manga_preview
Boruto TBV 15

Láska je jako sen 3

Další díl ale tentokrát kratší

Sakura se Sasukem odešli z bazénu až o půlnoci. Kdo ví co tam nedělali. Laughing out loud Ještě něco pojedli a hned usnuli, jelikož byli děsně unavení. Sakura však spát nemohla. Hlavou jí vrtal Akamaru.

,,Vždyť mu nic nebylo… Tak jak…“přemýšlela až usnula. Brzo ráno se bytem rozezvučel zvonek.
,,Kdo to zase otravuje, takhle brzo ráno?“mračil se Sasuke. Sakura šla otevřít. Stál tam Kiba.
,,Kibo? Co tady děláš takhle brzo ráno?“ptala se ho Sakura.
,,Sakuro! Musim ti něco říct! Večer, asi v jedenáct hodin jsem šel spát a ještě jsem se šel kouknout na Akamara jestli opravdu, to. No a co se nestalo. Je to pro mě zázrak. Zaštěkal na mě a pak se ke mně lísal. Já tomu nemohl uvěřit.“vyklopil to na ní.
,,T-to je skvělý! Taky je to pro mě zázrak.“usmála se Sakura.
,,Dobře. No to je všechno co jsem ti chtěl říct. Musim letět. Čau!“rozloučil se šťastný Kiba.
,,Ahoj.“řekla Sakura. Zalezla zpátky do postele za Sasukem.
,,Kdopak nás rušil, lásko?“zeptal se Sasuke
. ,,Kibovi obživl Akamaru. Jenom planý poplach.“odpověděla Sakura.
,,Aha.“řekl Sasuke a usnul.
---O týden později---
Sakura zase mířila na místo na kterém trávila teď skoro každou chvíli. Zase zvracela.
,,Hej, Sakuro, takhle to dál nejde.“řekl Sasuke.
,,Já vím Sasuke, dneska zajdu k doktorovi.“navrhla Sakura.
,,Půjdu s tebou.“řekl Sasuke. Došli k doktorovi.
,,Pojďte dál.“pronesl lékař.
,,Počkej tady Sasí. Za chvíli jsem zpět.“usmála se Sakura a zmizela za dveřmi. Sasuke vyčkával. V hlavě se mu honilo pár myšlenek, ale jedna se mu stále více zvýrazňovala.
,,Obnovíš klan… Obnovíš klan… Obnovíš klan…“projelo mu hlavou.

,,Tak paní Sakuro. Vaše prohlídka vám možná změní život. Respektive to co vám teď řeknu vám změní život.“řekl Lékař.
,,Tak už mě nenapínejte. Co je mi?“zeptala se.
,,Vy a váš přítel budete rodiči.“odpověděl s úsměvem lékař. Sakura nemohla uvěřit tomu co právě vyslechla.
Sasuke už byl pěkně nervózní. Sakura vyšla z ordinace.
,,Tak co?“zeptal se.
,,Nic jenom jsem něco špatného snědla.“usmála se.
,,Přece jsi si nemyslel, že ti to řeknu hned, to bych nebyla já…“pomyslela si. Došli domů. Sakura šla připravovat oběd. Sasuke se nenápadně připlížil za ní. Objal jí.
,,Proč děláš tolik jídla? A proč vůbec zeleninu?“zeptal se jí nechápavě.
,,No starat se o nás teď bude mnohem těžší.“naznačila mu to Sakura.
,,Jak o nás?“řekl Sasuke. Sakura všeho nechala a otočila se k němu čelem. Zahleděla se mu do očí. Vzala jeho ruku a položila si jí na bříško.
,,Tady je plod naší lásky.“řekla šťastným hlasem. Sasuke vykulil oči a ihned Sakuru objal.
,,Ani nevíš jakou mám radost.“řekl skoro se slzami štěstí v očích.
,,Musím to zavolat Hinatě.“řekla Sakura a odpojila se od Sasukeho.

5
Průměr: 5 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tsukiyama Haruno
Vložil Tsukiyama Haruno, Čt, 2010-04-08 19:52 | Ninja už: 5705 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Júúj Laughing out loud. Oni si ale mákli xD

Obrázek uživatele Tez
Vložil Tez, Pá, 2008-07-18 21:48 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

Jé, bude mimi. Wow, po týdnu soužití. Ti na tom museli pracovat =D

Obrázek uživatele Takara
Vložil Takara, St, 2008-06-25 20:38 | Ninja už: 6103 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Prostý občan

jeje fakt je to pekneeeeee

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-06-25 20:00 | Ninja už: 6252 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jee tomu sa hovoria dobré správy, najprv o Akamaruovi a potom, že čaká malé Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.