manga_preview
Boruto TBV 10

Tichá prosba

Niečo sa nieslo nočným vzduchom, bola to jemná pieseň v nádychu očakávaného chladného rána. Tichá melódia sa niesla rozzúreným povetrím, slabé šepoty o sklamaní, pochybnostiach a trápení.
Jesenné lístie lemovalo rôznymi farbami posiatu tmavú zem.
To čo sa predtým zdalo mŕtve, znova ožívalo novým životom.
Aj ona chcela byť ako to tmavé lístie, kropiace neďaleké aleje vysokých topoľov.
Hlboko si vzdychla nad myšlienkami, ktoré sa jej rozlietali v hlave.
Vie vôbec, že existujem? Vie vôbec kto v skutočnosti som?
Vždy som mu ukazovala iba svoju horšiu stránku.
Zakaždým, keď som s ním bola osamote som nedokázala povedať jediné slovo, jedinú vetu, aby som mu konečne povedala čo vlastne cítim, že keď som s ním neexistuje nič krajšie, nič zmysluplnejšie než je jeho prítomnosť...
Nebolo to po prvý krát, čo jej tlčúce srdce našepkávalo, aby odhodila svoju plachosť, svoj strach z možného odmietnutia a nechala sa iba unášať tou neznámou silou, ktorá ju k nemu tak priťahovala. Bol silný, priateľský, rovnako obetavý a verný.
Tieto jeho vlastnosti na ňom milovala. Milovala jeho anjelsky láskavý úsmev, jeho diabolsky pálivý pohľad.
Všetko na ňom milovala...
Dokonca aj jeho bláznivo detské kúsky či občas nerozvážne správanie.
Neprešiel deň, noc, aby sa na vlastnej koži nepresvedčila aký je oddaný pre všetkých svojich priateľov. Patrila k nim...
Vedela, že by neváhal darovať svoj vlastný život, aby ju ochránil, aby sa nemusel prizerať ako trpí!
No ona nemala toľko odvahy, tej známej energie akou prekypoval v každej chvíli.
Nemala toľko sily bojovať proti svojim skrytým démonom, proti nástrahám nebezpečného sveta ninju.
Práve preto asi bola vždy mierna, pokojná, slabá. Presne tak slabá...
Možno iba nevedela ako prejaviť svoje city k nemu, možno iba nechápala tú tajomnú silu, ktorá ju mala vo svojej čarovnej moci a táto magická čarodejnica ju nemala v úmysle niekedy prepustiť.
Čo je to za silu? Čo je to za kúzlo?
„Viem to...“ povedala potichu a usmiala sa nad svojím váhaním.
Dávno poznala jedinú správnu odpoveď na danú otázku: „Ľúbim ho.“ Vyriekla prekvapená svojím trasúcim sa hlasom.
Z očí jej vytiekla drobná slza a prudko dopadla na zem, za ňou nasledovali ďalšie a ďalšie.
Nemohla prestať plakať, síce to považovala za prejav slabosti, no nikto ju nikdy nevidel plakať. Zakrývala svoje slzy pred každým, nechcela, aby ju videli takto zraniteľnú a bezmocnú, hlavne on nie.
No aspoň tento krátky okamžik patril iba jej...
Slnko vychádzalo nečakane, spoza tieňa rannej hmly vykukli prvé svetelné lúče.
A ona rovnako ako to prenikavé svetlo venovala svoju nádej a túžby na zlaté krídla Pána nekonečnej oblohy.
Tak ako prichádzajúce ráno porazilo upadajúcu tmu, verila, že jej pred svetom chránená láska znova povstane a zvíťazí!
Zvíťazí svoj večný boj nad trpkou samotou.
Ako si len z najhlbšieho miesta svojej duše priala, aby ju raz vypočul, aby len zastal, pozrel jej do lagúnových očí a našiel tak skutočnú pravdu.
Aby v nich uvidel jej skryté priania, tajné túžby, nesplnené želania... aby v nich uvidel seba.
Nezastal, on išiel ďalej, so vztýčenou hlavou, s veľkými plánmi, nechávajúc ju v pozadí.
Stále za denným svetlom, kým jej patrila nepoddajná tma...
Žeby si ju nevšimol? Žeby iba zabudol zastaviť?
No ona nikdy nezabudne. Nemôže, ani do konca svojich posledných dní!
Odkedy sa vydala tŕnistým chodníčkom zvaným láska nebolo cesty späť, nemohla sa otočiť, vykročiť inou cestou či zmeniť smer. Cieľ jej púte bol daný, nemohla sa vrátiť, v mocných pazúroch osudu sa nedá už nič zmeniť... pretože si zvolila.
Ale ona sa vo svojom vnútri zmenila, snažila sa o to celý ten čas, už len kvôli nemu.
A aj keď si to možno nikto nevšimol, podarilo sa jej uspieť tam, kde predtým zakaždým zlyhala...
Namiesto temnoty zvolila svetlo, zvolila si hovoriť svoje názory, odmietať nadvlády niekoho iného. Namiesto mlčania a podriadenosti sa vybrala svojou vlastnou cestou, svojím vlastným ponímaním slova ninjy.
Iba nádej... Iba čistá nádej, že ju jedného dňa bude taktiež milovať ako ona jeho.
To ju posilňovalo, vďaka tej úprimnej láske sa stala silnejšou, to vďaka nemu sa stala tým, čím je dnes.
Odvaha... Vrodená odvaha jej vždy chýbala. Teraz už nie...
Posledné zvyšky hustej hmly sa vyparili do nenávratna, studený závan jesenného vetra vysušil posledné slzy lagúnových oči.
Zmenila sa... len kvôli nemu...

Poznámky: 

Tentokrát niečo na tému Hináty a jej tajných želaniach Smiling no na koho asi myslí, asi už viete, že? Len či ju tá druhá osoba nesklame, nezdá sa totiž, že by prechovávala rovnaké city? ...

4.90909
Průměr: 4.9 (22 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2011-10-27 11:17 | Ninja už: 4776 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Máš pravdu, zatím to nevypadá, že by ji i Naruto miloval... Sad
To mi připomíná... Někdo si myslí, že má logiku dávat hlavní mužkou postavu s hlavní ženskou tzn. Naru+Saku a já na to odpovídám: Naruto je originální! Tak nekopírujte logiku ostatních, ale dejte se na vlastn cestu = udělejte alespoň jednou neobvyklý pár hlavní postavy s vedlejší! Tzn.

Naru+Hina 4EVER!!!

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, So, 2009-01-31 22:02 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jak to jen děláš ža dokážeš tak dokonale vystihnout pocity.. je to nádherný.. její myšlenky jsou dokonalý.. moc pěkně si to naspala.... Eye-wink Kakashi YES

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele Bzzzz Hanabi
Vložil Bzzzz Hanabi, Po, 2008-12-08 21:36 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Pěstitel rýže

velmi fandím NaruHina, aj keď to skôr vyzerá, že Hinata nikdy nenaberie dosť odvahy, čo je škoda
no a k tvojmu dielku, skvelé ako vždy, veď vieš Smiling

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Pá, 2008-11-14 12:56 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

NaruHin je ovela lepšie ako NaruSaku. Ale mám taký pocit že nebodú spolu...Hinata je na Naruta asi až moc...tichá.
Inak Hinatu moc nemusím...vadí mi tá jej povaha že sa stále nevie vymáčknuť xD Ale v tejto poviedky mi akoby docvaklo preč to robí...
Nádhera Chisaii nádhera:)

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Elune
Vložil Elune, Út, 2008-11-11 17:02 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Prostý občan

Úžasné, veď toto sa ani nedá skritozovať

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2008-11-06 18:25 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Hrozně fandím páru NaruHina a doufám, že to tak bude.
Nemám slov, ale nic absolutně nic se nedá vytknout jako obvykle jsi úžasná

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Pá, 2008-10-31 18:44 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Zase přemýšlím, co napsat--- Je to opravdu nádherné...
Jsem rádá, že jsem si to přečetla ^-^

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, So, 2008-10-25 21:29 | Ninja už: 5757 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

krasne, Hinata je moja oblubena z bab v Narutovi Smiling dufam, že si ju to blondave pako všimne inak mu nakopem zadok Laughing out loud
Chisaii, si kuzelnica ;)

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2008-08-31 21:25 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

NARUTO A HINATA 4EVER je to skveleeeeee, u mna si hned niekto vsimne ze som do neho Laughing out loud jaked sa zamilujem thak to citia vsetci.

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Po, 2008-08-25 14:35 | Ninja už: 19900 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Do čtveřice všeho dobrého Smiling Promiň, že se snad po sté opakuju: Ale je to nádhera a když čtu tvé díla, prostě nemám slov Smiling

Obrázek uživatele Nataly chan
Vložil Nataly chan, Út, 2008-08-19 16:46 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Jednoducho nádherne a krásne napísané

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Čt, 2008-08-14 21:37 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Je to straaaaašně moc krásný!! Smiling Fakt se ti to moc povedlo stejně jako ty tři předtím!! Smiling

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Pá, 2008-08-08 23:06 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Saaakriš týmto příběhěm si mě až rozplakala...Opravdu krásně napisané pocity Hinaty...:)Zlatko tohle se ti moc povedlo...:)Máš můj obdiv.....Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-08-07 23:19 | Ninja už: 5979 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Další má oblíbená slovenská čarodějka Laughing out loud Moc se ti to povedlo, tvá básnická duše je i v povídkách Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele DaimondDog
Vložil DaimondDog, Út, 2008-08-05 19:05 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

toto sa mi silno pacilo Laughing out loud