manga_preview
Boruto TBV 09

New generace 9- "A to je náš syn Minato"....... Nééééééé !!!!!!!!

„Ake..., můžu k tobě?“ zeptá se mě ten krásnej a otravnej kluk, co jsem ho viděla ten první den a pak na skále Hokage.
„No jasně, že jo!“ řeknu s úsměvem a odhrnu si peřinu.
„Jsi tak hezká, Ake...“ řekne a pohladí mě po tváři.
„Díky...“ odpovím.
„Ake...“
„Co je?“
„Musíš vstávat, Ake!“ řekne a začne se mnou třást.
„Co…..co….co je ???“ vyhrknu a otevřu oči.
„Ake, vstávej, už je deset pryč!“ usmívá se máma a podává mi podnos se snídaní. Chvilku se rozkoukávám a chce se mi brečet. Ten nádhernej kluk byl jenom sen T_T.
„Jé, mňam! Kakao, párky a vajíčka!“ vyhrknu lačně a začnu slintat nad tou dobrotou.
„Jak jsi to věděla, že to miluju?“ divím se a nadšeně hltám.
„No, pamatuju si, co miloval tvůj otec, a když jsi s ním rostla, napadlo mě, že budeš mít podobný pachutě!“ usmívá se máma.
„Vážně se ti to povedo. Mňam!“ huhlám s plnou pusou a cpu tam další sousto.
„To jsem ráda, víš, napadlo mě, že... mohly bysme strávit den jako matka a dcera. Vůbec se neznáme, a tak jsem si vzala dneska dovolenou a strávíme den spolu, jo?“ ptá se a já hbitě kývu.
O tom jsem vždycky snila. Jít s mámou nakupovat a prostě jen tak chodit. Strašně se už těším.

„Tady pracuji, je to prestižní nemocnice. Je jedna z nejlepších vůbec.“ říká máma a ukazuje na velkou budovu, postříkanou grafity. Mno, z venku moc prestižně nevypadá! Jdeme dál až dojdeme k hlavám.
„Kdo je to třetí a čtvrtý?“ vyhrknu a ukážu na ně.
„To třetí je Sarutobi a ten zachránil vesnici před Orochimarem, ten čtvrtý se jmenoval Minato Namikaze. Zapečetil Kyuubi do Naruta a proto zachránil vesnici. Byl taky znám jako Žlutý Blesk z Konohy. Protože umřel jako mladý, pak byl Hokage zase třetí. Toho zabil Orochimaru. Pak byla Pátá vnučka Prvního. A teď je Naruto. Vždycky chtěl být Hokage.“ usmívá se máma a táhne mě dál.
„Nemáš už hlad?“ zeptá se mě kolem poledne.
Já hladově přikývnu. Už chodíme asi dvě hodiny. Zasloužim si doplnit energii a cukry ne?
Nakonec zakotvíme u nějakého stánku s ramenem. Mamka říká, že tam mají ten nejlepší na světě. Trošku tomu nevěřím, ale když myslí....

„MŇÁÁÁM“ vykřiknu a sežeru poslední sousto z páté porce. Tak fajn, už jí to věřim. Něco tak dobrýho jsem ještě nejedla!
„Čau holky!“ ozve se za náma.
Obě se s mámou otočíme.
„Ahoj Naruto!“ řekneme najednou a obě se usmějeme. Naruto na nás jen vyjeveně kouká.
„Ty kráso, jste jak dvojčata.“ vypadne z něj nakonec.
Pak si sedne k nám objedná si hned čtyři porce.
„To sníš?“ divím se i když já jsem do sebe v klídku naházela šestou porci.
„Ten? Je schopnej jich sežrat dvacet!“ usmívá se Sakura.
„Nene. Maximálně devatenáct, víc sem jich zatím najednou nesněd!“ ušklíbne se Naruto a začne jíst. Teda, padá to do něj rychlejš než do mě, a to je co říct!
„Muvila s tebou už Hinata?“ huhlá Naruto s plnou pusou.
„Ano.“ řekne máma a udělá takovej divnej ksicht.
„Ake, Hinata a Sasuke mají oba misi a já, no slíbila jsem, že jim pohlídám kluky. Nevadí ti to?“ optá se a nervózně se usměje.
Hlavou mi bleskne... kluk... šestnáct... uznávaný ninja...
„Né mami, vůbec!“ přesvědčuju jí a mnu si ruce.

O tři hodiny později...
Sedím na gauči a nervozitou si okusuju své tak pěstěné nehty.
„Ake, chceš něco?“ usměje se mamka a pohladí mě po tváři.
„Ne mami, všechno v pohodě!“ opětuju jí úsměv a svezu se co nejíž.

Crrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Pane bože! Je to tady! Rychlostí Michaela Schumachera vlítnu do koupelny a naposledy si zkontroluju účes a líčení.
„... takže my se vrátíme asi pozítří!“ slyším hlas nějaké ženy.
„Chovejte se slušně! A Minato, postarej se o bratra, ať na to Sakura není sama!“ to je pro změnu nějaký muž.
„Nebojte! Mám tu posilu, už mi dorazila dcera!“ slyším hrdý hlas mamky.
V té chvíli mě úplně polije horkost.
„Ake! Pojď sem, broučku!“
Nééé, já nechci... vlastně chci, ale vy, holky, určitě chápete, jak to je, že?
Pomalu se šourám přes chodbu ke dveřím. Na rohu se nadechnu a se zářivým úsměvem vylezu ke dveřím.
„To je moje dcera Ake!“ usměje se mamka a přitáhne si mě za pas k sobě.
„Ahoj Ake, já jsem Hinata!“ usměje se tmavovlasá žena s milým úsměvem.
Já se taky mile usměju.
„Těší mě!“ pronesu.
„Takže ty slečno jsi mladá paní Haruno?“ ušklíbne se ten muž. Při pohledu na něj trochu zblednu. Vypadá uplně stejně jako ten kluk! Ale úplně. Jen má jiné oči. Znovu mě polije horko.
„A...ano, pa...pane!“ vykoktám.
„Já jsem Sasuke!“ řekne.
Ten obličej. Stejně cool pohled jako ten kluk.
Já se jen usměju.
„To je náš syn Sarutobi!“ usměje se Hinata a koukne na miminko, které něžně chová.
„To je brouček!“ řeknu nervózně.
„A to je náš druhý syn, Minato!“ řekne Sasuke a popostrčí dopředu kluka.

NÉÉÉ... JE TO ON... POMOC! POMOOC!! POMOOOC!!!
Zblednu jako stěna. Trošku se zatřesu. Pak se ale přinutím k úsměvu.
On se potutelně, jako by se mi vysmíval, usměje.
„Těší mě!“ řekne a nasadí ďábelskej úsměv.
„Jo, taky mě těší!“ nasadim stejnej ton.
Fajn, chce válku, bude jí mít, frajírek!
„No, my už půjdeme!“ usměje se Hinata.
Pak dá pusu Sarutobimu, pokusí se políbit Minata a usměje se na mě a mamku.
„Zatím a děkujeme!“ řekne mile a už jsou oba pryč.
„Ake, jdu dát napapat tomuhle zlatíčku. Můžete jít třeba k tobě do pokoje a trochu se poznat!“ řekne.
My oba se na sebe usmějeme.
„Jasně!“ odpovíme současně.

Poznámky: 

Já vim, ten obrázek už tam byl, ale...jen tak pro připomenutí xDD Doufám, že aspoň trochu líbí xDD

4.959185
Průměr: 5 (49 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HyugaHinata
Vložil HyugaHinata, So, 2014-03-15 11:11 | Ninja už: 3748 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Utírač Udonova nosu

hned du na další Laughing out loud

Oficiálnš jsem Jashinistkou!!!
Říkali mi že žiju fantasií. Skoro jsem spadla ze svého jednorožce
Učitelé tomu říkají opisování. My týmová práce.
Škola není hospoda aby se v ní vysedávalo každý den.
Život je jako žebřík do kurníku. Krátkej a pos.anej.
Otázka: Co škola? Odpověď: Pořád stojí, sv.ně.
Jě těžké být deb.lem, konkurence je příliš veliká.
Kto mlčí, nemusí vždy souhlasit..
Možná jen někdy nemá chuť diskutovat s idiotama.

Obrázek uživatele HyugaHinata
Vložil HyugaHinata, So, 2014-03-15 11:10 | Ninja už: 3748 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Boží,cool Laughing out loud

Oficiálnš jsem Jashinistkou!!!
Říkali mi že žiju fantasií. Skoro jsem spadla ze svého jednorožce
Učitelé tomu říkají opisování. My týmová práce.
Škola není hospoda aby se v ní vysedávalo každý den.
Život je jako žebřík do kurníku. Krátkej a pos.anej.
Otázka: Co škola? Odpověď: Pořád stojí, sv.ně.
Jě těžké být deb.lem, konkurence je příliš veliká.
Kto mlčí, nemusí vždy souhlasit..
Možná jen někdy nemá chuť diskutovat s idiotama.

Obrázek uživatele Ivík-chan
Vložil Ivík-chan, Ne, 2011-01-23 09:56 | Ninja už: 5053 dní, Příspěvků: 121 | Autor je: Prostý občan

WoW Sasuke jako tchán........zvláštní to představa..... Jak může někdo psát tak dobře?

Prosím o přečtení! - http://147.32.8.168/?q=node/89529 Moc pěkná povídka, uřčitě za to stojí!

A zmínit bych se taky měla o této povídce - http://147.32.8.168/?q=node/86767 .
Prosím tedy o to, aby jste si je přečetli.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-10-18 20:04 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tak to je hustý

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, So, 2008-09-27 12:28 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Skvělej dílek, Sasuke, teda Minato, s byakuganem se mi nelíbí, ale ten Ichiro .. Laughing out loud


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-09-14 19:26 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Tak to bude něco! To jsem zvědavej jak se ty dva shodnou. Laughing out loud

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, So, 2008-08-09 12:27 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Hm... Sasuke s Byakuganem nevypadá tak špatně... xD

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-07-15 07:09 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

To je skvelé Laughing out loud Jaaaj to som sa nasmiala, ako ten sen bol dobrý Smiling
Ale keď som am zahliadla Michaela Schumachera, môj úbohý čaj Smiling
No to som na nich dvoch naozaj zvedavá Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-07-13 22:59 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Dobře, dobře, klídek, když už ho v povídce máš, tak to musíš vydržet, i když ho nesnášíš Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, Ne, 2008-07-13 20:52 | Ninja už: 6047 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

San: já sasana taky nesnášim a už se mi nelíbí....přiznávam...nazačátku se mi líbil...ae teď mě s**e xPP

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-07-13 20:00 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Heh jakmile čtu: „Jsi tak hezká Ake….“ - si řikam: Jasně tak to je určo jenom sen!!! xDDD Hodně sem se u tohohle dílu nasmála tomu věř!!! Eye-wink Laughing out loud Teeeda... sem zvědavá jak se tamti 2 "poznají"!!!!! Sticking out tongue Evil Laughing out loud Mimochodem... obrázek dobrej... Minato strašnej!!! xDDD (pro vysvětlení... mně se Sasáč nikdy nelíbil takže proto!!! Eye-wink Sticking out tongue)