manga_preview
Boruto TBV 15

Můj život změnil Naruto - 14. kapitola - Už nechci býti Choujim!

Sasuke Uchiha seděl na plátěném pytli, nohu přes nohu, zíral do tmy. Možná se s tím slibem pomoci přeci jen trochu unáhlil. Takže z jeho světa zmizela taková strašná spousta lidí? Zdálo se to směšné. Měl by zjistit, co od něj ty dívky vlastně chtějí. Dotkl se značky…

Kimberly přišla ze školy domů a málem dostala infarkt. Všechna okna pootvíraná, lednice otevřená a většina jídla se válela na zemi a Naruto nikde. Zkontrolovala, jestli je v domě skutečně sama, a teprve potom začala vyřvávat jeho jméno. Nakonec ho našla v koupelně nad umyvadlem, střídal modrou a fialovou barvu. „Cos to sežral, ty pako?“ zděsila se Kimberly a pomohla mu. Z očí jí sršely blesky, když mu vrazila do ruky smeták. „Ten svinčík před lednicí… hned to ukliď, nebo tě zmlátím stokrát hůř než Sakura!“ Musela nad ním stát jako nějaký generál, protože blonďáček se vzpíral. Večer už uvažovala nad tím, zda by ho neměla nechat spát na zahradě. Přečetla si vzkaz od Ashley a chtěla jít spát. Naruto skočil na postel, jako by mu patřila, a přitom ji praštil do břicha. „Blbče!“ ulevila si Kimberly. Nemělo smysl se tím dál zabývat.
Byla ještě pořád roztěkaná, když ucítila prudkou bolest na krku. Umožnila té cizí osobě spojení. Sasuke nakrabatil čelo, když uviděl Naruta spát s černovláskou v posteli. „Můžeme jít jinam? Nerada bych ho vzbudila,“ zaprosila šeptem. Zamračil se, ale následoval ji. Zavřeli se v koupelně. „Proč jsi přišel?“ zeptala se bez okolků.
„Chci vědět, jak má vypadat ta naše, ehm, spolupráce. Rád bych se co nejdřív vrátil domů, mám tam totiž pár věcí k vyřízení.“
Kim se usadila na záchodové prkýnko. „Jasně, ten problém s Itachim. O tom jsem s tebou chtěla mluvit.“ Zpozorněl. „Nesmíš ho zabít!“
„Cože? Ty mi nebudeš poroučet, co…!“ rozčílil se Sasuke.
„Nechápeš to! Nesmíš Itachiho zabít, dokud budete v tomhle světě. Musíte se vrátit všichni současně, nikdo nesmí chybět.“
„Rozumím. A co tedy chcete ode mě?“
Kim se pokusila usmát. „Najít co nejvíc uprchlíků a pak se se mnou spojit, my už je převezmeme a „ubytujeme“.“
„Jsem zvědav, jestli to vyjde,“ ušklíbl se a vypařil. Uf, mám to za sebou, pomyslela si. Naruto bude zase chrápat, blesklo jí hlavou, než se opět přikryla peřinou.

Sasuke se probudil z dočasného transu, sevřel v ruce katanu a vyrazil do města. Nyní se stal lovcem a jeho kořist musí být dopadena co nejdříve.

„Jdeme do školy, Naruto!“ Černovláska si urychleně balila věci. V žádném případě ho tu nemůže nechat. Matka ani Janett si naštěstí vůbec nevšimly, že zmizela většina jídla.
„Iruko sensei, bude zase ramen?“ zamumlal blonďák ze spaní.
„Žádný nudle!“ zaječela Kim.

Konečně se jí podařilo dotáhnout vzpouzejícího se Naruta do školní budovy. Z pohledu kolemjdoucích to vypadalo, že naštvaná holka svírá pěst a každou chvíli ji někomu vrazí do obličeje. Usadila se do lavice, blonďáka donutila sednout si vedle ní. Jakmile se uklidnila, pečeť se začala ozývat. Úplně zapomněla, kde právě teď je, a sáhla si na krk. Vzápětí se lekla a nechtěně odsunula lavici dívky, která seděla za ní.
Sasukemu se nelíbilo, že na něj Naruto tak divně zírá. „Dneska si vyzvedněte Sakuru. Ta druhá holka ví, kde mě má hledat.“
Kimberly se ještě vzpamatovávala, zatímco mizel před jejíma očima.
„Počkej, Sasuke!“ vřískl Uzumaki a chtěl ho zadržet, naštěstí to nestihl.
Warren si všiml, jak se černovlasá tváří. „Vidělas ducha, Grantová?“ Jen se na něj mračila a nic neříkala.
„Co tu dělal Sasuke? Řekni mi to!“ řval jí Naruto do ucha.
Ashley pozorně poslouchala profesorův výklad o válkách ve středověku a vůbec si nevšimla, že si Gaara položil na lavici její učebnici angličtiny a pokoušel se ji luštit.
„Slečno Sommersová! Vy nevíte, že teď je hodina dějepisu?“
Rusovláska příšerně zrudla v obličeji, vzala do ruky inkriminovanou učebnici, strčila ji červenovlasému do ruky, rozkašlala se a podařilo se jí sdělit Gaarovi, aby si držel knížku v rukou, protože pak ji nikdo neuvidí. „Omlouvám se, pane.“ Snažila se tvářit mile.
Kimberly mezitím přemýšlela, jak ztlumit Naruta a přitom neprozradit, že něco není v pořádku. Nakonec to vzdala a raději riskovala, že ohluchne.

Sakura se probudila na místě, které tonulo ve tmě. Pamatovala si jen, že byla včerejší noc na ulici přepadena. Vstala, nebolela ji hlava, ani neměla žádné pohmožděniny. Cizí postava se opírala o stěnu, z pusy jí vyšlehl docela malý plamínek. Sakuře se z toho překvapení málem zastavilo srdce. „Sa… su… ke…“
Rozsvítil a přišel k ní. „Spíš Sakuro. Tohle všechno je sen.“
Uvěřila mu. Jeho se zmocnil chtíč, touha po ženě. Věděl, že si to k ní může dovolit, zvlášť když si pak bude myslet, že se jí to jenom zdálo. Políbil ji a ona se mu poddala. Je to opravdu moc krásný sen, v němž se všechna její přání plní.

Konečně měli dvě dívky a tři chlapci náročné vyučování za sebou. Už jen zbývalo dostat se na chodbu, která vede ke vchodovým dveřím. Kim a Ashley chtěly počkat, až jejich spolužáci odejdou. Černovlásce se ale začalo dělat nevolno. „Já to nevydržím… moje břicho!“
„Ty se nadouváš, Kimberly, jsi čím dál větší!“ zděsila se zrzka.
Naruto jen zamumlal: „Ale tohle přece dělá Chouji.“
„No jistě! Baika no Jutsu!“ Rusovláska pochopila.
„Dělejte se mnou něco! Vždyť budu za chvíli jako balón!“ Kim začínala propadat panice. Ashley s ní běžela do tělocvičny, ostatní ji následovali. Uprostřed místnosti se pak tělo černovlásky zvětšilo do nadživotní velikosti. Ještě, že v tělocvičně právě nikdo nebyl. „Musíte něco udělat! Nemůžu přece čekat, až splasknu!“
„Ubednit dveře! Ale honem!“ nařídila Ashley.
„Kdybych ji sevřel pískem, mohl bych ji nechtěně rozmáčknout,“ namítl Gaara.
„Tak to já použiju svůj Rasengan a…“
„Ne, Naruto! Ublížíš jí!“
Černovláska bezmocně máchala pažemi, hlavou málem narážela do stropu a z jejích slz bude za chvíli učiněná potopa.
„Teď je na řadě Karasu!“ Kankurou se pochlubil dalším svitkem. „Bude to asi trochu štípat!“ upozornil ji ještě.
„To nevadí! Já chci svou normální velikost!“ Kimberly se nedala nijak utišit. Bylo velkým štěstím, že jejich třída končila tentokrát jako poslední, tudíž už v budově nikdo nebyl. Učitelé hromadně prchali do svých domovů, žáci si užívali vytouženého volna. Školník už určitě zase vyspával v kotelně.
„Už nechci být Choujim!“
„Přestaň brečet, nebo nás ještě odplavíš!“ zařvala na ni Ashley. „Děláme, co můžeme, pokud sis toho nevšimla!“
„Když já vás vidím jen jako malý tečky,“ přiznala černovláska.
Kankurou mezitím nechal svou loutku rozpadnout a z hlavy Karasu vykoukl hrot. „Promiň.“ Udělal nějaký pohyb a uvolněná část loutky se zabodla obřímu otesánkovi do… Ozval se zvuk, jako když praskne gumový balónek, Kimberlino tělo se smrsklo rychlostí blesku a všichni ignorovali Naruta, který tvrdil, že tohle by na Choujiho neplatilo.
„Já se tý značky chci zbavit!“ vřískla Kim.
„Tobě se nelíbí, že můžeš používat jutsu?“ divil se blonďák.
„Ne, vůbec, Naruto… Nedovedeš si představit, jaký to je vést normální život! Pořád bojuješ, a až teprve tehdy se probouzí tvoje liška. Jenže já žiju už pár týdnů s cizí mocí, kterou neumím ovládat, bolí mě celý tělo a ty věcí, co se dějou v mý hlavě... nikdy bys to nepochopil! Všichni chtějí neuvěřitelnou sílu nebo slávu, ale já ne. Kdybych si mohla vybrat a vrátit zpátky čas, nic z tohohle by se nestalo!“ Kim si musela ulevit, už to nevydržela v sobě dusit. Zvedla se ze země a její pohled byl chladný. „Pche! Pořád byste se mezi sebou jen zabíjeli, to je váš smysl života. Sasuke a Itachi, Akatsuki proti všem, Orochimarovy zvrácené ambice… celé je to ubohost. V našem světě byste nepřežili ani minutu, s tímhle přístupem by vás za chvíli každý nenáviděl. Mějte si svá jutsu, své úžasné techniky, pro nás daleko víc znamenají vztahy mezi lidmi.“
Ashley setřela slzu, jak byla dojatá. Ostatní na ni zírali s úctou, dokonce i Naruto.
„Dejme se do hledání… a tobě moc děkuju, Kankurou. Zas tak moc to nebolelo.“

Po několika hodinách neustálého zkoumání bylo rozhodnuto, že pro dnešek to stačí. „Já dojdu pro Sakuru a nechám ji přespat u nás.“
„Souhlasím. Ale pak musí ohlídat Naruta, abych si mohla ve škole vylepšit ty úděsné známky a nemusela se přitom obávat, že najdu barák v troskách.“
„Jasně, Kim. Budu na to myslet.“

Sasuke už začínal být netrpělivý. Snažil se být na Sakuru milý, ale ji to nějak hodně vzalo a omdlela mu v náručí. Vyšel ven, aby se podíval, zda už je na cestě „odklízecí četa“.
„Kde se couráte?“ řekl místo pozdravu a mezitím se podíval, kdo přišel. Zrzka, dva nebezpeční ninjové a černovláska s Narutem. „Písečný démon Gaara a jeho o něco málo slabší bratr,“ ušklíbl se.
„Sasuke, neurážej je prosím, jsou to přátelé a spojenci.“ Ashley nechtěla, aby došlo ke konfliktu.
„Proč se schováváš?“ ozval se Naruto. „Proč se nevrátíš domů, do Konohy?“
„Napřed bych musel vědět jak, tupče!“ opáčil Uchiha. „Sakura je uvnitř. Vemte si ji a zmizte.“
„Rozmysli si, jestli vážně nechceš jít s námi. Budeš mít zajištěný aspoň teplý jídlo,“ přemlouvala ho dívka, které zachránil krk. Chvíli se rozmýšlel, popravdě ho nebavilo zažívat každý den ten samý stereotyp. „Mám jednu podmínku, pak teprve řeknu konečnou odpověď.“ Čekali na to zvláštní přání. „Budete ode mě Sakuru držet dál.“
„Platí!“
Ač nerad, odcházel Sasuke Uchiha k domu rusovlásky ve společnosti Gaary a Kankuroua. Naruto se Sakurou na zádech a Kimberly po boku mířil na opačnou stranu. Paní Peabodyová nesla právě v ruce zabalený kus koláče. Zarazila se, když Ashley uviděla.
„Překvapená? Fakticky jste si myslela, že jsem tak pitomá a nechám se někam zavřít? Nezapírejte, že jste chtěla přijít k nám a utěšovat mou zdrcenou matku!“
Sousedka se začala vykrucovat, že tak to není. Sasuke položil zrzce ruku na rameno, sklonil se k ní a pravil: „Víš, že ti lže, že ano?“
Vítězoslavně se usmála a kývla hlavou. „Nejlíp uděláte, když se našemu domu budete obloukem vyhýbat. Je to v zájmu vašeho zdraví!“
„Měla by ses léčit, Ashley! Vůbec se mi nelíbí ten pohled ve tvých očích.“ Obrátila se a chvátala ke svému domu.
„Kdo byla ta žena?“
„Když už to musíš vědět… ta, díky, které mě pronásledovali ti tři chlapi.“
„Až přijde příště, budu na ni připravena!“ V Ashleyiných očích se zablýsklo.

Poznámky: 

Líbilo se vám Choujiho Baika no Jutsu? Shrneme si to, aby v tom neměl někdo moc velkej zmatek - byla nalezena skupinka Kankurou, Gaara, Naruto, Sasuke a Sakura a děvčata ví, že tam někde uvnitř města se skrývá Itachi. Zbytek ninjů... v nedohlednu. A kdy budou objeveni... kdo ví? Laughing out loud

5
Průměr: 5 (38 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akumu
Vložil Akumu, Po, 2021-03-22 20:20 | Ninja už: 1929 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise Pro V: Baika no jutsu muže být dost nebezpečný, když ho člověk neumí ovládat. Alespoň, že našli Sakuru a Naruto bude konečně o trochu víc v klidu. A Sasuke vypadá jako důležitý spojenec, když umí takhle odhalovat lži.

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2008-12-26 14:42 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

achjo,ten Sasan s tou Sakurou me dostal,skoda,ze se k ni uz nechce hlasit,necita jeden!uz jsem zvedava na to,v jakem stavu najdou Jiraiyu,az se objevi na scenexD

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2008-12-02 17:48 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

To se nám to rozjíždí Baika no jutsu nemělo chybu a dostal mě Sasuke ten se vybarvil Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Pá, 2008-12-26 14:56 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Kaze19: Hehe, tak Baika zabrala Laughing out loud

ajima: Troufnu si tvrdit, že ve střízlivém Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2008-12-26 14:59 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

si teda fakt troufasxD

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Čt, 2008-09-04 15:47 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Mazec...Tohel jsme teda nečekala....Laughing out loud Upe drsné...Smiling A Sasuke je teda taky pěkný prase...Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-08-10 05:01 | Ninja už: 6249 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ehm, ako no Sasanek nemá chybu, pred chvíľou som ho nazvala "princ na bielom koni" ale teraz by som mala pre neho, eh, iný názov xDD
To Baika no Jutsu bolo perfektné Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2008-09-04 15:52 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

sorafay: Chouji je stejně dobrej Laughing out loud

petricka-chan: Mi to lákalo použít Choujiho Baika no Jutsu... jsem neodolala Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Út, 2008-07-29 20:20 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Bezvadný dílek, Kim vážně tu pečeť ani povinnost, najít ostatní Naruťáky, nezávidím. I když, malé spestřeníčko, ale opravdu malé bych u nás doma brala, třeba takového Deidaru na návštěvě Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-07-29 20:22 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Lenura: Což o to, zpestření by to bylo. Ale netuším, co by řekli rodiče, jak by reagovalo domácí zvířectvo a jak by se dotyčný Naruťák (Naruťáci) choval v novém prostředí Laughing out loud Možná bychom se nestačili divit Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Út, 2008-07-29 20:33 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

To je taky fakt, všichni jsou nevyzpytatelní, ale možná by byla celkem i sranda Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-07-29 20:34 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Lenura: Sranda by teda byla určitě Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele sasukedark
Vložil sasukedark, Út, 2008-07-29 20:16 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

https://konoha.cz/?q=node/33277

Missing ninja of konohagure and the leader of shadow division-Chybjejici ninja z konohy a velitel stinove divize.Spamovanie , kamulfazovanie nadavok,a upozornenia.

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-07-29 20:18 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

sasukeNINJA: Na co je to odkaz?

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Út, 2008-07-29 19:36 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

jůůů, tohle je úplně parádní série...dneska obzvlášť vydařený díl Eye-wink baika no jutsu vážně super Kakashi YES (jen...ten Sasuke, hned bych mu dala jednu mezi oči)
A Kim rozhodně nezávidím, že se stará o Naruta. Ještě, že ho odteď může svěřit Sakuře. To zas chudák Naruto Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-07-29 19:37 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Alalinka: Slibuju, že Sasukeho nebudu šetřit. A Baika no Jutsu... nemá moc využití, ale tady se hodilo Laughing out loud
No... Sakura se o Naruta nestará. Pořád ještě spí u Kim v posteli Laughing out loud Aspoň už jí z ní ale nevyhazuje, to už si nedovolí Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink