manga_preview
Boruto TBV 07

Kaeri 14 - technika přenosu mysli

„Zajdeme za Ino.“ Ušklíbla se.
„Léčba čajem??“ Podivil se Anshin
„Ne!“ Odpověděla Anshinovi Sakura a vydali se směrem kancelář hokage.

Sakura pomalinku nakoukla do kanceláře, zámkovou dírou a postavili se jí všechny vlasy na hlavě. Anshin s Niki se až ulekli co že se to v kanceláři děje. Sakura rozrazila dveře a všichni 3 vstoupili dovnitř.
„Co jí tak podráždilo?“ Zašeptal Anshin Niki a doufal že to Sakura neslyšela. Slyšela….
„Co? Co mě podráždilo?“ Začala rudnout. „To že má být Naruto tady a papírovat a místo toho se zase někde ulejvá!“ Řekl a s naštvanou grimasou se posadila do své židle, hodila si nohy na stůl a poté zařvala. „Ino!!!!!“
Chudák blondýna vletěla do kanceláře, koho že tam zase mučí. Což si chudák sama bylinkářka ale naběhla.
„Sa…Sa…Sakuro-sama.“ Podívala se na naštvanou hokage. „Co…potřebujete.“
Sakura ukázala na Niki. Ino se jen podivila.
„Nechápu, potřebuje čaj? Má rýmu? Kašel??“ Civěla nechápavě blondýna na blondýnu. Obě na sebe nechápavě koukali a pak se naráz, jako dvojčata otočili na hokage.
„Ino, chci abys na Niki použila techniku výměny mysli.“ Zasmála se Sakura, jako by zrovna byla na porážce chudáka ton-ton, přesto že byla proti zabíjení nevinných zvířat. Asi jí nikdo neinformoval, co že všechno se to do ramenu vlastně přidává.
„Proč?“ Řekli opět obě bloncky jako nejpřesnější dolby digital repráky, takže to Sakura měla pěkně stereo. Už to chce jen basy Laughing out loud .
„Protože chci mít jistotu, že je Niki v pořádku.“
„Ona není?“ Řekla Ino a ihned jí s minimální odchylkou doplnilo Nikiný.
„Já nejsem?“
„Heh.“ Začal se smát Asnihn.
„Ach jo, vy jste jak dvojčata.“ Povzdechla si Sakura a pomyslela si. „Díky bohu že to tak není.“
„Nejsme!“ Ozvalo se opět stereo Laughing out loud .
„Ino, tak dělej.“ Řekla Sakura. Ino aby měla pokoj se na Niki otočila.
„Teď se uvolni.“
„Proč?“
„Abys to měla pohodlnější. Víš co posaď se.“ Řekla Ino Niki. Anshin se postavil vedle Sakury a oba přihlíželi tomu, co se v místnosti dělo.
Ino dala ruce, do pečetě a začala se soustředit. Niki čuměla s vykulenýma očima co že to ta bylinkářka dělá.
„Ninpo Shintenshin no Jutsu“ Zařvala Ino a její mysl se přesunula do Niki. Anshin přiskočil a chytil její tělo než se stihlo pozvolna svalit na zem.
Nikino tělo bylo ale jako by se do něj Ino netrefila, ale nebyla v něm ani Niki. Vůbec se nehýbalo. Jenom strnule civěla na Anshina, bez pohnutí okem.
„Co to dělá?“ Divil se Anshin.
„Vůbec nevím. Mělo by to vypadat úplně jinak.“ Civěla na to Sakura stejně vyděšeně jako Anshin. Náhle se ve dveřích objevil Naruto.
„Jé, co tady děláte?“ Podivil se. Sakura se na něj podívala a začala rudnout.
„Too…není…tak jak…. Jak si myslíš. Já…já byl na bráně, byl tam menší problém, nic…nic vážnýho.“ Začal si vymejšlet Naruto. Sakura se ale uklidnila.
„Co děláte?“ zeptal se blonďák opět tázavě.
„Má to být technika přenosu mysli, ale někde je chyba.“ Řekl Sakura po té, co spořádala rozteklý nanuk, který měla v kapse. (To tu dlouho nebylo Laughing out loud )
Niki se náhle rozklepala jako by měla zimnici.
„Co to je?“ Podivil se genin.
„Nevím.“ Civěli teď na to ve třech.
Niki, nebo ten kdo jí teď ovládal, se zvedl ze židle a všechny 3 přejel pohledem. Podíval se na svoje ruce. Náhle začala běhat po kanceláři kolem dokola a řvát.
„Ááááááááááááá.“
„Takhle to má vypadat.“ Zeptal se ustrašeně Anshin.
„Ne, ale aspoň sme se něco dozvěděli.“ Řekl Naruto.
„Jo? Ty z toho něco víš?“ Podívala se na něho Sakura.
„Ne, ale věřil sem že ty jo.“ Podíval se s úsměvem na svou ženu.
Niki se náhle zastavila, a pořád s řevem se chytila za hlavu. Vypadalo to jako by jí bolela z velkého hluku. Držela se za uši.
„Mikon!!!!!!“ Zařvala na celou kancelář. „Kai!“
Nikino tělo se pozvolna sesunulo na zem. Byla v bezvědomí. Ino dopadla stejně.
„Tak z toho jsem jelen.“ Prohlásil Naruto. Anshin pokýval.
„Měli bychom je vzít do nemocnice.“ Řekla Sakura. Anshin zvedl Ino, Naruto Niki a šlo se.

Ino se o půl druhé ráno probrala. Niki ne. Blondýna se rozhlídla po místnosti. Anshin spal v rohu na židli. Sakura si četla knížku, a Naruto? Ten spal ve stoje. Na nose měl brejle a přes sklo namalovaný oči. Niki ležela vedle ní v posteli. Sakura vzápětí zpozorovala, že se Ino probrala a ihned k ní přišla.
„Co se stalo???“ Zeptala se. Ino se otočila na Niki a vzápětí se schovala pod deku. Sakura vůbec nechápala její reakci.
„Ino??“ Pozvedla Sakura trošičku hlas. Že probudila i Anshina s Narutem.
„Já sem oslepl!“ Zařval Naruto, když se probral. Anshin na něho jenom vysmát koukal.
„Sundej si ty sluneční brejle, blbe.“ Otočila se na něho Sakura.
„Jéje.“ Usmál se Naruto a sundal si z očí to co mu bránilo ve výhledu.
„Tak Ino?!“
„Tvoje, dcera, Niki má v sobě…“

Niki stála uprostřed pustiny. Rozhlížela se kolem sebe.
„Kde to sem?“ Podivila se.
„Uvnitř tvé mysli.“ Ozval se neznámý hlas. Ten co jí bránil několikrát říct svůj názor, ten co jí bránil několikrát praštit do věcí a ten který jí několikrát vzbudil.
„Kdo jsi???“
„Otoč se.“

Poznámky: 

Tak Smiling slíbil jsem další díl a to jsem splnil Laughing out loud Co tam je rozseknu schválně až v příštím díle Smiling . Chci napínat , ale ty bystřejší zákonitě musí tušit Smiling. Jestli ne tak se nad sebou zamyslete. A ne Smiling nepište mi do komentáře, koho si myslíte že tam najde Smiling A nebo jo Smiling piště, chci vědět kolik z vás tuší a uhodne Smiling Vlastně ani nemáte na výběr Laughing out loud .

5
Průměr: 5 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2009-12-10 18:18 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

otoč se
"Mikon ?? co tady děláš ? "

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, St, 2008-07-16 22:00 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Super díl! Jo a ten kdo je v Nikiný hlavě bude Mikon co?? Jinak to ani nejde.Laughing out loud Už se těšim na pokráčko.

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-17 11:32 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

už ho mam napsaný ale nevím kdy ho pošlu Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-07-16 06:42 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Dve blondíny + Pary = Dve úplne blondíny, s minimom IQ Laughing out loud
Jaaj toto bol zaberák dielik, naozaj Laughing out loud Už aby bolo pokračovanie, som zvedavá, či sa môj tip vyplní Smiling Ale zrejme áno, hehe Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-07-16 09:01 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

hmm to vypadá jako nápad na jednorázovku Laughing out loud Temari a Ino Laughing out loud Laughing out loud to by dopadlo Laughing out loud jo máš pravdu Smiling asi z nich dělám blbce až moc Smiling no a vadí to ???
tvůj tip? hmm já myslím že mě máš přečteného takže jo Laughing out loud ale abych napínal tak ho napíšu až zejtra a pošlu v pátek Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-07-16 12:00 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No mne to vôbec nevadí, len v tom pokračuj Laughing out loud
V piatok? Si zlý Sticking out tongue Nevadí, ja si počkám, a rada Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-07-16 12:06 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Laughing out loud tak já si to necham projít hlavou Laughing out loud
co je na pátku zlého ??? Laughing out loud ok zkusim to dřív Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2008-07-16 06:35 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Tak ten Naruto neměl chybu xDD btw. ríma? to vypadá divně xD dej tam tvrdý y...hej a v sobotu odjíždím, tak do tý doby to potřebuju vědět xDD Piiiš! xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-07-16 08:59 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

jo v sobotu jedu domu Laughing out loud takže od tý doby by se přísun nových dílů měl ustálit Laughing out loud ale určitě 1 díl do tý doby bude Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-07-15 19:52 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Mno... rýma s měkym "i" se ti teda fakt povedla!!! Sticking out tongue
Nikino tělo bylo ale jako by se do něj Ino netrefila - u tohohle sem se ještě převalovala smíchy 10 minut + ještě Sakuřin nanuk a Narutovy brejle který mě snad dostaly úplně nejvíc!!!!! xDDDDD Když si představim jak ty dvě bloncky všechno řikaj unisono vhání mi to slzy do očí!!! Laughing out loud Skvělej díl!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-07-15 20:18 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

no máš pravdu Laughing out loud Ino zní divně Laughing out loud nanuk už to chtělo Laughing out loud dlouho žádnej nebyl a brejle Laughing out loud njn tak klasika Laughing out loud.

[img][/img]

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Út, 2008-07-15 18:45 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Fajn...1, 2, 3,... Pary, ikdyž to je teď in jako Sasukeho paruka, tak jestli to ještě jednou uděláš, tak, tak....hm.....newim Laughing out loud Laughing out loud . Bylo tady už tolik výhružek(a to nejenom u tvých povídek, že Nettie? Laughing out loud ) že newim jakou z nich vybrat Laughing out loud . Jinak jestli chceš, abych zveřejnila, kdo to je tak je to .....a to se dozvíte příště Laughing out loud . Rychle pokráčko =)!!!

PS: upozoornění!!!!! tohle může číst jen Pary a ti, kterým to pálí a ví kdo je ta záhadná ppostava, kter pomohla Ino, a dala jí dovolenou Laughing out loud !!!!
MIKON MIKON Laughing out loud !!!

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-07-15 18:50 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

jen já Laughing out loud tos mi to asi měla hodit na PMko Smiling. a kdes vzala že by to mohla být mikon Shocked to mě teda ani vesnu nenapadlo Smiling takže pokračuj v myšlení Kakashi YES

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Út, 2008-07-15 18:24 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Perfektné ako vždy Smiling ...ale asi už je každému jasné kdo je ta osoba v jej mysli Eye-wink
Vážne úžasné Kakashi YES