manga_preview
Boruto TBV 09

Nový začátek || 6.Kapitola : Překvapení - Velké setkání odloženo

Sasuke nechápal. Otevřel dveře a to, co viděl, ho naštvalo. Ubohý Daisuke! Zapomněl, že ho pronásledují i Akatsuki. A to, co viděl z dálky, ho šokovalo.
„Půjdeš s námi, jinchuuriki.“ Řekl muž, zahalený v černém plášti s červenými obláčky.
„Takže Akatsuki, jo?“ Ušklíbl se Daisuke.
Muž zahalený v plášti se ještě víc zamračil.
„Z nás si srandu dělat nebudeš!“ Vykřikl a odhalil se.
Plášť mu sjel po ramena. Odhalila ho oranžová maska,ve které byla jedna dírka na oko. Tobi?
„Slyšel sem o tobě. Prý jsi ještě dítko. Je to pravda?“ Poškleboval se Daisuke.
Tobi ale nebyl veselý jako vždy.
„Daisuke…tohle je vážné. Proto se odhalím.“ Sasuke vzdychl.
Tobi se rozhodl ukázat Daisukemu svůj mangekyou sharingan. Jak veselé. Začal vzpomínat,kdo v Akatsuki ještě je. Kisame,Zetsu,Deidara,Tobi,Pein a Konan. Skoro všichni, až na Sasoriho a jeho bratra. Tak proč přišel Tobi sám? Plánuje něco vedlejšího? Proč…zatracený Madara…
„To snad ne…tak ty jsi…“ Následně Daisuke zařval bolestí, jelikož ho Madara podrobil měsíčnímu čtenáři. Juugo, Karin a Suigetsu zamyšleně pozorovali svého velitele. Co chystá, když jim jejich kořist přepadl někdo jiný? Sasuke konečně vystoupil a ukázal se Madarovi.
„Sasuke? Co tu děláš?“ Zeptal se naštvaně Madara, který již držel omráčeného Daisukeho na zádech.
„Chtěl sem se ho zmocnit,stejně jako ty.“ Pokrčil rameny Sasuke a zadíval se mu do jeho odhalených očí.
„Takže si chtěl postavit osmiocasého proti listové,jo? Nezapomeň,že mého Kyuubiho už překonali,možná že to jutsu udělají znovu…“ Zamračil se Madara.
„A co ty s ním chceš dělat? Vidím, že ho proti Konoze asi nepostavíš.“ Ušklíbl se Sasuke.
„Chci zpět Kyuubiho….mám od něj slíbenou…malou službu. Neznáš proroctví?“ Sasuke se na něj překvapeně podíval. Proroctví?
„Jako proroctví?“ Vyslovil svojí obávanou otázkou.
Madara se chtěl chopit odpovědi, když v tom někdo otevřel dveře.
„Sakra,tým z listové!“ Zamračil se Madara a pokynul Sasukemu, až zmizí. V mžiku byli pryč všichni, i Sasukeho stoupenci.

„Haló! Je tu někdo, dattebayo!“ Řval Naruto na celé skladiště.
„Jsi fakt pako, Naruto! Takhle ho jedině odeženeš!“ Zakroutila hlavou Sakura.
„Už jsou stejně pryč.“ Vzdychl Kakashi a porozhlédl se po místu činu.
„Jste si jistí, že tu opravdu byl?“ Zeptal se ninjů. Ti spěšně přikývli.
„Samozřejmě, před tím,než jste přišli, tu určitě byl!“ Prohlásil jeden z ninjů.
„To znamená jedno…“ Podotkla Kurenai, která si zatím prohlížela kapičky krve na podlaze.
„Byl unesen?“ Vyslovil obavu všech Lee.
„Vypadá to tak.“
Přikývla Hinata a použila byakugan, aby prohlédla, jestli tu ještě někdo není.
„Nikde nic.“ Informovala pak.
Kakashi následně přivolal své psy,aby vyčmuchali,kdo tu byl. A zjistili velice zajímavou zprávu.

„Tsunade-sama! Tsunade-sama!“
Řvala Shizune na celou chodbu a nesla páté hokage nějakou zprávu. Nemohla jí otevřít, jen věděla,že je velmi důležitá.
„Přišla zpráva z kamenné. Mohla by jste?“ Řekla udýchaně a podala Tsunade dopis.
Ta si ho se zájmem prohlédla. Z kamenné? Proč z kamenné? Použila pečetě a otevřela ho. A nad jeho obsahem jí klesla čelist.
„Shizune! Okamžitě pošli týmu 7 a týmu 8 posily! Rychle!“
Vykřikla. Shizune z jejího povelu byla trošku vystrašená, proto se před odchodem z místnosti otočila.
„Co..tam bylo?“
Tsunade si znovu vystrašeně četla dopis. Pak se podívala na Shizune.
„Zmizel a je tu znovu….Madara…Madara Uchiha!“

„Co to znamená? Že se po stopěti letech objevil znovu nějakej blbec z Uchiha klanu ,dattebayo?“ Postěžoval si pěkně zhurta Naruto.
„To nebyl nějakej blbec, jen tak náhodou!“ Začala poučovat Sakura.
„Byl to první ninja,který ovládl mangekyou sharingan. Madara byl poražen jen prvním hokagem.“
Naruto jen napodobil rukou Sakury mluvící pusu a dostal pěknou ránu do hlavy.
„Nemusíme se tu navzájem pobít,když máme tak silného nepřítele.“
Usmál se Kakashi.
„Já za to nemůžu, že mě chce Sakura-chan zabít!“
Pronesl na omluvu Naruto. To ale schytal další od Sakury.
„Kam půjdeme teď?“ Zeptal se strachovaně Kiba.
„Nikam, musíme počkat na posily.“ Odpověděl chladně Shino.
„A vůbec, ještě sem si ani pořádně nezabojoval, dattebayo!“ Stěžoval si znovu Naruto,který se konečně zvedl po dvou ranách od Sakury.
„Chceš boj? Tak pojď!“ Ušklíbl se Lee a uděláš svou vyzývací pozici.
„Ehm…s tebou jsem zrovna nemyslel.“ Pokrčil rameny Naruto a nechal Leeho napospas osudu odmítnutého souboje. A podivní události začaly...

„Deidaro,Tobi…“
Řekl Pein dvojici Akatsuki. Tobi se zatím už stihl vrátit s jinchuurikim.
„Tobi,podal si hlášení,že u jinchuuriki Yamata byl i jinchuuriki Kyuubi,že?“ Zeptal se Pein. Tobi přikývl.
„Fajn…přiveďte ho. Hned.“

„Museli jsme udělat nouzová opatření. Tým Kakashi a tým 8 se na cestě setkal s nepříjemnými překážkami. Znovu spatřili krev a cítili zápach Madary Uchihy.“
Prohlásila Tsunade. Davy ninjů se rozlehl šum. Jak to? Tak najednou…
„Potřebujeme pár dobrovolníků, kteří by nám šli na pomoc týmu. Kdo se hlásí?“
Dav najednou utichl. Všichni se báli tak mocného ninjy jako je Madara.
„Já jdu.“
Přihlásil se někdo. Byl to Shikamaru, vždy líný a otrávený ninja, který je ale ochotný položit život za své přátele.
„Ještě někdo další?“
Zvolala Tsunade. Po Shikamarovo přiznání se rozhodl pomoci i Neji a Konohamaru. A po pár minutách se vydali na cestu.

Když už uběhlo dobrých pět hodin, nad kamennou se rozlehla noční obloha a vystoupil velký bílý měsíc. Ninjové ale pořád hlídali brány po nenadálém útoku Akatsuki. Hlídali i nebe, ovšem si nevšimli velkého, neurčitelného objektu. Samozřejmě to byl Deidarův pták,na kterém seděl i Tobi.
„Deidaro-senpai?“
Zeptal se Tobi, který před ostatními členy neustále skrýval svou identitu.
„Co je, Tobi?“
Odpověděl naštvaný Deidara, který hledal jinchuurikiho a snažil se vyhnout hlídkám.
„Ehm…ten jinchuuriki je támhle.“
Řekl a ukázal dolů na hýbající se tečku, která rozkřikuje věty končící dattebayo. Deidara přikývl a potichu sletěl dolů. Naruto nic netušil,jen mluvil se Sakurou s dívčího hotelu.
„Naruto!“
Vřískla Sakura,když si všimla Deidary,jak se na Naruta řítí. Naruto naštěstí stihl včas uhnout a všimnout si,kdo to je.
„Ale ne, Deidaro-senpai, náhlý útok se nevydařil…“ Vzdychl Tobi a seskočil dolů. Samozřejmě nikdo netušil,kdo se pod maskou ukrývá… Sakura seskočila dolů po bok Naruta.
„Fajn, Naruto, postarej se o toho v masce, já něco udělám s tím nahoře.“ Řekla. Naruto přikývl, i když ho vůbec nenapadlo,že by si to spíš měli vyměnit. Ale Sakura se za tu dobu stala zkušenější. I Naruto..
„Teď tě dostanu,jinchuuriki!“
Křikl Tobi a udělal znamení rukou.
„Katon,Housenka no Jutsu!“
Vykřikl nakonec a doslova vyprskl na Naruta proud ohniných koulí. Ten včas uhnul a stihl vytvořit rasengan. Nakonec ho ale musel zrušit,jelikož ho Tobi zasekl dalšími ohnivými údery. Nakonec se k němu ale přece jen dostal a použil svůj rasengan. Trefil se? Sakura mezitím vyskočila nahoru a snažila se svými pěstmi ptáka trefit,aby spadl. Věděla,že dole je Deidara skoro bezbranný. Pták jí ale bezútěšně unikal. Nakonec se rozhodla použít novou techniku.
„Doton: Doryuudan!“
Ze země se zvedl obrovský bahnitý drak, který vzplane při sebemenším styku s ohněm. Deidara se zděsil, jelikož pár sekund před vytvořením pocítil výhodu a použil pár svým vybuchujících pavouků. Bylo pozdě a hořlavé bahno díky výbuchu chytlo,takže se výbuch tisíckrátnásobně zvětšil. Teď dopadla Sakura stejně jako Naruto. Trefila se? Má ho?

Poznámky: 

Takový popletený díl Angel

4.636365
Průměr: 4.6 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2018-08-08 21:17 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise L3: Tak takový překvapení sis na nás nachystala. Nedá mi to, abych se nezeptala... nebyl Jinchuuriki Gyukiho Killer Bee? Nebo sis toho Daisukeho vymyslela? Já vím, jsem detailistka, všechny tím štvu. Ale od dílu je to lepší a lepší. Rozhodně povídka graduje a těším se na velký souboj.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Po, 2008-11-17 16:59 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

dobry dil Smiling

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Čt, 2008-08-14 21:28 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Jeje, jak se ti ta úprava zlepšila. Smiling Pokud si opravíš i ty předchozí díly, mlžeš si je dát taky do série. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-08-14 19:20 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ancik, to je skvelé Laughing out loud Jaaj to pokračovanie sa mi moc páči, naberá to na rýchlosti xDD
Ale že zápach Madari? To má byť čo? Ja som na Madarka háklivá, on nezapácha Sticking out tongue
No už sa teším na pokračovanie Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.