manga_preview
Boruto TBV 09

Komentátoři 1: Když vyhazovači zaspí

Pro plný požitek z FFka je nutnost, představit si vše, co komentátoři řeknou. Pokud tak neučiníte, neručíme vám za zábavné čtení!

Komentátoři na jevišti.
Kubby: Milé dámy a páni. Vítame vás na svetoznámom baletnom predstavení skupiny Akatsuki.
Pary: Dobrý večer, dnešním představením vás budou provázet Kubby a Pary. Asi se divíte, k čemu jsou potřeba komentátoři u přenosu baletního představení. No my 2 osobně taky, ale na přání Tsunadiny pravačky jsme tu.
Komentátoři již na komentátorském stanovišti
Kubby: Prajeme vám pekný večer.
Pary: Za několik málo okamžiků by se nám měli na pódiu objevit Pein s Blue a zahájit tak dlouho očekávané představení. Publikum jásá, světla pomalu zhasínají a opona se roztahuje.
Kubby: Ludia napäto očakávajú príchod baleťákov na javisko. A už niekto prichádza! Za veľkého potlesku prichádzajú...
Pary: Počkat, tohle není určitě Pein a tamto malí určitě nebude Blue, leda že by se nechala ostříhat podle kastrolu a nabarvila vlasy a změnila pohlaví. Hele Kubby, tohle se mi nezdá, podle hodinek má představení začít až za 2 minuty. Kdo to je??
Kubby: Neviem, žeby nejaké pred predstavenie???
Pary: Nic takového v rozpisu neni. A podle hodinek na to neni ani čas. Navíc ten menší se sestřihem hrnce vypadá, že si vyvrtne kotník a spadne na držku.
Kubby: To teda máš pravdu. A pozri sa na výraz toho druhého. Vyzerá ako keby mal slipy zaryté dosť hlboko.
Pary: No to máš teda pravdu, pokud vím tak v hledišti by měli sedět i členove klanu Hyuuga. Opravdu jim nyní byakugan nezávidím.
Kubby: Tak to máš teda úplnú pravdu. Ani ja. Ale pozri sa, čo začali robiť. Vyzerá to tak ako...
Jeviště: „Lee dej do toho sílu mládí.“ Zařval Gai na chlapce stojícímu proti němu.
„Ano Gai sensei." zakričal Lee. „Nesklamem vás."
Pary: Slyšel sem dobře??? Opravdu jsou tamhlety 2 maškary Gai s Leem. Jestli je to pravda, pak se musí Kakashi sedící v první řadě propadat hanbou, že se s Gaiem vůbec kamarádí. Počkat kam to Kakashi utíká??
Kubby: To teda neviem Pary. Žeby mal Sharingan podobné vlastnosti ako Byakugan??? Chudák Kakashi. No vyzerá to tak, že polovica publika má druhé Vianoce . Ani sa im, heh, nedivím. Pozri sa na tie ružové mini šatôčky, čo majú tí dvaja na sebe.
Pary: No tak to sme 2. Za ty kostýmy by se nemuseli stydět ani v muzeu s věcmi z doby Husitský. Heh tak to muselo bolet. Lee pravě vyskočil do vzduchu a čekal, že ho Gai chytne. Bohužel pro něj, byl Gai zaneprázdněni zavazováním si své tkaničky a tak chudák Lee dopadl, nebo spíše nedopadl dobře. Tomu říkám držkopád.
Kubby: To teda hej. A Lee nebol sám, komu sa to nepáčilo. Tá časť publika, ktorým tesné, ružové baletné minišatičky nepripadajú smiešne, tá to dáva svoju nespokojnosť dosť hlasito najavo. Okrem hlasitého hukotu priletelo na javisko dosť predmetov, medzi nimi rajčiny, kvetináče, Jiraiya a dokonca jeden kvetináč trafil Gaia do hlavy.
Pary: Tomu se, ale koukám, nic nestalo, krom malý boule na hlavě a pravděpodobně otřesu mozku. Hele všimnul sis Kubby, že klan Hyuuga patří do té skupiny, který si to líbí a řechtáj se nejvíc???
Kubby: Vidím. Hináta sa práve od smiechu začala dusiť a tak k nej pribehol Neji a takou silou ju chudinku buchol po chrbte, že jej až z úst vyletela umelá protéza. Uff. Leemu sa práve pri pokuse o zohnutie roztrhli gate na zadku a sú mu vidieť trenky.
Pary: No, tak pokud s vámi koukaj malý děti, doufám, že ste jim zakryli oči. Tohle by pro ně mohlo být doživotní trauma. Myslím, že bychom si po představení měli někoho z klanu Hyuuga odchytit. Celkem mě zajímá, co viděli. No ne. Gai právě udělal holubici. Vypadá to ale, že mu ztuhla páteř. Chudák. Díky bohu, že máme tak vysokej stůl, jinak bych už asi byl pod nim.
Kubby: No vyzerá to tak, že už tiež v poriadku. Lee sa práve pokúšal spraviť piruetu, lenže omylom zakopol o kvetináč a spadol do publika rovno Tsunade do výstrihu.
Pary: Myslim, že ten pocit blaženosti, si po tý ráně do hlavy nebude pamatovat. Musim ale uznat, že ho Gai až zázračně chytil. První moment opravdu připomínající balet. No koukni se na to. Gaiovi se zamotali nohy a oba se právě svalili na hromadu. Zajímalo by mě, jak dlouhý to má být. Už 5minut mělo běžet představení.
Kubby: No myslím, že už sa to ani organizátorom nepáči, aha už prichádzajú vyhadzovači.
Pary: Heh, hned jak si jich dvojice všimla začala utíkat. Teď vběhli do publika a vyhazovači za nimi. Sem zvědavej, zda zvítězí síla mládí, nebo síla pěstí.
Kubby: No uvidíme. Obaja sú ale trochu zmetení. Namiesto toho, aby utekali k východu, obaja vbehli na dámske toalety a s výkrikmi Síla Mládí odtiaľ aj obaja rýchlo vyleteli.
Pary: A už víme i proč. Anko, která nevypadá, že by byla spokojená s nezvanou návštěvou, vyběhla za nimi. Ti 2 chudáci si naběhli. Niní jsou obě části publika úplně vysmáté a vyhazovači mají dobrou posilu.
Kubby: A prenasledovatelia ich zahnali do kúta. Už nemajú kam utiecť. Ale Lee sa ešte stále nevzdáva a vyťahuje...
Pary: Cože? On si sundal ponožky?? Fuj… Vážení přátelé omluvte nás kdybychom…eh… Náhodou nic neříkali, ale to se nedá dýchat.
Uf… pořadatelé již zapnuli ventilaci, takže všichni jsou v pohodě. Jen dvojici se asi nelíbí hadí sevření. Anko opět vytáhla triumf z rukávu.
Kubby: Ano, vytiahla nožničky. Gai a Lee sa pri pohľade na tie nožničky na smrť vystrašili. Neni možné, aby prišli o svoje Beatles účesy. Ale čo to! Zrazu obaja zmizli v kope dymu. Kam sa podeli?
Pary: Nemam páru, ale pravděpodobně měli všechno dobře promyšlený. Takže síla mládí 1-O síla pěstí. Tak a teď už nám začíná skutečné představení, takže se vrhneme na něj. Slibujeme vám, že si odchytneme někoho z klanu Hyuuga a zjistíme pro vás, co viděli. Nebo se o to alespoň pokusíme.
Po představení u východu.
Kubby: Aáá tu práve jedného máme. Ako sa voláš chlapče???
???: Ja som baba, ty pa*o!!
Kubby: Aha tak ako sa voláš, dievčatko???
Pary: To mi znělo jak od pedofila. Nech to radši na mě.
dívka: Hinata.
Pary: Jak sem tě mohl nepoznat… Hinato, můžeš nám tady do kamery říct, cos viděla, když ti dva narušili večerní program??
Hinata: Eh…
Pary: Hinato…hej…sakra…ona omdlela. Asi tu vzpomínku neunesla. Tak to už radši nebudem zjišťovat. Nerad bych, aby těch lidí omdlelo víc. Tak nashledanou u další ze série přenosů z Konohy.
Kubby: Dovidenia nabudúce.

Poznámky: 

Pary: Musím říct že při psaní toho jsem se nehorázně řechtal Laughing out loud A spolupráce s Kubbym taky byla dobrá Smiling snad se vám to líbilo a přežili jste to ve zdraví. Laughing out loud

Kubby: No myslím že to fiasko nebude. xDDDDDDDDD
Ale robím si srandu...z Pary sa mi pracovalo výborne...a ja som sa tiež dosť zasmial Laughing out loud

4.871795
Průměr: 4.9 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), So, 2009-06-06 21:09 | Ninja už: 19865 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Bohužiaľ som to neprežila v poriadku.. Mohli ste dať na začiatok upozornenie typu: "Pozor nepite ani nejecte počas čítania, ak nechcete prísť k uduseniu" Sticking out tongue Laughing out loud
Super, chlapci, letím ďalej xD

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, So, 2009-06-06 21:24 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

když se koukneš do seznamu mých FF tak tam podobný upozornění máš Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Pá, 2009-05-01 22:25 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

*leží na klávesnici a tluče hlavou a stůl*
Tak by mě docela zajímalo, co Hinata viděla xD I když vlastně možná ani ne.... No prostě skvělé!


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Pá, 2009-05-01 22:26 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Radši nevědět Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud Ináč dobréééé

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Čt, 2009-01-22 19:39 | Ninja už: 5785 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Tak toto je věcička typu: Chcete spáchat vraždu smíchem?? Skvěle dejte se do čtení!! Prostě super xD

Obrázek uživatele Quari
Vložil Quari, Ne, 2009-02-08 22:17 | Ninja už: 5615 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím Laughing out loud

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Po, 2009-01-19 13:28 | Ninja už: 5769 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

Tohle je fakt úžasný! Skvělý! Praštěný! Výtečný! prostě KAWAI! (ehh neják mi došly slova...) xD xD xD

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, St, 2008-10-22 17:29 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Chlapci do toho!chlapci do toho!xD No bolo to fakt dobré...uculovala som sa už pri prvej vete-Akatsuki baletné vystúpenie- ana konci už to boli hlasné výbuchy smiechu:D

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, St, 2008-10-22 16:12 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

smarja vy dva kdyz se date dohromady tak je to vrazedna kombinaceXD sem zvedava c ovymyslite dalXD

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, Út, 2008-08-26 16:58 | Ninja už: 5984 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

TOHLE je MOC!!Laughing out loud
vy mě chcete zabíít *splašené lítání po bytě a mávání při tom rukama*
takovou smrt si nezasloužím Laughing out loud
skvělý to je chlapci Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, Po, 2008-08-18 19:04 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

teda, xD xD xD
koukam, že Izumo a Kotetsu mají konkurenci Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Po, 2008-08-11 12:57 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

To bolo uzasne, ked dokoncite serku, otvorte druhu a pridajte nejake baby nex je sranda, 2:2 chalani:baby. V zmiesanom kolektive je vzdy vacsia sranda

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Út, 2008-08-12 12:01 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

To už nie Smiling ...balet už bol ukončení ...teraz následuje otvorenie Aqua parku a 3 sú závody podomácky vyrobeních vozou cez Konohu Kakashi YES

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Čt, 2008-08-07 08:02 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

mňa klepne....

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka, Po, 2008-08-04 22:54 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

To bolo suprovité..... Kakashi YES xD xD

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-08-04 22:45 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Všechny palce vzhůru a volejte sláva! Tihle dva udělali totálně dobrou šílenost Laughing out loud Jen tak dál! Píšete úžasně srandovně Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-08-04 22:46 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

těž se Laughing out loud zejtra bude trojka Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Po, 2008-08-04 22:51 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Hehe...bude sadomaso Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-08-04 22:53 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Cheche, děláte mi chutě, pánové Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-08-04 22:53 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

a o to jde, dámo Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, St, 2008-07-23 19:47 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

hezký Smiling

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-07-23 13:54 | Ninja už: 19865 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Myslim že vy 2 nejste jediní kdo se "nehorázně řechtá"!!! Laughing out loud Ty zarytý slipy mě dostaly úpe nejvíc!!! Sticking out tongue Bravurně napsaný skvělá práce!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Jamika Uchiha-Hatake
Vložil Jamika Uchiha-Hatake, St, 2008-07-23 03:56 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Tak to je fakt super Laughing out loud Laughing out loud směju se od začátku do konce Laughing out loud těšim se na další díl Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-07-23 10:00 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

na tom podle plánu budem makat dneska večer Kakashi YES

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Út, 2008-07-22 17:49 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Moc ďakujeme za komenty .Že sa to páčilo až toľkým ľuďom tak to sme Parym moc neočakávali.Ešte raz moc ďakujeme :smile:

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-07-22 17:57 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Tak já se přidávám Smiling všem Arigato, doufám že i další díly budou mít takový úspěch Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, Út, 2008-07-22 13:24 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

Okrem hlasitého hukotu priletelo na javisko dosť predmetov, medzi nimi rajčiny, kvetináče, Jiraiya a dokonca jeden kvetináč trafil Gaia do hlavy. : Ten Jiraiya m ě tam vážně dostal Laughing out loud Já chci next!

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Út, 2008-07-22 13:48 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

no najprv to mala byť iba jednorázovka...ale nakoniec sme sa s Parym rozhodli že to bude séria jednorázoviek...teda séria...další diel tu bude zajtra Eye-wink

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Út, 2008-07-22 11:59 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

skvělá povídka Laughing out loud někdy se musim na živej přenos podívat Laughing out loud

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Út, 2008-07-22 11:45 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

AAA VY DVAAA...ˇˇ
dokonalej pár xD, perfektní spolupráce, perfektní FF
skvělé hlášky... Síla mládí vpřed..a vy písejte dále...

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!