manga_preview
Boruto TBV 09

Osud nemůžeš změnit 8.díl

8.kapitola
Když se Yuki s řinčením budíku probudil tak zamířil rovnou do koupelny, kde si dal Studenou sprchu, aby se trochu probral. Potom se oblékl a udělal si svůj cool účes. Pak zamířil do kuchyně.

„Dobré ráno Yuki,“ pozdravila žena stojící u dřezu svého syna a podala mu snídani.
„Dobré ráno mami, neviděla jsi někde otce?,“ zeptal se Yuki a přitom si cpal snídani do pusy.
„Ano je venku, trénuje tam s tvým bratrem,“ a dál pokračovala v umývání nádobí.
„Děkuji, už musím jít,“ a vyběhl z kuchyně.

Vyběhl ven kde uviděl jak jeho otec trénuje jeho Malého brášku. Byl to pěknej pohled. Dřív než jsem přišli oni dva spolu nikdy netrávili žádný čas. Vždycky se vídali jen u jídla. Nad tím obrázkem se musel Yuki usmát. Nechtěl je rušit, ale tížila ho jedna věc, musel se na ní otce zeptat.

„Otče,“ zavolal Yuki a jeho otec se na něj podíval.
„Co potřebuješ Yuki?,“ a tázavě ho prohlížel.
„ Otče mám otázku“
„Uděláme si pauzu Akimoto,“ řekl otec mladšímu ze synů.
„Jakou otázku máš Yuki,“ zeptal se ho otec a přistoupil k němu blíž.
„Otče kdo je Uzumaki Naruto?,“ zeptal se Yuki svého otce.
„Kde jsi to jméno slyšel?,“ zeptal se ho otec, řekl to přísným a tázavým pohledem.
„Já, no včera jsem byl u kazekageho-sama a no on tam byl,“ řekl trochu se strachem v hlese.
„No Uzumaki Naruto je syn Minata čtvrtého hokageho. Všichni o něm říkají, že je hyperaktivní a střeštěný, jenže ho už dlouhou dobu nikdo neviděl. Odešel před pěti lety a nikdo nevěděl proč. Jediný kdo to věděl je Hinata Hyuuga. Tvoje sestřenka přes koleno. Jenže ta nikdy neřekla proč odešel. Ona byla jediná s Tsunade-sama, která věděla proč a kam odešel,“ potom se odmlčel.
„A jak to mohla Hinata vědět?,“ zeptal se zvědavě Yuki.
„No oni dva měli k sobě hodně blízko. Prý když odešla pořád se dívala tím směrem a čekal kdy příjde, ale nevím jak to je mezi nimi teď,“ odpověděl otec svému synu.
„To je vše?,“ zeptal se ho otec.
„Ano a děkuji,“ řekl mu Yuki a zmizel.
„Konec přestávky Akimoto, musíš ještě hodně trénovat“
„Ano otče,“ a rychle vstal a běžel ke svému otci.

Takže takhle to je, ale teď nebudu řešit Hinatu a její milostnej život. Musím za Mikou doufám, že už se z toho vzpamatovala. Pomyslel si Yuki a mířil přímo do nemocnice. Asi po 10min. tam dorazil. A šel do jejího pokoje. Když tam dorazil tak zaklepal a čekal na vyzvání.

„Dále,“ se ozvalo za dveřmi. Yuki otevřel dveře a vešel.
„Ahoj Yuki,“ řekla s radostí v hlase Mika a posadila se na postel. Yuki na ní chvíli zíral, ale potom ji taky pozdravil a sedl si vedle ní.
„Ty si na mě pamatuješ?,“ zeptal se opatrně Yuki.
„JO, proč bych neměla,“ zeptala se trochu polekaně Mika Yukiho.
„Ale nic,“ odpověděl ji Yuki a odmlčel se. Po chvíli se jí zeptal „Pamatuješ si co se stalo tu noc co si byla zraněná?,“ Mika trochu zapřemýšlela a pak odpověděla „No jen na něco, hlavně na to důležitý,“ a podívala se na Yukiho. Yuki hned pochopil, že si nejspíš vzpomíná co se stalo mezi nima ten večer. Pak už nic neříkali a pomalu se k sobě blížili. Nakonec se jejich ústa střetla a oni se políbili.

U Garry v kanceláři
Takovej bordel, to opravdu se opravdu Tsunade-sama nemohla trochu zajímat o papírování. Říkal si Gaara v duchu, když musel dodělávat papíry po Tsunade. Najednou někdo zaklepe na dveře.

„Dále,“ řekl Gaara a čekal kdo vejde dovnitř. Dveře se pomalu otvírali a do nich vešla dívka. Měla na sobě modré tříčtvrteční kalhoty, Modrobílou mikinu se znakem svého klanu a bíle tričko. Měla dlouhé modré vlasy a Byaguganové oči.
„Hinato?,“ zeptal se nejistě Gaara.
„Ano jsem to já, ale - “ a do řeči jí skočil Gaara „Ty ses hodně měnila po tu dobu co jsem tě neviděl,“ řekl jí lichotivě Gaara.
„Děkuji,“ řekla Hinata a přitom se trochu začervenala.
„Gaara přišla jsem se tě na něco zeptat. Chci to vědět přímo od tebe“
„Ano, Co potřebuješ vědět,“ zeptal se Gaara a čekal na tu otázku.
„Přišel je tu? Je ve vesnici?,“ a v očích jí plála naděje. Gaara se mírně usmál a odpověděl ji „Ano, je ve vesnici. Už se vrátil“

Po 30min. v Mičině pokoji
Celých 30min. se Mika s Yuki spolu bavili o tom co se stalo. O její ztrátě paměti atd. Při tom všem si najednou na něco vzpomněla.

„Yuki právě jsem si na něco vzpomněla“
„Na co?,“ a udiveně se na ní podíval.
„Předtím než po mě ten ninja začal házet hvězdice tak jsem si někoho všimla. Nějaké osoby. Tak jsem po ní hodila svůj kunai a ten té postavě se zapíchl do kousku oblečení“
„A jak nám to pomůže,“ zeptal se Miky.
„No ten můj kunai se od něčeho odrazil a vrátil se mi zpátky.“
„NO a?,“ řekl Yuki, protože ještě nepochopil na co naráží.
„Já ho sebrala a na něm bylo kousek látky. Takže je můžeme podle pachu toho ninji vystopovat,“ a zatvářila se, že je nejgeniálnější člověk na světě.
„No jo to mě nenapadlo, musím ještě někam jít, než se vrátím tak najdi ten kus látky,“ a Mika jen přikývla a Yuki zmizel v černém kouři.

Yuki běžel jak nejrychleji mohl. Běžel do kanceláře Hokageho. Po chvíli doběhl před jeho dveře a zaťukal. Pochvíli se ozvalo „Dále,“ a Yuki rychle vběhl do kanceláře.
„Co se děje, že se chováš jak magor,“ řekl nevrle Gaara.
„Kazekage – sama, Mika má kus látky od těch kdo nás napadl, takže je můžeme vystopovat,“ Gaara se jen upřeně na něj podíval a řekl „Tak jo, teď se mě chyť a já nás přenesu do nemocnice za Mikou. Tam mi všechno řeknete a já se pak rozhodnu co udělám,“ Yuki se Gaary chytl a za chvíli byli v nemocnici.
Gaara zaklepal na dveře a čekal až se Mika ozve. Po chvíli se ozvala. Yuki a Gaara vešli dovnitř. A zeptal se na to Miky ta mu ukázala ten kunai s kouskem látky a všechno mu pověděla. Gaara jen poslouchal co mu říkali. Potom co domluvili tak řekl „Dobře Miko kdy budeš moc z nemocnice?“
„Dnes večer mě pustí,“ odpověděla Mika na Gaarovu otázku.
„Dobře zítra ke mně ty a Yuki přídete a já vám řeknu kdo s vámi půjde na misi. Vyrazíte pozítří. Takže se připravte,“ dořekl a odešel z pokoje.

Poznámky: 

Omlovám se, že to je tak dlouho, ale jsou prázky takže není prostě čas...... Al doufám, že se líbí a piště plss komentíky

4.933335
Průměr: 4.9 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-07-28 15:04 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Díky za upozornění, ja501. Opraveno Laughing out loud

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Voltér
Vložil Voltér, Po, 2008-07-28 13:06 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

chybělo ti tam dost čárek, ale dalo se to číst
jinak bylo to skvlý

Obrázek uživatele DaimondDog
Vložil DaimondDog, Ne, 2008-07-27 12:38 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

caka sa na dalsi diel Smiling

Obrázek uživatele ja501
Vložil ja501, So, 2008-07-26 23:57 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Asi se vloudila chybička ... je zde 2x kapitola 8. v jednom textu Puzzled