manga_preview
Boruto TBV 09

Pod nadvládou Yin 22: Souboj dvou drtiček hor

Náhle se jí z pusy vyvalil ohromný proud krve, načež se zhroutila k zemi.

Zmítala se sem a tam jako smyslů zbavená. Neustále se držela za hlavu, jako by jí měla každou chvíli puknout. Vydávala všelijaké vlčí zvuky: vrčení, kvílení, vytí, kňučení, kníkání... prostě to vypadalo, že se pomátla. Chtěla jí pomoct, ale nevěděla jak. Náhle se Yoshino po čtyřech dobelhala k jednomu z balvanů na břehu řeky. Zarazila do něj všechny své drápy, namáhavě oddechujíc. Hinata k ní přiběhla, celá zmatená a plná starostí o ni. Po chvíli přestala vrčet, načež pomalu vytáhla drápy ven.
"Co se to s tebou stalo?!" ptala se roztřeseným hlasem.
Černovláska si znaveně utřela pot z čela.
"Pravá Yoshino si nevzala lék. Já ale naštěstí jo takže sem se mohla aspoň zčásti ovládnout jinak... jinak bys tu už nebyla," řekla vyčerpaně.
Úzkostí se jí rozšířily zorničky.
"A... teď ti nic není?" otázala se starostlivě.
"To je dobrý... za 8 vteřin budu zase fit," pronesla bezstarostně s mávnutím ruky.
Zdálo se, že měla opět pravdu. Hinata se ještě nestačila probrat z překvapení a Yoshino už zase stála pevně na nohou.
"Jen klid, sem v pohodě... tak teď tě naučim jak použít Motýlí tanec v boji."

Na velké skále v jednom hornatém údolí

"Sakuro řekni mi... proč při boji nosíš ty rukavice?" zeptala se.
Ona to samozřejmě věděla, ale chtěla to slyšet z jejích úst, ne z její hlavy.
"Nooo... aby mě ruce pak nebolely," odpověděla váhavě.
"Hmm... a už si někdy zkusila bojovat bez nich?"
Růžovláska se na chvíli zamyslela.
"Ne, myslím, že ne."
"Fajn takže už je načase aby ses to naučila," řekla Yoshino. "Ukaž jak velkou sílu máš!"
Sakura se porozhlédla, když jí pohled utkvěl na velké skále nedaleko nich. Mohla být tak velikosti mrakodrapu. Rozeběhla se, načež do ní ze všech sil uděřila. Nejdřív se objevila jen malá puklina, ale hned poté se rozpadla na kusy. Skočila na nejbližší výčnělek, pohlédla na černovlásku.
"Ujde to. Teď ti ukážu co umim já."
V tu ránu praštila do skal pod sebou, které mohly v obvodu měřit skoro jako Konoha, ve výšce jako Mount Everest. Ozvala se ohlušující rána, kamení létalo na všechny strany, zem se hrozivě otřásala... a místo obrovské skály zbyla už jen velká hromada kamenů. Sakura nebyla schopna žádné reakce, jen vykuleně hleděla na Yoshininu práci. Tak oproti tomuhle není její síla nic. Nemohla uvěřit tomu, že může být člověk schopen něčeho takového.
"Tak... chtěla bys taky vládnout touto silou?" zeptala se černovláska.
S vytřeštěnýma očima se na ni podívala.
"A-a-ano!!!" vykoktala ze sebe, stále ještě v šoku.
"Fajn... tak si nejdřív sundej ty rukavice," řekla klidně.
Sakura tak taky učinila, čekajíc na další pokyny.
"A teď na mě zaútoč!" poručila vážným hlasem.
"C-cože?!" zarazila se růžovláska.
"Zaútoč na mě, chci si tě otestovat," odpověděla.
Nervózně polkla. Ne z obavy, že by ji zranila, měla obavy z toho, aby se nezranila ona sama. S hlubokým nádechem se tedy rozběhla, načež proti ní vymrštila svou pěst. Soustředila do té rány celou svou chakru. Taková pecka by odpálila Naruta do teplých krajů, rozdrtila kamennou podobiznu Hokage nebo způsobila tsunami, ale Yoshino její ruku zastavila bez jakékoliv známky námahy. Sakura z ní byla v takovém šoku, až z toho spadla na zem. Nevěřícně dřepěla na tvrdé skále a přemýšlela o významu slova "logika". Černovláska se nad její zmateností musela potichu usmát.
"Víš co je tvůj problém? Ty se tolik snažíš aby každá tvá rána byla ta nejsilnější že je ve skutečnosti tou nejslabší! Proč bojuješ tak křečovitě?! S množstvim chakry kterou do svých ran koncentruješ se až moc brzo vysílíš! Co až ti žádná nezbyde? Co pak? Jak budeš bojovat?" položila řečnickou otázku.
Nad jejími slovy se hluboce zamyslela. Měla pravdu, co až jí dojde sil? To by byla v háji o tom není pochyb.
"Neni pravidlem že každá rána má lámat rekordy! Pravidlem je zasadit co nejméně ran a zabít co nejvíce nepřátel! Teď ti prozradim svůj největší trik," řekla, načež si rozepla tričko.
Spatřila Ookamiotokovu pečeť.
"Tady uchovávám věškerou svou chakru. Vždycky když potřebuju tak zní čerpám ale ne zas natolik aby mi došla."
"Ale já nemám pečeť jako ty!" odporovala Sakura.
Nesouhlasně zavrtěla hlavou.
"To neni o tom mít pečeť nebo ne ale o tom umět uchovávat chakru v jednom bodě. Takhle nebudeš plýtvat moc síly a navíc máš vždycky rezervu kdybys už nemohla."
Dívka se opět zamyslela.
"Ale do jakého místa?" zeptala se nejistě.
Poslední členka Nazuki klanu pokrčila rameny.
"To záleží na tobě... klidně si ji koncentruj třeba do nosu hlavně aby to fungovalo!"
Zavřela tedy oči a začala se soustředit.
Yoshino kolem jejího těla levým okem zahlédla velké množství chakry, ale byla všude kolem ní, nemohla se stáhnout do jednoho místa.
"Stop!" poručila rázně.
Přestala s koncentrací, načež jí věnovala zmatený pohled.
Černovláska začala skládat nějaké neznámé pečetě, čímž se její ruce obalily růžovou září. Pak přiložila dívce dlaň na čelo. Když se odtáhla, v místě dotyku zazářil jakýsi narůžovělý kroužek (ten samý jaký má Sakura vzadu na tričku), poté zmizel.
"Co jsi to udělala?" zeptala se zvědavě a ohmatala si obličej.
"Vytvořila sem ti pečeť do který budeš soustředit svoji chakru," odpověděla pohodově.
Sakura znovu zavřela oči. Tentokrát se veškerá její energie skutečně vtáhla do znaku na čele, na 1. pokus. Ten se znovu zablyštil, načež opět zmizel.
"No? Jak se cítíš?" optala se se zájmem.
Nevěřícně si prohlížela své ruce.
"Já... ani nevím jak to popsat... tak nějak... jinak!" řekla tichým hlasem.
Trošku se pro sebe pousmála.
"Na to si zvykneš neboj."
Růžovláska na ni sebevědomě pohlédla, s úsměvem na rtech.
"Co takhle boj?!" vyzvala ji.
"No jasně aspoň si ověříme..." nedokončila.
Z ničeho nic párkrát zamrkala... a zůstala stát.
"Yoshino?" oslovila dívku podezíravě.
Ta se tajemně ušklíbla, načež zavrčela hlubokým hlasem: "Tak pojď!!! Ukaž co dokážeš!"
Hned na to uděřila do skály před sebou, která se okamžitě pod nima rozpadla. Sakura nestačila nijak zareagovat, tlak ji odhodil o několik desítek metrů dál, kde narazila do dalšího skalnatého povrchu. Poloomráčená těžce zvedla hlavu. Náhle rozmazaným zrakem zahlédla, jak se na ni z výšky řítí Yoshino, s napřaženou paží proti jejímu srdci...

Poznámky: 

Jak na to tak koukám si řikám že asi bude FAKT HODNĚ dílů!!! Laughing out loud V poměru s minulou sérií která měla "jenom" 25 tak je tohle docela dost a to nepočítám misi a boj!!! Sticking out tongue

4.857145
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2016-09-02 15:55 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise L
Samozrejme ze rozbije utvar podobny Everestu to prece da rozum. Umiram touhou videt souboj SaitamaxYoshino zatimco Goku se slzickou hrabe prstickem v pisku. Laughing out loud

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Po, 2008-08-25 14:24 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

jej už zase ty prášky! no jo... ale jak tě znám tak se jí asi zase nic nestane, co?? dneska to dočtu po to, co už máš napsaný, no ale pak zase nebudu mít co číst... musím si najít jinou sérku...

Můj Valenth

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-07-21 23:50 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Yoshino si nevzala prášky, bude krv Laughing out loud
Paráda, nemám slov, je to skvelé Smiling
No som zvedavá, no ten súboj, alebo skôr na to, čo urobí Sakura...
San ty si naozaj moooc dobrá, ide ti to vynikajúco, lne pekne píš ďalej a mne vôbec nebude vadiť, že to bude mať veľa častí, za to ja budem len vďačná Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Po, 2008-07-21 23:57 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jestli seš zvědavá tak doporučuju mi schválit další díl já sem ho už totiž poslala!!! Sticking out tongue A děkuju!!! Eye-wink

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-07-21 22:04 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

San jeto úžasný nikdy mě nepřestaneš udivovat jak drásně to dokážeš napsat jen tak dál a už se moc těšim na další díl a určitě bude skvělý jako ty předcházející možná že i lepší Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-07-20 12:50 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

San, ty jsi úžasná. Kdokoliv by celou tuhle kapitolu shrnul do maximálně čtyř vět. Kam na ty nápady chodíš? Hlavně nezapomeň cestu, protože je to skvělé.
P.S. ať to má třeba šedesát dílů, Naruto je taky nekonečný a všechny pořád baví Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Po, 2008-07-21 18:25 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Žjova moc děkuju!!! Smiling Kam na to chodim? Popravdě řečeno sama nevim a zrovna teď sem zabloudila s další kapitolou!!! Sad S těma dílama to nepřekřikni jinak se to fakt stane!!! Eye-wink Laughing out loud