manga_preview
Boruto TBV 09

Nevědomost neomlouvá

Tak sem si dneska (včera večer) sednul k PC a dostal chuť napsat něco srandovního. Vůbec sem nevěděl a tak sem vděčný za to že existuje ICQ a na něm plno skvělých lidí, kteří dokáží poradit a inspirovat Laughing out loud . Snad se mi to povedlo a vy se alespoň občas zasmějete Smiling

Jednoho krásného letního dne, kdy Konohu zužovali vedra a blížilo se další kolo chuninských zkoušek se nám náš milí a všem známý uživatel byakuganu, Neji Hyuuga vydal do ulic své rodné vesnice. Zdálo se mu že na něco zapomněl. Za Jashina si ale nemohl vybavit na co. A tak to nechal plavat. V ulicích Konohy nedaleko baráku klanu Hyuuga zahlédl TenTen.
Jeho prázdný, pro dnešek ničím nenaplněný denní plán a rozum překecaný srdcem mu radili.
„Běž za ní!!!“ Řvalo to na něj, kam se jen podíval.
„Nemůžu, to je blbý. Nemůžu bejt jako Naruto a na každém rohu pronásledovat Tenten jako on Sakuru.“ Pomyslel si a snažil se umlčet svůj vnitřní hlas.
„To si sakra myslíš ty pidlookej troubo, že ti její láska spadne do klína tak jako se pravidelně na toaletě objeví novej toaleťák. Když ho vypotřebuješ celej na jeden pobyt tam?!“ Nenechal se otravném hlásek odbýt.
„To sem netahej jo! To je úplně něco z jiného šuplíku.“
„Tak jdi sakra za ní!“
Neji svého otravného vnitřního rádce uposlechl, ale jen proto aby ho už nemusel poslouchat. Dívka jeho srdce zamířila přímo do obchodu s mužským spodním prádlem. Nejiho zastávka bylo křoví naproti obchodu.
„Co tam chce sakra dělat??“ Ptal se Neji nechápavě sám sebe.
„Co asi?“ Ozval se opět hlas. „De si koupit spodky!“
„Chlapecký?“
„Noa, třeba se jí to zdá pohodlnější jak tanga.“
„A já si mysle že se s tím Hinata nikde chlubit nebude.“
Neji to chvíli pozoroval a zděsil se. Díky byakuganu dobře viděl co si Tenten vybrala.
„To si dělá srandu.“ Zděsil se.
„Co je na nich špatného.“ Podivil se hlásek.
„Vždyť je na nich Chuck Noris!“ Objevili se Nejimu v zorničkách srdíčka. Tenten si právě koupila trenky s potiskem jeho vzoru. Největšího tvrďáka a nejsilnějšího Hyuugi na celém světě. Hinata mu nakecala že Chuck je jeho strýček z pětadevadesátého kolena Laughing out loud
Poté TenTen zašla na chvíli za roh. Když se objevila, Neji se zděsil podruhé.
„Tak tohle je opravdu blbá sranda.“ Zděsil se. „ Prosím ať se mi to jenom zdá, prosím, prosím, prosím.“ Začal škemrat a na chvíli zavřel oči, když je otevřel, nevšední úkaz se mu potvrdil.
„Nééééééé!!“ Zaječel až vyplašil všechny ptáky, sedící na křoví, které v tuto chvíli okupoval, a do kterého se občas zašla schovat Temari se Shikamarem. Laughing out loud
„Chceš vypíchnout oči?“ Zeptal se ho s poklidem vnitřní hlas.
„Jo! Prosím!“
„Sory, nemam čím bych tě píchnul.“ Ozval se mu v hlavě smích.
„Blbá sranda!“
„Co naděláš?“
„Co asi se zabiju, vždyť ona si na trenky nechala potisknout obličej Gaie!“ Sklopil hlavu Neji. „Au!“ Zařval protože se píchnul o větvičku do oka.
„A teď si představ jak v nich bude vypadat.“ Začal ho hlas provokovat a Neji se nechal. Začal si vybavovat Tenten jen ve spodním prádle s trenkami, na kterých má jejich sensei hlavu, v očích plamínky a otevřenou pusu, ve který se mu lesknou jeho perlovitě bílé zuby. Z představy Tenten začal slintat, když si jí pak ve své mysli pozorně prohlédl a přej trochu dolu kde by čekal jednu z hlavních partií, měl chuť vyvrátit oběd a nechat si vypíchnout oči. Laughing out loud
„To je humus!“ Zařval.
„Neji? Co děláš v tom křoví???“ Podivila se Tenten, která právě vylezla z obchodu a uslyšela hlas svého týmového kolegy ze křoví. Neji se na ní jen rozpačitě podíval. Dokonce líp než když se Hinata kouká na Naruta.
„H…H..hh.“ Začal slintat.
„To je dobrý začátek, teď zavři pusu a něco si vymysli než si pomyslí že jí sledujeme.“ Radil hlas. Neji se v rychlosti zamyslel a vykoktal.
„Hledám…kon…kontaktní čočky.“
„Ty nosíš čočky??“ Podivila se Tenten.
„Zkouším to.“
„Vážně?“
„Jo, chtěl jsem zkusit mít tak krásnou barvu očí jako ty.“ Vydal ze sebe aniž by chtěl.
„Neji??“ Podivila se dívka jestli správně slyšela.
„Eh, chtěl jsem zkusit jak bych vypadal s jinou barvou očí.“ Snažil se z toho vybruslit. A asi se mu to i povedlo.
„Chceš pomoct?“ Zeptala se dívka a chlapce přikývl. Asi za 20 minut se TenTen zvedla ze zemně a podívala se na Nejiho.
„Žádný tu nejsou.“ Neji se jen rozpačitě zadíval do jejích krásných očí.
„Jo.“ Řekl dlouze a pořád se jí tam díval. Byli ve křoví. Jak romantický místo. Už začal myslet na nejlepší. TenTen vypadala že se jí hlavou honí to samí, když tu si chlapce vybavil dívku s trenkami s jejich senseiem a chvíle byla v trapu. Když dívka zjistila že se Nejiho pohled odvrátil od jejích očí, trochu zesmutnila, vstala ze země a řekla.
„Půjdeš semnou?“ Podívala se na chlapce, který dělal že na zemi stále hledá ztracené čočky.
„Kam?“
„Za Leem, máme se sejít v parku. Pojď, něco vám oboum potřebuju “
„Já nevím...“
„Jen pojď.“ Chytla ho za ruku a táhla chlapce do parku. Nejimu se hlavou prohnalo hodně věcí. Od toho co jim TenTen chce, po to co si dá k večeři až přes stádo blech, sídlících v jeho kadeřích.

V parku na ně už Lee nedočkavě čekal.
„Kde jste?“ Podivil se Rock když pár dorazil na místo.
„Neji hledal kontaktní čočky v křoví.“ Usmála se na Leeho Tenten.
„A ona mi pomáhala.“ Začervenal Neji.
„Jo tak pomáhala.“ Rozesmál se Lee a oba dva zrudli jak Sakura, když se chystá Naruta udeřit.
„A cos nám vlastně chtěla.“ Podíval se Neji se zaujetím na Tenten. Dívka z tašky ve své levé ruce vytáhla dva balíčky a dala je chlapcům.
„Dneska máme všichni 3 výročí. Už jsou to 4 roky co jsme spolu v týmu.“ Usmála se na oba.
„Tak to je to co jsme zapomněl.“ Rozsvítilo se Nejimu. Ten jako první otevřel balíček.
„Trenky s Chuckem Norisem.“ Rozzářili se mu oči a ani mu nedošlo že TenTen viděl prádlo kupovat. Dívka se na něj usmála a otočila se na Leeho. Ten už se taky dostal do balíčkua tomu se rozzářili oči ještě víc.
„Nevěděla jsem co koupit, tak sem se poradila s Hinatou.“ Usmála se na oba.
Něco pro Leeho„Trenky s Gai-senseime.“ Zařval na celej park. Neji ztuhnul. Myslel si že si Tenten ty trenky chce nechat a kvůli tomu nevyužil tak bezvadnou příležitost v křoví před obchodem. Hodil jen smutný pohled. Tenten se rozesmála a políbila ho. Četla v chlapci jako v otevřené knize. Moc dobře věděla co dělal v křoví před obchodem. Neji se po prožitku rozzářil ještě víc než Lee, když otevřel svůj dárek a vrátil Tenten stejnou mincí Smiling .
Když se oba od sebe po 5ti minutách odtrhli, podívali se na Leeho. Ten ještě pořád obdivoval svůj dárek. Nemohl od něho odtrhnout oči. Když je konečně odtrhl podíval se na Tenten a objal jí aby jí poděkoval. Neji ho ale od dívky odtrhl se slovy.
„Ta je moje!“ Všichni tři se rozesmáli a vyrazili někam. Smiling

Poznámky: 

Tak snad to bylo vtipný a to, že Neji nakonec dosáhne svého sem nevěděl do poslední chvilky Laughing out loud Ty zpropadený ruce si psali co chtěli. Zlí ruce! Zlí! Laughing out loud No tak co Smiling líbilo se??? Písni mi to do komentíku pls Smiling zajímá mě to Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Kakashi YES

4.92683
Průměr: 4.9 (41 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Trinity
Vložil Trinity, Ne, 2013-03-31 22:40 | Ninja už: 4101 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Pěstitel rýže

Bráško to je Geniální Laughing out loud dlouho jsem se tak nenasmála Laughing out loud opravdu suprový Laughing out loud

Zas draci stoupají uprostřed dění
A my pomstíme jejich utrpení!
Ostré meče a silné paže jsou tu stále,
Dozrál pro ně čas konečně zabít krále!

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Ne, 2012-02-05 13:50 | Ninja už: 5018 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jo je to dobrý, i když já jsem tak trochu do Nejiho, takžen se to četlo trochu hůř, ale když to pominu je to skvělý Smiling


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Yumi_zrůda
Vložil Yumi_zrůda, Út, 2009-08-11 23:02 | Ninja už: 5711 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

Lol, ještě teď se směju xD výborný Kakashi YES

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Út, 2008-11-18 16:03 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Fíha, to je upa kruté... hafec jsem jen hádala co se stane a pak... prostě Pary ty jsi psací bůh, tvoje povídky nemohou bát nevtipné...

Obrázek uživatele MishaN
Vložil MishaN, Po, 2008-11-17 11:09 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Heh, trenky s Gaiem Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Super Laughing out loud

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Čt, 2008-11-06 19:03 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

tak to byl brutusXD Lee dostal svuj osudovej darek a ja asi budu mit osudovej pohrebXD

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-07-29 18:30 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Trenky s Gaiem... chudák Neji... bombová povídka Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, St, 2008-07-23 20:03 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

tohle je brutální Laughing out loud pary pary Laughing out loud ty máš dycky taký povídky Laughing out loud co bych dala za to, abych uměla psát jako ty...

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, St, 2008-07-23 19:53 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

Pary jedeeeeee Laughing out loud ... a já sem přejetá Laughing out loud todleto se mi dělá? Laughing out loud takhle mě zabíjet Laughing out loud... trenkama Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-07-23 20:04 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

člověk by až neřek, co všechno může být smrtící nástroj Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Vân
Vložil Vân, St, 2008-07-23 19:42 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan

No jo, Pary... génius Laughing out loud. Geniální námět, geniální zpracování, geniální konec, geniální povídka, geniální Pary,... ale takový vykecávky asi nikdo nechce slyšet Laughing out loud. Tak ještě jednou: naprosto geniální!!

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-07-23 19:44 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Já rád poslouchám vykecávání Laughing out loud Kakashi YES díky Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Hinata-007
Vložil Hinata-007, So, 2008-07-19 11:56 | Ninja už: 6044 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

úžasný...není co dodat

Kdysi jsem tu byla, s Vámi krásně snila ^^
Nezapomeňte na mě, prosím, protože já štěstí nosím!Laughing out loud

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Pá, 2008-07-18 18:36 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

No hej, ty teda valíš a válíš. Děláš taky přes den i něco jiného, než psaní takových superně good věcí? Eye-wink

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-07-18 19:18 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

jo ale většinu času nemam co dělat Laughing out loud tak to odnášíte vy Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Pá, 2008-07-18 07:29 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

NejiTen prostě vedee...Pary...ten tvůj pravopis mi jednou vypálí oči xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-07-18 10:00 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

heh Laughing out loud tak to asi dopadneš jako itachi se sharinganem Smiling bude to chtít brejle Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Čt, 2008-07-17 18:10 | Ninja už: 19852 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Pidlookej trouba, Chuck a Nejiho strejda z 95. kolena a trenky s Gaiem mě položily na dno rakve!!!!!!! xDDDDD Tohle bylo úpe mega vtipný a vůbec mi nejde do hlavy že nad timhle pochybuješ (bodejď by ne když žádnou nemám!!! Laughing out loud Sticking out tongue)!!!!! Myslim že mi upadne bránice!!! xDDD Megální dílo!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, Čt, 2008-07-17 17:03 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

haha ty se asi hodně nudíš, když nemůžeš psát záměnu co? ale slibuju že do úterka ji napíšu *ne nebij mě těma trenkama s Chuckem Norisem :D*
no tak to sem se nechala trochu unést, jo záměna bude do úterka ale 5 proti 5 po mě nemůžeš chtít Laughing out loud
jinak skvělá povídka, aspoň na chvíli mi to zvedlo náladu Smiling
a ještě maličkost, víte jak se jmenujou ruce Chucka Norise.......................... zákon a pořádek Laughing out loud omg já ty vtipy miluju Laughing out loud a vůbec mi nevadí že se tomu nesmějete Laughing out loud *Fibča se mlátí hrnkem od kafe do hlavy a je div že lógr nelítá vzduchem:D*

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-17 19:09 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

ok ok jen klid Laughing out loud
kdo by ty vtipy neměl rád že ?? Laughing out loud jinak nebude to tím žes měla rozpustný kafe ??? Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, Čt, 2008-07-17 20:22 | Ninja už: 5924 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

ehm.....ne spíš tím že ten hrnek tady ležel asi už tři dny a ten logr byl zaschlý a držel na spodu jak beton Laughing out loud

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Čt, 2008-07-17 13:46 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

To je... To je... To je... (No, originální koment!) To je BOMBA!!!
Říkal tady někdo něco o tom, že by si nějakou povídku nechal pro sebe???

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-17 13:48 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

ne neříkal Laughing out loud už sem jí sem hodil Laughing out loud uvidíme kdy bude Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-17 12:35 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Tak vám všem dík Kakashi YES asi sem dneska hodím další dílo který sem včera splodil Laughing out loud a nebo si ho nechám? nvm Smiling uvidim Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Čt, 2008-07-17 11:49 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

XDXDXDDDDD já nemůžu!!!!! pomóóóc Laughing out loud !!! Jinak jak to tak vypadá Neji si konečně splnil svůj největší sen !!! Konečně má své vysněné trenky s jeho nej. idolem - úúžasným Hyuugou Chuckem Norisem, který předběhl i svůj stín Laughing out loud Laughing out loud . Váážně se ti to povedlo=)!!!!!

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, St, 2008-07-16 21:03 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

To je...čo to je???To je armáda spásy !!!!!Aááááááááá!!!!!!!Zdrhajme!!!Je to...Je to...Je to božie...je to tak božské ,že aj Chuck je proti tomuto 0...proste xDDDDDDDDD

Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, St, 2008-07-16 20:44 | Ninja už: 5791 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

dobrii ruce dobri ruce.......je to cool a ty tanga a trenky .... cooooooooool

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, St, 2008-07-16 20:29 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

XD Ten Ten teda zabodovala Laughing out loud

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, St, 2008-07-16 20:15 | Ninja už: 6212 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

To bylo cool Laughing out loud Spodky! Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-07-16 19:32 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak já si dneska libuju ve smutku, a ty, Haruko a spol. na mě s takovýma peckama... to se nedělá! Laughing out loud
Je to fakt skvělý... jen ty chybičky... ale detail, tak co... Kakashi YES