manga_preview
Boruto TBV 09

Naprosto úžasně romantické SasuShi 2

Sasuke, 7. jednání:
První šok: Ty voe! Bunda dole! Škoda, že to tričko zůstalo … Hodně volné, jako kdyby něco skrýval … A nemá chlupaté ruce … Hmm …
Druhý šok: Ježiš mane ten je na těch rukou bílej … To bude tím, že se na těch místech nikdy neopaluje … Myslím, že má taky takový plavky, který vypadaj jako skafandr …
Třetí šok, který jsem už vykřikl nahlas: „Tetování!“

Shino, 7. jednání:
„Sakuke-kun.“ Promluvil jsem po chvíli, kdy omámeně hleděl na mé tělo. „Tohle jsem si nechal udělat pro jednoho člověka.“ Ukázal jsem na své tetování na paži, jež bylo ve skutečnosti obyčejné srdíčko a v něm nápis "Uchiha love". Ano. Bolelo to. Bolelo to jako čert, když do mě mí broučci neúprosně vráželi svá žihadla. Avšak... Stálo to za to, co cítím.

Sasuke, 8. jednání:
Itachi … Určitě … Je to jenom pro Itachiho! Nebo … nebo … Madara? On je na starší! Já to celou dobu tušil …
„Ty zrádče!“ neodpustil jsem si zhrzený, „Chceš, abych se pomstil?!“

Shino, 8. jednání:
Co? Proč na mě křičí? On mě... Nemiluje? Všechny mé naděje byly plané? Můj život, můj svět... Všechno to byla jen iluze? Překvapeně jsem se posadil na zadek a hleděl do jeho nahněvaných očí. Co? Co jsem udělal špatně?

Sasuke, 9. jednání:
Proč si sedl na trávu?
Piknik? Asi ne … Podle mě sebou jídlo nemá …
Sednu si taky.
„Tak co, kterej. Nebo máš rád všechny Uchihy? Nebo … Nebo … Nebo jsi jedním z nás?! “ Co se skrývá pod těmi brýlemi? Sharingan snad?

Shino, 9. jednání:
„Sasuke?“ Fňuknu, a jsem vděčný za své brýle. Zrovna dnes jsem mu to chtěl říct. Přiznat se mu že... Ale on mě prostě... nechce!
Ehm... Co? O čem to mluví? Jak kterej? „Sasuke...“ Pohlédnu na něj „Jak..Jak to myslíš??“

Sasuke, 10. jednání:
Nebudu milosrdný! Chci vidět, jakej vzor má jeho sharingan!
„Sundej si brýle, Neo … Tedy … Shino!“

Shino, 10 jednání:
Co? Sundat si brýle? Ale.. ale to nemůžu... Poznal by mé tajemství! Tedy... Já mu to chtěl říct, ale teď... Teď, když vím, že už je to jedno... Zpod sklíček mi steče po tváři slza. Rychle ji setřu. Snad si toho nevšiml! „Sa-*vzlyk* Sasuke-kun, já... Já tě...“ Řekni to, sakra! Řekni to! Vytři mu zrak! „Mil-eh-ehm...“ Bože, já to málem řekl?! „Nechápu!“

Sasuke, 11. jednání:
Jéžiš, hysterák jeden …
„Sundávej a neremcej jak ženská!“ neodpustil jsem si.

Shino, 11. jednání:
Neremcej jak.. ženská? To řekl? Ale vždyť... Já, já...! Sasuke... Tolik jsem se v tobě spletl? Tolik? „Zraňuješ mě! Zraňuješ mé city!“ vykřikl jsem rozzuřeně a zároveň rozvzlykaně. Vstal jsem. „Zklamal jsi mě,“ procedil jsem potichu, opět se svou ledničkovskou pózou a otočil se k odchodu.

Sasuke, 12 jednání:
Sakra. To, to jsem nechtěl …
Můj broučí muž odchází … Broučí muž … Já bych byl hadí muž. Hmm, to je jak hadí žena …
„Broučí …“ Ne, na tohle se nechytí, půjdu na to podle vzoru Ameriky, „Beatlemane! Stůj!“

Shino, 12. jednání:
Beatleman. Kdyby jen věděl....Hořce jsem se zasmál a znovu se otočil. Stejně jsem tu nechal bundu.

Sasuke, 13. jednání:
O-ou. Začal jsem odříkávat hippokratovu přísahu, ale když ani to nepomohlo, musel jsem ho zastavit silou. Vzal jsem ho za rukáv a trhl … A teď doufám, že mu to roztržený tričko nebudu muset platit … Počkat … To .. To je podprsenka?!

Shino, 13. jednání:
Ne! On.. On....! Tváře mi zrudly z rozpaků. Takže to nakonec zjistil.
„Já... Chtěl(a?) jsem ti to říct. Jsem ve skutečnosti dívka.“
Přiznal jsem nakonec. Asi si říkáte: Dívka? Víte, tak dlouho jsem o sobě mluvila v mužském rodě, až jsem to začala používat o ve vlastních myšlenkách.
„Tohle je ten důvod, proč chodím tak zahalený...ehm...zahalená.“ špitla jsem potichu a vytrhla z jeho křečovitě sevřených rukou polovinu mého trička. Tohle už jen tak nesešiju.

Sasuke, 14. jednání:
U Tutatise! Budu potřebovat kouzelnej nápoj … Abych to vydejchal… Protože … Tady někdo napodobuje Tsunade. Jak tohle mohl schovat?!
Přeskočil jsem své způsobilé chování a prostě jsem vykřikl: „Si děláš pr*el, ne?“
On je … On je žena?! Žena maskovaná za muže … To je jako ze seriálu! Ještě že si nenalepil knírek, he he. Teda … Nenalepila …

Shino, 14. jednání:
Myslím, že teď už nemá cenu nic skrývat. Lehkým pohybem ruky také sundám své brýle. Od narození mám dlouhé, husté a tmavé řasy, které by každému okamžitě prozradily mou pravou identitu. Alespoň mi bude koukat do očí a ne na...Na hrudník, sprosťák jeden!

Sasuke, 15. jednání:
Meh! On … To … On to není Neo ale Trinity?!
Do žirafy, ten má delší řasy než já! Teda … Ta … Já si nezvyknu.
Počkat. To znamená jednu věc.
„Já … Ty … My … Jsme legální pár! Teda, legálnější!“

Shino, 15. jednání:
„Promiň, že jsem ti to tak dlouho tajil....la. Je mi opravdu líto, žes kvůli mě musel pochybovat o své sexualitě, ale... Nikdo se to nesměl dozvědět,“ vysvětlila jsem. Ale... Co když o své sexualitě nepochyboval? Co když mě teď, kvůli tomu, že jsem holka, nebude chtít?

Sasuke, 16. jednání:
No lol. Teď jsem se usmál. Usmál jsem se tak pěkně, jak jsem to ještě neudělal … A vůbec. Já a usmívat se … Usmál jsem se tak pěkně, až sníh (který se tam zčistajasna vzal), roztál. Usmál jsem se tak pěkně, až kolem začaly kvést dávno rozkvetlé kytky. Na obzoru se objevila duha a tučnáci okolo nás začali zpívat.
„Já nejsem gay,“ uvědomil jsem si.

Shino, 17. jednání:
On se usmál! Usmál se tak pěkně, jak to ještě nikdy neudělal. A vůbec! On se usmíval! Takže.. Takže mě chce? Byla jsem tak šťastná, až sníh roztál a rozkvetly květiny. Jako důkaz mého štěstí se na obzoru oběvila duha a tučňáci okolo nás zpívali Valentinskou píseň. „Víš, miluji tě, Sasuke-kun,“ špitla jsem, abych příliš nenarušila ten krásný okamžik.

Sasuke, 17. jednání:
Žádná shonen-ai! Normální pár! Jů (i Hele by byl rád). Ale já to celou dobu věděl. Že jsem normální. Ne jako Kabuto.
Jasně, celou dobu mi to bylo prostě jasný. Tak co teď blbnu.
Vzpomněl jsem si na Konohamara. Jak se mi kdysi smál, zmetek malej. Vzpomněl jsem si na Naruta. Jak se mi tehdy smál, zmetek oranžovej.
„Shino … Ty mě miluješ?“ Taky bych to asi měl říct. „Tak já tebe taky,“ usmál jsem se znovu. To mi udělá vrásky!

Shino, 17. jednání:
„Ach Sasuke!“ Vykřikla jsem v slzách štěstí a objala ho. „Víš co? Vraťme se do konohy!“ Zaradoval jsem se. Sasuke tiše kývl. Sledoval mě, jak si znovu nasazuji bundu a brýle, pak jsem ho chytla za ruku a rozběhla se s ním vstříct nástrahám osudu.
„Stejně jsem se chtěl vrátit. A tým jsem už .. ehm .. rozpustil ...“ zvolal Sasuke.

Poznámky: 

Nikass: Ti, co stále ještě čekali, se konečně dočkali pokračování. Eye-wink
Asi to ze začátku nebudete chápat, ale u tohodle dílu jsme se s Minatou hodně nasmály xD

Minata:
Jj, hodně sme se nasmály xD No kdo by to čekal ... Že Sasuke je "normální"? xD On asi určitě ne xD Příště bude Konoha! xD

4.960785
Průměr: 5 (51 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kara-Kumori
Vložil Kara-Kumori, So, 2009-04-25 17:31 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud omj,to bylo snad eště lepší než ten první díl...Laughing out loud On to není Neo ale Trinity?! to je hláška za všechny prachy...Laughing out loud a k dalšímu dílu si beru dejchací masku,nebo mě máte na svědomí...Laughing out loud

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, So, 2008-11-22 22:33 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

BOŽE Shocked teda spíš HOLKY! Laughing out loud
Co my to jako děláte? Laughing out loud
já se smála všemu..totálně absolutně všemu Laughing out loud
a měli byste dát varování xD já u toho pila a málem sem se polila, udusila a utopila Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, Čt, 2008-08-07 10:48 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

hej no tohle Laughing out loud ze shina je dívka Laughing out loud

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Ne, 2008-08-03 09:54 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Udělat z Shina holku... ou, tak to je kruťárna! Mně se to děsně líbí Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Aryen-nyan
Vložil Aryen-nyan, Ne, 2008-08-03 08:49 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Prostý občan

Shinia - broučí žena, no teda tady ste se pořádně vyřádili, co?Laughing out loud tohle je solidní kousek Smiling

Nyaa

Obrázek uživatele Andulaa
Vložil Andulaa, Pá, 2008-07-25 23:01 | Ninja už: 5808 dní, Příspěvků: 98 | Autor je: Prostý občan

Vzpomněl jsem si na Konohamara. Jak se mi kdysi smál, zmetek malej. Vzpomněl jsem si na Naruta. Jak se mi tehdy smál, zmetek oranžovej.
tohle mne dostalo ze zidle...:Dkam na to chodite holky ja vas zboznuji...Laughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Pá, 2008-07-25 21:57 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Tak to je úžasný! Opravdu se u toho řežu! Laughing out loud
Teda, ten-ta Shino(Shina, teď už, že?)... Ta si musela dát hodně práce s měněním hlasu Laughing out loud
A že by byl Sasuke normální?! Tomu moc nevěřim... XD Když ne v tomhle, tak se to určitě projeví jinde Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-07-12 14:17 | Ninja už: 6046 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Shino je žena, ehm, moje cestoviny pristáli kúsok pred klávesnicou...
Dopekla... Ehm, no baby vy ste dokonalé...
Tie vaše myšlienky sa mi moooc páčia Laughing out loud Mno a že Shino-Shinia o sebe premýšľa väčšinou aj tak v mužskom rode, hm, zvyk je zvyk Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-07-11 22:55 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Já děkuju za nás obě, takže my obě děkujem, vám všem, čili my dvě, vám všem, a takže děkujem .. Ehm ehm.

Děkujeme za váš komentář.

(Zas tak vážně to znít nemělo xDD)

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, So, 2008-07-12 13:12 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

V překladu: Máme ohromnou radost, že se vám to líbí a děkujeme za vaše komentáře. xD

Obrázek uživatele Haya
Vložil Haya, Pá, 2008-07-11 22:41 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Sasuke a normální?? Laughing out loud
Je to opravdu krásný...nějaké tajmenství Shino mít musel(a), když chodí pořád jak tajnej agent...opravdu povedený Laughing out loud

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-10 16:02 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

heh Laughing out loud to bylo krutý Laughing out loud , já se na tlemil Laughing out loud no tak má sasuke jednu normální vlastnost Laughing out loud no, chybičky se vloudí Laughing out loud ale co těch 50 dalších nenormálních ??? Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Čt, 2008-07-10 16:04 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Ehh...NO COMMENT....alebo predsa len...a čo dám nič sa nestane
xDDDDDDDDDDDDDD Tak toto je taká pr*el...no proste taká blbosť, že je to až smiešne...jak vtipy o Chuckovi Norrisovi Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-07-10 11:15 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Zpívající tučnáci?? On není Neo ale Trinity xDD omj tohle nejde xDD už to rozdejchávam asi pět minut xDD holký vy jedetee xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Čt, 2008-07-10 10:55 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

On je žena... Kde vy na to chodíte xD Jen škoda, že to nezůstalo shounen-ai, však víte xD Horký fanoušek Laughing out loud

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Čt, 2008-07-10 11:07 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Neboj, napíšu ti něco jiného.... Co takhle ItaNaru? to je poslední dobou docela oblíbené.... ^_^ xD

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Čt, 2008-07-10 11:15 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Ne-e, něco se Suiem xD (To po mě chtěla Sashenka, ale já nebyla schopná Laughing out loud Den před dovolenou... xDDDD) Třebá... SuiSasu, jen ne Juugo xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, Čt, 2008-07-10 10:08 | Ninja už: 6209 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Jestli jsem v sobě ještě před chviličkou měla zlomek vážnosti, zmizel stejně rychle jako Sasuovo homosexualita. OMJ, myslela jsem, že sem ten komentář ani nenapíšu, jak mi slzí oči Laughing out loud Ou, bolí mě celej člověk z toho, jak jsem se tu v křečích smála!
Jste úžasná dvojka! Laughing out loud

Obrázek uživatele Uraa Shakra
Vložil Uraa Shakra, St, 2008-07-09 22:55 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

Shino je žena???? Shocked (nádech.. výdech... stejně se z toho nevzpamatuju) a Saske je normální?? Laughing out loud Laughing out loud skvělý..Laughing out loud!!!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-07-09 21:21 | Ninja už: 19849 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Aha chápu vy mě chcete zabít že?!!! xDDD Holky já se z vás asi pod*lám!!! Laughing out loud Tohle nemůžete dělat takhle mě tady porcovat!!! xDDD Tak a po přečtení tohohle tu pro mě všechna logika KONČÍ!!! Laughing out loud (heh dělá jako by nějaká existovala!!! Sticking out tongue) Už nikdy si od vás nic nepřečtu tolik pudu sebezáchovy ještě mám!!! Eye-wink Laughing out loud (kecá kecá kecá!!! xDDD)

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, St, 2008-07-09 20:17 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jééé a je to vydaný ... Sasukeho část je hrozná, nevim jak to někdo mohl napsat ... *nechápavě kroutí hlavou*
Ale Shino ... Shina ... Ne, jak se to menuje ... Shinia! je hustá!! Laughing out loud

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-07-09 20:14 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Super! Dokonalý xDD tak Shino je.. Shina Laughing out loud (to je jak Sheena, ta holka z nějakýho seriálu, už nevím jakýho xDD)
Jen, Nikass - rozvzlykaně Eye-wink (to jsem si nemohla odpustit Laughing out loud)

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Čt, 2008-07-10 09:48 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Oh, díky xD jinak Shino jsem překřtina na Shinia xD (A Sheenu znám já zase z filmu xD)

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., St, 2008-07-09 20:09 | Ninja už: 5849 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Mno to si ze mě děláte srandu. Laughing out loud Ne, ne, ne. Tohle prostě nemůžete udělat. Laughing out loud Takhle mě zabíjet už v osm hodin. Laughing out loud Já si chci přečíst ještě ostatní povídky a vy mě tady prostě klidně zabíjíte! Laughing out loud Laughing out loud


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.