manga_preview
Boruto TBV 10

Tie mučivé spomienky

Kyslé bolo to mladé víno, ktoré dnes ochutnal, horké.
Nechutilo ako po iné dni. Jeho sladkosť, vôňa, dokonca aj chuť zmizla...
Niečo ho náhle rozrušilo, dnešný letný večer bol iný než tie ostatné, postrehol to v jedinom okamžiku. Prečo. Prečo si dnes nemôže vychutnať to, čo mu po iné dni prinášalo jedinú radosť v jeho bezvýznamnom živote?
Nemôže... Nemôže sa dotknúť toho zlatého pohára s rubínovou tekutinou a odhodiť tak všetok svoj žiaľ preč od seba ako mal vo zvyku.
Akoby váhal, váhal či sa rozhodol správne.
Či všetky jeho rozhodnutia mali skončiť práve takto.
Či cesta, ktorou sa vybral ho mala priviesť práve sem.
Rozhliadol sa okolo seba. Prázdno, tma, zima...všade sa rozpínajúca nepreniknuteľná temnota.
Je toto naozaj to, čo si prial, to po čom túžil? Alebo je to iba vidina jeho vlastnej pýchy a arogancie? Nepoznal odpoveď, nevedel už ani kto vlastne je.
„Dočerta s tým! Toto som nechcel.“ zaklial nahnevane a hodil plný pohár omamného nápoja prudko pred seba.
Víno sa s obrovským rachotom vylialo na čistú zem a pokropilo dlážku červeným odtieňom. „Nie..“ povedal nešťastne.
Už to nechce viac zažívať, nechce trpieť znova a znova, zakaždým nanovo a s takou veľkou intenzitou. Takto sa trápiť ho vnútorne zabíja, ničí mu dušu, páli jeho srdce na popol.
Aj keď sa snažil zabudnúť, vyhnať si tie mučivé obrazy zo svojej hlavy, nemohol.
Nedokázal zo svojho srdca dostať jej detský úsmev, zo svojich pier jej nežné meno, zo svojich myšlienok jej láskavú tvár...
Nemohol! Toľko krát sa snažil vymaniť ju zo svojich spomienok, vypudiť ju z uzavretej mysle, no márne...
Pretože tam, kde predtým vzplanuli vášnivé city, tam, kde aj raz to rokmi mŕtve srdce milovalo, temnota nedokázala potvrdiť svoju nadvládu.
Ovládla celé jeho telo, každú kúsok čím kedy v minulom živote bol a čím sa aj stal.
Avšak iba toto jediné miesto bolo večným chrámom, posvätnou svätyňou do ktorej nemohla ani temnota vstúpiť, pretože aj on sám zahodil od tejto zamknutej komnaty všetky svoje kľúče.
Zámok je pevný, z najtvrdšej ocele, z najjagavejšieho kovu.
Nezlomí sa či nepukne, ako ani jeho pamäť nikdy nezabudne a ten trýznivý pocit nezmizne...
Zostal osamotený, iba on a prázdnota v jeho vnútri a tá sa zakaždým tak nepríjemným spôsobom ozvala, keď to najmenej čakal, keď na to nebol vôbec pripravený!
Nevedel ako dokázal s tým zničujúcim pocitom prežiť tak dlho...
„Celé tri roky, ha?“ dokončil s jemným úsmevom, no v sebavedomých slovách, ktoré vyslovil bolo cítiť ostrú bodavú bolesť samoty.
Tri roky, odkedy opustil všetko čo kedy miloval, odkedy opustil práve ju...
Opustil svojich najlepších priateľov, svoju jedinú lásku...
Sám seba a prečo vlastne?
Iba preto, aby si splnil svoj odveký sen. Sen, ktorý napĺňal jeho bezcenný život nejakým podstatným zmyslom, pre ktorý zostával nažive.
Aby sa stal nemilosrdným pomstiteľom ako si od detstva vždy prial, ale o to viac sa cítil podlým zbabelcom a odporným zradcom...
Zradil tých, ktorí mu najviac dôverovali, tých, ktorí sa mu snažili z pozemských síl pomôcť, tých, ktorí s ním prežili iba skoro celý svoj život!
Oklamal ľudí, prežívajúcich s ním radosti, sklamania, utrpenie ako aj ten neľahký osud, ktorý si nikdy neprial... no predovšetkým zradil ju!
V ten večer, v ten osudový večer, keď sa ich dovtedy rozdielne cesty splietli v jednu, mlčal.
Neodvážil sa jej povedať...
Neodvážil sa priznať, že musí navždy odísť, priznať si teraz svoj jediný a skutočný omyl a to ich spoločnú rozlúčku.
Plakala, prosila, žiadala! Nepočúval, nechcel načúvať jej vyznaniam, nechcel vidieť to, čo sa mu snažila svojou láskou vysvetliť a to že v temnote nemôže nikto žiť.
Teraz je už na všetko neskoro, nemôže sa vrátiť späť ani kvôli nej.
Už neucíti jej teplý dych za svojim chrbtom, už neuvidí jej poletujúce vlasy pred svojimi krokmi, už nebude počuť jej sladký hlas po svojom boku.
Už nikdy...
Pomstiteľ, ktorým sa stal sa neohliada späť, nič neľutuje, o nič sa nestará, iba o svoj vlastný cieľ, o svoje vlastné dobro, iba o seba...
Preklínal sa za to, neprešiel deň, kedy by sa nesnažil zmeniť vlastný osud, čo mu jeho starší brat tak nemilosrdne pridelil.
Nestále letné počasie so sebou prinieslo horkú chuť, chuť toho mladého vína...

Poznámky: 

Sasuké nie je až taký chladný ako si všetci myslíte... Ak chcete poznať jeho skutočné pocity po tom, ako odišiel z Konohy, nájdete ich práve tu Smiling možno nie všetko je také ako sa na prvý pohľad zdá!

4.875
Průměr: 4.9 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, Ne, 2009-02-01 16:22 | Ninja už: 5712 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Sasuke. mě je ho tak potomto líto.. ty jeho myšlenky pocity chudák....
a ty jsi to ještě tak nádherně napsala Chisaii... nádhera Kakashi YES

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Pá, 2008-12-19 21:28 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

ha ha, tak mu treba!!! nema robit blbosti, kto mu kazal odist. sory tusim som sa nechala trochu uniest Smiling
je to skvele, tak uzasne vyjadrene myslienky som uz dlho necitala

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Nana28
Vložil Nana28, Ne, 2008-11-30 11:23 | Ninja už: 5679 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Prostý občan

kraaaaaaasaa Smiling aj ja si myslím že nie je taký zlý ako si všetci myslia

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Pá, 2008-11-14 12:37 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Ach Sasuke Sasuke...večne diskutabilné téma:D ja osobne ho rada nemám...
Ale po prečítaní tohto skvostu o tom začnem uvažovať...xD
Nádhera ako vždy...

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2008-10-31 18:42 | Ninja už: 5752 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Další povídka, která mě dostala do kolen + hudba z Naruta to je vražedná kombinace. Sasukeho osud je takový, který si zvolil tím svým odchodem. Tím nechci kritizovat, ale je to tak.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Pá, 2008-10-31 18:31 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Sasuke... To je téma samo o sobě... Moc se mi líbí, jak vyjadřuješ jeho pochybnosti o sobě...
Krásná povídka, plná lítosti...

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, So, 2008-10-25 22:03 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

tak toto si perfektne vystihla, tomu sa da uverit naprosto dobre :)

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Po, 2008-08-25 14:21 | Ninja už: 19877 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Je to zrádce... Udělal mnohé chyby, ale ty dělá každý, nebo ne? Je to přece lidské...
Jsem ráda, že někdo napsal povídku na tohle téma, kde Sasuke není jen podlý vrah... A jsem ráda, že jsi to napsala právě ty, protože nevím, kdo jiný by to dokázal tak nádherně zpracovat Smiling

Obrázek uživatele SasukeSui
Vložil SasukeSui, Ne, 2008-08-17 13:11 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

sakra, normalne ma to dojalo, ale naozaj....Smiling boze dievca, ty pisat naozaj vies ! Krasne, take melancholicke ! A hlavne...pohravas sa tu s myslienkou, ze on ju ma rad a s tym na 100% suhlasim !Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-08-07 23:36 | Ninja už: 5955 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Je tady několik povídek, které mají podobný námět, kdy Sasuke přemýšlí nad sebou, svým osudem, životem, ale jak jsem už jednou napsala, tvá básnická duše je i v povídkách a proto je tenhle příběh zase jiný, než ty ostatní Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, Pá, 2008-08-01 19:29 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

Bože na nebesiach!
Prečo nikto nechápe "nášmu" Saskukemu?
Je teda neskoro plakať nad rozliatym mliekom, ale z nejakého dôvodu, to vždy robíme, a plačeme, nech kto chce hovorí čo chce.
Môj názor poznáš! Laughing out loud skvelé!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-08-01 18:51 | Ninja už: 6074 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Zbabelec, áno... A ešte aký... Smutný osud si vybral...
Sasuke v tvojom podaní Ivi, je skvelý... Čítať niečo také výborné je rozprávka...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.