manga_preview
Boruto TBV 09

Sasukeho polibek

V květinovém stánku se hádají Sakura s Inou.

„No tak, Velké čelo, vzdej to. Sasuke je můj,“ šířil se po obchodě Inin hlas.

„Ino!! Sasuke nikdy tvůj nebyl a ani nikdy nebude!“

„Tak se na sebe podívej. Vedle tebe si Sasuke musí vybrat mě!“

„Tak hele! To já jsem se Sasukem ve skupině, tak že je jen otázka času, než se do mě zamiluje. Nemáš šanci Ino-pig.“

Obě cele naštvané stojí naproti sobě a dál se hádají. Mezi tím tajně sleduje Hinata Naruta.

„Ach jo. Proč vždycky, když chci Narutovi něco říct, tak se celá sesypu? Musím to konečně překonat a říct mu jak moc ho mam ráda. Jenže ztratím řeč, když se na mě podívá těma krásně modrýma očima. Ach jo! Proč je to tak těžké? Ale polibek přece vydá za tisíc slov. Nemusím mu nic říct a přitom tím řeknu všechno. Co to? On jde do květinářství? To je tak romantické místo, třeba mi koupí květinu?“ povídala si Hinata sama pro sebe.

Mezi tím se hádka v květinářství zvrhla skoro ve rvačku, když tam přišel Naruto a za ním Hinata, bylo pár květináčku rozbitých a ty dvě házely po sobě kytky a hlínu.

„Ach jo. To už se zase hádáte o Sasukeho?“ vložil se do toho Naruto.

„Do toho se nepleť Naruto, stejně tomu nerozumíš,“ ozvala se Sakura.

„Já vám nerozumím? Sasuke o vás stejně nestojí!“

„Cože!! Jak to můžeš říct, neviděl jsi, jak se na mě dnes díval Sasuke.“ A poupravovala si svůj blonďatý cop.

„Ne tak to jsem si teda nevšiml. Dyť vám nedal ani pusu.“

„To je jen otázkou času!“

„To ji spíš dostanu já, zase.“

„Jo?? Tak to se můžeme vsadit.“

„Dobře Ino! A až vyhraju, tak všechny tři mi dáte pusu.“

„Cooo!?“ namítala Sakura.

Tak přece chce, abych ho políbila,“ pomyslela si Hinata.

„Dobře.“

„Ale Ino!!“

„Klid Sakuro. Naruto, ale jestli vyhraje jedna z nás, tak ji dáš svůj přívěsek!“ A přitom na něj ukázala.

„Coo!! Víš, jak těžce jsem pracoval, abych ho získal!“

„Taková je sazka.“

„Ino, to přece nejde.“

„Ale no tak, Sakuro, přece si nemyslíš, že má Naruto nějakou šanci.“

„Dobře, já to beru,“ vlezl jim do toho Naruto.

V tom do květinářství vstoupil Lee.

„Co bereš? A proč to tu vypadá tak divně?“ vyptával se Lee.

„Jen jsme se vsadili, kdo první splní náročnou ninjovskou misi, vyhraje,“ vysvětloval mu Naruto.

„Ninjovskou misi, říkáš?? Tak to jdu do toho taky a ukážu vám, jak jsem skvělý ninja!“ najednou se zarazil. „Co je to vlastně za úkol??“

„Kdo jako první dostane polibek od Sasukeho, tak vyhrává Narutův přívěšek,“ odpověděla mu tentokrát Ino.

„Co!? Líbat se se Sasukem?! To není žádná ninjovská mise!“ namítal Lee.

„Jak chceš, ale já své slovo neberu zpět, jako správný ninja!“

„Ehm… no… ehm… dít já taky ne!“ najednou se začal dívat na špinavou zem a povzdychl si. „Líbat? Ach jo.“

„Nechci se chlubit, ale já jsem si už pusu dal se Sasukem. Dattebayo!“

Náhoda,“řekly si holky, „klikař.“

„Tím bych se nechlubil,“ podotkl Lee

„Co jsi to řekl?!!“

„Nic nic. Tak jo, dohodnuto. Gai-sensei, nezklamu vás, ukážu všem, že jsem skvělý ninja.“

S těmito slovy, zdvihnutým palcem a zábleskem v zubech se rozloučil a utíkal hledat Sasukeho. Hned za ním běžel Naruto a Hinata. Sakura s Inou uvízly ve dveřích, jak se obě vrhly ven. Když se konečně dostaly ven, zmizely jako opravdoví ninjové

*-*

Jako první našla Sasukeho Ino.

„Sasuke!!“ A hned ho objala.

Sakra! Zase ona. Musím se jí nějak zbavit,“ řekl si Sasuke v duchu.

„No ták, Sasuke. Já vím, že mě máš rád. Tak už toho nech a dej mi pusu.“

„Nech toho! Mám důležitější věci na práci!“ odtrhl ji od sebe a zmizel pryč.

Musím se někde schovat!“ pomyslel si, zahnul za roh a vrazil do Leeho. Když si všiml, kdo do něj vrazil, udělal okouzlující pohled, kterým se snaží sbalit Sakuru.

Sakra Lee, nemam čas, musím na schůzku s Kakashim. A proč se na mě tak divně dívá??“ zamyslel se Sasuke.

„Ahoj Sasuke, pěkný den. Co říkáš?“ A pousmál se na něj. Což Sasukeho šokovalo.

Sakra co je to s ním?? To zase si dal Saké??“ pomyslel si Sasuke. “Jo je pěkně, no a??“

„No...ehm… mohl bys mne něco naučit?“

„Hmm… a co jako?“

„Ehm… no… Líbaní.“

„Co??“

„Ne že bych to neuměl, jen bych to chtěl zdokonalit.“

„Tak na to zapomeň!!“ A šel dál.

Mezitím Naruto udělal znamení ruky a vykřikl Oiroke no jutsu. Stal tam jako dívčina, aby okouzlil Sasukeho a šel ho hledat. Našel ho, když odcházel od Leeho.

„Ahoj, vidím, že jsi ninja. To bys mi mohl pomoci.“

„Ehm…No…o co jde??“

„No jsem tady poprvé a ráda bych dostala pusu.“

„Co??“

„Vlastně chci najít nemocnici, je tam můj děda. Prosím,“ usmála se na Sasukeho, ten přikývl a šli. Konoha nemocnice nebyla daleko a cestou Naruto přemýšlel, jak donutí Sasukeho aby ho políbil a Sasuke zase přemýšlel, jak se dostane ke Kakashimu.

„No a jsme tady.“

„Dekuji, za odměnu mě můžeš políbit.“

Trochu divná odměna, ale je hezká, tak proč ne?“ pomyslel si. „Takovou holku jako jsi ty neznám.“

To asi proto, že nejsem holka. Fůj, až tohle skončí, celý týden si budu v kuse čistit zuby,“ pomyslel si Naruto.

Všechno z dálky pozorovala Ino se Sakurou. Sasuke už se chystal dívku políbit, když v tom Naruta začalo strašně bolet břicho, odstrčil Sasukeho a utíkal do nemocnice. Musel se hodně soustředit, aby neztratil kontrolu nad jutsu.

Teď je moje šance,“ řekla si Sakura.

„Ahoj Sasuke co tady děláš??“

„Nic! A co ty?“

„No…vlastně tě hledám.“ To už se tam objevila Ino s rukou za zády. Nejspíš tam měla něco schovaného.

„Sasuke koukni co mam,“ ukázala na jmelí, co měla v ruce. Zvedla ho vysoko nad Sasukeho a blížila se k němu. Sakura nemohla nic dělat jen se dívat, jak se ho líbá.

Né to jsem měla být já. Kua!!

Puf!! Sasuke se proměnil v dřevo.

„Chachacha dostal tě výměnným jutsu. "Musím na to jít chytře, jinak Sasukeho nedostanu!“ Sakura si všimla, že Sasuke na cestě viděl Leeho a chce jít radši cestou přes most. Předběhla ho, skočila do vody a začala dělat, že se topí. Jakmile Sasuke slyšel volat Sakuru o pomoc, utíkal ji zachránit. Když skočil do vody, došlo mu, že je to past. Voda byla jen po kolena. Vyšel zpátky na břeh a Sakuru zachránil Lee. Sakura ležela a předstírala, že nedýchá, trochu otevřela ústa a čekala na první pomoc. Lee nečel ani minutu. „Konečně jsem to dokázala!“ Objala ho a začala se s ním líbat, když otevřela oči, viděla strašně vysmátého Leeho. Ihned ji došlo, že Sasuke ji nezachránil, ale Lee. Když se Lee pokusil znovu políbit, dala mu ránu a naštvaně odešla na druhý břeh, kde byl Sasuke. Lee šel za Sakurou, snažil se jí vysvětlit, že jí chtěl zachránit. Naruto, kterého už nebolelo břicho, šel za Inou, která šla za Sasukem. Naruto si nejdříve všiml Sakury a Leeho, pak mu došlo, že tam je i Sasuke. Použil své Oiroke no jutsu, nevyšlo mu, jak by chtěl, objevil se sice jako holka, ale úplně naha.

„Tak jo o co jde??“ ptá se udiveně Sasuke. V tom se zarazil, protože Ino použila své jutsu. Udělala pečeť a vykřikla: „Shintenshin no jutsu“

„Ino! To je podvod! Hned Sasukeho nech!“

„Sakuro, máš smůlu. Sasuke mě políbí a ty prohraješ!!“

„Sakra, to není fér!“ naříkala nahá dívka.

„Ahoj nahá krásko, já jsem Rock Lee, nejlepší ninja z vesnice skryté v listí.“

Ino v Sasukem šla ke svému tělu, aby ho políbila, jenže Sakura se nechtěla dívat, a tak vzala tělo od Ino a začala s ním utíkat pryč. Sasuke běžel za ní. Naruto za Sasukem a Lee za Narutem. V takové sestavě běhali centrem vesnice. Dokonce i kolem smluveného místa, kde se měli Sasuke a Kakashi sejít.

„A Sasuke konečně. Jdeš pozdě!“ Všichni ale proběhli, Kakashiho si ani nevšimli, a běželi dál.

To je divné. Proč Sasuke nechce, abych ho naučil novou techniku a místo toho běhá za Sakurou, která má Ino v náručí. A ta holka co běhá s nimi, není náhodou nahá?“ řekl si Kakashi.

Když zase všichni běželi zpátky, objevil se před Narutem Kakashi.

„Ahoj děvče, nevím, co ti ti tři udělali, ale tohle by se ti mohlo hodit.“ Vyndal kdo ví odkud župan. Naruto najednou zčervenal. Lee odstrčil Kakashiho, aby byl k Narutovi blíž. Kakashi se postavil vedle a oběma bylo jedno, že Sakura s Ino běhají kolem nich a Sasuke za nimi.

„Nechceš tu provést? Jsi tu určitě ve vesnici nová.“ Nabízel jí Kakashi.

„Né! To já tě chci provést.“

„Jsem jonin, elitní ninja, tomu věř děvče!“

„Hej, Kakashi, to přece říkám já!“

„Co??“ zarazil se Lee.

„NARUTO!!“ zařvali oba najednou.

PUF! A objevil se místo krásné, nahá holky oblečený Naruto. Kakashi a Lee byli naštvaní a pěkně Naruta za ten vtípek zmlátili.

Ino už byla vyčerpaná a tak neměla moc chakry, nic jiného jí nezbylo než se vrátit zpět do své mysle. Sasuke udělal pečeť na uvolnění mysle a v tu chvíli Sakura zakopla a spadla na Ino. Sasuke byl úplně zmatený, před chvíli byl u potoka a najednou je v centru vesnice vedle zmláceného Naruta.

„Ino, Sakuro, jste v pořádku??“ zeptala se Hinata.

„Jo, ale proč jsi na Sasukeho nic nezkoušela??“

„Jo. Když nehraješ, tak nedostaneš pusu od Naruta jestli vyhraje.“ Souhlasila Sakura s Ino.

„Nemysli si, že jsme si nevšimly, jak se na něj koukáš.“

„Jenže já chci radši políbit Naruta než Sasukeho,“ vybreptala ze sebe Hinata.

„Tak to aspoň zkus,“ řekla Sakura a k tomu namítla, „stejně tě Sasuke nepolíbí.“

„No dobře, já to zkusím.“

„Sasuke, mohl bys mě políbit??“ Sasuke byl stále zmatený, a tak nebyl proti. Jemně ji chytil za obličej a potom jeho ruka vjela do vlasu. Přitáhl si jí blíž a políbil. Ani nevěděl proč, ale líbilo se mu to víc, než myslel. Všichni byli překvapeni, dokonce i Hinata. Jakmile jí Sasuke pustil, šla za Narutem, aby mu vše vysvětlila. Že by raději líbala jeho, ale když k němu přišla, Neřekla vůbec nic. Naruto si sundal přívěšek. Chytil jí za ruku a vložil do dlaně přívěšek. Viděl, jak se na něj dívá, tak ho vzal a pověsil jí ho na krk.

„Víš Naruto… vlastně jsem chtěla, abys vyhrál ty, abych dostala…“

„Jo já vím. Taky jsem chtěl, abys to vyhrála ty, než Ino. To kamarádi dělají.“ Skočil jí do toho Naruto.

Tak jsem to ale nemyslela.

Když Naruto odcházel domů se sklopenou hlavou, dohonil ho Sasuke.

„Hele co jste si tam s Hinatou říkali??“ vyzvídal Sasuke.

„Nic…. Proč jsi nepolíbil tu blondýnku?? Vždyť se líbila i Kakashimu.“

„Já blondýnky nemám rád!!“

„Odkdy??“

„Od té doby co znám Ino a tebe!!“

„Sasuke!!!“

Poznámky: 

Tohle dílo je jedno z mích prvních... a taky je to první spolupráce s Martinerem (alespoň si myslím, že se to tak skloňuje) Snad se vám to libilo a já se těším na další spolupráci s ním ^_^

4.77143
Průměr: 4.8 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Narutka
Vložil Narutka, St, 2016-10-26 16:53 | Ninja už: 2782 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Pěstitel rýže

Hinata ooooooooo sa nezdá XD aj ja chcem XD ale tá posledná veta nemá chybu XD Smiling

Obrázek uživatele haruno-sakura00
Vložil haruno-sakura00, Čt, 2011-02-10 22:28 | Ninja už: 4936 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

heeeeeeej to bylo husto demonsky kruto prisne zabavny sem se pul hodiny smala Laughing out loud Laughing out loud .d

Obrázek uživatele sasuxsaku
Vložil sasuxsaku, St, 2010-07-21 15:14 | Ninja už: 5038 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

hahahah tak toto bolo zatiial naj co som citala Laughing out loud .. to ma dostalo s tym ze Sakura uniesla Ino a Sasuke za nimi Laughing out loud .. ja som padla zo stolicky ked som to citala

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Ne, 2010-07-18 17:37 | Ninja už: 5198 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Tohle mně rozekalo...xDDD

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele mistra5
Vložil mistra5, Ne, 2010-07-18 17:23 | Ninja už: 5061 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Luxusní konec! Né že by ostatní nebylo skvělý, právě naopak,ale ten konec mě fakt dostal xD

Jsem chodící snílek.. Když mě zastihnete v téhle realitě, máte víc štěstí, než tušíte..

Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, Pá, 2009-11-13 00:21 | Ninja už: 5343 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

XD sulam sa to je super a hlavne konec


Obrázek uživatele D.D.
Vložil D.D., So, 2009-08-15 00:26 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Prostý občan

koniec ma dostal

Obrázek uživatele UzumakiFenris
Vložil UzumakiFenris, Pá, 2009-05-15 16:21 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Utírač Udonova nosu

heeej cože mazeeec xD xD xD ja se musim furt smáát xD

Obrázek uživatele FrogyBany
Vložil FrogyBany, Pá, 2008-12-12 23:25 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 207 | Autor je: Prostý občan

ták to je super
.
.
(lidi co máte s tím sasuhina já už to nevydržím,asi pudu do blázince!!)
.
.
to je kompliment za to že je to šíleně dobrý!!!

Obrázek uživatele Sutori
Vložil Sutori, Ne, 2009-01-11 15:40 | Ninja už: 5755 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

Jsem ráda že se to líbilo ^_^

Obrázek uživatele FrogyBany
Vložil FrogyBany, Pá, 2009-04-17 15:22 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 207 | Autor je: Prostý občan

já taky ^_^

Obrázek uživatele xxxHinataUchihaxxx
Vložil xxxHinataUchihaxxx, Ne, 2008-12-07 21:33 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

mrtěěěěě