manga_preview
Boruto TBV 15

Tajomstvá sveta-6.kapitola

6. kapitola: Jutsu omladnutia. Kvetina mladosti

„Čo? Ako to vieš?“ a pozrela na Naruta, „Ja ťa asi zadrhnem!“ rozkričala sa Tsunade a už hnala svoju päsť na Narutovu tvár, ktorý len prižmúril oči a čakal ranu. Keď však rana neprišla do piatich sekúnd, rozhodol sa otvoriť oči. To čo zbadal bolo neuveriteľné: Tsunadina päsť bola asi desať centimetrov od jeho tváre a držal ju Azazel. Čo bolo ešte zarážajúcejšie, držal ju ľavou rukou.
„Kto do čerta si?“ myslela si Tsunade, „Zastaviť moju extra ranu bez pohnutia ruky pod tým tlakom. To nie je možné.“ a pozrela s vážnym výrazom na Azazela. Ten sa len usmial a odtiahol svoju ruku.
„Takže, chcete ukázať to jutsu?“ opýtal sa nakoniec. Obaja len prikývli a už začal vyberať niečo z ruksaku. Vytiahol odtiaľ krvavočervený, asi päť centimetrový lupeň. Pomaly ho roztrhol na dve polky a povedal: „Túto polku si dajte do úst a prehltnite ju.“ a podal jej polku. Tsunade ho zobrala a pomaly si ten lístok prezrela.
„Čo to spraví?“ opýtala sa so zvedavým tónom.
„Samo o sebe v podstate nič, ale ja viem ako na to. Keby ste chceli poriadny výsledok, museli by ste toho zjesť aspoň kilo za deň a neviem, ako by to šlo, lebo je to veľmi vzácne. Tá polka, ktorú zjete spraví vo vašom organizme jemnú prípravnú zmenu, ktorá pri tom pomáha. Tá druhá polka spôsobí odstránenie všetkého toxínu z buniek a zvýši hranicu deliteľnosti buniek. Jednoducho povedané,“ povedal, keď videl Narutov výraz tváre, „budete žiť asi tak trikrát dlhšie ako normálny človek. Samozrejme, to by bolo, keby vaše bunky neboli také vysilené. V takomto stave by to bolo asi tak ešte osemdesiat rokov, možno viac. To spraví len prvá fáza. Druhá fáza, ktorá prebieha súčasne, zmení v sekunde celkový výzor, čiže budete vyzerať na toľko, koľko by som chcel. A keďže vy sa premieňate na dvadsiatničku, tak to bude asi tak dvadsať. Samozrejme s množstvom čakry, spomienkami a s fyzickou silou to nič nespraví.“ dokončil svoj výklad Azazel.
Tsunade ešte chvíľu rozmýšľala, potom si vložila polku do úst, požula a preglgla. Azazel chytil zvyšnú polku do ruky, okolo rúk sa mu začala objavovať zelená čakra, ktorá sa pomaly priblížila k lupeňu a keď sa ho dotkla, pohltila ho a farba sa zmenila na krvavo červenú.
„Seishun hana no jutsu“ (jutsu kvetiny mladosti), vykríkol Azazel a dotkol sa Tsunade na bruchu. Všetka červená čakra sa presunula v okamihu do jej tela. Bolo badateľne vidieť, ako sa zrušila Tsunadina premena a objavila sa starena, ktorá však po chvíli začala mladnúť, koža začala napínať, vrásky vyhladzovať, poprsie pevnieť. Po necelej pol sekunde tam stála výzorom asi dvadsaťročná žena, ktorá bola dokonca krajšia ako počas premeny.
Pri Tsunade sa objavila malá fľaštička so žltou tekutinou, ktorú Azazel zobral a vložil do ruksaku. Tsunade pomaly otvorila oči a pozrela sa na seba do zrkadla. Nemohla uveriť vlastným očiam. Stála tam dokonca s lepšou postavou ako kedysi.
„Účastné, to som ešte nezažila.“ povedala so zvláštnym výrazom Tsunade.
„Som rád, že sa to podarilo a že sa vám tento výzor páči.“ povedal Azazel jemne odfukujúc, „Keby vás teraz niekto zobral na testy ohľadom veku, bolo by to presne 21 rokov. Toto jutsu vás ale nemôžem naučiť, lebo sú 2 problémy: prvý je ohľadom tej kvetiny. Som asi jediný, kto ju v okruhu niekoľkých tisíc kilometrov dokáže udržať pri existencii. A druhý problém je ešte horší: na prevedenie tejto techniky by ste potrebovali asi sedemnásobne väčšie množstvo čakry aké máte vy. Samo osebe to jutsu nie je zložité, je to obyčajná maniplácia s liečivou čakrou.“
Naruto len pozeral na mladú Tsunade a nevedel čo si má myslieť a tak povedal prvé čo ho napadlo: „Tsunade-baachan, no teda vyzeráš mlado.“
V Tsunade už kypel hnev a mala chuť mu jednu vraziť, ale slova sa ujal Azazel.
„Naruto, to oslovenie už nie je na mieste. Prežila síce 50 rokov života, ale bez akejkoľvek premeny je teraz biologicky len o čosi staršia odo mňa či od teba.“ dokončil Azazel a Naruto len zamrmlal niečo ako „Tak prepáč.“
„Ako sa tá kvetina volá?“ opýtala sa pomimo Tsunade sadajúc si na svoje miesto.
„Volá sa krvavá orchidea.“ odpovedal jej Azazel.
„Dobre, ale to čo si tu predviedol nemôžem uznať ako skúšku na genína, chápeš nie?“ povedala už sediac na svojej stoličke.
„Samozrejme že chápem, to by totiž mohol byť ninja ktokoľvek, kto dokáže nejaký kúsok.“ pripustila Azazel.
„Takže mám nápad.“ začala Tsunade a zložila si ruky pred seba, „Aby som videla či ovládaš nejaké jutsu ako ty hovoríš čo všetko ovládaš a Naruto nemá žiadnu misiu, tak by sme mohly spraviť exhibičný zápas. Súhlasíš Naruto?“ a upriamila svoju pozornosť na Naruta.
„Jasné, teraz ti vrátim to z rána. Tsunade môžem vyskúšať nové jutsu?“ opýtal sa Naruto a odpovedal mu Azazel „Tak to chcem vidieť to tvoje jutsu.“ povedal jemne posmešne.
Niečo však upútalo Azazelovu pozornosť.
„Čo sú to za papieriky?“ spýtal sa zvedavo.
„To sú čakrové papieriky, zistia k akému elementu máš blízko.“ povedala Tsunade.
„Super, môžem vyskúšať?“ opýtal sa zvedavo Azazel.
Tsunade prikývla a Azazel zobral jeden lístok medzi dva prsty. Papierik sa najskôr skrčil, potom rozpolil, jedna časť začala horieť a tá druhá zvlhla. Nakoniec sa obe časti rozpadli na prach. Tsunade len vyvalila oči a Naruto si to ani nevšimol, lebo pozeral na nejaké zakázané zvitky vo vytríne.
„Dobre teda, Naruto, ja tu mám ešte nejakú robotu a tak ho doveď za pätnásť minút na štadión a nemeškaj.“ povedala prísne Tsunade.
Tí dvaja sa zdvihli a odporučili sa von dvermi. Zazreli ešte Tsunade ako sa pozerá do zrkadla a usmiali sa len tak pre seba.
„Tak štadión je hneď tu za touto budovou, takže čo budeme robiť tých pätnásť minút?“ spýtal sa Naruto.
„Poďme pozrieť, či sa to dievča, myslím Hinata, už zobudila.“ navrhol Azazel.
„Ju to prejde po pár minútach, ale môžeme ísť pozrieť či sa jej nič nestalo.“ a vybral sa cestou k Ichiraku ramen.
Hinata tam už neležala, ale sedela a jedla ramen. Pomaly sa k nej priblížili a sadli si vedľa nej.
„Tak čo, dáte si vy dvaja ešte ramen?“ opýtal sa Teuchi.
„Ani nie, o desať minút máme byť na štadióne.“ Ako Hinata počula Narutov hlas celá očervenela.
„Ahoj Hinata, ja som vás ešte nestihol predstaviť. Toto je Azazel Tsui a toto dievča sa volá Hinata Hyuuga.“ povedal s úsmevom Naruto.
„Teší ma.“ Povedal s úsmevom Azazel.
„Zvláštny chalan.“ pomyslela si Hinata a odrazu začula v svojej hlave hlas, ktorý počula ešte len pred chvíľou: „Prečo sa ti zdám zvláštny? To isté by som mohol povedať ja o tom incidente na obed. A aby si si nemyslela, že ti šiblo, toto je moja kekkei genkai, dokážem čítať myšlienky a dokonca myšlienky aj posielať. Ale nerobím to moc často.“
„Rýchlo, už by sme mali ísť.“ súril Naruto, „Aby sme tam boli v čas. Tak sa maj Hinata a nech ti chutí.“ a už odchádzali.
„No čo si o nej myslíš?“ opýtal sa Naruto.
„Milá, plachá, pekná.“ zostručnil svoju výpoveď Azazel, „Naruto, páči sa ti Hinata?“ opýtal sa ho na rovinu Azazel.
„No, ja ani neviem. Nieje ani kedy to zistiť, lebo väčšinou je pri mne v bezvedomí, ale asi hej.“ odpovedal Naruto.
„A povedal si jej to niekedy?“ znela ďalšia otázka od Azazela.
„Nie, nechcem nič riskovať. Mám strach z toho, že by ma jej bratranec mohol aj s jej otcom zmlátiť, keby sme spolu niečo mali.“
„A poznáš také niečo, že každý sa má snažiť prekonať svoj strach?“ navrhol Azazel.
„Dobrý nápad,“ pripustil Naruto, „keď budem mať s ňou najbližšiu misiu, tak sa jej zverím, dattebayo.“ dokončil Naruto.
„A ja ti na štadióne dám tiež sľub.“ povedal tajomne Azazel.
„A už sme tu.“ povedal keď stáli pri budove oválneho tvaru.
Vošli cez vstupnú bránu a dostali sa do niečoho pripomínajúce nejakú arénu. Steny boli vysoké dobrých pätnásť metrov a nad nimi boli sedadlá. Oproti miestu, odkiaľ vyšli bola neveľká lóža, kde už stála Tsunade a vedľa nej Shizune s Tontonom v rukách. Pri Tsunade stál ešte Jiraiya, ktorý na ňu čumel ako na čerstvo opečený steak. Tsunade ho však uzemnila jemnou ranou a tak mohla Azazelova skúška začať.

Poznámky: 

a som späť, ďalší diel bude v pondelok

5
Průměr: 5 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Flatron
Vložil Flatron, Ne, 2009-07-05 19:48 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Prostý občan

moc pekne akurat to je dalsie ff zo superhrdinom

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Pá, 2008-08-22 12:26 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Rovnako ako Yamatka, ja sa tiež neviem dočkať pokráčka, je to jedinečná poviedka, a čoraz viac stupňuje grádi Smiling vieš ako, keď sa mi začne niečo páčiť, tak to treba pochváliť, nie? A ja si myslím, že tebe to ide priam majstrovsky, len stále netuším, kde na také geniálne nápady vôbec chodíš, to je teda záhada... Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-07-10 10:05 | Ninja už: 6131 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Už se těším, až se vrátíš od moře a přidáš daší pokračování, protože jsem opravdu zvědavá na Narutův souboj s tak silným protivníkem, na jeho nové jutsu i na Azazelův tajemný slib Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, St, 2008-07-09 21:44 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

ma to smrnc, kdy budou dalsi?