manga_preview
Boruto TBV 07

Kaeri 17 - Bylo nebo nebylo?

Tým složený z Niki, Anshina a Rawi, si to skákal po větvích lesa, přímo směrem vesnice Rotesa. Niki byla celou cestu užvaněná. Nutno podotknout že ani jeden z těch dvou neřek Rawě o Nikině stavu, a tak si chudák dívka myslela že se Niki zbláznila. Anshin byl taky trochu na pochybách, ale dělal jako že Niki věří.
„Jak je to ještě daleko?“ Zeptala se Niki, při skákání, a nepozorností málem narazila do jedné z větve.
„Asi den cesty, pokud v noci zastavíme.“ Usmál se Anshin na Niki a pomyslel si. „Něco se opravdu nikdy nezmění.“
„Rawo, proč sebou táhneš ten kapesní nožík, když máme kunaie.“ Zeptala se Niki Rawy, když si všimla věci, co dívka neustále žmoulala v ruce.
„To je můj talisman.“ Usmála se Rawa a podívala se na červený kryt nožíku, ve svých rukou.
„A půjčíš mi ho?“ Pohlédla Niki na Rawu tázavě, ta ale jako by se vyděsila.
„Ani náhodou, ten mám po babičce, nikdy ho nedám z ruky.“ Schovala Rawa raději věcičku do kapsy, aby náhodou Niki nenapadlo jí ho vzít.
O několik hodin později se tým zastavil na kraji lesa.
„Tady se utáboříme. Řekl Anshin a začal si vybalovat stan. Rawa udělala to samé, jen Niki pohodila bágl opodál a sedla si ke stromu. Už se pomalu začalo stmívat. Anshin Katonem rozdělal oheň. Niki ale stále nestavěla svůj přístřešek.
„Ty sis zapomněla stan doma?“ Řekl Anshin.
„Myslím, že stan je zbytečnost.“ Usmála se na něho Niki a trochu to vypadalo, jako by mluvila Mikon.
„Jestli chceš, ke mně do stanu se 2 vejdeme.“ Řekla Rawa, ale Niki jí odbyla.
„Ne, ale díky. Budu spát v koruně tohohle stromu a pozorovat Hvězdy.“ Usmála se na oba dva blondýna a poklepala na kmen stromu.
„A co hlídka?“ zeptala se Rawa.
„Tohle není nijak obtížná mise. Nikdo nemá důvod po nás jít.“ Zamyslel se genin.
„Jestli tě to uklidní, nechám tady dole klon.“ Prohlásila Niki.
„Dobře, myslím že to bude nejlepší řešení.“ Řekla Rawa.
Anshin s Rawou zalezli každý do svého stanu a Niki vyšplhala pomocí chakry až nahoru, do koruny stromů. Tam si vybalila plátěnou dekou a každý její konec přivázala k jednomu ze dvou vrcholů stromů, takže z toho měla celkem pěkný lehátko. (Nezáviděl bych jí větrnou noc Laughing out loud )
„Málem bych zapomněla. Kage Bunshin no jutsu.“ Řekla a pod stromem se objevil její klon.
„Jestli chceš, můžeš se pokusit ho ovládat, ale měnit ti ho radši nebudu.“ Pomyslela si Niki.
„Dobře, dobrou noc.“ Zasmála se Mikon na Niki.
Niki si lehla do “pohovky“ hleděla na hvězdy. Začal vzpomínat na svůj poslední spánek v korunách stromů. To ještě byla Mikon na živu, a jim bylo tehdy 12. Bylo to při chudinský zkoušce, kdy Mikon usnula a málem z toho byl problém. Niki díky vzpomínkám pozvolna usnula.
„Dobré ráno ospalče.“ Ozvalo se Niki v hlavě, když se probudila.
„Ahoj… Jak to šlo?“ Otevřela Niki oči a nad sebou uviděla nádhernou oblohu bez mráčků.
„Nešlo, vůbec.“ Zazněl Mikonin hlas smutně.
„Nevadí, jednou se ti to povede.“ Řekla povzbudivě Niki, sbalila si deku a seskočila ze stromu dolů, kde zrušila bunshin. Anshin i Rawa měli ještě půlnoc.
„Kolik je hodin?“ Pomyslela si Niki.
„7:30“ Řekla Mikon.
„Neřikej mi že máš v mí hlavě i hodinky.“ Řekla udiveně Niki.
„Ne, blbče.“ Začala se Mikon smát.
„A jak to teda víš.“ Podivila se blondýna.
„Podle postavení slunce na obloze.“ Řekla Mikon ještě trochu rozesmátým hlasem.
„Myslíš že je mam vzbudit.“ Zatvářila se Niki škodolibě, a podívala se na Anshinův stan.
„Vsadím se s tebou o co chceš, že to neuděláš.“ Řekla Mikon tajemně.
„Di někam s těma tvejma sázkama.“ Odpálkovala jí Niki.
„Koukni se Anshinovi do stanu.“ Začala Mikon provokovat.
„Ne!“
„Proč ne?“
„Protože ne! Bude průšvih.“
„Od kdy si ty proti průšvihu???“
„Tak dobře.“ Nechala se Niki zlákat a pomalu se přibližovala k anshinovi stanu. Už byla skoro u něho, když v tom…. Anshin vystrčil hlavu ze stanu, Niki úlekem zacouvala a spadla přímo na stan Rawy. Genin se začal tlumit tomu jak se Niki vyděšeně zvedla a začala prohledávat kus plátna, kde by asi tak měla Rawa být.
„Co se tam děje?“ Objevila se hlava Rawy vedle té Anshinovi.
„To mi ani neřikej.“ Začala Mikon vyřvávat tak že se Niki chytnula za uši a začala pobýhat kolem dokola.
„Co se jí stalo?“ Podivila se Rawa.
„Má záchvat.“ Vylezl Anshin ze stanu, šel k Niki a zatáhl jí za strom.
„Co blbneš?“ Vykulil na ní oči.
„To já ne, to Mikon, začala mi do uší řvát co vy dva jste v tom stanu spolu dělali.“ Držela se Niki za uši a tvářila se jako by jí uletěli včely, a přitom zapomněli na královnu.
„Tak o tohle tu jde.“ Začal se Anshin smát.
„Čemu se směješ.“ Koukala na něho Niki i Mikon nechápavě.
„Nic nebylo, Rawa se jenom probudila dřív a tak přišla ke mně dostanu. Jen sme si povídali.“ Pokračoval Anshin ve smíchu, z čehož obě dívky usoudili že jim asi nelže.
Po té co se vše vysvětlilo si Anshin s Rawou sbalili věci a tým se vydal na cestu. Asi za 7 hodin stanula trojice na kopci. Anshin vytáhl mapu a začal se rozhlížet kolem.
„Tady dole pod kopcem by to mělo být.“
„Nebyl si tady už Anshine.“ Řekla Niki, když se podívala pod příkrý sráz kopce.
„Ještě nikdy sem tu nebyl.“ Řekl udiveně Anshin. Rawa se taky divila, nevěděla že Anshin kdysi podpálil lesy, okolo Konohy. Oba dva k Niki přišli a podívali se dolů.
Z vesnice zbylo jen obrovské ohniště. Z baráků zbyl jen popel a nikde nebyly patrné známky života.

Poznámky: 

Tak po 4dení odmlce je tu další díl Smiling. Doufám že jste se bavili dobře. Začínám se ptát sám sebe, zda tahle série neztrácí na vtipu a všech těch zajímavých věcech. Za tohle mě Akitawa asi zabije Laughing out loud ale zdá se mi že tuhle sérii čte čím dál míň lidí Sad . Zdá se mi to jen? A nebo je to tak :-\ . No snad mi to povíte vy Smiling a Snad se těch odpovědí dožiju Laughing out loud a snad je to jenom prázdninama Laughing out loud

5
Průměr: 5 (36 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sumita
Vložil Sumita, Ne, 2014-04-20 17:12 | Ninja už: 3709 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Účastník Irukova doučování

je to super, jednou za čas sednu a přečtu si co nejvíc dílů v kuse (jen co mi čas dovolí) a přestávky mezi mým čtením kaeri se závratně zkracují Smiling
je to super, jen tak dáááál
Minako

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2009-12-10 19:09 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je to husté strasne sa me to líbí Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Ne, 2008-07-27 10:56 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

kubbydík Smiling
Sanjo máš pravdu Smiling ale chtěl sem znát váš názor. rozhodně s tim nepřestanu Laughing out loud čim to bude?? nemam páru Puzzled
Thovt99psát nemusíš Smiling ale sem radši když napíšeš. a já nikdy nevim Laughing out loud
mik dík, ale smajlíky bych raději krotil Smiling
Jamika škoda jak pro koho Laughing out loud neboj nepřestanu Smiling
Akitawa tak to aby nikdy Niki neskončila Laughing out loud jinak bych byl asi hodně v háji co?? no jednou to bude mít konec, jestli dobrej nebo zlej nevim Puzzled a nevyhrožuj nebo si něco udělam sám!!! Laughing out loud
Kaito sem rád že to čteš podstivě Laughing out loud hmm 14 dní:? nějakej určitě přibude ale kolik jih bude nevim Smiling
Ten já se z toho vykroutit nechci Smiling Akitawa by mě pak zabila Laughing out loud a já chci ještě pár let po tomhle světě chodit Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, So, 2008-07-26 20:15 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Jenom piš!!! S toho se už nevivlíkneš!!!

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Čt, 2008-07-24 19:48 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Nazdárek! Tak píšu, že to poctivě čtu, jen s odmlkami, páč nejsem furt u kompu. Ale teď jedu na 14 dní pryč,tak doufám,že se tu objevý nový díly Eye-wink Čauky

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-07-24 17:00 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ts, ts, že menej, jaaj keby si len, no nič Sticking out tongue A my ti nestačíme?
Pekný dielik, strašne sa mi páči Niki-Mikon a líštička, ktorá sa tam síce teraz neukázala Smiling
No jo, ani sa jej nečudujem, že ju napadlo to, keď ich videla spolu vyliezať zo stanu Laughing out loud
A neboj sa, na ničom nestráca, vtipu a zaujímavostí tam máš až až, takže len veselo pokračuj ďalej Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Čt, 2008-07-24 09:51 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

1,2,3.....pučte mi někdo provaz Laughing out loud Máš kliku, Pary, obrovskou kliku(ne není to tim, že mi nikdo ten provaz nepučil Laughing out loud ), protože sem se rozhodla uškrtit tě, až jednou za několik set let dopíšeš Kaeri Laughing out loud bych se nedozvěděla konec a ostatní taky ne a pak by mě ss radostí poslali za tebou Laughing out loud !! Je to super, ale počkej, až jí dopíšeš, zatim si seženu pořádný, mučící nástrojky Laughing out loud !!!

Obrázek uživatele Jamika Uchiha-Hatake
Vložil Jamika Uchiha-Hatake, St, 2008-07-23 22:58 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

super díl Kakashi YES psát nepřestávej, byla by to škoda

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, St, 2008-07-23 20:56 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

jen pis dal je to uzasny! a vic smajliku Laughing out loud

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, St, 2008-07-23 20:32 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

já si to čtu ale nechce se mi pkaždý psát že je to super ty to snad víš ne? xD

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-07-23 19:49 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Ae prosim Tě z toho si nic nedělej!!! Eye-wink Lidi sou už prostě takoví s tim nikdo nic nenaděláme!!! Smiling A jenom piš dál abys nás věrný čtenáře neodbil jenom kvůli pár... ehm... zrádcům (???!!! Puzzled Sticking out tongue)!!! Je to moc fajn Niki a Mikon sou prostě nej ňák sem si je oblíbila!!! Laughing out loud (hmm... čim to asi bude?! Eye-wink Sticking out tongue) Supr už se těšim na další díl!!! Smiling

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, St, 2008-07-23 19:37 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Jáh...výborné bráško...mno od mojích komentov si na chcílu odvikneš...ale to už vlastne vieš...v každom prípade perfektný diel Smiling