manga_preview
Boruto TBV 15

Komentátoři 2: Není výhra jako výhra

Pro plný požitek z FFka je nutnost, představit si vše, co komentátoři řeknou. Pokud tak neučiníte, neručíme vám za zábavné čtení!

Komentátoři stojí před vstupními dveřmi nového aqvaparku v Konoze.
Pary: Dobrý den dámy a pánové, u dnešního ranního přenosu z nového Konožského Aqvaparku, který se za několik málo minut otevře a zahájí tak toto léto.
Kubby: Dnes vás zase budú sprevádzať Kubby a Pary pre konožské rádio SakéM3.
Pary: Nyní už zde vedle nás stojí šťastná výherkyně naší telefonické soutěže, Hinata, která jako první bude mít možnost, skočit do vody.
Kubby: Tak Hináta, musí to byť pre teba česť si ako prvá skočiť do takého krásneho ,moderného bazéna?
Hinata: Samozrejme....Som veľmi šťastná že... som nakoniec tu telefonickú súťaž vyhrala....Predsa...neminula som celí Nejiho kre...kredit pre nič ,za nič . A že ako prvá mož…možem mať tu česť skočiť do ba…bazenu.
Pary: A jak se cítíš, ještě před skokem??? Si ve stresu?? Víš že tím zahájíš letošní léto???
Hinata: No normálne...mohla by som už ísť skočiť...som strašne nervozna.
Kubby: Samozrejme ,bež a uži si to .Tak Hinata sa práve rozbehla a skáče šípku do vody...
Pary: A sakra, tam néééé!!!! Ou, chudák musela být tak nervózní, že si nevšimla nápisu "vypuštěno" na bazéně, který si vybrala....
Kubby: Chúďa ,musí to bolieť .Dobre zatiaľ čo bude Hináta ošetrovaná ožralou Tsunade...ostatný môžete ísť do bazénov.
Všichni okolo nás: Hurá !!!!!!
Pary: Tak a všichni kolem už se nám rozběhli dovody, celkem lituju že jsem si nevzal plavky.
Kubby: Aj ja .Aáá už prvý odvážlivec ide vyskúšať skokanský mostík .A nie je to nikto iný než náš avenger Sasuke. Práve sa odráža a skáče...bohužial pre jeho smolu práve pod mostíkom plával na chrbte Choji a...
Pary: Sasuke se od Choujiho břicha odrazil, takže nejen že ještě nevyzkoušel vodu, ale taky se rozplác na trávě, hned vedle bazénu. Doufám že nebude víc zraněných, protože Tsunade je ve stavu, kdy bych jí nepučil ani vlastní sestru. A to že jí fakt nemusim.
Kubby: A tam práve Gai a Lee predvádzajú svoju Sílu Mládi pred pár prsatímy blondínkami... divím sa že po tej hanbe na balete sa vôbec niekde ukázali v spoločnosti.
Pary: To máš trochu špatný informace Kubby. Ráno si mě Lee odchytil na snídaní v Ichiraku a povídal že dostali s Gaiem plno dopisů, kde jim lidé posílali díky, za spestření dne. Oni z toho ještě vyšli docela dobře.
Kubby: Hmm...a myslím že si trošku pomýlili aqua park s nudistickou plážou...pozri sa na nich...
Pary: Tak to v plánech neni, no už se k nim taky řítí Tsunade. To je něco aby ti 2 něco neprovedly. No a ty blondýnky jsou pěkně vysmátý. Radši ani nechci myslet na to co viděli. Možná je to ale odpověď na to, proč byli členové klanu Hyuuga tak vysmátí.
Kubby: No nemyslím si . Jiraiya ,ktorý šmíroval spoza plotu tie prsaté blondínky...pri pohľade na obnaženého Gai a Leeho jaksy stratil vedomie...Ups...to som nemal hovoriť...už aj k nemu si to láduje ožratá Tsunade.
Pary: Buď rád že si to nemíří knám. Ale koukni, na tobogáně se něco děje. Vypadá to jako vy ho Chouji ucpal. Naruto, teda nevypadá moč šťastně a snaží se ho roztlačit....

Kubby: Práve Kakashi dole svahom spustil baranidlo (CZ- beranidlo)....ale jaksy pozabudol že za Chojim je ešte natlačených pár ľudí.
Pary: Naruto, Neji a I Chouji + ještě pár dalších popadali do vody pod tobogánem, díky bohu že jsou tam 2mentry, jinak by to asi mohlo o to dno bolet. Choujiho tsunami si to teď míří přímo na stánek s občerstvením. No, myslím že můžeme být rádi, pokud aqvapark přežije alespoň dnešek.
Kubby: No bude to mať dosť ťažké. Chujimu si v bazéne jaksy zavetril...takže sa v okamžiku z bazénu spravila vírivka s množstvom bubliniek...niet divu že sa ten bazén za pár sekúnd vyprázdnil...Fuj to je smrad.
Pary: Myslim že tohle je námět pro novej film do hoolywoodu, na tom by mohli trhnout balík. Godzila v aqvaparku. Tsunade už ale zasahuje, přišla k Choujimu, chytla ho za ucho a pomalím, zamotaným krokem ho vyvedla ven z aqvaparku. Shikamaru jen nevěřícně kroutí hlavou.
Kubby: No myslím že po tom Choujiho predstavení v bazéne...sme tu zostali len my dvaja .Fuj ten smrad je cítiť čoraz viac a viac .Už prichádzajú majitelia v plynových maskách a dávajú aqua park do karantény .Dobre dámy a páni, lúčime sa pre dnešok s vami .Dovidenia pri ďalší udalostiach v Konohe. Pre rádio sakéM3 sa lúči Kubby a...
Pary: Eh…Pary. Pří…Příští přenos če…čekejte tak za 2 týdny….až…bu….budeme pořádně o….čištění, dezinfikování a….dekontaminováni…Na slyšenou.

Poznámky: 

Kubby: Thak...dalši dielik...dúfam že sa páčil Smiling ...ja som niekedy vcážne nemohol Laughing out loud ...dúfam že to bude mať aspoň taký úspech ako prvý diel.

Pary: Jo, musim uznat, že já celkem taky. A taky musim říct že při rozhovoru s Hinatou, ze mě musel být Kubby asi pěkně vytočený. Furt sem měl připomínky Laughing out loud Tak snad se líbilo Kakashi YES

4.91892
Průměr: 4.9 (37 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), So, 2009-06-06 20:18 | Ninja už: 20052 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Páčilo, páčilo a moc xD
Nemôžem písať.. Zase som sa udusila xD
Sakra, nevidím na klávesnicu xD
Super.. Godzila v aquaparku xDD

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Po, 2009-05-04 14:29 | Ninja už: 6106 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

Umírám.... Umírám..... Smíchy!


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Quari
Vložil Quari, Ne, 2009-02-08 21:22 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Prvním dílem ste si nasadili vysokou laťku.. a světe div se ste ji druhým dílem přeskočili o dobrýho půl metra Kakashi YES

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Po, 2009-01-19 12:33 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Hoši, vy jste fakt nejlepší xD

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, St, 2008-10-22 16:32 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Vy tej Hinate nedáte pokoj...hahaha al tak jej treba:D Tiež ju moc nemusím...Len tak ďalej!

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, Út, 2008-08-26 16:09 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

nápis ,vypuštěno'?
godzila v aqaparku?
Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
vy mě vážně chcete zabít Laughing out loud
a jestli tomu tak je tak se vám to daří Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Po, 2008-08-11 12:03 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

skoro som sa zadrhla tou pizzou... budete ma mat na svedomi!

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Čt, 2008-08-07 07:09 | Ninja už: 6120 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

chouji si fukol? tak to sa nedivim, že aquapark je v karantene...

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka, Út, 2008-08-05 21:36 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

To bylo suprovitánskeee.... xD vy hoši máte dost... bolí mě zas břicho a pusa od toho smátí... Chouji je teda fakt měco extra... až litujem ty lidi co tam byli... xD xD

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Út, 2008-08-05 21:28 | Ninja už: 6011 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

Kubby, Pary vy jste dvojka, to vám teda povim Laughing out loud je to báječný, vážně jsem se chlámala jak deb*l ještě teď se směju Laughing out loud
btw. neviděli jste náhodou film Norbit????ptž tam byla scénka v Aquaparku přesně jak jste jí popisovali s Chojim Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-08-05 21:31 | Ninja už: 6075 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

tak to ti dík Laughing out loud já sem ho neviděl Smiling ani nvm co to je Laughing out loud Laughing out loud já se taky občas usmál Laughing out loud ale u 3 sem se řechtal jak debil Laughing out loud při psaní Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, St, 2008-08-06 08:14 | Ninja už: 6106 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

no na dvojke som sa moc nesmial...ale na trojke...to som nemohol...no ved uvidíte Smiling ...škoda len že to včera neschválili...ale čo už Sad ...dneska už to tu asi bude....včelička útočííííííííí Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-08-05 21:15 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Hoši, hoši, vy jste borci. Hlavně doufám, že už jste pořádně o….čištění, dezinfikování a….dekontaminováni… Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-08-05 21:18 | Ninja už: 6075 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

si piš že sme Laughing out loud karanténa už skončila Laughing out loud už jen aby povolili další díl Laughing out loud tam sem se nehorázně natlemil Kubbyho hláškám Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Čt, 2008-07-24 18:30 | Ninja už: 6111 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

sice kratší díl ae je prostě super Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-07-24 17:13 | Ninja už: 6249 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Skvelý dielik Smiling
Vy dvaja ste sa hľadali a našli, za čo som vám vďačná, lebo inak by sme prišli o takéto skvosty Eye-wink
Skvele som sa na tom nasmiala a to som dnes práve potrebovala Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Čt, 2008-07-24 11:13 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

aqUa park xD inak ja tiež netvrdím, že všetci sú bezchybný len hneď v prvej vete mi to udrelo do očí


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-24 11:28 | Ninja už: 6075 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

to výš Smiling hledám všechny možný způsoby jak tě rozesmát Kakashi YES

[img][/img]

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Čt, 2008-07-24 13:02 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

yo tak díki Smiling


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele aikomi
Vložil aikomi, Čt, 2008-07-24 09:27 | Ninja už: 6171 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Bylo to pěkné, moc se mi to líbilo.....Sticking out tongue

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Čt, 2008-07-24 09:19 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Kluci to je bezvadná spolupráce XD, hned od rána mám skvělou vysmátou náladu XD těším se, co mě rozesměje příště Smiling

Obrázek uživatele Jamika Uchiha-Hatake
Vložil Jamika Uchiha-Hatake, St, 2008-07-23 23:22 | Ninja už: 5991 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

super Laughing out loud směju se ještě teď Laughing out loud
kluci, vy ste fakt super dvojka!!! jen tak dál

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, St, 2008-07-23 20:54 | Ninja už: 6093 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Nemůžu sem napsat z čeho všeho jsem nemohla já, páč bych to musela opsat celý...fááákt boží čtení.
Myslíte, že bych si taky u Gaie a Leeho mohla objednat představení na narozeninovou párty? Laughing out loudSmiling Jen se rozmýšlím, jestli radšej balet bo striptýz Eye-wink

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, St, 2008-07-23 20:57 | Ninja už: 6106 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

A taky musim říct že při rozhovoru s Hinatou, ze mě musel být Kubby asi pěkně vytočený. Furt sem měl připomínky

Omg to si sem hodiť nemusel...čo ja za to môžem že nemáš rád ked robím z Hináti feministku*diabolský smiech ala zhulený papagáj*...si tak krutý Sad Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-07-23 20:12 | Ninja už: 6118 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Jojo, tahle spolupráce je teda fakt povedená Laughing out loud jak jsem už kdesi psala, vražedné týmy po dvou jsou čím dál oblíbenější Laughing out loud
Hmm... co napsat? Laughing out loud Dokonalost-sama xD

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, St, 2008-07-23 19:47 | Ninja už: 6088 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

aaaa kluci....
vy dva mi dáváte...chudák Hin... Laughing out loud
báječná FF..snad se líbilo???- co je to za otázku, myslim zhe takhle se ptát nemusíš, jelikož tohle se musí líbit každýmu kdo si to přečtě Laughing out loud

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-07-23 19:27 | Ninja už: 20052 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Kluci vy teda válíte!!! Laughing out loud Godzila v aqvaparku... heh z toho sem nemohla!!! xDDD Naprosto megální sem zvědavá s čim přijdete příště!!! Eye-wink Sticking out tongue