manga_preview
Boruto TBV 08

Čekání ve tmě! - 13 Děsivá skutečnost - stálá hrozba!

„Tak proč jsi nás chtěl vidět?“ zeptal se brzo ráno Naruto Itachiho, a zívl.
„Musíme se domluvit, co dál.“ vysvětlil.
„Jak to myslíš?” zeptal se nechápavě Naruto.
„Tak za prvé, Hinato, vracíš se k ANBU nebo zůstáváš?” zeptal se Itachi na rovinu.
Hinata se usmála.
„Zůstávám!” řekla tak rozhodně, až se Naruto musel usmát.
„Dobře! Takže se musíme domluvit na plánu proti Akatsuki! Mám totiž podezdření, že Pein už zjistil, že jsem přešel na vaši stranu nebo lépe řečeno, že jsem od vás nikdy neodešel. To je teďjedno. Právě ted má organizace Akatsuki pouze jednoho člena a tím je Pein, ale dlouho to nepotrvá! Klidně bych se vsadil, že jakmile se dozvědel o neúspěchu mise, začal shánět nové členy! Stále mu chybí Pětiocasý, Devítiocasý a také Jednoocasý, protože Kazekage mu stále odolává!” vysvětlil současnou situaci Itachi.
Naruto se na něj zamyšleně podíval.
„Takže jsi tím chtěl říct, že v příštích dnech se máme připravit na možnou válku?!” zeptal se ho udiveně.
Itachi pouze kývl.
„Chápu. Proto si myslím, že by nebylo moudré zdržovat se stále v vesnici!” řekla po chvíli Hinata.
Naruto kývl.
„Máš pravdu, ale odejít úplně také nemůžeme! Co kdyby Pein zaútočil na Konohu i přesto, že už tu nejsme, aby nás vylákal?!” namítl.
„Musíme to udělat tak, aby vědel, že jsme utekli, ale stále jsme blízko Konohy! Snad se nás pak nebude pokoušet vylákat hrozbou!” řekl Itachi po dlouhé době mlčení.
„My?!” zeptali se Naruto a Hinata jednohlasně.
„Samozdřejmě! Snad jste si nemysleli, že vás pustím samotné!” řekl překvapeně Itachi.
„Eh no, mysleli.” vykoktal Naruto.
„Tak na to rychle zapomeňte a ještě dneska bychom měli jít za Tsunade, oznámit jí novinky.” řekl rozhodně Itachi.
Naruto zmučeně přikývl a zmizel za Tsunade.
Hinata se pousmála.
„Je pořád stejný!” řekl do ticha Itachi.
Hinata se trochu zarazila, ale pak se znovu usmála.
„Ano, je stále stejný, ale přece jenom vyspěl a zesílil!” souhlasila.
„Máš pravdu, každopádně ve dnech před bitvou byste se měli naučit nové techniky, bude to vaše výhoda proti nepřátelům!” navrhl Itachi.
„Také mě to napadalo a dokonce už jsem i s jednou začala! Naruto má také určitě nějakou!” zapřemýšlela Hinata.
„A i kdyby neměl, už tak jich má dost!” oznámil Itachi.
Hinata se po něm zvědavě podívala, ale nakonec to nechala být.
...............
„Příště se na Tsunade vykašlu!” nadávala po cestě do budovy Sakura.
Tsunade ji totiž poslala pro velmi těžké a staré knihy, přes půl Konohy do veřejné knihovny. Byly to knihy o léčení a nejstarší historii Konohy. Právě šlapala po schodech nahoru do budovy, když tu najednou do někoho narazila. Všechny knihy i se Sakurou byly v tu ránu na zemi.
„Au! Sakra, kdo si my-” začala Sakura nadávat, ale přestala, když se na dotyčného podívala.
„S-Sasuke? Co tady děláš?!” vykoktala překvapeně Sakura a mírně zčervenala. Vzpomněla si totiž na včerejšek. Sasuke se pousmál.
„Myslel jsem si, že bych tě mohl najít a zeptat se, jestli náhodou nemáš volno! Mohli bzchom zajít na oběd!” řekl nevině Sasuke.
Sakura se usmála.
„Jasně, že mám čas! Jen tohle odnesu Tsunade a můžeme jít!” souhlasila hned.
„Dobře, ale pomůžu ti! Ať se s tím netaháš sama!” nabídl se Sasuke a vzal polovinu knih.
Sakura mu poděkovala a po zbytek cesty do kanceláře šli mlčky. Když došli ke kanceláři Tsunade, Sakura se už už natahovala že zaklepe, ale zastavil ji povědomý hlas.
„Tsunade! Mě je jedno, že se ti to nelíbí, ale mi dneska prostě odejdeme! Je to pro dobro vesnice!” křičel na Tsunade Naruto.
Sakura se podívala poděšeně na Sasukeho, který nebyl schopen slova a zděšeně se díval na dveře.
„Naruto! Je to moje poslední slovo! Vy nikam nepůjdete!” křikla zpátky Tsunade.
„Tsunade! Nevíme přesně, kdy Pein zautočí, ale bude to brzy! A vím jistě, že většina vesničanů by za mě a za ostatní nerada položila život! Vždyt víš, že tu stále nejsem moc vítaný!” řekl už trochu klidněji Naruto, ale bylo poznat, že se ke klidu přemáhá.
„Ano, vím o tom Naruto, ale i když odejdete ... co si myslíte, že tím získáte nebo zachráníte? Vždyt Konoha bude ve válce tak jako tak.” řekla smutně Tsunade.
„Ano, na to už jsem také myslel! Tady máš , až bude nejhůř, pošli do toho trochu své chakry a já, nebo kdokoliv z nás, bude vědet, že se něco děje! Okamžitě tady budeme!” ujistil ji Naruto a něco ji předal.
Tsunade si to od něj váhavě vzala.
„Dobře! Ale ted už běž, a ať se vám nic nestane!” popřála mu smutně.
„Díky! Dáme na sebe pozor!” odpověděl Naruto a ozvalo se slabé ...puf.
V tu chvíli Sasuke a Sakura vtrhli do kanceláře. Tsunade se po nich podívala.
„Sakura! Sasuke! Vy ...slyšeli jste to?” zeptala se jich.
Oba kývli a Tsunade si povzdechla.
„Než mi budete něco vyčítat,, tak si sami uvědomte, jak je tvrdohlavý, nic by s ním nehnulo!” řekla utrápeně Tsunade.
Sasuke se zarazil, protože chtěl něco namítnout, ale nakonec to vzdal.
„Ano máte pravdu! Ale přesto ...” zašeptal Sasuke.
Sakura mu položila ruku na rameno.
„Neboj, on se vrátí!” řekla konejšivě.

4.91892
Průměr: 4.9 (111 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2021-02-12 23:09 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise pro V: Už jsem myslela, že se bude chtít Sasuke přidat a ono nic. No jo, myslet znamená ... vědět. Laughing out loud Tak přeci jen bude střet. A nebude to nic pěkného. Je strašně milé se dozvědět, že Gaara je v pořádku. Byla bych nerada, kdyby se mu něco stalo.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-08-06 17:59 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Itachi zvolal bojovú poradu, lebo má obavy, že Pein zaútoči na Konohu. Nejako som si nevšimla, že ho už prepustili z väzenia Sad Vymysleli stratégiu a Hin ostáva s nimi nie ako ANBU. Sakura vrazí do taktiež asi prepusteného Sasana a vypočujú rozhovor Tsunade a Naruta o predpokladanom útoku Peina. Som vydesená, že Sasuke je zdesený, ten chlapec sa nejako preporodil, možno mu Oro preštruktúroval osobnosť, alebo ho vykastroval Shocked Sakura ho aspoň vďaka autorke môže utešovať, aby sa nebál, Sasanovi asi treba zaobstarať pampersky hihihi

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Pá, 2009-12-18 19:07 | Ninja už: 5320 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Krasa Eye-wink

Jsem fanda:

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2009-01-05 22:32 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

god díl máš opravdu talent

Obrázek uživatele Naruťák111
Vložil Naruťák111, Čt, 2008-08-28 13:04 | Ninja už: 5785 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

skveleee davam 5 bodu

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Čt, 2008-08-21 12:07 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

souhlasím skvělé nádherné užasné .. krásné..

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, So, 2008-08-16 14:53 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

super-mega-absolutně-skvělý!!!!!!! Už se moooooooooooooooc těšim na pokráčko Laughing out loud !!!!

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Pá, 2008-08-15 11:40 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

Smiling pekneeeeee:)

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele tivka
Vložil tivka, Čt, 2008-08-14 19:12 | Ninja už: 5760 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

super Smiling

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, St, 2008-08-13 21:54 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

U tvých povídek lituji že čtu tak rychle Laughing out loud
Jsou nádherné.

Obrázek uživatele Assori
Vložil Assori, Út, 2008-08-12 14:24 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/1878/what_bleach_minor_character_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele Noriko Kawashi
Vložil Noriko Kawashi, Ne, 2008-08-10 18:26 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

skvělé, super, strhující, jako vždy Smiling

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, So, 2008-08-09 23:02 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

abstak...dalsi dalsi dalsi!!!

Obrázek uživatele HinataHyuuga2
Vložil HinataHyuuga2, So, 2008-08-09 20:42 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Prostě úža ty píšeš ty nej povídky !Moc se ti to povedlo =)

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, So, 2008-08-09 19:00 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

jupí další dílek Smiling tolik jsem se načekal a konečně je tu další díl děkuju Smiling

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele U-zu-ma-ki Naruto
Vložil U-zu-ma-ki Naruto, So, 2008-08-09 17:32 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

super!!!!! nemůžu dočkat dalšího dílu takže si prosím pospěš Laughing out loud

Obrázek uživatele Naruto15
Vložil Naruto15, So, 2008-08-09 16:26 | Ninja už: 5939 dní, Příspěvků: 86 | Autor je: Recepční v lázních

Je to opravdu dobré Smiling Tento díl se i vážně povedl Eye-wink