manga_preview
Boruto TBV 09

New generace 5-Pozdvižení v Konoze aneb už jsem to našla! xDD

No hurá. Asi po dvou hodinách bloudění po lese jsem našla bránu.
„Kdo jsi?!“ řekne jakási blonďatá holka tak v mým věku.
„Já?“ ptám se a ukážu na sebe.
„Ale nesmíš to říct takhle. Musíš tady slečně vysvětlit, že to potřebuješ vědět, aby sis to mohla zapsat.“ řekne jakýsi muž, který vyjde za dívkou.
„Promiň, já jsem Izumo a to je moje dcera Leila, a ty jsi?“ usmívá se na mě.
„Já jsem Akeko Haruno z Červeného písku!“ představím se.
Nejdřív na mě koukají jak spadlí z višně. Pak se Izumo koukne na můj kufr, přes který mám přehozený plášť.
„Ty... ty... jsi dcera Sasoriho z Červeného písku? Toho mrtvého člena z Akatsuki?“ vyděsí se, ale já jen kývnu na souhlas.
Bleskurychle vytáhne katanu a dá mi jí pod krk.
„Leilo, jdi pro hokage! Ta dívka je z Akatsuki a to jsou hledaní ninjové třídy S. Musíme ji zajmout!“ řekne pak a Leila kývne.
„Počkejte! Já nejsem v Akatsuki. Teda jsem, ale nejsem právoplatnej člen. Jsem sice dcera Sasoriho, ale taky Sakury Haruno. Jsem tu, abych složila zkoušky ninju!“ vyhrknu.
„A jak máme vědět, že je to pravda?“ vyhrkne Leila.
„Já nevim, třeba….kdybych byla Akatsuki a měla tady tajnej úkol, nešla bych hlavní branou, pak bych, když na mě míříte tou katanou se bránila a navíc, mám kufr! Kdybych měla misi, tohle sebou netáhnu!“ vyhrknu.
Chvilku na mě koukají a asi se snažej vymyslet, jak si mě prověřit nebo co. Pak ale Izumo váhavě katanu svěsí.
„Dobře, promiň, ale musíme si dávat pozor.“ usměje se a kývne na mě.
Já taky kývnu a vydám se pryč.

Plahočím se městem bůhví kam. Koukám kolem sebe na lidi, který si o mě šuškaji. Buď o tom, že mě nikdy neviděli nebo o mým plášti, kterej mám na kufru. Je to divný, ale já si ten plášť musim oblíknout. Najednou se cítím sebejistá. A taky sebevědoměji.
„Vidíš tu holku? Není to plášť Akatsuki?“ špitá nějaká husa své kamarádce.
„Jo, to je divný, měli by ji zavřít!“ odpovídá jí a obě se hihňají.
Spojím ruce a za nimi se objeví Ai a Kai. Znovu mírně hnu rukou a oni ty dvě začnou škrtit. Přímo se vyžívám v tom, že si tady dělám pověst krutého vraha. To se mi líbí!
Když už jsou obě holky na kolenou a už nemůžou ani pípat, usměju se a obě loutky si pohybem ruky přivolám k sobě.
„Příště, až mě budete pomlouvat, dělejte to tišeji!“ poradím jim s úšklebkem a pomalu následovaná loutkami odcházím.
To se mi líbí! Je to super pocit, bejt nad nima. Vždycky jsem chtěla bejt Akatsuki. Kam příjdou, tam mají respekt. I já bych jednou chtěla jít s tím, že se mě ostatní bojej. To je můj sen.

Jdu dál. Všichni mi raději uhýbají z cesty, jen vidí mý nádherný červený mráčky. Já se pod slamákem štěstím div neutetelím.

„Ty jsi Akako?“ zeptá se mě kdosi.
Sundám slamák a vzhlédnu do tváře jakémusi ninjovi se zářivě žlutými vlasy a stejně zářivým úsměvem.
„Jo!“ odpovím bez rozmyslu.
„Jsem Naruto Uzumaki! Mám tě odvést domů. Sakura operuje a příjde až večer. Moc se ti omlouvá, Akako!“ usmívá se dál.
„Stačí Ake!“ ušklíbnu se a on přikývne.
„No tak pojď! Ukážu ti, kde budeš bydlet!“ usměje se.
„Tak fajn!“ řeknu a s námahou zvednu to stokilový závaží v podobě kufru.
„Já ti to vezmu!“ nabídne se a zvedne to jako pírko. Asi budu muset začít posilovat! Jdeme městem a on mi ukazuje, kde kdo bydlí. Je milej říká mi i kdo to jako je.
„Támhle bydlí Sasuke a Hinatou Uchihovi. Sasuke byl můj a tvojí mamky týmový kolega. Určitě ho někdy uvidíš. Hinata a Sakura jsou totiž dobrý kamarádky. A Sakura jim často hlídá kluky.“ usmívá se Naruto.
„Kluky?“ nechápu.
„Jo. Maj dva syny. Minatovi je šestnáct a Sarutobimu dva měsíce.“ odpovídá mi Naruto. Jo tak šestnáct. To se mi líbí xDD.
„To je mu šestnáct a potřebuje hlídání?“ blikne mi najednou.
„Ne, ale no..., Hinata je tak trošku starostlivá mamča. Vlastně Minato je už teď uznáván jako nejsilnější potomek klanu Hyuuga, kam patří Hinata i klanu Uchiha, kam parří Sasuke.“ řekne Naruto.
„Moment, ten Sasuke... neni náhodou on ten bratr Itachiho?“ optám se.
„Jo je, ty snad znáš Itachiho?“ děsí se Naruto.
„Jo, ale nesnáším ho, je to pitomec!“ řeknu když si vzpomenu na všechny ty jeho inteligentní kecy.
„No, on Sasukemu vyvraždil rodinu. A on se chce pomstít.“ řekne trošku posmutněle.
„A vy Naruto, jak vlastně víte, že jsem dcera mamky?“ radši změním téma.
„No tak zaprvé mi tykej a za druhé... Sakura se nám přiznala k tomu románku!“ uchichtl se.
„A jelikož jsem já Hokage a ona je moje kamarádka a udělala to už dávno, už jsme to neřešili!“ usmíval se dál Naruto.
„Cože? Ty jsi Hokage?“ divím se.
On jen vesele přikývne.
„Páni, můžu hokagemu říkat Naruto..., to je krutýý!“ zavýsknu.
On se jen zazubí.
„Tak pojď nebo tam nikdy nedojdem!“ popožene mě….

„To je mámin byt?“ říkám a udiveně civím na mega vilu, pomalu větší, než celá naše jeskyně.
„Jo, to víš je jedna z nejlepších medical ninju na světě, má dost kšeftů!“ pokrčí rameny a podá mi klíče.
„No jo, Ake. Já musim jít, mám ještě nějaký papírování. Určitě se ještě uvidíme, moc rád jsem tě poznal!“ usměje se a běží pryč.
„Já vás, teda tebe, taky!“ zakřičím za ním.
Pak se otočím, dotáhnu tašku až ke dveřím a chci odemknout.

Poznámky: 

Ehm...no....jo dala jsem dohromady Sasana a Hinatu....chudinka xDD....ale udělala jsem to kvůli jedný kámošce, co má ten pár ráda....a za druhý...je to divný....jsem na dovče u babči a píšu to na koleni u telky takže....omlouvám se za chyby a tak....a ten obrázek....mno nic mějte se :-*

4.88889
Průměr: 4.9 (54 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HyugaHinata
Vložil HyugaHinata, Pá, 2014-03-14 22:43 | Ninja už: 3749 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Hezky si ten jejich svět pozměnila Laughing out loud

Oficiálnš jsem Jashinistkou!!!
Říkali mi že žiju fantasií. Skoro jsem spadla ze svého jednorožce
Učitelé tomu říkají opisování. My týmová práce.
Škola není hospoda aby se v ní vysedávalo každý den.
Život je jako žebřík do kurníku. Krátkej a pos.anej.
Otázka: Co škola? Odpověď: Pořád stojí, sv.ně.
Jě těžké být deb.lem, konkurence je příliš veliká.
Kto mlčí, nemusí vždy souhlasit..
Možná jen někdy nemá chuť diskutovat s idiotama.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-10-18 19:40 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

další úžasný dílek a Naruto hokage Laughing out loud

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Pá, 2008-10-31 18:39 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

povidka supr obrazek taky cely je to uuuza!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-09-14 16:03 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Kawai! Ale pár SasuHin je fakt zajímavej.

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, Čt, 2008-08-14 17:05 | Ninja už: 5985 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

no, ako som už v predchádzajúcich dieloch povedal, super

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele alienEJKEJ
Vložil alienEJKEJ, Ne, 2008-07-13 20:05 | Ninja už: 6010 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

SUGOI

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-07-09 19:42 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jj ta Ake se mi začíná líbit čim dál tim víc!!! Sticking out tongue Ten obrázek je náhodou feš tak nereptej!!! Laughing out loud Jestli tohle píšeš na dovče u babičky navíc ještě na koleni u telky je to super!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Tomino_SK
Vložil Tomino_SK, St, 2008-07-09 19:00 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Som zvedavi co vznikne spojenim sasuhina. Myslim tie oci Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud (ze by Sharikugan?? Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud) Sticking out tongue

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Út, 2008-07-08 21:18 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

aaach, to slovo ,,bojeji'' mi trha usi xD..inak moc se tesim na dalsi dil. bavi me to Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-07-08 19:37 | Ninja už: 6062 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Vôbec to nie je divné, náhodou sú zlatí spolu Laughing out loud
Ako ju tam pekne prijali, no som zvedavá na stretnutie s jej mamou Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.