manga_preview
Boruto TBV 08

5 proti 5 - 1

„Dobrý den, dobrý večer, dobré ráno. Všem tady ve studio ale i vám čtenářům u vašich monitorů.“ Přišel Pary před publikum v sále a zamyslel se. „Proč tolik pozdravů?? Protož nevím kdy toto FF schválí a kdy si ho budeš číst.“ Usmál se. „Dozajista všichni znáte soutěž 5 proti 5 a jelikož jsem se nudil a Fibča byla zrovna na ICQ nedalo mi to a svůj šílený nápad sem jí pod strčil.“ Uvaděč hledí do papírů a drbe se na neoholené bradě. „Sakra, to mi nemohli připomenout abych se oholil??? Teď fakt vypadám jak Novoťák.“ Pomyslel si Pary.
„Jistě jste už všichni zpozorovali že mluvím o Fibče, toto FF bude rozdělené na 2 díly, prvním vás budu provázet já a druhým Fibinka.“ Publikum zatleskalo.
„Dobře, dobře děkuji.“ Uklání se Pary až se bací zemí do hlavy, chytne se za ní a opět čumí do papíru od režie.
„A nyní si představíme dnešní soutěžící.“ Jenom to dořekl do sálu vstoupily 2 týmy.
„Po mé levé ruce tým KONOHA a po pravé tým AKATSUKI.“ Sálem opět projel ohromný potlesk.
„Nyní si představíme soutěžící.“ Přešel Pary ke stolku kam se postavili soutěžící z konohy.
„Kapitánem týmu Konoha je Kakashi.“ Ukázal na Hatakeho zabořeného do knížky. Blondýna stojící vedle něj do něho šťouchla. Kakashi odtrhl oči od knihy a pozdravil.
„Dobrý den.“ Usmál se pod maskou.
„Kakashi, mam pro tebe špatnou zprávu, pravidla nám nedovolují umožnit ti čtení během soutěže.“ Řekl Pary a Kakashi neochotně zabouchl knížku. Pary přešel k postavě stojící vedle Kakashiho, podíval se do listu ve své ruce a zvolal.
„Druhým soutěžícím týmu Konoha je samotná 5tá hokage Tsunade!!!“ Tsunade se jen usmála a pokynula rukou.
„Vedle ní stojí její růžovlasá studentka Sakura!!!!“
„Ahoj.“ Usmála se dívka na všechny kolem.
„Dalším soutěžícím je Naruto!!! A tady u tebe se chvíli zastavím.“ Usmál se Pary na blonďáka.
„A proč?“
„Ty tady máš napsaný že ti mám říkat Baka.“
„Cože?“ Vykulil Naruto oči, Sakura vedle něj se začala smát.
„Ale…ale…ale.“
„Sory Naruto ale máš to v přihlášce, takže je mi líto.“ Řekl hnědovlasý chlapec a přešel k poslednímu soutěžícímu.
„A posledním z Konohy je tu Shikamaru!!!“
„Čau.“ Řekl znechuceně Shikamaru. „To je otrava.“ Pomyslel si.
„Tak to byl tým KONOHA!“ Publikum propuklo v jásot. Pary se přemístil k druhému stolu.
„A zde mám tým Akatsuki v čele s kapitánkou KONAN!“
„Nazdar.“
„Vedle ní stojí Zetsu!“ Zetsu ani nepípnul.
„Další je tu jeden z posledních Uchihovců Itachi!“
„Itachiiii!!!!“ Ozvalo se z publika několik obdivovatelek. Itachi všem zamával.
„Dále je tu Deidara!“
„ahoj.“
„Hele Deidaro, u tebe tu mám jeden malej technickej problém.“ Usmál se Pary na blonďák, ten vykulil oči.
„Jakej?“
„Ty tady máš přeškrtaný pohlaví!“ Publikum se rozesmálo.
„Eh.“ Usmála se Konan vepředu.
„Dobře no a poslední, za odborníka na trojitou šanci byl vybrán Kisame.“
„Tak to byl tým AKATSUKI!“ Jenom pár lidí v publiku zatleskalo, zbytek zůstal potichu.
„Hle ještě k Akatsuki, několik lidí se mě ptalo proč tady nikde neviděli Peina.“
„No, on má ještě nějaký zařizování s 8mi ocasím.“ Usmála se Konan. Naruto zhluboka polknul.

„Oka, to by bylo k týmům vše a přesuneme se k 1. otázce!“ Pary si stoupl za pult a podíval se na oba kapitány.
„Tak kapitáni honem ke mně nebo nám tu publikum usne!“ Kakashi se pomalu přibelhal k pultu, zatím co Konan tam byla hned.
„Tak a první otázka, jmenujte hokage!“ Jenom to Pary dořekl Konan vykřikla.
„Já, já, já prosím!“Hlásila se. Kakashi se na ni znechuceně podíval a bouchl do tlačítka.
„No kakashi.“
„Tsunade.“ Řekl Hatake, všichni se podívali na Obrazovku za Parym. Na obrazovce opravdu vyjela tsunade, byla na 2. místě s 26ti body. Publikum zatleskalo.
„Teď můžeš ty Konan.“
„Pein!“ vykřikla žena? Publikum se rozesmálo. Všichni soutěžící i pary se plácli do čela. Uvaděč se otočil na Hatakeho, který už byl u svého stolu .
„Chcete otázku?“
„Jasně!“ Odpověděl Hatake, Pary přešel k Tsunade. Ta se tvářila znechuceně že nebyla první a řekla.
„Děda.“ Pary na ní vykulil oči a podíval se na tabulku. Na té se opravdu objevil Shodaime se 4mi body.
„Sakuro?“ Podíval se na dívku, vedle tsunade.
„Minato.“
„To je top!“ vykřikl Pary. yondaime dostal 42 bodů.
„Baka co ty?“
„Eh, já!“ Vykřikl blonďák.
„No víš, já chtěl nějakého co už byl ale to je jedno.“
„Eéééé.“ Ozval se otravný zvuk a na tabulce se objevil 1. křížek.
„Tak je to na tobě Shikamaru.“
„třetí.“ Řekl klučina otráveně. Sarutobi tam byl, to bylo snad jasný a tak si konoha připsala dalších 12 bodů.
„Kakashi, pokud to uhodneš budete mít 100 bodů.“
„Eh, no, eh.“ Rozmýšlel se jonin.
„Eéé.“
„Příliš pozdě.“ Usmál se Pary.
„Tsunade?“ Přešel k blondýně. Akatsuki se začali pomalu radit. Tedy spíš Konan čuměla vyjeveně na Deidaru jak si něco čte na ruce.
„Fotřík.“ Pary opět vykulil oči. Div že mu nevypadli z důlků když se na tabuli objevil Nidaime.
„Tak Konoha nám získala 1OO bodů, Akatsuki jsou na suchu.“
„JO já jsem taky.“ Pomyslela si tsunade.
„Naruto k tobě se to baka fakt hodí.“ Pošeptala Sakura Narutovi.

„No dobře, tak a dem na 2. kolo. Ke mně teď přišla Tsunade a Zetsu.“ Kouknul Pary na oba pohledem.
„A otázka je: Kolik má 9tiocasá liška ocasů?“ Tsunade bouchla do stolu, ten se rozpadl.
„Tsunade?“ Řekl Pary a začal truchlit nad rozbitým, drahým stolem Made in China.
„9?“
„Top.“ Řekl smutně Pary. Tým konoha si připsal 50 bodů.
„Chcete to kakashi?“ Podíval se Pary na hatakeho. Sakura se zarazila. „Kolik má mít 9tiocasá ocasů? Snad 9 ne? Ale to už bylo.“ Pomyslela si dívka.
„Ooo.“ Ozval se opět otravný zvuk. Zněl jinak protože byl právě donesen náhradní stolek. Made in Vietnam.
„Baka?“ Podíval se Pary na Naruta. Ten se zamyslel a řekl.
„8?“
„Ty si blbec.“ Vrhla se na něho Sakura. „Jak by liška co má v názvu 9tiocasá mohla mít ocasů 8? Baka!“ Na tabulce se objevila osmička a dostal 28 bodů. Sakura vykulila oči a musela je hledat pod stolem.
„Shikamaru?“
„7?“ Řekl znechuceně shika.
„Anó!“ vykřikl Pary. „ to je za 10.“
„Kakashi?“
„Zkusíme to postupně takže 6.“
„A dalších 8 bodů.“ Usmál se pary a podíval se na Tsunade.
„Eh, 2?“
„Ooo.“
„Co je tohle za blbou otázku.“ Rozzuřila se blondýna. Sakura ji s jedním okem v ruce musela uklidňovat.
„Sakuro? Teď je to na tobě, akatsuki už se radí.“
„5?“
„Ooo.“
„Ne a to znamená že jdu poprvé k Akatsuki..“ pary se přesunul k stolu protivník.
„Kisame, tvůj soukromý tip?“
„4.“
„Deidaro?“
„Nevim.“ Protáhl pusu deidy.
„Itachi?“
„4.“
„Tak to sou 2 čtyřky, Zetsu?“
„4?“
„Tak Konan, slyšela všechny, jiný nápad než že má 9tiocasá liška 4 ocasy jste neměli.“ Publikum se rozesmálo.
„Tak co si vybereš?“
„Tak 4.“
„Ooo.“
„Ne! Tým Konoha má 193 bodů.“ Řekl Pary po pohledu na monitor za svými zády.
„A co je tedy na posledním místě?“ Podivil se. „Ne ví někdo?“ Podíval se po sále.¨
„Tak se tedy podíváme do tabulky.“ Na monitoru se objevila nula s čtyřmi body.
„Tak to sem nečekal.“ Usmál se Pary. „ Někdo lištičce amputoval všechny ocas. Chudák Naruto.“ Smiling

„A mam tu pokyn od režie na telefonickou otázku, takže pozorně poslouchejte, dnes zazní pouze jednou. Je naruto opravdu tak blbý nebo to předstírá? Pokud si myslíte že je blbý voláte na číslo 900 00 01, pokud si myslíte že to jen dělá voláte na číslo 900 00 02. Volejte. Hrajete o nejnovější vydání knihy Icha Icha: flirtovací taktiky. Výherce ohlásíme v příštím díle.“
„To si mam brát osobně?“ Pomyslel si Naruto a podíval se na Sakuru jak si hraje s mobilem.
„Kam voláš Sakuro-chan?“ Zeptal se jí.
„900 00 01.“ Usmála se na něho

„A jdeme na 3. kolo. „ usmál se Pary a vrátil se ke stolku.
„Nyní je to dvojitá šance. Získané body se vám násobí dvěma.“ Usmál se Pary na Sakuru a Itachiho, kteří právě přišli ke stolku.
„Oba dobře poslouchejte, otázka zní. Kolik porcí rámenu sní Naruto denně?“ Sakura bouchla do stolku jako první, ten se opět rozsypal. Pary se jen smutně podíval na zbytky náhradního stolu.
„To je moje žákyně.“ Usmála se Tsunade.
„No, Sakuro?“ Podíval se uvaděč plačtivě na dívku.
„10 usmála se dívka.“ Pary se podíval na tabulku.
„Není to top, ale krásných 17.“ Řekl a pomyslel si. „Nebreč, buď profesionální! Nebreč, néééé!“
„Itachi?“ Řekl hoch se slzami v očích.
„5?“
„Eee.“ Ozval se poslední náhradní stolek Made in Pákistán.
„Kakashi, chcete to?“
„Jasně.“
„Koukám že k Akatsuki se dneska nedostaneme.“
„Tak Naruto, kolik jich sníš?“
„20.“ zčervenal Naruto. Na tabulce vyjelo pětadvacet.
„pěkně, co si myslí shikamaru?“
„30.“ Hodil shika další znuděný pohled.
„Eee.“
„Tak první křížek, co Kakashi.“
„15.“ Zvednul Hatake obočí.
„Eee.“
„Akatsuki se nám začínají radit.“
„Tsunade, je to na tobě.“
„9.“
„Eee.“
„Jakto?! Asi to rozmlátim.“
„Ne už není náhradní! No a teď k akatsuki.“ Přešel Pary k druhému stolku.
„Kisame co myslíš.“ Kisame si Naruta přejel pohledem.
„40.“
„Ani náhodou!“ Pomyslel si naruto. „Moje žabka není bezedná..“
„Deidaro?“
„Nevím.“
„Itachi? Máš druhej pokus.“
„Hmm věřím Kisamemum, 40.“ Usmál se uchiha na rybičku.
„Zetsu?“ Ten zůstal opět zticha.
„Toho máte jenom do počtu ne?“ podivil se Pary a otočil se na Konan.
„Tak konan, co myslíš?“
„Já se podřídím rybičce, 40.“ Pary se podíval na Tabulku.
„To je top!“ zařval
„Takže Konoha- 193 a Akatsuki- 84.“ Řekl pary skóre.
„A co tedy je poslední?“ Podivil se a otočil na sál.
„Nežere rámen ale bárbekjů!“ Ozval se Chouji z davu.
„To si nemyslím tak schválně.“ Podíval se Pary na Monitor. „Nevím co je rámen! No tak dneska jsou ty odpovědi dost divný.“ Podivil se pary.

„No tak pojďme na 4.kolo a druhou dvojitou šanci. Naruto, Deidaro pojďte sem“ Pozval Pary soutěžící k poslednímu náhradnímu stolu.
„Otázka je: Proč mají akatsuki červený mráček na plášti?“ Ani jeden z blonďáku nebouchl do knoflíku. Když si deidara všiml že se narutovi kouří z hlavy zlehka knoflík zmáčkl.
„NO deidy?“
„Protože to řekl Pein?“
„Eee.“
„Naruto?“
„Protože je Pein magor?“
„No tak to si sice tady myslí všichni ale moc nadějí tomu nedávám.“ Řekl Pary a otočil se na Monitor.
„T…t…top, 45 bodů.“ Vykoktal. Na monitoru se objevilo “ protože je pein magor a nic jiného ho nenapadalo.“ Kakashi rovnou pokýval hlavou že otázku berou.
„Shikamaru, co si myslíš že se peinovi honilo hlavou když ten ohoz vymejšlel?“
„Nevim.“
„Hmm. Cože?“ Vykulil Pary oči a musel je chvíli hledat jako před chvílí Sakura.
„nevím za 13.“
„pěkně!“ Začalo publikum tleskat.
„Kakashi, co myslíš?“ Kakashi utrnul, nic nevěděl, zařval jenom.
„Auu!“ A zlověstně se podíval na Tsunade, která mu šlápla na nohu.
„Eee.“
„To nebylo ono.“
„tsunade?“
„protože je pein divnej?“
„Eee.“
„Sakuro? Je to na tobě akatsuki už se radí.“ Akatsuki vyjeveně stáli a čuměli.
„Protože nevěděli co jiného by pasovalo k černý?“
„Eee.“
„nevadí.“ Řekl moderátor a přešel ke stolu akatsuki. Nikdo mu neřekl nic.
„Tak konan, nikdo neví? Víš ty?“
„Kua, proč jsme nevzali Peina?“ Zamyslel se Kisame.
„ten si musí u televize rvát vlasy.“ Rozesmál se Deidara.
„Nevim.“ Zadívala se Konan do země.
„Eee.“
„Tak to je konec, Tým Konoha má 309 bodů a zatím míří do finále! Ale ještě je tu trojitá šance a to znamená že mají Akatsuki pořád možnost. Tou už vás ale provede Fibča po reklamách, a jak jistě všichni víte Prima má delší reklamy jak pořady, takže kdy se to dostane na web opravdu nevím. Tak zatím Dewamate a po reklamách to tady s vámi Fibča rozlouskne.“ Zmizel Pary v zákulisí.

Poznámky: 

Vím že má být parodie vtipná, a mě to moc nepřišlo. Snad vám jo Smiling Heh asi nejdelší díl co sem kdy napal a když sem původně uvažoval že by to byla jednorázovka Laughing out loud heh. No tak komentíky Kakashi YES.
PS: příští díl bude lepší, to vám zaručuju Sticking out tongue , jak by ne Smiling píše ho fibča Kakashi YES
PS2: omluvte chyby, kterých je tam určitě hodně, ale sem nachcípanej a přes slzy nevidím. ale nechci se vymlouvat, negramot sem i bez nemoci Laughing out loud

4.785715
Průměr: 4.8 (140 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Ne, 2021-11-07 23:10 | Ninja už: 2341 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Ja fandím Akatsuki!

Obrázek uživatele Trinity
Vložil Trinity, Pá, 2013-02-15 18:15 | Ninja už: 4078 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Pěstitel rýže

tak to je hoodně povedený Laughing out loud

Zas draci stoupají uprostřed dění
A my pomstíme jejich utrpení!
Ostré meče a silné paže jsou tu stále,
Dozrál pro ně čas konečně zabít krále!

Obrázek uživatele nikola-chan
Vložil nikola-chan, St, 2012-06-13 16:21 | Ninja už: 4334 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Recepční v lázních

supeer nemuzu se prestat smat naruto protoze pein je magor???
nemyslim si a najednou je to top!!! Laughing out loud
a akatsuki meli jsme vzit peina
no kdyby ho vzali nebyl by asi moc stastnej Laughing out loud

muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, So, 2012-02-04 21:12 | Ninja už: 4996 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tohle že není vtipný? Vždyť je to SKVĚLÝ!!!! Fakt super!!!


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele EdElric31011
Vložil EdElric31011, Po, 2011-08-29 12:01 | Ninja už: 4621 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

To bolo super, ja som nemohla Laughing out loud klobúk dole, fakt vtipné Laughing out loud

Obrázek uživatele Lucineshka-chan
Vložil Lucineshka-chan, St, 2011-06-15 21:16 | Ninja už: 4736 dní, Příspěvků: 145 | Autor je: Prostý občan

hodně dobré pobavila jsem se dost:D:D Smiling

Obrázek uživatele Nagato220
Vložil Nagato220, St, 2011-06-15 20:40 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

dobre dobre Laughing out loud

Obrázek uživatele Nagato220
Vložil Nagato220, St, 2011-06-15 20:51 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

PS:jak rekl na Zetsua "Toho tu mate jen do počtu ne ?" to me rozsekalo jak salam.a jelikoz sem Pein tak me nastvalo ze me tam urazily Sad Laughing out loud a skoda ze sem tam chybel Tak teď ti nevím...

Obrázek uživatele Barulinka-Envy
Vložil Barulinka-Envy, Po, 2011-06-06 19:39 | Ninja už: 4794 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

A já stále věřím Akatsuki ,že to zvládnou Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud ... jinak super Smiling

V jisté písničce se zpívá : " I love candy "
No tak proč si to nepředělat na : " I love ENVY "

Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, So, 2011-04-02 21:45 | Ninja už: 5271 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

TO_JE_ÚPLNE_SUPER!!!!!

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.

Obrázek uživatele Jokerchard
Vložil Jokerchard, Pá, 2010-12-31 19:00 | Ninja už: 4866 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Uplne super. naj co som kedy cital. Pein je magor (Top) 45 bodov Smiling

Obrázek uživatele EmoNikita
Vložil EmoNikita, Pá, 2010-08-13 15:35 | Ninja už: 5012 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

hehe nic ve zlým ale dělat s akatsuki takové magori k tomu ty otázky Sad a na první pohled to bylo super ale pak bleee fakt nic ve zlím ale akatsuki jste odflákly!

Obrázek uživatele yuki-senpai
Vložil yuki-senpai, Pá, 2010-03-05 22:00 | Ninja už: 5202 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Hehe keby bolo na mne odpoedala by som že fandia Spartaku xDDDDD Spartak je futbalové drušstvo na Slovensku v meste Trnava xDDDDDDD

Obrázek uživatele Shinsuke von Wonderland
Vložil Shinsuke von Wo..., St, 2010-02-24 09:38 | Ninja už: 5959 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Myslím ,že se to fakt povedlo Laughing out loud

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Pá, 2010-01-08 22:30 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Tak toot nieeeeee Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
Uplne superneee Smiling Smiling Smiling .
Tolko somn sa nenasmiala ani nepamatam Smiling .
No uplne superneeeee Smiling Smiling Smiling .

Obrázek uživatele Mad_Ratt
Vložil Mad_Ratt, Pá, 2009-11-06 21:14 | Ninja už: 5275 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

Dobře napsané, vtipné, parodie se vším všudy. 5.

Svět je tragédií pro toho, kdo cítí a komedií pro toho, kdo myslí.
Jonathan Swift
EDIT: Nyní žiji v jedné velké tragédii. A líbí se mi to.
Mimochodem: Mad_Ratt = RanDaal

Obrázek uživatele Crazy girl-chan
Vložil Crazy girl-chan, Út, 2009-10-27 21:59 | Ninja už: 5344 dní, Příspěvků: 253 | Autor je: Prostý občan

tie otazky ma dostaly super potrebovala som sa zasmiat

Obrázek uživatele Nukenin Mizu Yuki-Suiton Genius
Vložil Nukenin Mizu Yu..., Po, 2009-10-19 18:16 | Ninja už: 5377 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

mě nejvíc dostalo : „Baka?“ Podíval se Pary na Naruta Laughing out loud

Obrázek uživatele citronek
Vložil citronek, Ne, 2009-09-06 16:16 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 840 | Autor je: Prostý občan

Taková 'fajnofka' na zasmání Smiling Moc pěkná prácička Smiling

citronek v říši FF, aneb moje pisálkovské hokusy a pokusy

Obrázek uživatele Eaglestorm
Vložil Eaglestorm, Pá, 2009-09-18 11:56 | Ninja už: 5362 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

Me dostali ty stolky...china-vietnam ale potom ten pákistán????

naruto testCOPY

Obrázek uživatele JeDDy
Vložil JeDDy, So, 2011-01-01 23:30 | Ninja už: 5423 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Stejně nej bylo : "Protože je Pein debil?". Fakt skvělá FF Smiling

Obrázek uživatele Gondzi
Vložil Gondzi, Čt, 2009-08-06 20:31 | Ninja už: 5368 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

nechcem vediet co sa im stane ked pridu domov...Pein ich asi roztrhne xD

Obrázek uživatele konohamaru4444
Vložil konohamaru4444, Út, 2009-07-21 22:20 | Ninja už: 5975 dní, Příspěvků: 371 | Autor je: Pěstitel rýže

good hlavne Tsunade

Obrázek uživatele Ryo Krieger
Vložil Ryo Krieger, Po, 2009-07-20 13:56 | Ninja už: 5445 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

mazec Laughing out loud

Obrázek uživatele hidan_ever
Vložil hidan_ever, Ne, 2009-07-19 10:40 | Ninja už: 5385 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

no tak to myslim ze pein vymlati op tomhle konohu xD

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, Po, 2009-05-18 18:00 | Ninja už: 5505 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Tak toe mazec!



Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Ne, 2009-05-10 14:48 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

xD tak tohle je fakt skvělá povídka xD...to nemá chybu...prej kolik má 9ocasá liška ocasů??0...tak to mě dostalo xD
Dávám 5/5

Obrázek uživatele r6nd99l
Vložil r6nd99l, Pá, 2009-04-17 23:31 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 536 | Autor je: Prostý občan

E-éééé... Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Pá, 2009-04-17 23:02 | Ninja už: 5745 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Ty tu zcela a dokonale perlíš! xDDD Ty ufiknutý ocasy Naruta mě rozesmály na hoodně dlouho Laughing out loud xD Tleskám, to je zcela jashinisticky boží! Jashin je odteď na své straně (nařídila jsem mu to xD)! Smiling


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Futatsu-chan
Vložil Futatsu-chan, Ne, 2009-04-05 17:18 | Ninja už: 5594 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

dva blonďáci co nevijou odpověď to sedí Smiling