manga_preview
Boruto TBV 09

Láska je jako sen 4

Po dlouhé době zase další dílek ;-)
Bylo ráno. Sakura ještě spala a Sasuke dělal snídani. Za chvíli se vzbudila.
,,Kde je Sasuke?“ ptala se sama sebe. Ten najednou otevřel dveře.
,,Tady je jedna snídaně pro slečnu Sakuru.“ řekl Sasuke a podal jí tác s jídlem. Sakura se na něj mile usmála.

,,Gaaro, kam si dal tu jehlu?“ ptala se Vera.
,,A na co jí potřebuješ?“ opáčil Gaara.
,,Abych ti mohla zašít ty tvoje kraťasy. Přece si pamatuješ, jak jste s Narutem blbli, a ty sis o větvičku roztrhl kalhoty, ne?“ řekla.
,,No jo.“ odfrknul Gaara.

,,Hej, Temari. Mrkej na to.“ řekl Shikamaru a ukázal Temari leták o dovolené.
,,No a co já s tím?“ zeptala se ho Temari.
,,Copak ty nechceš letos někam na dovolenou?“ nahodil psí očka Shikamaru.
,,Ne. A navíc, musim ti něco říct.“ usmála se Temari.
,,Hm, a co jako?“ zeptal se.
,,Budeš taťka.“ políbila ho Temari na tvář.
,,Zase si ze mě utahuješ.“ přešel to Shikamaru.
,,Ale ne, teď to opravdu myslím vážně.“ objala ho.
,,Temari... Jestli kecáš, ...“ Temari ho přerušila.
,,Tak ti uteču zpátky do Suny.“ řekla. Shikamaru jí sledoval.
,,Vidíš, stojím pevně při zemi.“ řekla.
,,Temari!“ objal ji Shikamaru.

,,TenTen, kam ses mi schovala!“ volal po celém domě Neji.
,,Všude.“ ozývalo se po celém domě.
,,To je vidět.“ protočil oči Neji.
,,Jestli použije Byakugan, tak je to v pr***i. Jak já jsem sprostá…“ pomyslela si TenTen.
,,Čteš mi myšlenky!“ řekl Neji.
,,Byakugan!“ vykřikl.
,,Sakra!“ sykla TenTen.
,,Hm.“ usmál se Neji. TenTen byla schovaná za křeslem v obýváku. Někdo jí pohladil po vlasech. Lekla se tak, že dala Nejimu facku.
,,Jé promiň” usmála se.

Byl krásný večer.
,,Sasuke, jdu se projít.“ řekla Sakura Sasukemu a odešla.
Sasuke si šel lehnout. Probudil se ve dvě ráno. Hmatal na místo, kde měla spát Sakura, ale ona tam nebyla!
,,Kde je?!“ vyjel Sasuke.
Najednou prudce zazvonil zvonek. Sasuke šel otevřít. K jeho překvapení tam stál Naruto.
,,Naruto, co tady děláš takhle brzo?“ zeptal se ho Sasuke.
,,Ty to nevíš?! Sakura zmizela!“ řekl udýchaně Naruto.
,,Cože?!“ vykřikl Sasuke.
,,Jo. Unesli jí Danzouovi poskoci.“ řekl Naruto.
,,A víte, kde se ukrývají?“ řekl Sasuke.
,,Ne to bohužel.“ zakroutil hlavou Naruto.
,,A zrovna, když čeká dítě.“ řekl Sasuke.

,,No tak, Sakurko. Proč se bráníš? Vždyť to jenom štípne.“ řekl Danzou a chtěl Sakuře píchnout injekci se sedativy. Sakura mu ji ale vykopla z ruky.
,,Musím říct, že i když jsi těhotná, tak jsi pořád stejně silná. Ale to dítě co je v tobě, bude Uchiha a nebude stejné jako ty. Bude to ďábel. Stejně, jako Itachi. Pak vás všechny zabije.“ řekl ďábelsky Danzou.
,,Nebude jako Itachi a nikdy nikoho nezabije. Se Sasukem ho vychováme dobře.“ obořila se proti němu.
,,Bohužel, to se nikdy nestane.“ řekl a píchl jí konečně tu injekci.
,,Věř tomu, že to, co jsem řekl, se stane jednou skutečností. A já budu konečně moci ovládnout Konohu. Ze všech udělám svoje otroky. Budeme nejlepší vesnice na celém světě.“ viděl do budoucnosti Danzou.
Sakura usnula.

Sasuke se dostavil do kanceláře Hokageho společně s Narutem. Naruto pohotově vytáhl mapu.
,,Podle tajných zdrojů ANBU jednotek, kterým se samozřejmě moc věřit nedá, jelikož pracují pro Danzoua, by se Sakura měla nacházet zde.“ ukázal Naruto na opuštěné čajové pole.
,,No ale kde tu vidíš nějaký dům nebo tak něco?“ zeptal se Sasuke.
,,Právě, že Danzou tam má nejspíš podzemní skrýš.“ odpověděl Naruto.

,,Sakura zmizela!“ vykřikla Vera.
,,Co zase řveš?“ vyjel po ní Gaara, který se zrovna probudil po jejich „náročné“ noci.
,,Vždyť jsi to slyšel ne?“ řekla nabroušeně.
,,To jako fakt?“ podíval se na ní tázavě.
,,Naruto v tomhle nežertuje.“ založila ruce.

,,Kabuto, můžeme začít.“ řekl Danzou.
,,Jistě pane.“ řekl Kabuto.
,,Sasukeho dítě bude moje.“ zasmál se ďábelsky Danzou.

4.77778
Průměr: 4.8 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Čt, 2010-04-08 20:58 | Ninja už: 5508 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Tak to je kruté Sad. Snaď tam Sasukeminator vletí a zachráni ju. Laughing out loud Kakashi YES