manga_preview
Boruto TBV 15

Ninja z Listové - 7. kapitola - Pevné nervy

AUTORSKÁ POZNÁMKA: děj - Naruto - díl - 24 - 25

Z dalších slov toho muže mi naskočila husí kůže. Chtěl ještě další divná pravidla. Sedím od svých partnerů dost daleko, a navíc je přede mnou ten nebezpečný Gaara. Je docela dobře možné, že už o mně ví. Třesu se, za chvíli mi možná bude špatně. Snažím si zapamatovat vše, co nám ten chlap říká. Takže… otázek je deset a na začátku má každý deset bodů, každá otázka je tedy za jeden bod. Dále… úspěch závisí na součtu bodů celého týmu. Že mě to nepřekvapuje! Ušklíbnu se, takže je to všechno na mně, i když… pokud bych neznala ani jedinou odpověď a dostala nulu… „Ti, kdo ztratí všechny své body v testu, budou vyřazeni i s dalšími dvěma členy týmu.“
„Zatraceně!“ uklouzlo mi.
„Co to říkal?“ Sakura lapá po dechu.
Kluk sedící přede mnou se prudce otočil. „Říkám ti to po dobrém, vzdej to.“
„Hleď si svýho!“ Sevřela jsem obě ruce v pěst.
Uvažuj, holka, jaké máš teda možnosti? Nesmíš dostat nulu, takže to chce zmáknout alespoň jednu otázku. Opisovat se nesmí, ti muži po stranách každého sledují. No dobrá, třeba to nebude zas až tak těžké.
Přimhouřím oči a ušklíbnu se na Gaaru. Otočil se a zase kouká do svého papíru. Všichni netrpělivě čekají na otázky. Ano! Sem s tím zadáním! Úsměv mi ale na tváři hodně rychle mrzne. Tohle písmo nerozluštím ani náhodou. Vypočítejte vzdálenost při hodu shurikenem. Tohle nemůžu spočítat z hlavy, musela bych to vyzkoušet v praxi! Tak takhle těžké otázky jsem ještě neřešila. Skoro to vypadá, že ani řešení nemají. Vypadá to, že se nikdy nestanu Chuuninem.
Čas plyne, vypadá to se mnou dost bledě. A co to furt dělá ten chlap? Nemůže pro změnu zírat někam jinam? Strašně mě deprimuje, přímo mučí. Nemůžu ani uhnout pohledem, stále se dívá. Mysli, Lianno, mysli! Jakže to říkal? Pokud budeme přistiženi při podvádění, ztratíme dva body. Když nás chytí pětkrát, končí celý tým. No, takže mi zřejmě ani nic jiného nezbývá… Nemůžu se dívat doprava, ale ani doleva, je to příliš nápadné. Takže co udělat – snad pomoct si nějakou ninja technikou? Že mě to nenapadlo dřív! Rychle, teď se nedívá! Ninjutsu – Nazírání! Cílem této techniky je proniknout skrz jakoukoli živou hmotu a vidět to, co je před ní. Jen doufám, že si ten kluk nevšimne, až skrz něj bude moje mysl procházet, jako by byl jen pouhý duch. To snad není pravda! Jak to, že ještě nemá vyplněnou ani jednu otázku? Vidím skrz něj přímo na papír, ale nemá tam nic! Ach! Přerušila jsem spojení. Nesmím to přehnat nebo mě bude parádně bolet hlava. Musím si rychle najít jinou oběť.
Druhý pokus, ten kluk ob řadu, blíž k pravé straně. Naštěstí už má alespoň dvě otázky, tak se rychle pustím do přepisování. Je to šestka a trojka, dobře.
Ozvala se dutá rána. Kluk, který seděl přímo za Hinatou, se zvedl. „Za co to bylo?“ V jeho testu vězel zapíchlý kunai.
Ve stejné chvíli jsem ukončila své jutsu a prudce vydechla. „Eh?“ Cítím, jak se mi nohy třesou. Tohle je učiněná hrůza!
Ten kluk skončil i s jeho týmem. Mám sice jen dvě otázky, ale to mi určitě nebude stačit. Pokusím se… musím… zvládnu to… Omlouvám se, Sasuke, ale ty to určitě budeš vědět.
Jeho modré tričko nejde přehlédnout, takže… ob tři řady, v levém úhlu. Soustřeď svou chakru, musíš jí použít hodně… Teď! Výborně, má většinu odpovědí, teď musím jednat rychle! Dlouho ale už to spojení neudržím, je to strašně namáhavé. Počkat! Nezačal snad Gaara psát?
Rychle uhýbám pohledem a vůbec netuším, do koho se mé jutsu zabodlo. Ale jedno je jisté. Tentokrát mě museli vidět. Skončilo už třináct týmů. Kdo bude další?
Posledních dvacet minut, to už není moc času. Přecenila jsem své sily. Ještě jednou a úplně mě to vyždímá. Ale… Co to mačká Gaara v ruce? Oko? Proboha čí? Přestaň zírat na jeho ruku, nebo se ti ještě zvedne žaludek! Napomenula jsem se v duchu. Ale za pět minut zazní závěrečná otázka a já teď mám šanci získat poslední tři odpovědi. Tak… naposledy… Ninjutsu – Nazírání! Mám je! Ano, mám je! S vypětím posledních sil přerušuji spojení. Jsem tak zesláblá…
Drsňák se opět ozval. Na desátou otázku jsem už úplně zapomněla. „Takže, teď zadám desátou otázku! Ano, ale předtím musím říct ještě jednu věc. Je to drastické pravidlo!“ Ach! Už nemám ani sílu zvednout hlavu. Tak to sakra řekni rychle! „U desáté otázky se můžete rozhodnout, zda ji chcete nebo ne. Ale pokud ji nebudete chtít, okamžitě končíte! A pokud ji chcete slyšet, ale odpovíte špatně, platí to samé! Takže nemáte moc na výběr, co?“ Složila jsem hlavu do dlaní. Gaara pootočil hlavu a vítězoslavně se ušklíbl. Musí vidět, že jsem úplně na dně. Ozývají se nepokojené výkřiky z prvních řad. Dusno ve třídě už je neúnosné. No, alespoň nás přestal sledovat.
„Ale pamatujte si!“ ozval se zkoušející znovu. „Pokud odpovíte špatně, už NIKDY SE NESMÍTE ZÚČASTNIT CHUUNINSKÉ ZKOUŠKY!“
No to jsou teda vyhlídky. Mám to zabalit hned? Lidé se pomalu přihlašují a vzdávají se. Zase se dívá rovně. No tak, koukej se jinam! Copak snad žádám tolik? Musím něco udělat, nebo se zblázním. Prostě tu budu jen ležet na lavici a čekat na tu poslední otázku. Hlavně přemoci to nutkání celé to skončit! Další a další se přihlašují, třída už je poloprázdná. Naruto? Ty snad taky? Přemáhá se a jeho slova dodávají všem sílu. Snad se ještě můžu vzchopit…
Jako ve snách slyším, že nám gratuluje. Všichni, co zůstali, uspěli. Už nemám sílu vnímat jeho slova. Poslední, co jsem zahlédla, byla jeho obnažená hlava a všechny ty popáleniny a jizvy. Čím vším si asi musel projít?
Jeden z mých ochránců zvedl ruku a udělal jakési gesto. S jedním ze zkoušejících mne odváděli pryč, do umývárny. Tam počkali, až se trochu vzpamatuju. „Takže… kolikrát?“ zmohla jsem se na otázku.
„Dvakrát. A jednou dost okatě.“ Usmála jsem se. Oplatili mi to. „A kolikrát doopravdy?“
„To už bych se rovnou mohla udat, kdybych vám to řekla.“ Opřela jsem ruku o stěnu… Sotva se držím na nohou. „Mám… mám se tam ještě vrátit?“
Zavrtěli hlavou. „Ne, počkáš na Anko o patro níž. Vedla sis dobře, ale…“
„Vyplýtvala příliš chakry. Udělala jsem správnou věc a ničeho nelituju.“ Raději mne vzali do náručí a odnesli, protože dobře věděli, že jsem zcela zničená. Ale hlavní bylo, že jsem prošla první zkouškou.

Poznámky: 

Brr, tak z Morina Ibikiho mám hrůzu ještě teďka 0:-)

4.954545
Průměr: 5 (44 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2008-11-24 22:02 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Když si vzpomenu na tu zkoušku tak vím, že bych to neudělala, ale Lianna je šikulka Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-11-24 22:15 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Kaze19: Takhle mě vydeptal jeden učitel na vejšce... až na to, že nebyla možnost desáté otázky.

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Pá, 2008-08-29 09:46 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Drsněě...Smiling Já to říkala že to zvládne....Smiling Lianna je jednička..Smiling

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Pá, 2008-08-22 09:55 | Ninja už: 6168 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

hehe to ninjutsu je super, ale sa mi zdá, že ho nejako neovláda ešte celkom dokonale,... je super ako ju zachraňujú, odnášajú, a tak Smiling

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Pá, 2008-08-29 09:48 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

goforit: Kdyby ho Li ovládala dokonale, tak z ní bude Mary Sue Eye-wink A to byste přeci nechtěli. Hrdina má mít i svý chyby Eye-wink

petricka-chan: Tak nejenom Shenai má svůj fanclub Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Emilie
Vložil Emilie, So, 2008-10-25 18:04 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Prostý občan

Dobre si urobila, keď je hlavná postava Mary Sue je príbeh vždy strašne nudný -keď je jasné že bude vždy a všade najlepšia- Sticking out tongue.. Okrem toho sú mi takéto geniálne postavy vždy dosť nesympatické Laughing out loud... Predsa človek bez chýb, to neni ončo..

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-10-25 18:05 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Emilie: Naprosto s tebou souhlasím Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-08-10 02:00 | Ninja už: 6250 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Náhodou Ibiki je výborný. Ja ho mám rada xDD
No Liannka má dobré ninjutsu, dosť užitočné Laughing out loud
Ale nejako rýchlo sa unavila...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Kiki-chan
Vložil Kiki-chan, Pá, 2008-08-08 07:16 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

To jsem ráda, že to Lianna udělala, ale jsem zvědavá, jestli udělá i tu další část.

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-08-10 07:17 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Kiki-chan: Uvidíš Smiling

sorafay: Tohle její jutsu spotřebovává dost chakry, tak ho využívá jen omezeně.

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Demonic_Angel
Vložil Demonic_Angel, Čt, 2008-07-31 20:34 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

oo zase super Laughing out loud a tady me pro zmenu pobavilo tohle:Co to mačká Gaara v ruce? Oko? Proboha čí? Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud u tohohle sem se tlemila nejakou chvili:D:D

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, So, 2008-07-26 11:13 | Ninja už: 6468 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Zvládla to, ja som to vedela! Tvoj príbeh sa začína zamotávať a je čím ďalej, tým zaujímavejší Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2008-07-26 08:12 | Ninja už: 6131 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Šikovná holka, tohle zvládla, uvidíme, jak si povede v další části zkoušky Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-07-26 11:29 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Yamata no Orochi: Bylo to sice o nervy, ale podařilo se Smiling Budem jí držet palce Eye-wink

Linhe-san: Velice si vážím tvé chvály. Tvoje povídky jsou také pěkné. Některé jsem četla, ale jinde než na Konoze.cz Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2008-07-31 20:40 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Demonic_Angel: Ten test jsem musela zkouknout několikrát, než se povedlo vytvořit tu správnou atmosféru a zachytit ty hlavní detaily Laughing out loud Tahle povídka se tvořila tak, že jsem sledovala anime a zároveň psala povídku Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Demonic_Angel
Vložil Demonic_Angel, Čt, 2008-07-31 20:45 | Ninja už: 6110 dní, Příspěvků: 321 | Autor je: Prostý občan

no atmosfera se ti povedla dokonale Smiling

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, So, 2008-07-26 13:19 | Ninja už: 6468 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Jejda...myslíš tamtie? To sú moje prvotiny a Sayuri momentálne prepisujem - tá je o ničom...Veľmi sa mi páči tvoj štýl písania určite sa vrhnem aj na iné poviedky od teba Eye-wink

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, So, 2008-07-26 13:53 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Ano, myslím tamty na jiném archivu. To znamená Tajnie pranie a Prilis neskoro... a dál si to nevybavuju Smiling Za prvotiny se nestyď. Tahle Narutovka je moje první, co jsem kdy napsala, abych se přiznala Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink