manga_preview
Boruto TBV 09

Pod nadvládou Yin 24: Vyrážíme!

Lee proti ní vykopl pravou nohou s několika kilovým závažím, ona zas proti němu vymrštila svou levačku s deseti centimetrovými drápy...

Náhle černovláska opět zamrkala. Její drápy se pomalu opět stahovaly, ale mladík už nemohl uhnout. Schytala od něj tak drtivou ránu do pravé tváře, až z toho odlétla o několik desítek metrů dál. Porazila strom, jela ještě pár metrů a zastavila se. Zůstala nehybně ležet. Lee se k ní vyděšeně rozběhl. Uchopil ji za ramena, načeš s ní začal divoce třást.
"Yoshino! No tak, probuď se přece!" křičel vystrašeně.
Avšak dívka se vůbec nepohla. Do očí mu vytryskly slzy.
"Ne! To ne! Tak řekni přece něco!" zařval zoufale, znovu s ní zatřásl.
"A co cheš slyšet?!" vybafla na něj z ničeho nic.
Lee překvapeně vyjekl, upustil ji a sám spadnul na zadek. Yoshino se hlasitě rozesmála. Pobaveně koukala na jeho šokovaný výraz, což v ní vyvolávalo jen další výbuchy veselí. Po pár minutách se uklidnila.
"Promiň... ale když já sem tomu nemohla odolat... měl by ses teď vidět!" řekla se zadržovaným smíchem.
Obličej se mu zkřivil do nechápavého výrazu.
"Co to sakra bylo?!" zeptal se zaraženě, ještě trochu v šoku.
"Někdo si zapomněl vzít lék," odpověděla pohodově.
Ihned mu všechno docvaklo.
"Ty jsi klon, že?" konstatoval.
"Ovšem. Práce na plný úvazek!" řekla pobaveně, načež se znovu rozesmála.
Po chvilce koukání na ni se jeho rty zkřivily do veselého úšklebku. Yoshino jen zřídka kdy ukazovala svůj smysl pro humor, ale když už k tomu došlo, vždy to za něco stálo.
"Myslim že boj nám neuškodí, co řikáš?" optala se už klidným hlasem.
"Ano, samozřejmě," přikývl Lee a oba dva se zvedli ze země.

O týden později

Všichni už čekali před branou. Chyběli jenom Yoshino a Naruto.
"Vsadím se, že přijde pozdě," řekl Kiba, následovalo Akamarovo zaštěkání.
"Ne! Ona nikdy nepřichází pozdě! Podle ní by si člověk mohl nařizovat hodinky," odporovala mu Sakura.
"Vždyť nikdo není dokonalý! Až doteď byla sice vždycky přesná, ale člověk stejně neví," vložil se do toho Lee.
Sakura už začínala rudnout vzteky. Jako na povel se všechny pohledy otočily na Hinatu.
"No... myslím si, že Yoshino přijde včas," řekla s mírně červeným obličejem.
V tu ránu se vedle nich zjevila.
"Dobrý ráno," pozdravila veselým hlasem.
Kiba s Leem leknutím až nadskočili, Sakura se zase naopak vítězoslavně usmála.
"Dobré ráno Yoshino," odpověděla Hinata.
"Ahoj," pozdravili postupně i zbylí přítomní.
"Kolik je hodin?" zeptal se zvědavě Kiba.
"Před osmi sekundama byly čtyři," pronesla jako by nic.
Oba dva mladíci si sklesle povzdychli.
"Kde je zas ten Naruto?!" mnula si pěsti růžovláska.
"Jen klid za vteřinku tu bude."
A jako na zavolanou se už v dáli ozývalo blonďákovo volání. Když k nim přiběhl, znaveně se rukama opřel o kolena a oddechoval. Když si dost odpočinul, spustil: "Tak fajn, všechno je už zařízeno, můžeme vyrazit!" vykřikl, opět pln energie.
"Dobře... tak v čele půjdete ty a Sakura jelikož znáte cestu. Za vámi budou Hinata s Kibou a Akamarem aby kdyžtak včas objevili nebezpečí. A na konec sme já a tady Lee. Jestli na nás někdo zaútočí zezadu tak je hravě odrazíme. Každý si hlídejte svou stranu. Nějaký otázky?"
Nikdo žádné neměl a tak mohli konečně vyrazit.

Běželi skoro celý den. Už se pomalu schylovalo k večeru, ale nikdo zastavit nepotřeboval.
"Jak je to ještě daleko?" zařval Kiba na Naruta.
"Asi pár desítek kilometrů," odpověděl mu přes rameno.
"Bacha lidi někdo nás sleduje!" varovala je Yoshino telepaticky.
Všichni ihned zastavili a seskočili ze stromů dolů. Kiba nasál do plid vzduc, Hinata aktivovala Byakugan.
"Nikoho necítím," řekl po chvilce mladík.
"Já také ne," přitakala dívka.
"Jak by ne, když sou třicet kilometrů za náma," pronesla černovláska.
Každý se na ni překvapeně podíval. Chvilku zavládlo ticho, jak se dívka rozhlížela, levým okem rentgenujíc okolí.
"Hmm... je jich pět..."
"Nás je sedm, jsme v přesile," promluvila Sakura
"... pokud nepočítám devět zdivočelých psů," dopověděla podrážděně.
"J-jak to myslíš, zdivočelých?!" vykoktal Lee.
"Nooo... sou to obyčejní psi kteří nějaký ten čas žili v divočině. Skoro jako vlci jen takoví... hmm... zhýčkanější."
"A máme důvod se jich bát?" zeptal se Naruto.
"Pokud ti neukousnou ruku, nohu nebo jinej úd tak ne," odpověděla klidným hlasem.
Všichni znepokojeně polkli.
"Asi bychom se měli schovat," pronesla Hinata.
"To nám nebude nic platný ti psi maj docela vycvičený čich," zavrtěla hlavou.
Po pár minutách se před nimi začaly zjevovat první silulety. Trpělivě čekali, až se jim zjeví v plné kráse. Náhle si stanuli tváří v tvář. Byli to čtyři muži, jedna dívka, devět štěkajících psů.
"Cože?!!!" vykřiklo všech pět osob, až na černovlásku a neznámé ninji. Ona dívka jí totiž byla podobná jako vejce vejci.
"T-to není možné!" vykoktal Kiba.
Naproti sobě stály dvě naprosto totožné osoby, ale ta neznámá vypadala trochu jinak. Všechno měla v bílém. Bílé volné tričko s rukávy až po kolena, bílé kapsáče, stejné sandály spolu s pouzdrem na zbraně, dokonce i bílé oči a vlasy, které byly střižené nakrátko. Na čelenkách měli znak Zvučné vesnice.
"Kdo ste, co chcete?!" zeptala se Yoshino, avšak spíš než otázka to znělo jako rozkaz.
"Jsme ninjové z Otogakure, jdeme si pro Tebe... Yoshino," odpověděla dívka.
"Tak to máte smůlu já nikam nepudu! Jak se jmenuješ?!" položila další otázku s totálně kamenným výrazem ve tváři.
"Mé jméno je... Kiroko Nazuki."

Poznámky: 

Dochází mi fantazie i nápady!!! Sad Nezlobit se pls a být shovívaví!!! Laughing out loud

4.857145
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2016-09-02 16:34 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise L
Pevne doufam ze tech tricet kilometru je jen preklep protoze to je cca vzdalenost Praha-Beroun a protivnici tu vzdalenost prekonali za par minut? To by byli lepsi nez Yoshino a to snad ani nejde.

Obrázek uživatele Kitaka Inuzuka-sama
Vložil Kitaka Inuzuka-sama, Pá, 2009-08-14 01:55 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

To je super!!! A žáádná fantazie ti NEdochází a je to boží!!! Smiling Sticking out tongue °běhá po pokoji a řve z plných plic Laughing out loud xDD°

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Po, 2008-08-25 14:55 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

to je její sestra nebo něco takovýho?? to je tak napínavý, já se asi zblázním... uaaaa! *už je to tady XDD* no super!! jdu hnedka na pokráčko!!

Můj Valenth

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-07-28 21:03 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

jestli byti měla docházet fantazie tak to nevadí ty vždycky na něco dobrýho prídeš a tim si stopro jist
Protože semy hrozně líbý tvá povídka a mám rád i tebe San
Smiling Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-07-28 13:18 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Pokud napíšeš tohle a říkáš, že dochází fantazie, nevím, jak píšeš, když fantazie jede na plné obrátky Smiling
Budu ti donekonečna opakovat - piš co chceš, jak chceš a kdy chceš, protože tvoje povídky jsou úžasné a mám moc ráda tvou hrdinku a mám ráda tebe. Proč bych se měla zlobit? Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-07-28 07:14 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tridsať kilometrov za nimi? No Yoshino je fakt dobrá Laughing out loud
Ts ts, sedem ľudí a žiaden komentár, hanbite sa všetci Sticking out tongue
Mooc dobrý dielik San, už sa veľmi teším na pokračovanie. To som teda zvedavá na tú Kiroko Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.