manga_preview
Boruto TBV 09

Neverná 7

Sasori stále bežal a cítil, že už potrebuje prestávku. Zrazu zbadal potok. Rozhodol sa tam utáboriť. Ľahol si na zem a zaspal.

Tenten stále bežala a pri tom rozmýšľala. Nechápala prečo sa nedokázala rozísť s Nejim. Veď ho už nemiluje! Slnko už začalo vychádzať a Tenten bola unavená. Rozhodla sa nájsť si nejaké pekné miesto a tam sa utáboriť.

Neji vstal dnes skorej, lebo chcel prekvapiť Tenten. Chcel s ňou ísť na jedno krásne miesto. Rýchlo hodil do seba raňajky a vydal sa k nej domov. Po ceste rozmýšľal, ako sa dostane k Tenten. Nechce ju zobudiť búchaním na dvere. V tom dostal nápad. Pôjde oknom! Takto naladený prišla k Tenteninmu domu a vošiel oknom dnu. Tam ho čakalo nemilé prekvapenie. Tenten nebola doma. Neji sa rozhodol ísť za Tsunade, či nedala Tenten nejakú misiu.

Tenten zrazu začula potok a vydala sa smerom za ním. Uvidela malý ostrovček. Rozhodla sa, že tam sa utáborí. Preskočila potok a stúpila na ostrovček. Zrazu ho zbadala. Bol to on! Opieral sa o strom a spal! Bol to Sasori! Tenten nevedela, čo má robiť. Ale jej únava jej to povedala. Musí sa utáboriť tu! Ďalej by už neprišla. Tenten sa oprela o strom oproti Sasorimu a zaspala.

Neji sa neúspešne vracal od Tsunade. Nevedel, kde Tenten môže byť. V tom dostal nápad. Ide sa spýtať strážcov brány, či ju nevideli. Rozbehol sa ku bráne. Mal šťastie, dnes tam boli tí istí strážcovia, ako včera večer.
,,Prosím Vás nevideli ste Tenten? Má hnedé vlasy v dvoch drdoloch, hnedé oči....“ povedal Neji.
,,Áno tú som videl. Včera okolo polnoci opúšťala Konohu!“ povedal jeden strážca.
,,A ktorým smerom šla?“ spýtal sa Neji.
,,Šla smerom na ten kopec!“ ukázal strážnik na kopec.
Neji sa slušne poďakoval a odišiel. Nejimu sa zdal ten kopec povedomí. V tom ho to napadlo. Sem išli, keď boli na misii. Na tej misii, po ktorej sa Tenten začala správať tak čudne. Niečo sa tam stalo, ale čo?

Slnečné lúče svietili Sasorimu priamo do tváre. Zobudil sa na to. Chcel to ignorovať a spať ďalej, ale nedalo sa. Slnko ho chcelo za každú cenu zobudiť. Rozhodol sa to vzdať a otvoril oči. Zrazu ju zbadal. Bola opretá o strom oproti. Pokojne spala. Sasori si myslel, že sa mu to sníva, preto si namočil hlavu do potoka. Chcel vedieť, či to bol len sen. Otočil sa, ale stále ju tam videl. Nevedel, čo má robiť má odísť alebo počkať, kým sa zobudí? Prešla dlhú cestu aby ho našla. Asi by mal ostať. Rozhodol sa, že ide zohnať nejaké jedlo. Na dôkaz, že neodišiel nechal tam Hiruko.

Neji zatiaľ vyšiel na kopec. Zbadal tam skalu. Z tej skaly bol krásny výhľad na Konohu. Na tej skale zbadal lístoček. Vzal ho do ruky a prečítal si ho.
,,Aha, tak už viem prečo sa Tenten správala, tak čudne!“ povedal Neji.
Nevedel, čo má robiť. Má ísť do Konohy a povedať to Tsunade alebo ju ma ísť hľadať. Je predsa sama v lese. Hocikto ju môže napadnúť. Ale, čo ak je so Sasorim? Veď jej napísal tento lístoček. Určite s je. Musím ísť za ňou.

Tenten zacítila vôňu opekanej ryby. Jej mozog vyslal signál, že je hladná a preto sa zobudil. Keď otvorila oči zbadala Sasoriho ako opeká dve ryby. Chvíľu ho pozorovala. Potom sa on otočil a videl ju, ako ho pozoruje.
,,Myslel som, že budeš hladná! Máš za sebou hodný kus cesty! Nech sa páči!“ povedal Sasori a podal Tenten rybu.
Tenten sa na ňho pozrela. Nevyzeral nahnevane, ba naopak vyzeral šťastne.
,,Ďakujem!“ povedala Tenten a zobrala si rybu.
Sasori si zobral druhú a sadol si vedľa nej. Obaja pri jedle nepovedali ani slovo. Tenten dojedla ako prvá a šla si umyť ruky do potoka.
Sasori ju len mlčky pozoroval. Nevedel, čo má iné robiť. Má sa jej spýtať, prečo prišla alebo nie?
Tenten tiež nevedela, čo má robiť. Má mu to povedať? Ak áno dokáže to? Musí nabrať odvahu.
,,Sasori?“ spýtala sa nesmelo Tenten.
,,Áno?“ ozval sa Sasori.
Tenten sa nadýchla, že mu to vysvetlí, ale nevydala zo seba ani hláska. Nevedela, čo s ňou je.
Sasori čakal kým mu to vysvetlí. Po chvíli však zistil, že jej bude musieť pomôcť.
,,Prečo si sem prišla? Neboj sa nič ti nespravím!“ povedal milo Sasori.
Tenten nevedela prečo, ale mala chuť mu to všetko povedať. Pozrela sa mu do očí. Videla v nich lásku, nehu.
,,Sasori, je pravda, že chodím s Nejim. Chodila som s ním ešte predtým, než sme sa stretli. Milovala som ho. Ale keď som ťa spoznala, začala som ťa milovať viac, než jeho. Nanešťastie vždy, keď som sa s ním chcela rozísť, vyznal mi lásku. Nedokázala som to a preto som chcela ujsť. Buď s tebou, alebo sama! Ako som tak utekala uvedomila som si, že ťa milujem viac ako svoj život! Pochopím, ak ma začneš nenávidieť.“ povedala Tenten a pozrela sa do zeme.

Ako Sasori zareaguje? Stretne ich Neji? Čo spraví Tsunade? Toto všetko a ešte viac sa dozviete v ďalšom dieli.

Poznámky: 

Dúfam, že Vám nevadí, že som to trošku natiahla. Po dlhom čase znovu pokračko a viete vďaka komu. Je to vďaka Sorafay. Bez nej by som nemala motiváciu napísať pokračko.

4.75
Průměr: 4.8 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Ne, 2009-01-25 18:01 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Doufám, že ještě budeš mít mnoho a mnoho motivace, protože pokud z ní vnikne tak krásné dílko opravdu stojí za to Eye-wink

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Pá, 2008-10-31 19:14 | Ninja už: 5753 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Heh, milujem dlhé texty. XD A toto ma potešilo. Je to zaujímavé, wow! normal sa tesim na dalsie, az som zabudla na diakritiku. Laughing out loud

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-08-11 15:39 | Ninja už: 6049 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ale noo, vďaka mne? Niee. Ty si tú motiváciu mala, len trošilinku postrčiť bolo treba a nový dielik je vonku Smiling
A je skvelý, naozaj Smiling Konečne ho našla a povedala mu to. Ale asi budú problémy. Nejinko sa tam zrejme ukáže, že? No na to sa moc teším xDD Ako aj na to, čo jej povie Sasori Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele naruto x sasuke
Vložil naruto x sasuke, Po, 2008-08-11 19:49 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

Tak to som zvedavá aj ja. Zajtra sa do toho asi pustím. Som rada, že konečne som začala písať.