manga_preview
Boruto TBV 09

Orochimaru - ,,Já a všechny mé životy''

Víte, já jsem se vlastně nikdy nezamýšlel nad tím, jestli je to, co dělám opravdu špatné. Až teď. Slýchával jsem, že člověku před smrtí proběhne před očima celý život. Nikdy jsem tomu nevěřil. Nikdy...Teď však už chápu...Teď už věřím. Umírám a vzpomínky mi v hlavě víří jako písek v kalné vodě divoké říčky...Nikdy jsem netušil, že si budu pamatovat tolik věcí...A některé z nich navždy přetvořily mou povahu. Některé z nich navždy změnily některý z mých životů...Ano, životů....Já jich žil několik. Byl jsem chamtivý a nenasytný...Toužil jsem po něčem, o čem obyčejní prostí lidé jen sní. Ale já takový nebýval...Ne od začátku...

Na posteli v tmavé místnosti ležela bledá žena a dýchala velmi povrchně. Po tváři jí stékaly pramínky studeného potu a smáčely jí už tak zplihlé vlasy. Byla očividně těžce nemocná. Malý černovlasý a bledolící chlapec jí starostlivě otíral čelo mokrou houbou a každou chvilku se jí tiše zeptal, jestli něco nepotřebuje.
,,Nepotřebuju zlatíčko, jsi moc hodný. Nemáš však být už dávno na tréninku?‘‘ zeptala se chraptivě a chlapec se nervózně ošil.
,,Mám, ale nemůžu tě tady přece nechat. Musím se o tebe starat...Teď když je tatínek mrtvý..‘‘ odpověděl a zjistil, že konvice na čaj, která stále na stolku u postele, je téměř prázdná.
,,Udělám ti nový čaj. Chceš černý nebo ovocný?‘‘ zeptal se matky a natáhl se pro konvici. Náhle ho však matčina ruka chytila za zápěstí a pevně ho stiskla.
,,Orochimaru...Nechci, abys kvůli mně zanedbával svůj výcvik. Však já to vydržím...Běž a dělej vše pro to, abys splnil svůj sen. Trénuj, abys byl skvělým ninjou.‘‘
,,Ale mami-‘‘
,,Jdi. Tvůj tým na tebe už určitě čeká.‘‘ pobídla ho znovu. Chlapec si těžce povzdychnul, zvedl se a pomalu přešel ke dveřím. Když otevřel, ještě jednou se otočil, ale matčin nesmlouvavý pohled ho zarazil.
,,Běž zlatíčko. Já tu na tebe počkám.‘‘ Žena se mdle usmála a na chvíli zavřela oči. Orochimaru vyklouzl ven a tiše za sebou zavřel. Nechtělo se mu jít, ale musel....Doufal, že se jí nepřitíží...

Nečekala na mě. Nečekala....
Když jsem se vrátil z tréninku, našel jsem ji tam bezvládně ležet na zemi. Nejspíš si chtěla udělat čaj sama. Ona....už nedýchala. Nečekala....
V ten okamžik se mé sny změnily. Už jsem netoužil po uznání...Netoužil jsem po slávě. Chtěl jsem jen jediné - ochránit své přátele. Nechtěl jsem zůstat sám.
Začal jsem trénovat ještě poctivěji než předtím. Toužil jsem se naučit všechna jutsu na světě. Všechna! Jen tak bych byl schopný je ochránit....Uřvanou Tsunade-chan, otravného Jirayiu a svého senseie, který mi vždy bezmezně věřil. Viděl ve mně naději, kterou kdysi ztratil. Jen oni mi zbyli...Jen oni...
A roky plynuly...Stal jsem se chunninem, jonninem, ale stále jsem neuměl všechno. Bylo mi nabídnuto vedení týmu, ale odmítnul jsem. Nemohl jsem přece ztrácet čas! Nakonec jsem však jednu studentku přijal. Anko-chan byla aktivní a učenlivá kunoichi, která se mi snažila dělat radost a nezklamat mě. Oblíbil jsem si ji. Byla dokonalá.
S přáteli jsem se vídal stále méně a méně, Jirayia se našel v psaní knih, Tsunade-chan trávila svůj čas s Danem a sensei se stal Hokagem. Pomalu jsem je ztrácel, ale byl jsem natolik ponořen do svého úsilí, že jsem to přestal vnímat. Postupně se má touha chránit měnila v touhu mít vše. Umět vše. Touhu být nesmrtelný...
Byla to doba, kdy jsem hledal. A našel jsem. Chatrč na kraji Konohy byla ideální....

,,Pššt. Hodný kluk. Neboj se...už to nebude bolet.‘‘ utěšoval černovlasý jonnin malého kluka a pomalu mu píchnul injekci. Bezbarvá látka vnikla do jeho těla a chlapec zasténal. Zhroutil se v křečích na zem a začal s sebou škubat.
Orochimaru myslel, že chlapec zemře....jako ti ostatní. Ale on vydržel.
Zděšeně sledoval, jak mu z dlaní raší dřevěnné tyče a Orochimaru se spokojeně usmál. První úspěch! Získal další novou schopnost! Urychleně si také píchnul onu bezbarvou látku a cítil, že se mu otevírají další vrátka k dosažení jeho cíle.
V tom otevřela dveře malá Anko....

Nemohla pochopit mou vizi. Nebo ji nechtěla chápat. Každopádně mě chtěla udat a to jsem nemohl dopustit.
Už v té době jsem se až mimořádně přátelil s hady. Ostatní se jich štítili, nechápal jsem proč. vždyť to byla milá stvoření. Jejich hladká a štíhlá těla mě fascinovala. A ta jejich úlisná a vražedná povaha....ach, možná jsem jim byl až příliš podobný....
Několika exemplářům jsem implantoval svůj vlastní jed....A teď jsem jednoho z nich, nejvěrnějšího, poslal na Anko-chan. Dřív, než stačila něco udělat, had se jí zakousnul do krku. Vykřikla. Cítil jsem s ní....Pořád ještě to byla má svěřenkyně, má Anko-chan....
Můj jed ji trvale poznamenal. Zanechal jsem na ní své znamení, svou prokletou pečeť....A tím jsem ji definitivně ztratil. Věděl jsem, že teď už mi nikdy nebude věřit a hlavně, já už nemohl důvěřovat jí. Bezvládnou a v bezvědomí jsem ji odnesl do jednoho opuštěného domu téměř u konožských hradeb a tam jsem ji zavřel. Říkal jsem si, že buď přežije a nebo ne. Už na tom nezáleželo...
Vrátil jsem se do své laboratoře, ale tam na mě čekalo nemilé překvapení. Sensei a pár jeho poskoků - ANBU.
Už věděli všechno. Má laboratoř byla zničena, všechno přeházeli a rozbili. Můj výzkum byl v troskách! To mě velice rozzlobilo. Prý mě přišla zatknout! Pcha! Taková opovážlivost! Taková drzost! Bránil jsem se....Nakonec jsme zůstali jen já a sensei...
Viděl jsem mu na očích, jak nesmírně jsem ho zklamal. Já, jeho oblíbenec...jeho naděje. Viděl jsem tu bolest, kterou prožíval. A právě kvůli těm očím jsem ho nedokázal zabít. Tenkrát ne. Uprchl jsem jako zbabělec. A tak začalo mé putování, mé hledání....Začal můj další život.
Zčásti jsem ho prožil u organizace zvané Akatsuki. Ale mé ambice byla až příliš velké....Zatoužil jsem po Sharinganu Itachiho Uchihy. Bohužel jsem však nebyl schopný převzít jeho tělo a tak jsem utekl. Znovu.

Dva mladíci pronásledovali malého kluka.
,,Zloději!‘‘ volal jeden.
,,Ty malej parchante!‘‘ křikl ten druhý a konečně chlapce dostihl. Podkopl mu nohy a uchechtl se, když kluk zavrávoral a upadl do prachu cesty. První mu zuřivě vyrval z ruky malý balíček a druhý ho nakopl. Chvíli ho mlátili, a až když se přestal bránit a jen bolestivě vzlykal, přestali a odešli.
,,Příště si rozmysli,jestli nám něco ukradneš! Taky bys mohl skončit mnohem hůř!‘‘ doporučili mu a zmizeli za rohem. Chlapec se zachvěl a zůstal bezvládně ležet na zemi. Náhle na něj padl čísi stín.
,,Jsi v pořádku?‘‘ zeptal se mužský hlas a někdo se jemně dotkl jeho paže. Chlapec zvedl hlavu a spatřil před sebou vysokého bledého muže s dlouhými černými vlasy.
,,A-ano...pane.‘‘ hlesl chlapec a pomalu se posadil. Muž se pousmál.
,,Jsem Orochimaru. A ty? Jak se jmenuješ?‘‘
,,Já..jsem..Abumi Zaku.‘‘
Orochimaru vstal a udělal několik kroků směrem k východu z vesnice. Náhle se zastavil a otočil se zpět na Zaka.
,,Můžeš odejít se mnou Zaku.‘‘
,,Cože?!‘‘
,,Pojď se mnou. Tady tě nečeká nic než urážky a rány. Nikdy tu neobjevíš své schopnosti. Své umění. Ale já ti v tom můžu pomoci. Pojď a buď mým žákem.‘‘ řekl Orochimaru, otočil se a pokračoval v cestě. Zaku ještě chvíli seděl a překvapeně zíral na jeho siluetu, mizející ve tmě. Po chvíli se zvedl a rozeběhl se za ním.

A tak jsem získal Zaku. A po něm ještě Kin, Dosua a hlavně, mého oblíbence, medical ninju Yakushi Kabuta. Nejprve jsem chtěl ty tři s pomocí Kabuta využít jako pokusné králíky, ale později jsem usoudil, že je vycvičím. Pomohl jsem jim rozvinout jejich schopnosti, začali si znovu věřit. Znovu jsem byl sensei a oni tvořili tým, o kterém se mi ani nesnilo. A s jejich pomocí jsem založil Vesnici skrytou ve zvuku. Můj nový domov.
Začínal jsem si pomalu uvědomovat, že můj čas se krátí. A stále jsem ještě neovládnul veškeré techniky ninja světa. Věděl jsem že mi zbývá jediné - musel jsem si zajistit nesmrtelnost. Nesmrtelnost....už jen to slovo někomu nahání hrůzu, ale já jsem si ho s potěšením stále opakoval. Převaloval jsem ho v ústech jak ten nejsladší pamlsek a těšil se z toho, co všechno znamená....Být nesmrtelný...Být tu navždy....
V té době jsem poznal dívku. Byla krásná, divoká a nespoutaná....Tehdy jsem si myslel, že ji miluji. Ale to byla lež....Jen jsem si to namlouval....Nemiloval jsem její duši, ale neskutečně mě přitahovala ta její síla, její životní energie....
Zabil jsem ji. Pomocí zakázané techniky jsem si vzal její život....její energie byla náhle má a já jsem omládl. Mé tělo se regenerovalo, rány se zahojily, vrásky se vyhladily. Učinil jsem další krok k mému snu. Ne, k mé posedlosti. Začal jsem žít svůj třetí život.

Získával jsem stále nové a nové techniky, nové kekkei genkai, ale jedna mi stále unikala. Mé tělo začalo po třech letech znovu stárnout. Nečekal jsem to tak brzo, myslel jsem, že život mé bývalé společnice bude vydatnější...A proto jsem za svůj další cíl určil mladšího Uchihu. Sharingan mě opravdu neskutečně lákal. Chtěl jsem ho! A ten malý hlupák Sasuke byl tak posedlý svou pomstou, že byl schopný se mi vydat i dobrovolně. Blázen! Ale to mi jen usnadňovalo můj plán....
Vyslal jsem svůj tým na konožské zkoušky chunninů. Kabuta také, tomu jsem však přikázal, aby v Uchihovi a jeho týmu vzbudil důvěru. Aby se stal jejich přítelem. A můj věrný Kabuto jako vždy precizně splnil svůj úkol...Uchiha ho i přes svou vrozenou nedůvěřivost a podezíravost nechal proniknout až příliš blízko....
Ale i Sasukeho jsem si označil. Prokletá pečeť zdobila jeho krk a otevírala mu nové možnosti v použití jeho síly. Připravoval jsem se na převzetí jeho těla spolu s vytouženým Sharinganem, ale neblahé okolnosti zhatily mé plány. Při třetím kole zkoušek jsem konečně dokázal něco, co jsem nečekal. Zabil jsem osobu, která pro mě byla jako otec. Sensei se při našem souboji sice snažil, poškodil mé tělo, ale já ho zničil. Jeho oči byly jiné než posledně. Chladné a tak podivně prázdné. On mě nenáviděl. A tak jsem ho začal nenávidět také. A on za svou nenávist zaplatil životem. Zaplatil mnohem víc než já....
Díkly zranění jsem však musel přijmout tělo někoho jiného. Někoho naprosto bezvýznamného. To byl můj čtvrtý život.

Po Sasukem jsem však toužil dál. Měl jsem ale štěstí. Stačilo už jen prohodit pár slov o jeho bratru Itachim a on přišel. Konečně byl můj. Můj! Společně s Kabutem jsem ho začal učit. Neustále nás přitom pronásledoval jeho bývalý tým. Ten otravný Jinchuuriki Uzumaki Naruto. Ach, jak jsem toužil po jeho smrti. Doufal jsem, že ho Akatsuki dostanou a on konečně přestane hatit mé plány. Sharingan Kakashi a ta Haruno byli nepodstatní. Byli moc slabí. Dokonce i Danzouův Sai....i Sai zradil.
Sasuke byl velmi schopný, učenlivý, ale až moc brzy zpychl. I ty ubohé zbytky jeho úcty ke mně se vytratily a on se mi postavil tváří v tvář. Konečně odhalil můj úmysl a ani trochu se mu nelíbil. Teď jsem se však nehodlal vzdát, ne teď, když jsem byl tak blízko. Začal boj na život a na smrt.

A teď mi nezbývá nic jiného, než přemýšlet nad vlastním životem. Pomalu se ztrácím ve své vlastní realitě a přemýšlím, proč jsem se vlastně tak změnil. Proč se z malého kluka, který toužil jen po tom, aby byl uznáván za schopného ninju, stal vrah, pouhopouhý zloděj životů.
Já vlastně nikdy nechtěl být zlý. Já jen toužil po přátelství, chtěl jsem chránit.....Lidská duše je tvárná. Záleží jen na okolnostech ninjova života a také na jeho vůli, jak bude vypadat. Má je černá, černá jako noc, která mě teď obklopuje....Celý život jsem byl sám a sám i zemřu. Nejspíš je to můj úděl...

Ale teď už je to jedno....Smrt vše vyřeší...

Nebo ne?

Otevřel jsem oči...Ne, vlastně jen jedno oko. Nemohl jsem se hýbat, nemohl jsem mluvit. Jako by ze mě opravdu zbylo jen to oko. A náhle jsem se spatřil v zrcadle. Mé zděšení bylo nepopsatelné. Byl jsem uvězněn v Kabutově těle, ale....stále jsem žil. Jsem stále naživu!

Díky můj věrný Kabuto. Pojď...Společně budeme nesmrtelní!

Poznámky: 

Eh...tak toto mě napadlo při mytí auta a poté jsem to domyslela u plení záhonu xD Vida vida xD.
Víte, občas jsem přemýšlela nad jeho minulostí, nad tím, proč vlastně je takový jaký je. Orochimara mám jako záporáka ráda. Každý píše o Sasukem, každý řeší, proč je takový psychopat, ale nikdy neřeší jeho učitele. Ori je přece mnohem zajímavější záporák ne?
Byla bych ráda, kdybyste vyjádřili svůj názor, protože já sama nevím, co si o téhle povídce mám myslet.
Jo a ten název prosím neřešte. Jsem ráda, že jsem vůbec nějaký vymyslela xD

4.83721
Průměr: 4.8 (43 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-01-22 20:50 | Ninja už: 2690 dní, Příspěvků: 3014 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia 3S:“ Táto poviedka je z vážnejšieho súdka. Je to autorkina sonda do Oročimarovej duše. Oro umiera a mysľou mu bežia zážitky a udalosti, ktoré ho utvárali a sformovali do podoby, o ktorej sa vedie mnoho diskusií. Skutočne jestvujú ľudia, a nie je ich málo, ktorí sa vôbec nezamýšľajú nad svojím konaním, jednoducho sa ženú za tým, po čom túžia a chcú. Prvou spomienkou je umierajúca matka, o ktorú sa obetavo staral. Juuuj, tiež rodičia sú otrasní s tlakom na nindža výcvik, v Narutovi je ich drvivá väčšina. Aj jeho matka ho vyhnala na tréning a po návrate ju našiel mŕtvu. Jasné, že to bol šok: „V ten okamžik se mé sny změnily. Už jsem netoužil po uznání...Netoužil jsem po slávě. Chtěl jsem jen jediné - ochránit své přátele. Nechtěl jsem zůstat sám.“ Chcel sa naučiť všetky džucu na svete: "Jen tak bych byl schopný je ochránit....Uřvanou Tsunade-chan, otravného Jirayiu a svého senseie, který mi vždy bezmezně věřil. Viděl ve mně naději, kterou kdysi ztratil. Jen oni mi zbyli...Jen oni...“ Čas plynul, Oro získal všetky hodnosti, ale mal pocit, že poznanie má obmedzené. Aj študentku mal, ktorú si obľúbil – našu známu Anko. Túžbu po ochrane blízkych vystriedala posadnutosť nesmrteľnosťou, našiel si tajné laboratórium a zamiloval sa do hadov. Anko nechápe jeho experimenty a chce ho udať, juuuj bola prvá, ktorá dostala prekliatu pečať OMG! Vážně nevím, co dál... Aj tak bol odhalený, všetci si tú scénu pamätáme. Zlyhanie Saturobiho, Orov útek k Akacuki a túžbu po Itíkovom tele, a najmä Šaringane. Oročimaru si buduje vlastné zázemie a založil Zvučnú. Zbiera siroty a rôznych nešťastníkov, to bolo z jeho strany geniálne, lebo najlepšie sa prosperuje z ľudskej biedy Bad Takto získal aj najvernejšiu dušu – Kabuta. Jaaaj, spoznal dievčinu, myslel si, že ju miluje, ale zabil ju a získal jej silu, celý on Orochimaru ^.^ Omladil sa a regeneroval, ale nie nadlho a zameral sa na Sasukeho. Vieme, ako to nakoniec dopadlo. Itači nestihol Ora načisto zničiť, len Sasukeho úplne oslobodil. Kabuto sa síce prostredníctvom Itíkovej Izanami preporodil a Sasuke nakoniec Ora nechal oživiť. Teraz je snáď šťastným otcom, ale to sú už moje dodatky Smiling

Rozhodne autorka veľmi zasvätene poukázala na mnohé otázky a dilemy v Oročimarovom duchovnom aj fyzickom svete počas štyroch uchmatnutých životov, o čom svedčia aj veľmi pozitívne ohlasy komentujúcich podo mnou. Domnienka, že „Smrt vše vyřeší..." je opäť téma na diskusiu, možno polemiku, nie som si istá, či je to skutočne tak... Puzzled Veľmi oceňujem zahĺbanie sa nad takou kontroverznou zápornou postavou, akou je Sannin Oročimaru Kvítek sakury Jofuku pro tebe :-) Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele orochimaru-sama.112
Vložil orochimaru-sama.112, Pá, 2011-11-25 22:23 | Ninja už: 4604 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

to bylo užasný fakt nádhera

Obrázek uživatele Amat3r
Vložil Amat3r, St, 2010-01-27 00:51 | Ninja už: 5526 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

No já jsem fascinován máš to moc pěkně napsaný ,no jedním slovem bomba !!
Tohle bych nenapsal a už vůbec ne u mytí auta... Laughing out loud Dávam ti plný počet

Obrázek uživatele Mike
Vložil Mike, Út, 2009-03-10 22:25 | Ninja už: 5662 dní, Příspěvků: 529 | Autor je: Prostý občan

fakticky jedna z najlepších jednorázoviek na celej konohe, proste čístá dokonalosť Kakashi YES

inak pozrite si toto, uplne sa to k tomu hodí: http://fc30.deviantart.com/fs21/f/2007/301/1/3/Orochimaru_Tribute_by_you...

_____________________________________

Obrázek uživatele Matsue Nagasaki ...zrůda
Vložil Matsue Nagasaki..., So, 2009-02-28 19:45 | Ninja už: 5656 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

moc pěkný...já bych nedokázala vymyslet něco tohohle typu...klobouk dolů..Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Anniel-zrůda
Vložil Anniel-zrůda, So, 2008-10-04 18:51 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

prostě dokonalé....klobouk dolů....

userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com
userbarz.com

deviantart: http://ladyanniel.deviantart.com/

ZRŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮDY!!!! XD

KAMIJO Z VERSAILLES JE MŮJ VOE NEDÁM JASNÝ? n_n

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Čt, 2008-09-04 19:49 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

tohle se ti povedlo dokonale shrnuti oriho zivota jen tak dalXD

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele KatuSHka
Vložil KatuSHka, St, 2008-09-03 14:25 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 189 | Autor je: Prostý občan

hele....co na to řict?....eh...je to velmi zajímavé. A taky skvěle napsané! Na to, žes to vymyslela u mtí auta a plení zahonu xDD

...

Obrázek uživatele Ichigo-May
Vložil Ichigo-May, Pá, 2008-08-29 18:48 | Ninja už: 5723 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

no tak toto sa ti fakt podarilo riko ja-a-a nemam slov

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Út, 2008-08-19 21:36 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

No teda. Povedlo se ti napsat krásný životopis v kostce. Životopis šílence jehož génius zůstal a snad navždy zůstane nepochopen. Život člověka jenž byl milován mnoha lidmi i přes to co všechno udělal. Život člověka co se měnil a kdyby zůstal takový jako na začátku tak by teď bojoval na jiné(možná té správné) straně barikády.
ty si tohle všechno a mnohem víc dokázala vtlačit do těchto pár řádků. Navíc sis vybrala hrdinu jehož spousta lidí nemá ráda a ještě víc ho nepochopilo a proto je jeho zpověď kterou si napsala ještě cennější.Hlavně proto je to pro mě jedna z nejlepších jednorázovek na Konoze a za to ti patří dík.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Pá, 2008-08-08 15:14 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Opět úžasně famózní jako vždy sestřičko Kakashi YES

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, St, 2008-08-06 00:18 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

páni... *udivené vydechnutí a dalších 5 minut zirani do monitoru*
je to nadherny! ja teda oriho moc ee ale diki tomuhle sem krapet zmenila nazor xD je to hezky napsany, jeste lip popsany a ja ja nwm co jeste Eye-wink napsala si to skwěle a muj nazor?: perfektne to za me vystihly lidi podemnou takze uz nemam co dodat Smiling snasd jen jedna stížnost by byla: kterej retard to hodnoceni stahnul na 4.8?! hvezdicky rozdupat a zahodit a novi hodnoceni! to si urco nekdo delal srandu taakze to bereme za 5.5 ok? Laughing out loud

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-08-05 07:41 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Teda Riki, ak ťa toto napadlo pri takých dvoch "krásnych" činnostiach, to som zvedavá, čo ťa napadá pri umývaní riadu, vysávaní atď Laughing out loud
Ora moc nemusím, aj keď máva svoje pekné stránky Smiling A ty si tu na mňa vybafla s touto poviedkou.
Teda, to je nádhera... Až je ho ľúto človeku... Smutné, výstižné... Jeho život sa kľukatí zvláštnymi cestičkami... Aj keď je to cvok, bol aj kedysi normálny... Dávno...
A že niekomu aj ďakuje, no to ma dostalo, krásny záver a celé je to dokonalé Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, So, 2008-08-02 15:58 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

úplně boží Riko... nádherně si to popsala a ani by mě nenapadlo přemýšlet takhle nad Oriho minulostí a vlastně celým jeho životem... takže ti skládám ooooooobrovskou poklonu! Napsalas to úžasně Smiling

Můj Valenth

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-08-01 20:34 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Moc děkuju za komentáře...
Minnie: Ha Yondaimefil, to se dalo od tebe čekat, že ho budeš chtít vidět i mrtvýho xD a moc ti děkuju za koment, protože...zkrátka proto, že jsem vážně nevěděla, co si mám o téhle FF myslet. Diky
Lan: kujůůů
T.a.r.a.n.e.e.: Ty jsi pro změnu Orochifil viď? xD...díky moc, ale na pokráčko to nevidím..nějak by mě nic nenapadalo xD
samovrah: Přesně takhle jsem to chtěla skončit...touha po moci nakonec vyhrála nad touhou chránit. Prostě psycho xD a díky moc
San: Natírat plot? xD že by nvzniklo třeba něco o Peinovi? xD...ten tvůj koment u psychopatů jsem četla. Máš moc zajímavé názory...A od té doby, co jsem četla tvou povídku, si tak nějak víc vážím tvých komentů..díky *-*
Pary: Tak díky, jsem nenormální xD...btw, dobře psát? Vždyt to jsou jen fakta o jeho životě xD ale i tak děkuju, žes překecal půlku mozku k přečtení xD
nett: To já náhodou vím, proč je tam 4.8, ale kosy se fakt bojím xD...heh ty ses smála a mně se ta poslední věta líbila nejvíc xD...díky moc

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-08-01 18:47 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ták... obhlížela jsem to už na tvém blogu, ale přečetla si to až teď... xD

Název... je pěkný, výstižný...

A k povídce - krásně zpracované a originální téma... pochopit záporáky není lehké Smiling ale tys to zvládla na jedničku...
Ukázalas i jeho lidskou stránku... *HA, přece jen nějakou má xD* a... no, nvím co bych dodala - jen, nevím, proč tam je 4.8... to si zaslouží průměr 5 Smiling

Btw - celou dobu jsem to četla s vážnou tváří... ale u toho konce, Díky můj věrný Kabuto. Pojď...Společně budeme nesmrtelní! nevím, ale musela jsem se zasmát xDD

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-08-01 18:39 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Riko, tak to bylo krutý. Zpočátku jsem kouknul na délku a tam mě odradila Sticking out tongue Musim ale uznat že přečtení stálo za to. Nevím, zda byli Oriho úmysly z počátku tak dobré, ale když vezmu v potaz že jo, tak se dá říct že si prodlužoval život jen proto aby se stihl naučit všechny techniky, kterými by mohl cohránit přátele (tak mi to teda alespoň přišlo) , ale těch mu za tu dobu moc nezbylo Laughing out loud to jsou ale spekulace Smiling oriho moc rád nemam, asi je to tím, že záporáky obecně moc v lásce nemam Laughing out loud
jako FFko to bylo fakt moc pěkný *čumí s otevřenou hubou na monitor a nechápe jak může někdo tak dobře psát* tak mě napadá že ty asi nebudeš normální Laughing out loud ale myslim to v dobrým slova smyslu Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-08-01 11:33 | Ninja už: 19843 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

No teda Riky!!! xDDD Příště zkus natírání plotu!!! Laughing out loud Já si o týhle povídce myslim... že je perfektně napsaná!!! Eye-wink (mno jo třeba to pak bude Orochimaru Gaiden co Ty víš?!!! Sticking out tongue) Všichni Orochcáče vidí jako vraždící monstrum a nehledí na to jaký byl předtim Sad... ae u toho konce sem si vzpomněla co sem psala do Psychopatů (toho fóra! Laughing out loud)... ať už se jakkoliv snažíme dosáhnout dobra stejně nás zlo nakonec pohltí... proč? Protože pak najednou přemýšlíme že by to mohlo být takový a makový a pak dojdeme k názoru že ta zlá varianta je přece jen lepší!!! I když chceme pro sebe a ostatní udělat to nejlepší stejně pak myslíme jen na sebe a na to aby NÁM bylo nejlíp... zlo teď bohužel ovládá všechno... člověka po člověku Sad... sakra a já sem se teď tak rozepsala že sem odběhla od tématu!!! Laughing out loud Mno takže tahle FF je vážně skvělá... opravdu jo Riky!!! Smiling Eye-wink

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Čt, 2008-07-31 23:09 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Zaujímavý pohľad..A zaujímavé ukončenie..Nakoniec sa z toho všetkého nepoučil..Napriek celej tej epizóde s prebehnutím života pred očami sa nenaučil ani len ň!Podarené:)

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Čt, 2008-07-31 21:28 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Orochiiii! Konečně nějaká další povídečka o něm...
...a tahle se řídí jednoduchým pravidlem:
...nejprve je třeba pochopit, co člověka ke zlu přivedo. Pak teprve se ho můžeš pokusit změnit...
Ale ten konec! Fakt úžasný...(a šlo by na to i pokráčko!)

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Lan
Vložil Lan, Čt, 2008-07-31 21:05 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

Super!

Looosers.

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Čt, 2008-07-31 19:59 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Zrovna včera sem se dívala na tu epizodu, kde Sarutobi nedokázal zabít Orochimara ... (Původně sem hledala tu část, kdy má z jedný z těch rakví vylízt Yondy xDD) ... A musim říct, že se ti hodně povedla Smiling
A nejenom ona, celý příběh ...
Nad tím koncem jsem málem otevřela pusu (HA! Laughing out loud) ... Ten příběh byl skvělej, perfektněs Oriho pochopila ... Vážně, tleskala bych, kdyby to přineslo něco víc než divný pohledy rodičů ...
Moc se mi to líbilo Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco