manga_preview
Boruto TBV 08

Sabaku no Hinata XII

Za stolem v Hokagově pracovně stála růžovovlasá Kunoichi a tiše si oba návštěvníky z písečné prohlížela, jak usrkávají svých čajů a pravděpodobně se nemohou dočkat, až se zdejší kage ráčí dostavit.

"A co manželky, jak se mají?" Pokusila se o uvolnění atmosféry. Ticho narušilo ostré dopadnutí Gaarova šálku na talířek. Horký čaj se mu otřesem zpoloviny vylil na ruku, on si toho ale příliš nevšímal. Jen neustále hleděl před sebe, myšlenkami nepřítomen.

Co jsem zase řekla špatně?! Na tohle já nejsem, Naruto, pospěš si! Zaprosila dívka v duchu zoufale a vlídně se na hosty usmála, očekávajíc odpověď.

Shikamaru se raději sám ujal slova: "Temari se má báječně! Mateřství si náramně užívá: Hned, jak se jednou nadchla pro malého Deie, jdou děti jako po běžícím páse!" Zasmál se vesele a volnou rukou podrbal za krkem. Sakura na něj překvapeně pohlédla.

"Upřímně ji obdivuji. Vychovávat čtyři děti..." Podotkla poté s jistou dávkou úcty. Už se nadechovala, aby řekla něco dalšího, ale Shikamaru ji přerušil:

"A co ty a Naruto? Už jste se konečně odhodlali?"

Cože? On zapomněl?! Sakura nemohla uvěřit vlastním uším. "Shikamaru!" Rozšířila pohoršeně oči "Ashita-chan se narodil ve stejnou dobu, jako váš Deimaru!" Jak mohl zapomenout?

"Oh, gomen, Sakuro. Mám tolik známých, že už nevím, kdo má koho!" Rozesmál se znovu Shikamaru. Sakura ho probodla pohledem. Tohle je ale dítě hokageho, troubo!

"Sakura-san." Promluvil náhle Gaara. Všichni na něj pohlédli. Konečně se rozhodl promluvit?

"Nazdar ve spolek!" Přerušil je náhle znovu nalezený Hokage. Obešel hosty a posadil se na křeslo vedle Sakury. "Konečně jsem se utrhl-hehe, slíbil jsem dětem na akademii, že je trochu procvičím..." Uchechtl se a ruce opřel za hlavu. A taky jim dopřát ulití ze školy. Podotkla v duchu unavená kunoichi.

"Naruto," Obrátila se na svého manžela. "Kazekage-sama s Shikamarem si jistě nepřišli jen poklábosit." Vysvětlila trpělivě. Normálně byla dobrou diplomatkou, ale Gaara, zamyšleně hledící do šálku a tvářící se, jakoby měl každou chvíli sesadit vládce, zavraždit poddané a pak se projet na psovi kolem celé Ohnivé země, ji nedal příliš možností. Upřímě se těšila, až odsud zmizí.

"Oh jistě, pardon." Sundal Naruto nohy ze stolu a vážně na pár návštěvníků pohlédl. "O co jde?"

***

"Řekni mi, už se u tebe objevil byakugan?" Zeptala se Hanabi vesele a vyběhla po schodech na verandu.

"Byakugan?" Zopakovala nechápavě Lin. Tohle se ji ani trochu nelíbilo! Ta ženská snad neumí japonsky! Cokoliv řekne, přivádí dívku jen na další otázky. Kunoichi na zrzku překvapeně pohlédla.

"Hinata-ane ti nic neřekla?" Hinata? Sakra o čem to ta ženská mluví? Jsem hladová, ztratila jsem se od své skupiny v neznámé skryté vesnici - Jestli se Dei-kun probudí, bude mít kvůli mě problémy! - a navíc ještě potkám tuhle šílenou kunoichi, která je naprosto přesvědčená, že jsem její příbuzná! Honilo se dívce hlavou. Rozhodla se, že tomu učiní přítrž.

"Promiňte paní, ale já už nevím, jak vám říct, že si mě s někým pletete. Jsem Lin Neini! NEINI! Nejsem žádná Hyuuga, ani nic podobného! Mám matku a otce. Oba jsou naživu a rozhodně ani jeden z nich nemá rezavé vlasy, nebo dokonce biakugan! Jestli mi chcete nějak pomoct, tak mi kupte jídlo a vraťte mě tam, kde jste mě odchytila!" Uvědomila si, že křičí. Křičí tak, že kdyby někdo spal na druhém konci toho obrovského sídla, pravděpodobně by se probudil s infarktem. Tohle bylo příliš na duši desetiletého děvčete. Posadila se na schody a rozplakala se. Ne! Nechtěla plakat, vždyť nemá proč! Tolik situací se ji ještě přihodí, je to přece silná kunoichi! I tak ji ale beznaděj dokonale ovládla.

Hanabi chvíli stála, jednou nohou na posledním schodu, a překvapeně na dívku hleděla. Ne, ona se nemýlila. Tohle musí být Aneki! Ale co se stalo? Ta dívka absolutně o ničem neví! Možná, že na ní šla příliš zhurta? Po chvíli váhání si přisedla vedle plačícího dítěte a ruce složila do klína. "Já..." Chtěla něco říct, ale nevěděla co. Ne, s dětmi to nikdy neuměla, avšak když se Aneki narodila, byla velice šťastná. Cítila se tak... zodpovědně. Měla se o koho starat a hrát si s ním, už nebyla nejmladší z rodiny! Aneki byla batole, když odjížděla, přesto Hanabi tak nějak doufala, ze si bude pamatovat její tvář. Tvář své tety a první nejlepší kamarádky. "Přijela jsi do vesnice sama?" Zeptala se nakonec.

"Ne," Fňukla rudovláska. "jsme tu čtyři, ale je to tajná mise, takže nemůžu říct, s kým." Vysvětlila ochraptěle. Hanabi se pokusila povzbudivě usmát.

"Víš, mám sestru, která se provdala za samotného Kazekageho, takže pár lidí z Písečné znám." Odůvodnila svůj zájem. Lin na ni překvapeně pohlédla. Tak tahle Hinata! To ale znamená, že by nám mohla pomoci ji najít! Napadlo ji hned a rychle se postavila.

"Paní, přišla jsem sem s Gaarou-sama! Hledáme jeho manželku, která sem před dvanácti lety odjela, a již se nevrátila!" Hanabi překvapeně vykulila oči.

"Hinata se nevrátila domů?!"

***

"Jak si to představuje, jen tak zmizet?!" Nadával pro sebe rozcuchaný chlapec. "Ale já to v Listové neznám, to je tak problématické..." Jen na chviličku usne a ona se hned vypaří, jako pára nad hrncem! Tahle holka je celé misi jen na obtíž, lepší by bylo, kdyby vzal stríček Gaara jen jeho a tátu.

"Promiň, hledáš někoho?" Pronikavě modrýma očima Deie pozoroval blonďatý chlapec a přátelsky se usmíval.

"A ty jsi kdo?" Zeptal se Deimaru. Chlapec k němu natáhl svou ruku a nabídl ji k potřesení.

"Jsem Ashitakagi, Hokagův syn." Promluvil sebevědomě.

Poznámky: 

Poslední dobou mi dochází inspirace ke psaní... S první částí nejsem příliš spokojená, ale už nevím, jak víc to vylepšit. =(

4.94643
Průměr: 4.9 (56 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, So, 2016-09-03 20:57 | Ninja už: 5615 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L: Sakryš, tch dětí už tu začíná být opravdu hodně Laughing out loud Snad se v tom nezačnu ztrácet. Zajímavé je, že o ztrátě Hinaty ví jen tak málo lidí a nikdo si ničeho nevšiml, je to trýznění tohle čtení, už chci vědět, co se stalo! Laughing out loud

Obrázek uživatele Hitsumaru
Vložil Hitsumaru, Ne, 2012-12-30 21:43 | Ninja už: 4185 dní, Příspěvků: 138 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Naopak tohle byl podle mě nejlepší díl Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2009-01-29 12:43 | Ninja už: 5767 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Nic nevylepšuj... čte se to samo Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Čt, 2008-07-24 13:45 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Tak mě nakonec můza přeci jen chytila a nový díl je na světě.. Snad vám jím udělám radost, protože... No, uvidíte =)

Obrázek uživatele kasumi-chan
Vložil kasumi-chan, St, 2008-07-23 00:10 | Ninja už: 5871 dní, Příspěvků: 266 | Autor je: Prostý občan

parada parada parada dlhsie som tu nebola a teraz som precitala asi 8 casti naraz. a naozaj nebudem klamat ked poviem ze jednym dychom a otvorenou hubou (mam vyschnute v krku)...jaaaaj je to skvele Laughing out loud uz sa strasne tesim na dalsi diel Laughing out loud

no a hlaska:
"ale Gaara, zamyšleně hledící do šálku a tvářící se, jakoby měl každou chvíli sesadit vládce, zavraždit poddané a pak se projet na psovi kolem celé Ohnivé země"
ta teda naozaj nemala chybu Laughing out loud

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Út, 2008-07-22 18:39 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Hmmm... pokračování se trochu zdrží, vůbec teď nemám náladu psát... Omlouvám se =(

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Út, 2008-07-22 20:04 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

V pohodě, my si počkáme Eye-wink
Já se taky občas nemůžu vůbec dostat do nálady, takže vím, o co jde Eye-wink

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Út, 2008-07-15 22:27 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

cim dal tim lepsi. skvela zapletka, uz se nemuzu dockat pokracka.. aaa ja to proste zeru.. bomba! Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Út, 2008-07-15 13:38 | Ninja už: 5884 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný ... A dobře se to vyvíjí Smiling Chudák Hanabi Laughing out loud
Moc se těšim na to vysvětlení s Hinatou xDD
A Naru v roli Hokageho jede xDD
Pěkně, moc hezkej díl Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Siboka
Vložil Siboka, Po, 2008-07-14 17:44 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Aj ja sa teším na dalšiu časť a tiež na to,že tam bude HINATA.

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Po, 2008-07-14 11:40 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

čo chceš vylepšovať? veď je to super! ja by som niečo také nezlátala ani za 1000 000 rokov.

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Po, 2008-07-14 10:41 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Je to sugoi tesim sa na dalsi diel!!!

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-07-13 22:45 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Takže se to pořádně zamotává. Nikdo nevěděl, že Hinata nedorazila domů (to je divné, že za 12 let nikdo nešel z Listové do Písečné a naopak Eye-wink ), ale co už. Ale taky bys mohla napsat něco o chuderce Hin...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Po, 2008-07-14 09:39 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Šel, ale Hanabi zrovna ne ^_^ A na chuuninské zkoušky si snad kagové manželky neberou, ne? =-o A aby se Naruto Gaary zeptal, jak se má jeho žena... Sami dobře víme, že on zrovna výkvět inteligence a slušné konverzace není xD Takže se k tomu tak nějak nikdy nedostala řeč... jo...a bylo to 9 let - dva roky Hinata strávila v listové. =)

Já vím, chabá teorie, ale nějak obhájit se musím xD
A k Hinatě se už rychle blížíme Eye-wink

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Ne, 2008-07-13 22:06 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

No, bezva! Už se těším na pokráčko Eye-wink

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Ne, 2008-07-13 16:14 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Bingo! Je to super! Ale kurňa..kolikrát ti mám říkat víc Hinaty...ale jinak sapa!

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Ne, 2008-07-13 12:56 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

chtelo by to vic jak 5 hvezd

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-07-13 12:01 | Ninja už: 19829 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Žádný strachy je to skvělý!!! Eye-wink Teda ten Ashitakagi má ae méno!!! Laughing out loud Je vidět že rodiče ani autorka rozhodně originalitou nešetřili!!! Sticking out tongue Moc moc moc dobrý!!!!! Smiling

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Ne, 2008-07-13 15:46 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Původně se měl jmenovat jen Ashita, což znamená ,,zítřek". Pak jsem to ale za pomoci, rady a podpory kamarádky změnila na Ashitakagi, což by mělo znamenat něco jako ,,klíč k zítřku" xD

Obrázek uživatele Uraa Shakra
Vložil Uraa Shakra, So, 2008-07-12 23:52 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

pěkný dílek deimaru se potatil..Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-07-12 23:43 | Ninja už: 6027 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Výborný dielik Smiling
Hehe tak syn Hokage? No nejako sa s tým vystatuje Laughing out loud
Už sa teším na Hinušku Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-07-12 23:37 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Super!
Spokojená být můžeš... až na pár detailů (o těch už víš xDD) byl tenhle díl naprosto skvělý... musím říct, že se mi líbil mnohem víc než ten minulý... Ashitakagi alias Ashita-chan je skvělej Eye-wink
No, nebudu se vykecávat zkrátka 5 hvězd a hotovo Laughing out loud

Btw - ale mě fakt zajímá, co je s Hin... Sad Laughing out loud