manga_preview
Boruto TBV 09

Chránit 13

Část dvanáctá - Tady

Část třináctá - Nesmíš!

Minato s otevřenou pusou pozoroval muže, který držel jeho paži. Všechno to samurajské brnění, katana … Nic se ani trošku nezměnilo od včerejší návštěvy v lese. Až na to, že se tu zničeho nic objevil, chytl ho za ruku a … A co se vlastně bude dít teď?
Samuraj pootevřel ústa. Pomalu, jako kdyby mu to dělalo problémy, zachrčel: „Nesmíš.“
Nesmím … Nesmím … On … Teď se mnou mluví?
Minato vyskočil na nohy a postavil se k němu čelem.
Samuraj, který chtěl zabít Kushinu. Samuraj, který je podle všeho První císař. Samuraj, který … Má být dávno mrtvý!
Až teď si to uvědomil. A okamžitě začal křičet.
„Ááá, nechte mě být, já se-,“
Ani nestačil zareagovat. Ne, ani nestačil mrknout, a muž … Už tam nebyl. Byl prostě pryč, stejně jako předtím … Ale teď se znovu objevil. Přímo za jeho zády, ruku najednou pevně přitiskl na jeho ústa.
„Nesmíš,“ zašeptal znovu. Děsivě …
Minato se doopravdy uklidnil. Uklidnil a vyprostil se z jeho sevření.
On .. Byl tady a teď … Je tam …A Kushina si samozřejmě stále leze a Sueko pořád spí … Kdyby mě tu vraždil, ani by si toho nevšimly!
Otočil se, aby ho měl znovu na očích. I když ani nemohl předpokládat, že ho na těch očích udrží, když dokáže tohle.
Co bych mu měl říct?
Samuraj se očividně k jinému slovu než „nesmíš“ neměl. A kdyby mu něco chtěl udělat … Už měl víc než jednu příležitost. Zkusí mu důvěřovat.
„Ehm …Víte, že umíte hodně rychle mizet?“
Inteligentní dotaz … Ale jeho to mizení nepřestávalo fascinovat.
Samuraj jenom tiše přikývl a nerozváděl žádnou další konverzaci. Minato tohle neměl rád, když měl klást otázky on a ten druhý chtěl jenom odpovídat … Ale, kdyby alespoň odpověděl!
„Aha. Já jenom … Že je to bombastický. No ale,“ usmál se rozpačitě, „co tu vůbec chcete? A kdo jste?“
Muž chvíli nereagoval. Jako kdyby přemýšlel, a když už to chtěl Minato zopakovat, otevřel pusu.
„Jsem tu proto, že tu musím být. A jsem kdo jsem.“
Aha. To všechno vysvětlilo. Možná, kdyby se zeptal jinak …
„Jste tu proto, že tu musíte být. A proč musíte?“ pozvedl obočí Minato.
Samuraj ukázal na náhrdelník v jeho ruce a Minato se na něj podíval taky. A polkl. Naprázdno.
„Ono, je to vaše, že? Já vám to nechtěl brát … To ne, ani náhodou. Nate, vezměte si to, já to nechci,“ vztáhl chlapec ruku i se šperkem k muži, ten mu ji ale vrátil k tělu.
„Musím s ním být,“ kývl muž.
Musí s ním být … Co to znamená? A proč ho nechce?
„Jsem k němu vázaný,“ rozpovídal se najednou. „Dohlížím na to, aby ho někdo nepoužil předčasně.“
„Nepoužil? Ono to něco … dělá?“
Samuraj přikývl.
„Aha … A co?“
„Teď není souzeno, abys to věděl.“
Minato sklopil oči k těm třem zeleným kamenům. Teď se jich celkem bál … Má to ještě nějaké využití a je k tomu vázaný tenhle chlápek … Že on to vůbec bral!
„Takže … Mám si ho nechat?“
Když muž nic nenamítal, Minato si náhrdelník znovu pověsil na krk. Tentokrát ho pečlivě schoval pod tričko a jako kdyby se chtěl ujistit, ještě na něj přes látku položil ruku.
Ale na jednu otázku mi neodpověděl. Kdo to vlastně je?
„Ehm, a vy … Jestli umíte mizet, jste První císař. Jestli jste První císař, tak ty kosti vevnitř patřily vám. A jestli patřily vám … Jste mrtvý. Takže se vás musím zeptat … Jste První císař?“
Samuraj se jenom usmál, ale stále se ani nepohnul.
„Ani tohle ti není souzeno vědět. Možná ano a možná ne. Ale řekni mi, přijdu ti jako mrtvý?“
Minato si ho přeměřil pohledem.
Abych pravdu řekl … Trochu, ale mrtvoly by snad neřekly ani to málo…
„Asi ne. Takže nejste?“
„A řekni mi ještě něco. Kdo umí mizet? Zvládl to někdo kromě Prvního císaře?“
„Ehm … Já nejsem zdejší, ale … nezvládl?“
Samuraj ani nepřikývl, ani se nezamračil … Nic. Minato teď byl na vážkách. Má se ho bát, nebo nemá? Ale zase, on na duchy nevěřil. Takže, tenhle muž … Pro něj bude jenom nadaným šťastlivcem.
Válečník najednou zvedl ruku. Minato se nejdřív vylekal, protože doposud naproti němu stál jako vytesaný … Ale on jenom ukázal někam za jeho hlavu a chlapec naivně následoval směru, který mu ukazoval. Očima se zabodl do oblohy za sebou, a když už si byl jistý, že na ní není nic zvláštního, na co by asi chtěl muž upozornit, došlo mu to … Pomalu se otočil a –
„Zase!“ vydechl a zklamaně svěsil paže. Bojovník už byl znovu pryč.
A já se nechal napálit tím starým trikem …

Kushina se protáhla. Takhle dobře se už dlouho nevyspala … Večer předtím byla hodně unavená. Unavená a domlácená, protože na ni někdo křičel a ona spadla … A dokonce křičel podruhé, ale to už se rozhodla, že si ho nebude všímat. Předtím mu říkala, ať ji neruší, tak to mohl čekat.
Spokojeně zívla a rozhlédla se kolem. Oheň už dávno vyhasl a všude byla napadaná rosa. Po ránu byla celkem zima a slunce ještě nevylezlo úplně. Dívka si třela paže, aby si je trochu zahřála a podívala se kolem. Pohled, který po chvíli odtrhla od páry, vycházející z jejích úst, padl na Sueko spící kus od ní.
Jak se sem dostala? Copak neusnula pod skálou? Třeba je náměsíčná …
A Minato … Minato tu nebyl.
Rychle se rozhlédla okolo. Chlapec pobíhal po jejich kousku země a nahlížel za každý keř a každý strom … Po každé vypadal vyděšeněji a vyděšeněji.
„Hej! Co tam děláš? Honíš veverky?“ zakřičela jeho směrem.
Minato toho najednou nechal a uvědomil si, že je dívka vzhůru. Rozpačitě dal jednu ruku za hlavu a zazubil se.
„Eh … Ne. Něco hledám.“
„A to to něco hledáš celou noc?“
„Ne, teprve pět minut. Uvědomil jsem si to před chvílí, když jsem se probudil …“
Ten mi toho řekl …
„A co sis uvědomil?“
Minato hledal dál a nepřítomně odpovídal. Odpovídal spíš věty, o kterých přemýšlel ve své hlavě.
„Nemohl jenom tak zmizet … Někde tu musí být …“
Že by ztratil ten náhrdelník? Zatím mu to ale nepřipomínala. Ještě ho dostane jindy … Konečně na něho něco má.
Znovu se položila na zem a protáhla se na ní. Na chvíli zavřela oči. Ještě se jí nechtělo vstávat…

Chlapec to už vzdal. Náhrdelník cítil bezpečně na své kůži, dost totiž studil. Ale ten samuraj, který se tu ocitl večer … Nikde nebyl. Když zmizel, nemohl se dostat jinam, než na tomhle odříznutém kusu světa. Byly to přece jenom rychlé pohyby, ne přemisťování … A chakru podle všeho taky neuměl použít, tedy, ještě se alespoň nesetkal se samurajem a ninjou v jedné osobě. Bylo to zvláštní …
Zamyšleně přešel až ke srázu. Znovu spadlo několik kamínků a on se zasavil. Dál by nebylo dobré chodit.
Zvedl hlavu nahoru a podíval se na celou krajinu. Znovu, jinýma očima než předtím … Teď se mu údolí ukázalo v ranní kráse. A byla to doopravdy krása v pravém slova smyslu. Slunce vycházelo, a pomalu na něj dopadaly jeho zářivé paprsky. Stejně jako na krajinu dole … Rudé slunce se dívalo i na říčky, kterými byla zem pod nimi protkaná. Alespoň z tohohle měl jistotu, že jsou pořád v Uzu no Kuni. Říčky, nad kterými byla krásná záře … Jiskřičky. Znovu ty jiskřičky. A tam, kde nebyla voda, byl les. Les nebo louka … Všechno se krásně zelenalo tím nejzelenavějším odstínem, jaký příroda mohla dát. Sem tam se mezi tím vším rozběhla úzká cestička ze žlutavého písku, jinak byla tahle příroda nedotknutá. Údolí, kolem kterého byly hory. Ne příliš vysoké, ale některé se dotýkaly nebe. Ta jejich naštěstí ne. Ztrácely se na obzoru, jako kdyby je obklopila mlha a nad celým údolím se ještě pořád vznášela ranní pára. Doopravdy překrásné údolíčko.
Minato se na všechno díval zeširoka otevřenýma očima. Měl chuť něco zakřičet … Stejně byli zabezpečení genjutsu, které dosahovalo až k místům, kde stál. Tohle byla šikovná Suečina práce.
Zhluboka nasál chladný vzduch do plic a rozevřel ruce.
„Jsem pán světa!“ zakřičel.
Najednou mu ale někdo zaťukal do ramene a on se lekl, až málem spadl dolů. Když chytil rovnováhu a pro jistotu odstoupil pár kroků, podíval se do tváře rudovlasé dívky.
„To už je trapný,“ zamumlala ona.
Minato nechápal.
„Co … Co jsem zase udělal?“
„Křičels, že bys chtěl být pánem světa.“
Minato zakýval hlavou.
„Ne, ne. Já nekřičel, že bych chtěl být-,“
„Všichni padouši už chtějí být pány světa. Mohla sis alespoň vymyslet originální cíl … Třeba … Já nevím co, nejsem v tom zběhlá …“ nevšímala si ho Kushina.
Minato začal zběsile mávat rukama.
„Ale já nechc-,“
„Třeba pochytat veškerou sílu? Ne, to už je taky starý … Nebo … Proč žádnej padouch nechce pomáhat?! Co takhle: Ochráním všechna zvířata!“
„To už by to nebyli padouši. Ale počkej, já přece nejsem-,“
„No jo … To je jedno … Tak já jdu uklidit ohniště,“ odešla najednou. Minato přivřel oči a díval se za ní.
„Hluchá,“ utrousil.

„Už … Už tam budeme?“ oddychovala Kushina zrychleně.
„Brzo! Tak … Pět minut?“ zavolala Sueko.
„Ale tohle všechno mělo trvat deset minut … Vždyť jste to říkala,“ zamračila se dívka.
Už šli bezmála půl hodiny. Teď právě byli blízko země. Na skále, holé skále, a jenom jejich chakra je udržovala, aby nespadli. Ačkoli to byla Kushinina vůbec první ninjovská práce, vedla si dobře.
„Konečně, konečně si příjdu jako ninja!“ pomyslela si, zatímco pomalu kladla nohy níž a níž. „Je to úžasnej pocit! I když tohle má být základ pro všechny shinobi a kunoichi … I já musím nějak začít …“
Lezli, pomalu, ale opatrně. Slunce už viselo nad obzorem a pálilo do nich svoje paprsky.
„To je vedro,“ zamumlala Sueko a otřela si čelo. „Hnusný vedro, štve mě…“
„Až budeme dole,“ ozval se Minato, „musíme najít nějakou vodu …“
Už tam skoro byli. Ještě pár kroků …
Na poslední dva se vykašlali a seskočili z výšky. S duněním dopadli na zem.
„Máme štěstí,“ zaradovala se Kushina a ukázala někam před sebe, „tam je jezírko!“
Všichni se pomalu rozešli k vodě. Potřebovali ji jako sůl. Běželi by, kdyby jim to síly dovolily … Nejdřív je museli znovu načerpat.
Vstoupili do lesa prorostlého mechem, který všude vytvářel tajemnou atmosféru. Pára se ještě pořád vznášela nad zemí a tak to tu vypadalo pohádkově. Oni se ale moc nerozmýšleli. Mířili dál a dál, až došli k malému jezeru. Jezeru, do něhož tekl vodopád. Jezeru oklopeném vrbami a různými stromy. Jezeru, nad nímž se také vznášely ty jiskřičky, a možná ještě víc než v centru Uzugakure no sato.
„Vodu,“ vydechl Minato a svalil se k okraji, nabral trochu do dlaně a srkavě pil. Stejně jako Kushina i Sueko. Voda … Něco, co potřebuje každý, bez rozdílu. Ať už je na dobré straně, ať už na té špatné … Nikdo by bez ní nepřežil.
Minato si ani nevšiml, že mu zpod trička vypadl náhrdelník a zelené kameny se lehce dotkly průzračné tekutiny pod ním. Zatímco pil, uslyšel za sebou nějaké kroky. Kushina vyjekla a Sueko málem spadla do vody. Obě se dívaly přímo za něj …
„Nesmíš,“ zaznělo tvrdým, mužským hlasem.

***

Prostě nesmí, no Laughing out loud
A ... Musí ho přece vidět i Kushina a Sueko, ne? xD
A je to První císař? Kdo ví ... Jenom já Laughing out loud A on, samozřejmě xDD Ale neptejte se ho, on toho stejně moc nenamluví Sticking out tongue xD
Takže .. Tohle je dílek spíš "oddechovej" ... Asi už do mýho odjezdu (buď dva nebo jeden týden tu nic nepřibude). Ale potom zase něco napíšu, nebojte se Eye-wink Tenhle díl bych napsala už dávno, ale mám celkem dost práce s jednou fantasy povídkou (zasvěcení vědí, a tak snad chápou Eye-wink xD) ...
Jinak, tohle už je definitivně to nejdelší, co sem kdy napsala (mám skoro výročí! 50 stránek! Hehe xD) ... A jsem tomu ráda Smiling A myslim, že zdaleka ještě někončim Eye-wink Alespoň ze skorodaleka ...
Pokračování: Prach budoucnosti ...

4.9661
Průměr: 5 (59 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2023-08-18 23:33 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise Obl: Nevím proč, ale ten První císař mi svou málomluvností připomíná T'ealca ze StarGate. Taky toho moc nenamluvil a jeho legendární: "Indeed." Musí znát každý, kdo vyrůstal koncem 90. a začátkem milénia. Tak tohle bude ještě zajímavý hlavně to až se střetnou s tím bláznivým Feudálem. To bude bitka jak u Thermopyl, což? Laughing out loud Ne, dělám srandu. Xd

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Čt, 2008-08-28 18:08 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

je to prostě užasné užasné užasné užasné užasné !!

Obrázek uživatele Mina Mane
Vložil Mina Mane, Út, 2008-08-26 15:11 | Ninja už: 5786 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Joj jábych tak moc ráda vedela kto je v skutočnosti ten samuraj Laughing out loud každopádne ďalšia pekná kapitolka Laughing out loud

Niekedy je sila, ktorá vzišla z porážky väčšia ako tá ktorá pozná iba víťazstvá Laughing out loud

Obrázek uživatele Samr
Vložil Samr, St, 2008-07-30 15:49 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 718 | Autor je: Prostý občan

no zase jako obvikle sem si dobre pocetl Laughing out loud ale nelibi se mi ze kushina umi takhle rychle pouzivat chakru Smiling ikdyz se to ucila dlouho nwm nwm jestly by mela dostatek cakry na tak dlouhy pochod Smiling protoze naruto to zvladl za jeden den a byl vycerpanej (ale srovnavat tohle je nemozne naruto ma o hodne vetsi zasobu chakry) takze i naucit se to nemohla Laughing out loud no to je jedine co mi tak vadi Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, St, 2008-08-06 12:14 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Hinata-sempai: Děkuju ti moc Smiling

Samr: Jó, nad tím sem taky přemýšlela, jestli je to vůbec možný ... Ale došla sem k závěru, že je Laughing out loud (Překvapivě, jinak bych to asi nenapsala xD) -- Naruto se chození po stromě naučil pomalu, protože měl blokovanou i svoji vlastní chakru Orochimarovou pečetí a pochybuju, že by na to chození využíval tu Kyuubiho ... No a chůzi po vodě, o moc složetější, zvládl raz dva. A myslim, že v tom Kyuubi nehrál roli ... Ale, zase všichni víme, že Kushina měla podobný styl boje jako on. A pro něho je charakteristický, že bojuje s klonama, čili Kushina taky, a na klony, abys je udržel trochu dýl při 'životě' je potřeba hodně chakry ... Podle mě jí má Kushina taky dost, jako Naruto, samozřejmě, pokud neberem v úvahu tu Kyuubiho, kterou ale on na prkotiny nepoužívá ... A ohledně použití ji, myslim, že když ví, jak na to a tu chakru má, tak že nemusí procházet složitýma poučkama z akademie, ale že stačí chvíle věnování se nějakýho senseie ... Je to přece základ pro ninji ... Takže sem si řekla, že to můžu směle napsat Laughing out loud Snad sou všechny moje domněnky správný xD A i kdyby nebyly ... Dyť je to FF xD Tam se může všecko Laughing out loud

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Samr
Vložil Samr, St, 2008-08-06 12:16 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 718 | Autor je: Prostý občan

jak vlastne vis ze kushina mela stejny styl boje jako naruto? Smiling

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, St, 2008-07-30 00:05 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

je to užasný!!

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-07-28 14:33 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Já vám všem strašně moc děkuju Smiling Jsem vám neskonale vděčná, za to že to čtete Smiling Další díl bude už brzo Eye-wink Jenom se aklimatizuju Laughing out loud

Kubby: Vyčerpávající? No vidiš, a to tenhle díl měl asi o stránku míň, než co píšu obvykle xD Děkuju ti Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Minato-4ewer
Vložil Minato-4ewer, Po, 2008-07-28 14:27 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

GooD díl

Obrázek uživatele LiLuri - san
Vložil LiLuri - san, Pá, 2008-07-25 15:59 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 163 | Autor je: Prostý občan

Super povídka. Doufám že další díl tu bude brzo, už se fakt nemůžu dočkat Smiling

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, So, 2008-07-19 18:20 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Ach...čítať tvoje poviedky je stašne vyčerpávajúce...ale stojí to zato si ju prečítať...je to vážne nádherné Kakashi YES

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., So, 2008-07-19 18:09 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Báječný. Smiling Prostě skvělé. Ale brzo asi prasknu. Chápej, useknout to v tom nejzajímavějším je skoro zločin. Smiling Strejda samuraj je ještě tajemnější než ten nádhrelník. Smiling Však víš, co si o téhle povídce myslím. xD


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-07-15 16:10 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Prostě nesmí no xD Sákriš, ten chlápek je snad ještě ukecanější než já xDD Minnie...to byl krásnej oddechovej dílek, ale dva týdny pauza?..asi to nevydržím...ne asi ale určitě. Budu stále víc a víc psychicky labilní, až se ze mě stane jenvíc psychicky labilní člověk xDD...Bez pravidelné dávky Chránit...fňuk.
Btw. ta fantasy...cheché jsem zasvěcená. Připadám si tak...zasvěceně xDD dobře, už radši končím xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Út, 2008-07-15 10:55 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Je to celé super Eye-wink Už se těším na další díl, ale i na tu tvoji fantasy povídku do soutěže Laughing out loud Přece jen mi ještě nikdo nic neposlal a konec termínu se neodvratně blíží. Kdo by nevěděl, tak skočte na můj web a hledejte zmíňku o Fantasy soutěž 2 Laughing out loud
BTW: Nějak jsem se rozepsal, no to je jedno, hlavně JEN TAK DÁL Laughing out loud

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Út, 2008-07-15 10:35 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

he,zlaté a vtipné to bolo jako vždy Smiling.kushina dobre dávala Laughing out loud .škoda že tu dlho nebudeš Sad,ale aspon si stihnem prečitať tvoje ostatné dielka,takže sa nudiť nebudem Sticking out tongue . a maj sa pekne na tej dovolenke Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-07-14 22:57 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Paráda Minie, je to skvelé, a ten tajomný ujo Smiling No ja sa nechám prekvapiť kto je to, aj keď tip mám Eye-wink
Oni sú takí chutnučkí, obaja, na spapanie...
Minie, ty si výborná Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-07-14 22:50 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

To je napínavé, za mých mladých let se říkalo "jak předválečný triko." Jo, to je ono, mně se ten chlapík líbí, ať je to kdo chce, objevuje se vždycky v pravou chvíli - tu nejnapínavější, a Minata pak udělá šmik... a čekejte si Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Po, 2008-07-14 21:45 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Hmm, Kushina je správně ukecaná, když jde o ztrapnění Minata xD

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Po, 2008-07-14 21:24 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

V poznámkách si nám toho řekla opravdu hodně! Já snad ani tu příští kapitolu číst nebudu! (Jóóó, to bych si dala)
Ne, teď vážně. Ta tvoje povídka je naprosto skvělá, což už jsem psala. No, skrátka takhle pokračuj a bude každej spokojenej! (Teda, aspoň já.)

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Uraa Shakra
Vložil Uraa Shakra, Po, 2008-07-14 19:09 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

áá... a já tu dlouho nebudu... sakra chci vědět jak to pokračuje.. padá na mě deprese.. (že to máš hezky napsaný, a je to úžasnej příběh musím psát snad pokaždý... hold záruka kvality) Smiling