Hledá se pan Dokonalý 1: Test
Venku je nádherně, ptáčci zpívají, včelky bzučí, květinky voní, větřík šumí, láska kvete… Léto pomalu přechází v podzim, ale stále je příjemně teplo, takže studenti využívají každé chvilky volna a chodí na školní pozemky.
Naruto Uzumaki právě přechází přes rozlehlou zelenou plochu a říká si:
"To je život, do hajzlu."
Zrovna byl navštívit školního šafáře Jiraiyi, jak měl často ve zvyku. Příjemně si povídali, pil Jiraiyovo přeslazený čaj a po pár hodinách se chystal k odchodu. Jenže jakmile vyšel z hájenky, litoval toho. Kam se jen podíval, kam jeho bystré modré oko dohlédlo, viděl zamilované páry. Právě silně uvažoval, že by se vrátil k Jírovi a lehl si do jeho pelechu, ze kterého by vylezl nejméně za měsíc, ale tuto lákavou myšlenku musel okamžitě zavrhnout, protože ho právě polovina párů na pozemkách (tedy všechny, které se zrovna nevěnovali jisté příjemné činnosti) spatřila.
"Ahoj, Naruto!"
"Čau, Naru!"
"Nazdárek!"
"Zdar, outsidere!"
Naruto si povzdechl. Teď už se opravdu nemůže vrátit. Tak se zhluboka nadechl a vydal se do jámy lvové.
Prvním párem, na který narazil, byli Hanabi a Kiba. Seděli na trávě ruku v ruce a zamilovaně na sebe koukali. Hned za nimi si hověli Ino a Shino, pak Tenten a Temari, Hidan a Tsunade a dokonce spatřil, jak Manda zamilovaně kouká na Rock Leea, sedícího na břehu.
Uzumaki měl protichůdné pocity. Chtělo se mu utopit se v Zetsuově žaludku, skočit ze Západní věže, nechat se sežrat Mandou, vypít všechny Jiraiyovi přeslazené čaje… ne, nemohl se rozhodnout, jakou smrt zvolit.
Nechápal, jak to dokázal, ale došel do společenské místnosti, kde v křesle u krbu našel Sakuru, která byla dokonale zahleděná do nějaké knihy. Hned jak vešel, tak čtení přerušila a vybídla ho, aby si k ní sedl.
"Jak se má Jiraiya?" ptala se.
Naru se vyčerpaně sesul do křesla. Zapřel se do opěrky a unaveně zavřel oči.
"Má se dobře. Říkal, že už přefiknul tisíc holek (není to málo? xD)."
Sakura si svého kamaráda pořádně prohlédla. Viděla, že mu něco je. Neměla ráda, když se trápil, byl pro ni nejlepším přítelem, měla ho ráda jako vlastního bratra a nesnesla pomyšlení, že je nešťastný.
"Naruto, co se děje?" zeptala se jemně.
Uzumaki na ni nešťastně pohlédl. Až ji zarazilo, jakou bolest viděla v těch nebeských očích.
"Saku, já už nemůžu. Když jsem šel od Jiraiyi, na pozemcích bylo tolik šťastných párů… líbali se, nebo se jen drželi za ruce… Ale měli jeden druhého, byli spokojení… Dokonce i naše Manda je zamilovaná. Jen mě nikdo nechce! Béééé!" rozvzlykal se Naru a vrhnul se překvapené Sakuře do náruče.
"Ale no tak, Naruto, neplač. Pšššt," tišila ho. "Jistě, že tě někdo chce…"
"Holky," fňukl. "A představ si, že zrovna ty mě nezajímají."
Sakura ještě nějakou dobu Narua objímala. Přemýšlela. A něco ji napadlo. Jemně tedy svého přítele odstrčila, podívala se mu do očí a vítězně řekla:
"Mám nápad."
Uzumaki se na ni nedůvěřivě podíval.
"Měl bych se začít bát? Víš, jak dopadl tvůj poslední, Saku."
Spokojeně se usmála.
"Vždyť to s ním Chojimu klape… Kde myslíš, že je teď?" řekla.
"Klape neklape, vždyť jsi ho dala dohromady s Juugem!"
Saku si odfrkla. "Láska boří hranice, Naruto," poučila ho. "Ale teď k tomu nápadu. Je to jednoduché. Prostě si uděláme test a zjistíme, kdo v Akatsuvicích by se k tobě nejvíce hodil."
"A to bude všechno?" divil se Naruto.
"Samozřejmě, že ne! Pak ti s ním domluvíme rande."
Zdálo se to jako logický nápad. Navíc to nevypadalo, že by ho tím Sakura dala dohromady třeba se Zetsuem. Věděl, že ve jménu lásky by toho byla schopná. Navzdory Sakuřině přesvědčení s ní Naruto nesdílel názor o boření bariér láskou. Bariéru mezi sebou a Zetsuem by nikdy překonat nechtěl.
"Tak jo," pronesl odevzdaně.
Sakura vyskočila z křesla a zaběhla do dívčí ložnice pro svitek. Když se vrátila, vypadala velmi nadšeně a překypovala dobrou náladou.
"Všechno jsem po cestě vymyslela, Naruto. Vybereme několik jmen a každé budeme hodnotit v několika kategoriích."
"V jakých?" zajímal se Naru.
"No, zhodnotíme vzhled, sex appeal, povahu, kolik toho máte společného a klady a zápory vašeho případného vztahu. Každou kategorii budeme bodovat od jedné do pěti, přičemž pětka je nejvyšší známka. Kdo bude mít nakonec nejvíce bodů, ten je tvůj pan Dokonalý," odpověděla Saku.
"Fajn, tak začneme," řekl Uzumaki, který už byl zvědavý, jak tento test dopadne.
"Takže… první jméno bude Neji Hyuuga."
"Hm…"
"Kolik bodů mu dáme za vzhled?"
"No… čtyři? Je docela pěkný."
Sakura si udělala poznámku.
"Fajn, co sex appeal? Připadá ti sexy?"
"Chm… dej mu trojku. Je chlapecky přitažlivý, takový rozverný, ale ne vyloženě sexy."
"Mám. Povaha?"
Naruto si vzpomněl na jejich roztržky.
"Tři."
"Kolik toho máte společného?"
"Oba si děláme legraci z Leea… máme společné názory na některé lidi… Rozumíme si. Čtyřka."
"Klady… jste z jedné koleje, bydlíte spolu v pokoji, kamarádíte se… dáme čtyřku?"
"Jasně. A za zápory dej dvojku. Občas je moc osudový."
"Fajn. Takže to máme celkem…rovných dvacet bodů."
Naru přemýšlel. Vůbec by mu nevadilo, kdyby se dali s Nejim dohromady. Měl ho rád. Ale to už Sakura vyhrkla další jméno.
"Orochimaru."
"Přeskočilo ti?" vyhrkl Naruto.
Jeho kamarádka se zatvářila kysele.
"Ne, nepřeskočilo. Musíme hledat všude."
Naruto začal panikařit. Varianta s Hoshikagem asi nebyla tak nereálná, jak si původně myslel.
"Kolik bodů za vzhled?"
"Nula," vyhrkl.
"Sex appeal?"
"Ten má sex appeal mrazáku. Minus tři," uchechtl se.
"Povaha?"
"Takový miloučký hádek… Minus deset."
"Kolik toho máte společného…"
"Oba se nesnášíme, ale to je tak všechno. Minus dvacet."
"Klady?"
"Minus sto."
"A zápory?"
"Plus tři sta," odvětil suše Naruto.
"No, Orochmaru dostal sto šedesát sedm bodů. Ale tohle se nepočítá, má je jen za ty zápory. Další kandidát… třeba… co Sasuke Uchiha?"
"Sakuro, ty jsi pila," pokáral ji Uzumaki.
"Proč ne?"
"Je na holky."
"Copak tys to ještě neslyšel? Uchiha je bisexuál," řekla Saku.
Naru vykulil oči. "Fakt?"
"Jo, všude se s tím chlubí, protože má teď širší možnost výběru, jak říká. Karin je nešťastná, protože musí odhánět nejen holky, ale už i kluky," smála se Sakura.
Naruto se rozesmál. "Chudák holka. Tak dlouho se snaží…" Pak zvážněl. "Ale i tak nemá smysl ho do našeho seznamu dávat, nesnášíme se. A stejně bych u něj neměl šanci."
Sakura se vychytrale usmála. "Možná by ses divil. Každopádně za zkoušku nic nedáme, ne? Uvidíme, kolik bude mít bodů."
Uzumaki jen pokrčil rameny.
"Kolik za vzhled?"
Naru se trochu zasnil a vybavil si Uchihův dokonalý zevnějšek (Naruto něco pil!!)
"Pět," řekl.
"Hm… sex appeal?"
"Pět," vzdychnul.
"Povaha? Nezapomeň, že už dávno není takový parchant, jako býval."
"Tak mu dej dvojku."
"Přidej, Naruto. Sasuke je okouzlující, příjemný společník, je chytrý, dobrý ninja, je vtipný a pohotový…"
"Pět," špitnul zasněně.
"Kolik toho máte společného."
"Moc ne…"
"Právě naopak! Oba vždycky musíte být nejlepší, oba jste přišli o rodinu… Máte společného víc, než si myslíte."
"Ach… pět," řekl Naruto s připitomělým úsměvem na tváři.
"Klady. Nenávist mezi Lisťákama a Zvučákama by zmizela, našli byste někoho, kdo vám může plně porozumět, váš vztah by byl velmi vášnivý…"
"Pět!" skoro vykřikl Naru.
"A zápory… no, já žádný nevidím, snad jen, že by se tě Karin pokoušela zabít."
"Jedna."
V prověřování kandidátů na post Narutova pana Dokonalého pokračovali ještě dlouho. Mezi jmény se objevil třeba i ředitel Pein, který dostal spoustu bodů za povahu a věci, které má společné s Narutem, zato ale obdržel minus tisíc bodů za vzhled (teda ale!). Dále hodnotili Chojiho, Shina, Kibu, Shikamarua, Leea, Juuga, Suigetsua, Kabuta, došlo i na již zmiňovaného Zetsua, Deidaru, Kisameho… Konečně po pár hodinách skončili. Naruto se unaveně protáhl.
"Tak co, Saku? Co nám vyplývá z testu?"
Sakura se na chvíli začetla do výsledků.
"Zjistili jsme, že Orochimaru je mrazák, že Pein už propíchanější prostě nebude, že Neji je docela přitažlivý…"
Naruto protočil oči. "Myslel jsem, kdo získal nejvíce bodů."
"Orochimaru. Ale říkala jsem, že ten se nepočítá. Moment, kouknu se." Sakura chvíli šustila ve svitcích, které se nakonec z jednoho rozrostly na deset, pak se zarazila a nakonec se usmála.
"Já to věděla. Tvým panem Dokonalým není nikdo jiný, Naruto, než Sasuke Uchiha."
Joo! A je to tady! Vracíme se do Akatsukovic! A k Martaaan! Ta holka je prostě... paní Dokonalá xD
Trochu komplikovanější povídka, ale což... Snad se líbí ^_^ Mě teda moc, ale na Romeo a bla bla nemá...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Paráda, nasmála jsem se u toho a jsem zvědavá, jak to bude dál
Pekne najviac ma dostal ten Orochimaru
sex appeal mrazáku. Minus tři tak z toho nemůžu až sem se chvíly dusil
heh je to super.. hned idu na dalšíí
dobry poviedka ale mne sa uz páčila v prevedeni harry potter tak keby si chcel niekdo pozriel original http://fanfiction.potterharry.net/cze/kapitola/5117%7CTest.html
pekne čítanie
Tk to je krutý!!! Hrá na další
Napsalas to bezvadně Moc jsem se nasmála. Viva Akatsukovice
http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci
http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!
http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete
snowie, ty mě jednoho dne zabiješ...!
Orochimaru je mrazák... hahaha, hihihi...hehehe... já z tebe nemůžu! Jdu na další!
EDIT: no tak asi nejdu. Přístup zamítnut..!
NECHODÍM SEM. A UŽ ANI NEBUDU. SORRY.
Dokonalý! xDD Já fakt nejsem na shonen ai... ale kvůli tobě asi brzo budu
Kyaa to je pecká! Občas tam máš místo Sakury Hermionu a jednou Draco xD ale nevadí...heh, chudák Ori je mrazák xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Ah ano shonen ai shonen ai pro me jiz nic krasnejsiho (kdyz nepocitam slash ktery je na stejne urovni ale v lidskem provedeni) neni xD Kdy bude dalsi dilek??? Horim nedockavosti!!!! Ale libilo se mi jak Sakura Sasukeho Narutovi krasne predhodila xD (blba veta Sakura Sasukeho Narutovi xD)
Asi sem to nepochopil.....
On hledá jeho ?!?!?!???
Yes, it is right! xD No což, je to shounen-ai...
Ale... Envy je stále nejlepší
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem