manga_preview
Boruto TBV 07

Prví bozk 3 (Nejiten)

Tým 9 bol na misii tipu C. Všetci kráčali pomalím krokom po rozhorúčavenej zemy Konohy v lete. Doprevádzali istú osobu do zeme vodopádov. Keď konečne prišli do zeme vodopádov, prvé čo urobili bolo, že si dali poriadny oddych.
Zastavili sa v najbližšiej reštaurácií a objednali si, čo bolo v ponuke.Po oddychu sa konečne vybrali do Konohy. Všetci prišli vyčerpaný a zmordovaný po misii a usalašili sa v posteliach a onedlho zaspali. Ráno príde Neji do Ichiraku ramen, kde už sedí Lee a Gai.
,,Dobré ráno Neji!!!´´zvolali Gai a Lee a zasmiali sa a kázali svoje žiarivo čisté zubi.Neji si povzdychol a sadol si k Leemu.
,,Hej Lee, nevidel si Tenten ???´´
,,Nie, ale včera bola veľmi unavená a ťahala už z posledného tak asi ešte spí.´´poznamenal Lee s plnými ústami
,,Ach, ja ju idem radšej kuknúť. Majte sa.´´neji odyšiel bez toho, že by si niečo objednal.
,,O.K, Tak ahoj Neji.´´ostal Lee zarazený z Nejiho neurčitého pohladu.
Cŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕŕn.Klop klop!!!
,,Prosíííím???Kdo...Neji!!!!´´prebrala sa Tenten rýchlosťou svetla
,,Ahoj Tenten, prišiel som sa uistiť, či si vporiadku, vieš, včera si nevipadal moc dobre.´´povedal Neji tónom, ktorí odneho ešte nikto nepočul. Bol to tón úzkosti a napätia, či je Tenten v poriadku.
,,Och, som v poho, a ty sa máš dobre ???´´Tenten ostala ohúrená z Nejiho tónu.
,,No, ja sa mám dobre, prepáč Tenten, ale už musím ísť. Ahoj !!!´´Neji sa začervenal a odbehol k domu Hyuuga clanu.
,,A-ahoj.´´Tenten ostala zarazéná nielen z Nejiho tónu, ale aj z toho, že sa začervenal.Večer sa musela zísť s Leem, aby si s ním pohovorila.

,,Ahoj Tenten. Prečo sa chceš rozprávať o Nejim ???´´ostal Lee prekvapený z rozhovoru, ktorí teraz bude zdiellať.
,,A-a-ahojte.Tenten, prečo si ma volala ???roztrasená Hinata sa objavila v dverách nechápajúca, čo sa tu deje.
,,No, poviem vám to. Neji sa somnou rozprával nežným tónom!!!!´´
,,Č-čo??!?!?!?!?!?´´nemohli Hinata a Lee uveriť vlastným ušiam.
,,Toto nieje všetko! On sa začervenal !!!´´
Čooooooo?!?!?!??!?!?!?!ostalo asi pol minuty hrobové ticho, keď toto ticho prehlučí prichádzajúci Neji.
,,Ahojte, o čo sa tu jedná???´´
,,Hmmm,....No...nič....len sa tu tak..no hmmm.. rozprávame.´´Hinata povedala prvú výhovorku, čo ju napadla.
,,Áno, rozprávame sa. ´´prisvedčila Tenten.
,,No, keby tu nebol Lee, tak by som povedal, že sa rozprávate o chalanoch.Ozaj, Hinata, čo som sa dopočul??? S kým to chodíš???´´položil Neji zákernú otázku Hinate škeriac sa od ucha k uhcu.
,,No...hmm.hmm..Odkiaľ to vieš!!?!?!?!?!´´Hinata tak dala najavo, že je to pravda.
,,S kým chodíš??!?!?!?´´poveali zarazený Lee a Tenten
,,Vy to ešte neviete??? Hinata chdí s .....´´
,,Nie, nehoovor im to !!!!´´prerušila Hinata Nejiho.
Zostalo hrobové ticho a Hinata sa rozbehla preč.
,,No ták, Neji, povedz, s kým chodí??!?!?!?´´netrpezlivo čakali Lee a Tenten nejiho odpoveď.
,,Ani sám neviem, viem len, že s niekym chodí.´´
,,No tak to je super.´´Lee a Tenten nahodili výraz a Lee odyšiel na lekcie Gaia.
,,Hmmm.....Tenten, sme tu sami.´´začervenal sa Neji a podyšiel k Tenten.
,,Nooo...Neji budem úprimná. Ty sa šervenáš???´´opítala sa Tenten Nejiho
,,Hmmmm...to bude asi láska...´´Neji sa začervenal ešte viac a chcel odýsť, no slušnosť mu to zakazovala.Chytil Tenten za ruky a priblížil sa.Tenten pohltila panika z toho, že Neji sa červená a stále sa približuje, ešte aj z toho, že ku niekomu cíti lásku.
*Ale počkať!!!Neji povedal, že sa červená preto, že je zamilovaný. A v tejto miestnosti som len ja !!!!*začala sa Tenten tešiť v duchu, že ju Neji miluje a ide ju pobozkať.Neji bol už červený ako Červená čiapočka na pláži.Zrazu sa objaví vo dverách Lee, a vidí, že sa to s Nejim nechce pohnúť, preto sa briblíži a NECHTIAC do Nejiho drgne.
CMUK!!!
Lee sa blezkovo vyparil a všetko sledoval už len zpoza okna.
,,Mi-mi-miľujem ťa Tenten...´´vykoktal sa Neji po minúte.
,,Aj ja teba, Neji.´´rozžiarená a plná šťastia sa Tenten oprela Nejimu o rameno.Boli spolu až do hlbokej noci a rozprávali sa a smali sa....

A toto bol prvý bozk páru Nejiten.

Poznámky: 

Dúfam, že to bolo dobré, ak nie tak mi napíšte alebo mi opravte chybi v texte, budem rada ...

3.92857
Průměr: 3.9 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Zlaterik
Vložil Zlaterik, Čt, 2011-03-17 23:30 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Dalsie by malo byt ShikaTema ci? alebo dalsie uz nebude?

Obrázek uživatele JCDenton
Vložil JCDenton, St, 2009-08-19 18:48 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

To bych si nepomyslel, že Neji bute taková stydlivka co se holek týče ^^. Spíš bych čekal: "Je tvým osudem být se mnou Tenten" ^^.

Obrázek uživatele Leia -san
Vložil Leia -san, St, 2010-09-01 12:19 | Ninja už: 5123 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

hehe ano...ten Nejiho osud Laughing out loud ale takto je to také milé...Smiling

Newiem ci som vygumovana ale dako ma nenapada co rozumne sem dat, bo my sem neslo to, co tu malo byt povodne...Tak teď ti nevím...

Obrázek uživatele Ookami Mia
Vložil Ookami Mia, St, 2009-08-19 19:57 | Ninja už: 5370 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

heheh súhlasíím on a jeho osud xD

Obrázek uživatele emen123
Vložil emen123, Po, 2009-01-12 16:45 | Ninja už: 5614 dní, Příspěvků: 103 | Autor je: Prostý občan

hahaha toto bolo dobre jak ten lee ho drgol Laughing out loud Laughing out loud len to boli skoro všetky rovnakého principu... ale inac su dobre Laughing out loud