala dolů, tam, kam se dívala předtím. Na zemi viděla něco víc … Vzpomínky.
„Třeba … Třeba je v pořádku,“ zašeptala najednou.
„Je,“ přikývla Tsunade.
Kushina se na ni znovu podívala.
„Ale … Jak to víte?“
Žena zamrkala. Vždyť jenom reagovala –
„Nemohl zemřít,“ řekla okamžitě. Musí jí zvednout náladu!
„Slyšela jste o tom to, co já?“
„Ano …“
„Pak jste slyšela i tu větu: ‚Všichni … Všichni zemřeli.,“ zadrhla se jí slova v krku. Teď zřejmě čelí tomu nejtěžšímu, co ji v životě potkalo. Právě … Teď? Kdy měla být šťastná, šťastná …
Tsunade se zamračila.
„Kam se poděl ten tvůj optimismus?“
„Pořád ho mám.“
„Vážně?“
„Akorát se schovává …“
„Nebylas to ty, kdo věřil v dobrý konce? Kdo pořád říkal, že všechno dopadne dobře?“
Kushina sklopila oči.
„Já …“
„Ty. Ty přemýšlej tak, jak jsi přemýšlela předtím … On přece nemohl zemřít! Zrovna tři dny před tím, kdy ho měli jmenovat!“ rozvášnila se žena. Prudce máchla rukou a pročísla usazený vzduch.
„Máte pravdu,“ přikývla Kushina. Moc rychle ztratila sama sebe. Moc rychle se nechala ovlivnit jednou jedinou větou. „Víte, Tsunade-san … Když jsem si ho vzala, věděla jsem, že to bude složitý. Jako nejlepší shinobi vesnice musel být pořád pryč a já jenom čekala. Čekala a čekala … Na to až se vrátí a taky na to, až mi jednoho dne řeknou, že už se nevrátí … Je těžký poslat svoji lásku tam, kde se bojuje. A ještě těžší je sedět potom doma.“
Tsunade přivřela oči a zhluboka se nadechla.
„Znám to,“ zašeptala potichu. „Vím, jaké to je … A i já tehdy ztrácela naději. Ale to je to nejhorší, co můžeš udělat.“
„A to nejlepší je …“
„Čekat. A věřit. Pořád musíš věřit.“
Dívka vzhlédla nahoru a vstala. Lavička se trochu rozhoupala, když byla zase tak lehká jako obyčejně. Kushina si jenom otřela slzy.
„Děkuju,“ usmála se.
Žena mlčky přikývla. Rádo se stalo … Ale potom, dostala nápad.
„Zajdeme na saké?“ navrhla. „Můžeme posbírat pár přátel, třeba Jiraiyu a Orochimara, i když ten nebude chtít, tak třeba Hakuma a-,“
„Ne,“ zavrtěla Kushina hlavou a zazubila se. Zhluboka se nadechla a nasála vzduch do plic. Už se jí trochu vyjasňovaly myšlenky … Pomalu, jistě.
„Rozumím. Ty půjdeš čekat, že?“
„I když bych takhle mohla čekat až do konce života, saké si nechám až na oslavu. Oslavu na počest novýho Hokage.“

Kdysi v nebi existovali jenom dva andělé. Dva, a každej byl úplně odlišnej. Jako nebe a zem, jako peklo a ráj, akorát že oni byli … Zvláštní. Jeden měl bílý křídla a druhej černý. Jeden byl Víra a ten druhej Beznaděj …
Po čase se do sebe zamilovali. Někdy to tak bývá, že dvě úplně jiný bytosti spojí svoje životy, jenomže potom je těžký odhadnout, jak budou vypadat jejich potomci. Víra byla pro to, aby byli po ní, ale Beznaděj měl svoji pravdu. A nakonec, narodil se člověk. S polovinou víry a s polovinou beznaděje ve svým nitru. Měl to pro něho být základ a podle toho, jak by žil, jedna nebo druhá půlka by se rozvinula na úkor tý druhý. Tak se jeho rodiče domluvili a řekli si, že do jeho života nebudou zasahovat. Nebudou zasahovat do ničích životů …
Jenomže Beznaděj to nedodržel. Někdy za námi, potomky jejich potomků, stojí a našeptává. A Víra je v nebi, aniž by tušila zradu …
Já ho odehnala. Podívala jsem se výš, výš a výš, za sluncem, až do nebe a našla tu polovinu víry uvnitř mě …

„Kushino-san? Co děláte?“ zeptal se muž ze strážnice Jižní brány.
Mladá žena se na něho jenom usmála.
„Čekám.“

Čekám, čekám … Chci ti říct, že budeš otcem. Chci, aby se ti splnil sen, abyses stal Yondaime Hokage. Je toho tolik, co musíš vědět. Ne, tobě se nemohlo nic stát …
Chci vidět ten tvůj krásnej nesmělej úsměv, chci, abyses nenápadně dotkl toho obrovskýho bílýho klobouku, až všichni budou křičet tvoje jméno. Chci, aby se na mě v ten okamžik ty tvoje neuvěřitelně modrý oči podívaly a já z davu mohla naznačit jedno slovo: 'Děkuju.'
Stojím tu a dívám se, jak nebe hoří rudými mraky. Je to krásný … Celá ta krajina je úžasná. No dobře, je to nic oproti mojí zemi, ale tahle jí tak trošku konkuruje. Ty nádherný zelený stromy a ten písek, jak se třpytí na cestě … Dokonce i ty tři siluety mají něco do sebe, když jdou vidět jenom černý stíny oproti tomu světlu.
Počkat … Tři … Siluety …

„Minato!“

***

A už nikdy nebude muset čekat. Vždycky bude vědět, kde je ... Teď má být žena Hokageho. Nejsilnějšího muže vesnice ... A také, nejcennějšího.
V Chránit jsem řekla, že Kushina věří na anděly. Chtěla jsem to rozvíst ... Protože nevěřit na ně ... Proč vůbec nevěřit? Když existuje něco tak krásnýho, v co se dá doufat.
Tahle fanfikce vznikla nejdřív jako jedna myšlenka - úplně první odstavec -, která mě napadla tak měsíc zpátky. A já ji chtěla dát do FanFikce, psala jsem a psala ... Celkem improvizovaná FF xD
A taky, nechtěla sem, aby Kushina mluvila moc spisovně, tak omluvte tu hovorovost xD
Další MinaKushi ... Když tenhle pár je tak úžasnej! ^^ Jsou pro sebe jako stvoření ... (I když já bych brala MinaMina, sakra! xDD)
No jo ... Bylo jasný, že se vrátí, ne? Smiling

4.97619
Průměr: 5 (42 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Čt, 2008-12-25 00:00 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

To bylo nádherný. Ten příběh o Víře a Beznaději, jak nějaká pohádka. Je to hrozně depresivní, ale skončí to dobře, jako pohádka. Prostě klásný...

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Ne, 2008-10-26 13:31 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

Minatko-hime, to je tak pěkný... jsi doopravdy konožská princezna, ani nevím jak mě to napadlo, ale prostě seš Smiling vždycky když čtu o Kushině a Minatovi, chce se mi brečet, jelikož jsou to ti rodiče, které Naruto nikdy nepoznal... mám slabost pro minulost a (bohužel) mrtvé postavy a proto tenhle pár tolik miluju... a jsem ráda, že tady na Konoze jsou lidé jako ty, kteří mi tu lásku k nim dokážou převést do slov, které mě vždy tak potěší a vyvolají záchvat nostalgie... arigato Smiling
(neobvykle dlouhý komentář plný smysluplných slov, zázrak Laughing out loud)




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, So, 2008-10-25 11:15 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Mináto a Kushina, môže byť niečo krajšie ako títo dvaja spolu? Puzzled
pochybujem, oni boli skrátka stvorení jeden pre druhého, rovnako ako Minnie a jej poviedky Kakashi YES

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-09-15 14:15 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Vážně strašně moc vám děkuju, ještě jednou ... Moc si těch komentářů vážím Smiling
Btw. Ramy: Osobní spisovatel? xD To zní dobře! Laughing out loud

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Mina Mane
Vložil Mina Mane, St, 2008-08-27 15:40 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

jej to je úžasná poviedka fakt krásna Laughing out loud

Niekedy je sila, ktorá vzišla z porážky väčšia ako tá ktorá pozná iba víťazstvá Laughing out loud

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, So, 2008-08-16 09:33 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

AAch toto bolo také krásne, smutnučké a také poetické. Nikto iný nevie takto krásne písať o týchto dvoch osôbkach, o ich strachu, šťastí a láske. Ty si niečo ako ich osobný spisovateľ. Laughing out loud Sticking out tongue Tak sa toho drž!!!

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Pá, 2008-08-15 19:44 | Ninja už: 6247 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

"Chci vidět ten tvůj krásnej nesmělej úsměv..."
Vetička, ktorá ma úplne dostala... Zásah do čierneho, Min. Jediná veta, sedem jednoduchých slov a predsa si v nej vyjadrila toľko veľa... Takú tú obrovskú lásku, ktorú Kushina k Minatovi cítila... Takú tú obrovskú dôveru, ktorú v neho mala... Znie to smiešne, ale s tej jednej vety som ja úplne mimo. Ako veľmi? Dokonca tak, že nejdem nič iné komentovať... Dokonca tak, že miesto dvojkilometrového píšem len kilometrový komentár Smiling

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Pá, 2008-08-15 13:13 | Ninja už: 6134 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Šest bodů z pěti!!!
Ty tvé FF jsou vždycky originální. Smutné, ale i veselé. Najdu v nich něco, co v žádných jiných ne.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Pá, 2008-08-15 12:30 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Pět bodů, víc nevím, co říct.... =)

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-08-15 00:40 | Ninja už: 6205 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Uhm....dlouho jsem seděla nad klávesnicí a nevěděla co napsat....Tak snad jen...Minnie, ty píšeš jako anděl *-*.
Tohle bylo dokonalý...zkrátka, k tobě ten pár MinaKushi tak nějak patří. Je tvůj a nikdo by o nich nemohl psát lépe.
P.S.: MinaMina? xD chúdě Kushina xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-08-14 12:03 | Ninja už: 6246 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Minnie, vieš ako ja milujem tieto tvoje jednorázovky na tento párik? Smiling
Oni sú také dokonalé, precítené, smutné a veselé. Sem tam plné beznádeje, ale v zápätí sa tam všetko rozjasní, ako obloha po búrke...
Príde mi to ako okienko do tvojej dušičky, ktoré na chvíľku pootvoríš a ukážeš nám, čo sa tam ukrýva...
Anjeli, kto by na nich neveril? Na nich sa veriť musí, nie? Eye-wink
Či je to už anjel plný beznádeje alebo viery...
Krásna poviedka, aj keď, priznám sa, mala som určité pochybnosti, či ich dáš dohromady zase... Ale som rada, že sa to tak nestalo... Takmer som zabudla, že ty im vždy dopraješ šťastný koniec Smiling
Ďakujem ti, že si to tak rozvila a dala sem...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-08-15 12:07 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Aligátor gozaimashta ^^ xD


a EDIT ^^

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Dibla
Vložil Dibla, Čt, 2008-08-14 11:31 | Ninja už: 6017 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Mno, vzhledem k tomu, že to čtu pár minut po tom, co jsem vstal, si to budu muset přečíst znovu, páč přes zalepený oči a slzy (ty jsoou z tý FF, ne ze vstávání Smiling) se čte docela blbě. Tak snad ti přidám lepší komentář až líp uvidím a přečtu si to znovu. Smiling

Vééélký návrat, těšte se!
No tak hrozný to zas nebude, bude to jen spíš pokus o návrat a obnovení své dávno zašlé a nikdy nevzniknuvší slávy Laughing out loud.

K nakouknutí Smiling moje tvorba

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-08-14 11:22 | Ninja už: 20049 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Min ten odstavec s Vírou a Beznadějí(-em Eye-wink) mě totálně dostal!!! Laughing out loud Napsala si to tak dobře a opravdově zároveň... teprv teď si vlastně uvědomuju že je to všechno pravda!!! Shocked Je to tak krásný protože je vidět že to vycházelo přímo z Tvýho nitra a takový věci sou vždycky ty nejlepší!!! Smiling Myslim že Ty bys nedokázala Minata zabít... a když už tak si musela být v dost velkym šoku!!! Sticking out tongue Proto doporučuju abys to taky nikdy nedělala protože my si u Tvých FF rádi připomeneme jaký to byl skvělý shinobi!!!!! Eye-wink

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, St, 2008-08-13 20:29 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

hmm.. mooc krasna ff.. ta cast s temi andely me totalne dojala.. mas moc hezky styl psani.. takovy osobity.. povedlo se a jen tak dal! Smiling

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, St, 2008-08-13 20:13 | Ninja už: 6097 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Jaaj, ja posledni dobou vsechny jenom chvalim a rikam jim jak dokonale pisou a u tebe to hadam nebude jiny... Laughing out loud A to, protoze je to dokonaly! Nadhera! Skvele! MinaKushi je nadherny par a ty na nej pises nadherny povidky! Krasa, fakt!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-08-13 18:11 | Ninja už: 6115 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Úžasné, skvělé, dokonalé, cituplné, výborné... mám pokračovat? Asi nemusím... sama víš, že tahle povídka je jednodušše jedna z nejlepších.

Víš.. já vím, že jak to pořád opakuju zní to trapně a neupřímně - ale... já fakt nevím, co ti už psát... máš velký talent ke psaní, a skvěle ho využíváš. Máš v sobě něco zvláštního, co ostatní k tvým povídkám přitáhne, a nedovolí jim odejít... a když to smícháš se skvělým námětem, dobře volenými slovy, a pěkným dějem... co může vzniknout? Minatina povídka, samozřejmě Smiling

Btw - ale s jedním nesouhlasím Sticking out tongue - žádná MinaMina xD hezky MinaKushi Laughing out loud

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, St, 2008-08-13 18:10 | Ninja už: 6409 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

To bylo nádherný, Minato- ale musím říct, že u tebe to ani jinak nejde. Ach Ach, proč všichni píšou tak smutně? Naštěstí to skončilo šťastně a manžílek se jí vrátil (ou, kdo jsou ti druzí dva?).
Hned je jasný po kom Naruto zdědil tu náklonnost k houpačkám Laughing out loud
A jinak- ten jednokřídlý anděl jménem Beznaděj mi hned připomněl Sephirotha, jaj Laughing out loud