manga_preview
Boruto TBV 13

Komentátoři 3: Rýchly ako včelička

Kubby: Dobrý deň dámy a páni ...vítame vás na tradičnom závode podomácky vyrobených vozov cez Konohu.
Pary: Dobrý den, u dnešního slunečného přenosu pro rádio SakéM3 vás vítají Pary …
Kubby: ... a Kubby...takže najprv si predstavíme závodníkov .
Pary: Z prvního místa startuje Jiraiya a jeho, eh, co to je, to je můj škrabopis?? chvilinku strpení, aha, už to mám, to je... Jeho vůz se jmenuje FIKÁLEK.
Kubby: Z druhého miesta vyštartuje Legendárny zelený kastról z Konohy, Maito Gai. Pôjde na voze s názvom Síla Mládi.
Pary: Třetí místo patří samotnému slizkému jazyku, neboli Orochimarovi. Jeho vůz nese název "Vyhraju tenhle závod a pak zničím konohu" . Zvláštní jméno.
Kubby: Vedla neho na štarte stojí Beatles fan number one...ehh...teda Rock Lee. Keďže názov Síla Mládi už bol zabraní Gaiom...Lee musel vymyslieť niečo nové...a vymyslel úžasný názov...Lee pôjde na stroji s názvom Gai Sensei. Docela sa to na Gaia podobá...no až na to že jemu zo zadku netrčí výfuk ...ale čo už.
Pary: Omluvte mě vážení přátelé *chytá výtlem a padá následně pod stůl* ale tohle je moc *ozývá se zpod stolu* . Další v pořadí je 9 amputovanejch ocasů....tedy Naruto se svou "Miskou ramenu" věřte si nebo ne ale jeho vozík jedna velká miska na kolečkách.
Kubby: Ďalší v poradí na štarte je veštica Izabela...alias Neji Hyuuga. Neji pôjde na Osudových Kolesách.
Pary: Předposledním závodníkem je nuda v lidské podobě, alias Shikamaru Nara. Jeho vozík nese název, osudová chyba. Proč, to si můžeme jen domýšlet.
Kubby: A posledný na štarte je Avenger Sasuke. Jeho voz sa volá Rozlobená Včelička. Včelička je vážne impozantný stroj...škoda len že pri jej zariaďovaní Sasuke zabudol na jednu drobnosť...na kolesá. Teda Včelička fakčí na ekologický Flintstone pohon.
Pary: A ke startu už se pomalu přimotává Tsunade, dneska jde až nad míru rovně *říká celkem pravdu, 2 metry sem, 2 tam*. Ale vypadá to, že zapomněla někde pistoli. Jirayia na ní co si pořvává, Tsunade se to ale moc nelíbí. Vypadá to že chce Jiraiyovi jeho Fikálka zničit. Najednou za ní ale dobíhá Sakura a vší svou brutální silou se jí snaž odvést pryč. Tak to vypadá, že Tsunade nám to dneska neodstartuje. K čáře se postavil náhradník Kakashi a mává svou knížkou Icha icha, ze které mu vypadává nějaký papírek. Co na něm asi je??
Kubby: A Kakashi švihol Ichou Ichou a je odštartované... Len škoda, že mu ta Icha Icha uletela z ruky a trafila Oriho do hlavy. Neuveriteľné!!! Hneď po štarte si Gai počkal na Leeho a ich vozy sa spojili v jeden... Normálne do seba zapadli a obaja sa teraz s výkrikmi Síla Mládí dostávajú do vedenia... Tí dvaja bez seba vážne nemôžu žiť... Škoda len, že sa pri prvej zatáčke nedohodli, že ktorý z nich dvoch by mal brzdiť a v plnej rýchlosti to napálili do...
Pary: do? jo aha! Napálili to do ichiraku ramen, jakmile to Naruto uviděl začal brzdit, vystoupil ze své misky a závod nezávod šel se s nimi o tom porozprávět. Díky této nehodě se do vedení dostal osuďák Neji.
Kubby: Áno Neji je v čele. Ale tesne za ním ho nasleduje Ori. A dokonca sa Ori dostáva na 1 miesto. Na znak radosti vypustil z pusy jeho dlhý slizký jazyk a ten teraz letí za ním a znepríjemňuje ostatným jazdu.
Pary: Na to už se ale nemohl dívat Jiraiya a chytil sannina za jeho dlouhý purpurový prapor a zatáhl. Ori něco takového nečekal, ale i za letu dokázal zareagoavt a strhnul sebou i Jiraiyu. Jejich oba vozy se v další zatáčce střetli.
Kubby: Uff to nebolo pekné... Ale závod pokračuje... Už na trati zostávajú iba Neji, Shikamaru a Sasuke na včeličke... Ale ten zatiaľ neni ani pri prvej zatáčke. Prekvapujúco Shikamaru dobiedza na Nejiho, ale ten si to nenecháva ľúbiť a vyťahuje tajnú zbraň... Hádže na Shikamara veštecké gule.
Pary: Shikamaru, jako by ani nechtěl nic dělat. Jen se tak na Nejiho škodolibě usmál a ve skluzu (jeho stroje) seskočil do trávy vedle trati a začal pozorovat mraky. Neji se na něho koukal udiveně a nevšiml si další zatáčky, kterou má před sebou.
Kubby: Jeho voz narazil do zábradlia a Neji sa vydala letecký deň...no viete okolo trate sú rozmiestnené kadibútky...a práve keď z jednej Choji vyliezal...pristál tam Neji....to bol fakt osud.
Pary: Zajímalo by mě, jestli mu tohle sudičky dali do vínku, nebo je to náhoda. Asi si měl před závodem zahledět do své věštecké koule. Třeba by nebyl tak překvapenej. No, v každém případě, toitoyku po Choujim bych nepoužil ani kdyby mi hrozili životem.
Kubby: Tak to sme dvaja.
O dve hodiny
Kubby: A konečne je tu. Sasuke víťazí v dnešnom strhujúcom závode.
Pary: Zzz Zzz, co už...už, už je po všem??? Kdo...kdo to vyhrál?
Kubby: Ty si spal ???!!! Za čo ťa rádio platí... Ale nechajme to tak... Víťazom je Sasuke a my teraz ideme s nim spraviť rozhovor.

Niekde v boxoch
Pary: Ták Sasuke, jak se cítíš jako vítěz???
Sasuke: Úplné normálne... Ja som vedel že vyhrám... Včelička ma ešte nikdy nesklamala... To si vážne tí úbožiaci mysleli, že ich Dieslové motory budú mať proti môjmu prírodnému pohonu šancu. PCHEEE.
Pary: aha *kouká zmateně na včeličku* a kolik tě stála výroba tohoto ekologického vozu??
Sasuke: To som dostal na 2 narodeniny od mamičky. Neviem, koľko to stálo.
Pary: Aha *kouká ještě podivněji* a to si jí bereš všude sebou???
Sasuke: No na záchod, do postele, do obchodu, do školy ...

O týždeň neskôr
Sasuke: ...na koncerty Boba Marleyho, na baletný krúžok a ešte sním jazdím k babičke.
Kubby: Zzz Zzz Vážne, to je všetko?
Sasuke: Inak keď už je reč o včeličke, nechceš sa so mnou na nej povoziť feššáááák???
Kubby: Pary to myslel mňa alebo teba???
Pary: Slintal směrem k tobě.
Kubby: Nie som si istý... Aj na teba sa dosť často otáča... Spravme kompromis... Zdrháááááme!!!!!!
Pary: *celej udejchanej se otáčí za sebe a zpomaluje * to chce klid, nasedl na včeličku, můžem dát pauzu
Kubby: Ok, už som sa bál že to neprežijem... Vďaka Jashin... No keďže už sme mali končiť asi CCA pred týždňom... Začneme sa pomaly lúčiť.... Čo ty na to???
Pary: Já na to, že nebude Tsunade ráda, až uvidí ten účet za elektřinu. NO dobře tak to ukončíme. *ustrašeně se ohlíží* ale měli by sme rychle, právě sesed ze včeličky!!!
Kubby: POMOC!!!...Dámy a páni lúčime sa s vami... Dovidenia pri ďalších priamych prenosoch... Zdrhámmmmmmm.
Pary: Rychle, zahni za roh, toho si nevšimne ....

Vysílání ukončeno

Poznámky: 

Pary: Tak u tohodle dílu sem se nehorázně nařechtal. Kubbyho " Lee pojede na voze se jménam Gai Sensei" mě složilo opravdu pod stůl

Kubby: Mno tak pri tomto diele som už úplne nemohol...uvidíme či to prekoná 1...tak ale pri : Pary: *celej udejchanej se otáčí za sebe a zpomaluje * to chce klid, nasedl na včeličku, můžem dát pauzu...tak to som zas ja bol pod stolom...stoho nemôžem ešte teraz

4.923075
Průměr: 4.9 (39 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Ne, 2009-06-07 12:31 | Ninja už: 19997 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Vy dvaja sa nás vážne chystáte zabiť, čo? xD *nasadla na včeličku a uteká na ďalšiu časť* Laughing out loud

Obrázek uživatele Flatron
Vložil Flatron, So, 2009-12-19 14:54 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Prostý občan

s kamosom tiez obcas nieco takto komentujeme ale na vas nemame Smiling

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Po, 2009-05-04 15:35 | Ninja už: 6051 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

Tak já byla úplně mrkev z toho, jak jste ty vozy pojmenovali.... Bravo, telskám!!! Kakashi YES


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele Quari
Vložil Quari, Ne, 2009-02-08 22:31 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

To není možný, to je prostě díl od dílu lepší! Valím na 4. Laughing out loud

Obrázek uživatele Blackeretthiae
Vložil Blackeretthiae, Po, 2009-01-19 13:54 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 195 | Autor je: Prostý občan

xD xD xD já smíchy nemůžu ani psát... tohle nemá chybu... *stahuje sebou klávesnici pod stůl a mezi záchvaty smíchu ťuká nosem do písmenek a píše*

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, Pá, 2008-11-21 23:34 | Ninja už: 6069 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

ehm Parouši omlouvám se, že ty tvoje povídku čtu až teď.... já vim, že sem ti to slibovala už dávno a moc se za to omlouvám.....ne, ne, polož tu pánev, dýchej, dýchej zhluboka, ano tak je hodný....
tak sem se rozhodla to napravit, jako napravit to, že snad dopíšem záměnu...ale jak se tak na to koukám v seznamu tvojich FF toho až moc přibylo a já sem se teda rozhodla začít Komentátorama.....a je to něco úžasné, gratuluju tobě i Kubbymu...
jo a gome, za to že se tu vypisuju takovýma žvástama... *de se oběsit*
Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Bumblebee-chan
Vložil Bumblebee-chan, St, 2008-10-22 20:20 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 98 | Autor je: Prostý občan

Rozhodne mi to zlepšilo náladu z tej 5 z chemie som mala depresie uz dva dni! Fakt diky chalani ste asi carodejnici!=DDD

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., St, 2008-10-22 20:21 | Ninja už: 6046 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

sry ten comment hore mal byt odo mna nevsimla som si ze je prihlasena segra

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, St, 2008-10-22 17:37 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Tento diel je jednoznačne najlepší...Lee s vozom Gai sensei-nemalo chybu:D
Bože ja s toho nemožem...xD

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele lucik94941
Vložil lucik94941, St, 2008-08-13 22:09 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Teda málem jsem se u toho udusila salátem Smiling Je to upe skvělá FF

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Út, 2008-08-12 15:33 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Teda vy jste dvojka Laughing out loud, člověk má hned lepší vysmáté odpoledne. Honem další Smiling

Obrázek uživatele Dibla
Vložil Dibla, Po, 2008-08-11 23:27 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 193 | Autor je: Prostý občan

Yahoooo konečně další díl Laughing out loud. Už mě ale sakra nebaví vysvětlovat mámě proč koukám do monitoru a křením se jak... ani nevim co Laughing out loud

Vééélký návrat, těšte se!
No tak hrozný to zas nebude, bude to jen spíš pokus o návrat a obnovení své dávno zašlé a nikdy nevzniknuvší slávy Laughing out loud.

K nakouknutí Smiling moje tvorba

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Ne, 2008-08-10 22:44 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

báječné...
konečně jsem pochopila co ste měli s touu včeličkou na irc xD
mocko povedené to máte...
upa se mi to líbí tahle FF...kde vy ty kecy berete...

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-08-07 23:17 | Ninja už: 19997 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Vy dva ste fakt něco!!!!!!! xDDD
no až na to že jemu zo zadku netrčí výfuk - mno fajn nedýchám!!! Laughing out loud
Slintal směrem k tobě. - datum úmrtí: 07.08.2008 23:13!!! Sticking out tongue No comment!!! xDDD Edit Laughing out loud: Bylo to skvělý kluci!!!!!!! Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Čt, 2008-08-07 16:51 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Jako při tomto mi fantazie fakt nestíhala...Sasuke ve Fredově káře a Naruto v misce Laughing out loud no prostě úža a samozřejmě dva nejsoutěživější tvorové z Konohy nemohli chybět...jen, copak ten Kakashi asi mohl mít za papírek v Icha Icha, že by záložku s ksichtama hochů z Lunetik? Sticking out tongue

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Čt, 2008-08-07 09:30 | Ninja už: 19997 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Vy dva mě jednoho dne zabijete! Jste se opravdu hledali! Laughing out loud 5 hvězdiček !

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, Čt, 2008-08-07 08:52 | Ninja už: 6318 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

Tohle byl úplně parádní díl!! Laughing out loud I když, měli by jste myslet na lidské zdraví a upozornit na pády z židle Laughing out loud Příště si dám na zem peřinu, až budu padat smíchy, tak ať aspoň spadnu do měkého Laughing out loud Kakashi YES

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-08-07 09:21 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

věř si nebo ne Laughing out loud ale u seznamu svých FF mam vypsaný varování Laughing out loud a tohle tam v podstatě je Kakashi YES

[img][/img]

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Čt, 2008-08-07 08:17 | Ninja už: 6065 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

sasaanek sa zblaznil.... už na čisto... včelička 4ever!!!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele justi95
Vložil justi95, St, 2008-08-06 21:23 | Ninja už: 6143 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Pěstitel rýže

Skvělej díl Kakashi YES jsem byla co jednu větu pod stolem xD

Obrázek uživatele Spirit-hime
Vložil Spirit-hime, St, 2008-08-06 21:19 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

xD Nejlepší je věštikyně Neji ... to mě dostalo Laughing out loud doufám že brzo bude další díl:)

Jsem jako kočka...občas se k vám přitulím a občas není radno si se mnou zahrávat.


Feed Me!

Adopted from Valenth
Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-08-06 20:51 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Jo, kubbymu se to povedlo Laughing out loud já sem tam byl jenom do počtu Laughing out loud ale všem vám moc děkujem Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, St, 2008-08-06 20:56 | Ninja už: 6051 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

zas si skorý...OMFG..tak sa pridám LeeGai 4ever..teda...dakujeme vám raz...a Pary...pri prvých dvoch si viedol ty...bolo na čase prevziať prapor(nemyslím Oriho jazyk)na slovenskú stranu...

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-08-06 21:13 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

ok Laughing out loud ale počkej Laughing out loud v pondělí tě trumfnu Laughing out loud
edit: příspěvek 1300 Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2008-08-06 20:44 | Ninja už: 5935 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Pánové... Jashina na vás! Dyť já z toho budu mít smrt! Laughing out loud Vyřehtaná až na půdu, něco tak dobrýho jsem fakt ještě nečetla. A úplně nejvíc mi dostala tahle hláška: Legendárny zelený kastról z Konohy, Maito Gai - Jashine, to sedí, to je dokonalý Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2008-08-06 20:40 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Myslím že tenhle díl byl ze všech nejlepší xDD Právě si představuju Sasukeho Flinstonea xDD vražda!! xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele AddieMystery
Vložil AddieMystery, St, 2008-08-06 20:38 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Prostý občan

tag to je hustý =D jen tak dál =D *thumbs up* =D

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, St, 2008-08-06 20:31 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

Sasánek byl úžasný a jeho Včelička též, byl to skvělý díl prostě báječný Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-08-06 19:45 | Ninja už: 6063 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Skvělé! *konečně čte včas xD* včeličkovskej Sasuke... Laughing out loud Beatles fan number one... to bylo vražedný xD Kakashi YES

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-08-06 19:34 | Ninja už: 6194 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No jo no, Sasánek je skvelý, teda, takto kecať o ničom Laughing out loud
Skvelý dielik Smiling
Závody ako vyšité Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.