3. Kniha: 7 Díl - Černé hábity
V noci opustil tým 1 vesnici a vydal se směrem k lesu.
„A co budeme vlastně hledat?“ zeptala se Katara.
„Všechno divný.“ Řekl Jaden.
„Nemohl by jste být trochu konkrétnější??“ řekla netrpělivě Katara na Jadenovu odpověď.
„Nemohl, protože sám nevím, co máme čekat. Prostě, kdyby jste zahlédli nebo zaslechli něco podezřelého, dejte vědět.“ Řekl Jaden a rozhlédl se po tmavém okolí.
„Daisaku a já můžeme použít svoje Kekkei Genkai na prozkoumání okolí, takže se rozdělíme, abychom mohli pokrýt větší území.
„Ro-rozdělíme??!!“ zakoktal trochu zděšeně Tai.
„…Jasně!! Rozdělíme!“ řekl rychle už odhodlaně a zatvářil se rozhodně, když si všiml Daisakova posměšného pohledu.
„Já půjdu tudy a vy tři tudy. Vezměte si tyhle vysílačky a dejte mi vědět, kdyby jste zaznamenali něco podivného.“ Řekl Jaden a podal jim tři komunikátory, které vytáhl ze své tašky u boku a jednu si nasadil do ucha i on.
„Já mám přibližně dosah na 1 kilometr, takže se vzdalte do té vzdálenosti a pak můžeš prozkoumat okolí svým Byakuganem, Daisaku. Jasné?“
„Jasné!“ řekli všichni tři odhodlaně.
„Fajn. Buďte opatrní! Rozchod!“ řekl Jaden a zmizel.
„Už jsme to tu prošli křížem krážem a nic!!“ řekl otráveně Tai, který se loudal za Katarou s Daisakem, který prozkoumával okolí svým Byakuganem.
Blížilo se ráno a oni obcházeli kolem toho lesa, co jim řekl Miharu.
„Přestaň si furt ztěžovat!! Tohle je naše mise!!“ řekla netrpělivě Katara, kterou už jeho otrávenost začínala dopalovat.
„Buďte zticha!! Něco se děje!!“ umlčel je Daisaku.
Katara s Taiem zbystřeli a shlukli se k němu.
„Co?“ šeptla k němu Katara.
„Před námi je pár lidí…a někoho vlečou za sebou!...vypadá jako…je to Miharu!!“ řekl Daisaku.
„Cože??!! To mu musíme pomoct!! Dělejte jdeme!!“ řekl rychle Tai a už chtěl vyrazit kupředu.
„Počkej!! Nevíme kdo to je, takže musíme postupovat obezřetně! Nejdřív dáme vědět sensei Jadenovy!“ rozhodl Daisaku a stiskl spínač na svém komunikátoru, co měl v uchu.
„Sensei Jadene? Slyšíte mě? Objevili jsme skupinku několika lidí jak vlečou do lesa Mihara. Co máme dělat?“ řekl Daisaku a čekal na odpověď, ale slyšel jenom prskot statické elektřiny.
„Slyšíte mě?? Sensei!!“ zvýšil trochu hlas.
„Sakra!! Je to hluchý!!“ zaklel a pustil spínač.
„Jak hluchý??!! Myslíš že ho-!“ lekla se Katara.
„Ne!!!“ řekl jistě Tai a zamračil se.
„Jemu se nic nestalo!! Tím jsem si jistý!!! Je to Legendární Gonin, takže není nikdo, kdo by se mu mohl rovnat!!!“
Daisaku s Katarou ho chvíli nejistě sledovali.
„Máš pravdu!! Budeme to prozatím muset zvládnout sami!! Takže to prozkoumáme a pomůžeme mu!!“ zavelel Daisaku a podíval se svým Byakuganem opět před sebe.
„Hej!! A kdo tě zvolil velitelem???!!!“ podíval se na něj uraženě a vyčítavě Tai.
Katara s Daisakem jenom zvedli pravou ruku.
„Chjo….!“ Řekl sklesle Tai a svěsil ruce.
Za chvíli se krčili za kmenem jednoho většího stromu a pozorovali skupinku pěti lidí, kde jeden z nich měl přes rameno přehozeného omdleného Mihara.
Měli na sobě černé hábity s kapucou, která jim zakrývala obličej.
„Co je to za podivíny??“ špitl Tai.
„Nevím.“ Zakroutil hlavou Daisaku.
„A co budeme teď dělat??“ zeptala se ho Katara.
Daisaku se zamyslel.
Skupina zahalených postav šla lesem a mířila k jeho východu.
„Pán bude rád, že už má toho potížistu z krku.“ Řekl ten, co nesl Mihara přes rameno.
„Ano. Sice to nebude moc velká oběť, ale třeba se k němu přidají ty ninjové z Konohy.“ Odpověděl mu ten, co šel ve předu a zlomyslně se ušklíbl.
Najednou se před nimi objevila pětice ninjů s páskami Konohy kolem čela.
„Kampak, pánové?“ pousmál se bojovně jeden z nich.
Pětice zahalených v hábitech ztvrdla.
„T-to jsou-!!!“ vytřeštil na ninji oči jeden z nich a začal koktat.
„Legendární Goninové!!!! …A všichni???!!!!!!“ řekl zděšeně další.
„Pusťte toho kluka a koukejte hodně rychle vypadnout…!!“ zamračil se na ně Naruto.
Ten muž, co nesl Mihara přes rameno, ho už chtěl strnule položit, ale ten ve předu ho zarazil.
„Počkej!!! To nejsou Legendární Goninové!!!“ řekl sebejistě.
„Jak to víte??? Ti lidi tady vypadají jako oni!!!!“ namítl jeden člen hábitové pětice.
„Naruto Uzumaki je Hokage Konohy. Myslíte, že by jí mohl jen tak opustit? A aby se všichni Goninové sešli zrovna tady, to mi taky nepřipadá moc pravděpodobné…!!“ řekl ten první, nejspíš vůdce skupiny, a sebejistě se ušklíbl.
„Ha!!! Na tom něco je!! Takže tohle jsou jenom nějací blbečci, co si myslí, že nás dostanou tak lehkým trikem??!!“ řekl ten, co nesl Mihara, hodil ho na zem a křupl si klouby na prstech.
„Už dostali!!“ ozvalo se za ním. muž sebou jenom překvapeně trhl.
„Hmat 64 úderů!!!“ zařval Daisaku a začal zabodávat prsty obrovskou rychlostí do zad toho muže.
„Haaa!!!!“ vrazil Daisaku tomu týpkovi do zad poslední ránu. Muž vyprskl a svalil se nehybně na zem.
„Kaito!!!“ zavolal na něj vyjeveně jeden ze zbývající čtveřice.
„Ale vy nemáte čas se starat o někoho jiného!!!“ řekla s úsměvem Sakura a pětice Goninů se vrhla na zbývající týpky.
Sakura se zastavila před vůdcem skupiny a napřáhla se k úderu pěstí.
Vrazila jí proti němu, ale ten jí obratně uhnul, z rukávu vytáhl kunai a vrazil jí ho do ramene.
Sakura sykla bolestí a rozplynula se v bílém kouři.
„Vidíte??!! Jsou to jenom Stínové klony, přeměněný pomocí Henge!!!“ zvolal vítězoslavně vůdce a vrhl se na Hira s Narutem a Jadena s Nami.
Další tři muži v hábitech mezitím obklíčili Daisaka.
„Tak jo kluku. Připrav se na smrt!!“ zkřivil jeden z nich pod kapucou ústa do posměšného šklebu.
Ale za ně doskočil ze stromu opodál další kluk.
„Fuuton: Nekonečná prudká písečná bouře!!!“ zvolal Tai a přiložil si k ústům dva prsty.
Z nich se mu vyřítil prudký vítr s pískem a zasáhnul jednoho z té trojice.
Muž si před ostrým a řezavým větrem zakryl obličej, ale na několika místech ho zasáhla větrná čepel.
Muž zasténal a klesl na zem.
„Ty spratku!!! Já se postarám o toho a ty o něj!!“ řekl krvelačně jeden ze zbývající dvojice a otočil se na Taie.
Daisaku sledoval svého nepřítele Byakuganem a napřáhl se jednou rukou za sebe a druhou před sebe.
„Juukenhou!!“ pronesl a v mysli si se mu zjevil znak Yin a Yan pod oblastí, kde stál on a jeho nepřítel.
„Hmat 64 úderů!!“ zvolal a vrhl se na nepřítele.
„Stejným trikem mě nedostaneš chlapečku!!“ ušklíbl se muž a udělal rychle několik pečetí.
„Doton: Hliněný štít!“ zvolal a před ním se ze země vztyčila hliněná stěna.
Daisaku sykl a místo do toho týpka vrazil svůj první útok dvěma prsty do té stěny.
„Teď já!! Doton: Kamenná vlna!!“ zvolal opět muž a vrazil ruce do stěny před sebou.
Ta se vyřítila do předu na Daisaka a smetla ho pryč.
Daisaku dopadl pomláceně na zem a zatnul zuby bolestí.
Sakra!!! Tihle týpci jsou silnější než jsem doufal!! Zaklel v mysli a podíval se na toho muže v hábitu před ním, který se spokojeně usmíval.
Vůdce skupiny zrovna vrazil kunai do břicha Nami, která byla předposlední ze skupiny Goninů a rozplynula se v kouř.
Zbyl Jaden, který se po chvilce v kouři proměnil na Kataru.
Sakra!! Prokoukli náš plán!! Doufali jsme, že když uvidí Legendární Goniny, tak se leknou a zdrhnou, ale nevyšlo to!! Kdyby tu tak byl sensei Jaden!! Sami to tu nezvládneme!!
Zamračila se ustaraně Katara a vytáhla dva kunaie.
„To mám bojovat proti malý holce ???!!! Je to sice pod mou úroveň, ale svědci jsou nepřípustní!!!... Takže se rozluč se světem, holčičko!!!“ zasmál se krvelačně muž a vrhl se na Kataru.
Katara neváhala a udělala pečeť soustředění.
„Kage Bunshin no Jutsu!!!“ zvolala Katara a vedle ní se v kouři objevilo 10 jejích kopií, které se s bojovným zařváním vrhli proti nepříteli.
Muž se obratně vyhnul pěstí jedné Katary a bodl jí kunaiem do zad, když ho minula.
Potom vrazil ránu pěstí dalšímu klonu do břicha a podkopl nohy třetí Kataře.
Postupně se všech deset Katar rozplynulo v bílý kouř.
„Takovými slabými útoky mě ani nepřekvapíš!!“ řekl posměšně muž a vydal se ke Kataře.
Do háje…!!! Tohle nevypadá dobře!! Zděsila se Katara a začala couvat.
„Moment překvapení už nemáš kluku, takže co budeš dělat??“ pousmál se ten muž, co stál proti Taiovi.
Tai se zamračil, rychle vytáhl osm shurikenů a vrhl je po muži.
Ten se několika vyhnul a zbytek vykryl vlastním kunaiem.
„Fuuton: Větrný vír!!“ zvolal Tai a poslal na muže malí vír, který se mu zformoval na dlani a po vypuštění se několikanásobně zvětšil.
„Katon: Jutsu velkolepého fireballu!!“ zvolal muž, přiložil si dva prsty k puse a poslal proti víru ohnivou kouli.
Koule vletěla do víru a vybuchla.
Exploze odhodila Taie do stromu za ním, do kterého tvrdě narazil.
Tai si vyrazil dech a klesl na kolena.
Zatraceně!!! Tohle asi nezvládnem. Proletělo mu hlavou, když se podíval po svých kamarádech a spatřil Daisaka, ležícího na zemi a Kataru, která couvala před mužem s kunaiem, až narazila zády do stromu.
„Výborně!! Takže nakonec se vrátíme ještě s třemi prcky navíc!! Pán bude mít vážně radost!!“ zasmál se muž před Taiem a udělal několik pečetí.
„Katon: Jutsu ohnivých koulí!!“ zvolal a poslal na Taie několik menších, ale rychlých ohnivých koulí.
A je po všem…!! Semkl oči Tai.
Ale nebylo…
Najednou ho ofoukl místo ohně prudký vítr.
„Cože??!!“ zatvářil se překvapeně muž v hábitu.
Tai otevřel rychle oči a spatřil před sebou Jadena.
„Tati??!!!“ vyjekl překvapeně a šťastně Tai.
„Sensei Jadene, ne??“ mrkl na něj přes rameno Jaden.
Tai se zatvářil sklesle : „Kde si sakra byl???!!! Volali jsme ti vysílačkou a nic!!!“ řekl nasupěně Tai.
„Sorry. Zapomněl jsem dát do své nový baterky.“ Zazubil se omluvně Jaden.
„Fajn!! Ať už jsi Legendární Gonin nebo ne!!! Připrav se na-.“ Zařval na Jadena muž a připravil si pečeť, ale nedořekl.
Jaden se najednou objevil před ním a vrazil mu ránu pěstí do břicha.
Muži se zatmělo před očima a potom ho rána prohodila několika stromy za sebou.
„Nesnáším, když mi někdo skáče do řeči!!“ zamračil se do brázdy lesem Jaden, kterou odletěl ten týpek po jeho ráně.
Katara couvala před přibližujícím se mužem s kunaiem, až narazila do stromu.
„Už nemáš kam utéct, holčičko. Doufám, že jsi si žila alespoň trochu dobře!!“ pousmál se vražedně muž, rozeběhl se na ní a vyskočil do vzduchu s napřaženým kunaiem.
Já nechci ještě umřít!!! Prohnalo se Kataře hlavou, když sledovala blížící se ránu třesoucíma se očima a vyděšeně vykřikla.
Muž bodl kunaiem…ale přestal se usmívat, když zjistil, že trefil jenom strom.
„Jak to ta mrcha-??!!“ začal se rozčíleně rozhlížet, až se zastavil zrakem na trojici, stojící opodál.
Stál tam Jaden, s Katarou v náruči, a vedle něj stáli Daisaku s Taiem.
Katara otevřela polekaně oči a podívala se na Jadena.
„Jsi v pořádku, Kataro?“ usmál se na ní Jaden.
„A-ano sensei, děkuju!!“ řekla zaskočeně.
Jaden jí postavil na zem a podíval se zamračeně na vůdce bývalé tajemné skupiny únosců.
Vůdce se rozhlédl po svých parťácích, kde dva leželi nehybně na zemi, jeden v kráteru kousek od nich a čtvrtého nenašel, jenom brázdu lesem.
Nakonec sklouzl pohledem na Jadena.
„Nevim, jak jste to vy spratci dokázali, ale vim, že vám na tenhle blbej zastrašovací trik neskočim ani jednou!!!!“ zařval na ně naštvaně muž a vytáhl z rukávů dva svitky a rozvinul je.
„Loutkohra: Černí draci!!“ zvolal a ze svitku vybuchl mrak kouře.
Jaden povytáhl obočí.
Kouř zmizel a před mužem se objevili dvě bojové loutky.
Měli podobu draků, stojících na zadních tlapách. Jeden z nich v předních tlapách držel dlouhou Katanu a druhému z konečků prstů čouhali šavlovité drápy.
Oba měli pootevřená ústa a v nich spoustu jehličkovitých zubů, od kterých odkapával jed.
„Tohle je konec týhle blbosti!!!!“ zařval muž a trhl rukou.
Drak s katanou vystřelil do vzduchu a vrhla se s ní na Jadena.
„Sensei!!!“ vykřikla Katara.
Jaden jenom klidně stál a sledoval blížící se čepel.
Drak vrazil katanu proti Jadenovy a silou útoku vznikla menší tlaková vlna.
Katara se z toho posadila na zem a Tai s Daisakem si zakryli obličeje.
Prach si lehl a před nimi se objevila postava toho draka, lehce se jí třásli ruce s katanou, která se nacházela těsně nad jejich senseiem.
Jaden držel čepel katany mezi ukazováčkem a palcem pravé ruky.
Drak tlačil na meč jak mohl, ale nehnul se ani o milimetr.
„To-to není možný!!!!“ vyhekl zděšeně muž.
Jaden se napřáhl levou rukou za sebe a zatnul dlaň v pěst.
Prudkou rychlostí jí vystřelil proti drakovi a zasáhl ho do břicha.
Dřevo křuplo, z draka odletělo několik šroubů a po chvilce se roztříštil o strom pár metrů za ním.
Jadenovy zůstala akorát mezi prsty jeho katana.
„Já jsem pravý, jak už jsi si nejspíš stihl všimnout.“ Řekl neutrálně Jaden a propaloval muže svým kamenným pohledem.
Muž stál ztvrdle jako kámen.
Sakra!!! Pravej Jaden Tatsumaki???!!!! Tohle nezvládnu!!! Tohle nejde-!!! Přemýšlel muž.
„Tak co je? Vzdáte se?“ skočil mu do myšlenek Jaden a chytl rukojeť té katany do ruky.
Muž se odhodlal.
„Buď umřu tady, nebo potom!!!“ řekl a švihl rukama.
Druhý drak se dal do pohybu.
Napřáhl své drápy do stran a vrhl se na Jadena.
Švihl drápy proti Jadenovy, který je zablokoval dračí katanou.
Volnou rukou sáhl rychle za záda a vytrhl z pouzdra jednu z jeho dýk.
Švihl s ní vodorovně před sebe a přepůlil draka na dva.
Drak se s rachotem a praskáním dřeva svalil k zemi.
Tai s Daisakem a Katarou to sledovali s otevřenou pusou. Ještě si nějak nemohli zvyknout na to, že jejich sensei je jeden z Legendárních Goninů.
Jaden odhodil katanu stranou a vrátil svou dýku do pouzdra.
Muž měl v očích trochu šílený výraz, vytasil dva kunaie a vrhl se s řevem na Jadena.
Už byl jenom pár metrů před ním, když mu zmizel z pohledů.
„Kde-??!!“ vyhekl muž, ale v další artikulaci mu zabránila Jadenova pěst, kterou mu vrazil prudce do tváře a následně ho poslal vstříc nejbližšímu stromu.
Jaden si o sebe oprášil ruce a vydal se zpět ke trojici.
„Kde jste BYL???!!!“ vyhrkla Katara.
„Omlouvám se. Zapomněl jsem si dát do vysílačky nový baterky.“ Zazubil se omluvně Jaden.
„Cože jste-???!!! Že se rozčiluju…“ vytřeštila na Jadena nejdřív oči Katara, ale potom sebou lhostejně švihla do trávy.
„Ale musím vás pochválit!! Zvládali jste to tady vážně skvěle!“ usmál se na trojici Jaden.
„No jo…ale kdybys se tu neobjevil, tak by nás zabili.“ Řekl sklesle Tai.
„Nesmutni. Jste teprve chvilku geninové, a tohle byly zkušení ninjové. A na to, že měli přesilu a vám se podařilo vyřídit dokonce dva je to neuvěřitelný výkon!!“ usmál se na Taie a pak i na Kataru s Daisakem povzbudivě Jaden.
„Takže…postarej se o Mihara, Kataro. Já se mrknu co z nich dostanu.“ Řekl Jaden a vydal se k tomu poraženému vůdci.
Nazdárek lidi
děkuju že jste vydrželi tohle číst doufám, že se vám to zatím líbí
a mám pro vás bohužel další špatnou zprávu a to že v sobotu jedu na týden k moři(to víte prázdniny) takže další díly Kronik Vzduchu a 3.Knihy budou až za týden
omluvte mě a děkuji
Jaden
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
peckový
četl jsem i koment u 4. dílu
děkuju děkuju děkuju
sem rád že se to líbí a těšim se na další komentář
ale teď vůbec neztíhám nic psát což mě strašně se** XD)
už mam v hlavě i plán na napsání knížky do Star Wars XD
no jo sem akční, ale nejsem pánem času(nebo alespoň školství XD)
Jak tak na to koukám tak zpousta lidí rádi píšou vlastní příběhy a jsou zasněni do vlastních charů (kdo ne) , a dávají jim věčí síly jak hlavním hrdinům Naruta...Nic proti tomu nemam ale přeci jenom by bylo zajímavější bojovat po boku Naruta a doplňovat se než že vše zlikvidoval dodaný hrdina(vlastní char)...zatím sem to moc nečetl ale dokážu si to představit podle komentářů...Ale neni na tom nic špatnýho jelikož je to Fan FIkce a dokud se to ostatním a spisovateli líbí tak je to v pořádku ne? Lediku pak si to přečtu a uvidím možná to není tak hrozný ba naopak :-)a nechci to tu rozvádět ať nespamuju
safryš...to už je druhej kometář podobného typu...to to fakt asi přeháním co??
do prčic!! přesně toho sem se bál že se mi stane!!
ale ty týpci by měli hodnost chuunina, víc ne, to by pak tak už snad vypadat mohlo ne? a myslim že Naruto by to dal ještě rychlejc, když je to 6.Hokage
a teď to zase vypadá že se z toho snažim vykecat, co? XD
jak to tak vidím, tak typ povídek Mary Sue dorazil i do Naruto Fan Fiction.Je trochu smutné pozorovat, jak sílu ostatních postav zmenšuješ před sílou svého hrdiny...co se dá dělat
já se nesnažim z kohokoliv v mých FF dělat buhví co, jenom se na to snažím dívat reálně.
nebo myslíš, že by Orochimaru, Tsunade nebo Jiraiya měli s těma třema týpkama sebemenší problém? někdo, kdo má titul Legendární prostě dobrej bejt musí!! a on Jaden taky neni jedinej, kdo ten titul má, 4 další ho maj taky, a to nemluvim o chystanechj záporácích...ale ty tam frknout hned nemůžu že jo, o čem by to bylo potom?
a jestli myslíte, že zvětšuju sílu svých postav nad ostatní...tak počkejte, až se na scéně objeví TI ostatní...
hmm...já mám na mysli i první díl...jak si tam vynechával umění od Naruta a strkal si tam svýho Jadena...mno prostě můj názor je, že si ho udělal moc silným...když to tak vezmeš, i Tsunade,Jiraya a Orochimaru měli své slabiny a nevím nevím, já si u tvého Jadena zatím žádné nevšiml
ja si myslim ze zas az tak nerealne to neni proste niektori ludia su silni a niektori slabi ked bojuje dakdo tak si lny ako jaden s chuninom
predsa sa nemoze zranit to je ako kebi si ty bojoval proti ja nwm o 5 rokov mladsiemu
máš na mysli jenom 3.Knihu nebo i Kroniky Vzduchu?
myslím hlavně 1. knihu...tam se mi opravdu nelíbilo, jak si zatratil schopnosti Naruta ve prospěch Jadena...(první příklad třeba boj o rolničky...tam kde se měl Naruto vytáhnout s klonama se vetřel jaden s...teď už nevím, jak se to jmenuje )
PARÁDA
Jaaj chudáci mali smolu, nemali šancu
No a teraz týždeň čakania, nevadí, ja si počkám, a rada
Len si to tam pekne uži
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Díky za další várku mé drogy A další až za týden, budu muset ujíždět na něčem jiném!!!
Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698
Tak to bacha na absťák. XD