manga_preview
Boruto TBV 08

Jak jsme šli do školy...a nebo taky ne..

Bylo krásné sluneční ráno a Akatsuki mířili do školy, pěšky, protože Tobi vypnul všechny budíky,páč si myslel, že bude víkend a tak jim ujel autobus.

„Tobi? Můžeš mi říct, JAK MŮŽE BEJT NĚKDO TAK BLBEJ JAKO TY???? Vždyť i ty keramický ptáci co dělá Deidara jsou chytřejší než ty!!!“ křičel Pein na Tobiho, který z toho měl z toho očividně srandu, protože se potichu smál pod maskou.
„A když mluvíme o Deidarovi, to nás nemohl dop***le vzít sebou??? Pták jeden keramickej, až ho uvidim tak mu jednu seknu!!!!“ huhlal Hidan a sebral hromádku kamínků a začal je házet po Itachim, který horečně debatoval s Kisamem a Zetsuem o tom, jestli je dobré jíst ryby a zeleninu.

„Já mám rád rybu se zeleninou a teď bych si docela dal.“ prohodil hladově Itachi a při vzpomínce na rybu se mu sbíhali sliny.Kisame a Zetsu se na něj nechutně podívali a stáhli se ke Kakuzovi, který si počítal kapesné.

"Nechcete moje peníze, že ne,“ řekl Kakuzu aniž by na ně pohlédl, “protože já to poznám!“ Kisame se zazubil,Zetsu mlsně myslel, jak by s nimi naložil. Koupil by si skleník. Obrovský skleník se spoustou kytiček.

„A tohle mám já vést,“svěřil se Pein Konan, která ho neposlouchala-skládala jeřába, „tuhle bandu jebanů.“ A ukázal na ostatní.

„Peine, není náhodou sobota?“zeptal se Tobi.
„To není, je pátek, maskáči“ odpověděl Sasori,s tonem, se kterým se mluví na malé děti.
„To tedy je!“.
„Ne, není!“
„Konan, že je sobota,řekni že jo!“ .
„Ehm,Tobi,dneska je neděle.“prohodila ledabyle Konan a začala si upravovat vlasy.
„Nene, je sobota!“ nedal si říct Tobi.

„Dneska je pondělí“pískl Itachi a nenažraně juknul na Kisameho, který říkal, že je čtvrtek.
„Dneska je úterý.“řekl Kakuzu a dál počítal peníze.
„Nene, je středa!“prohodil Hidan a dál myslel na to, jak ukroutí Deidarovi krk, až se vrátí.
„Já vám říkám, že je SOBOTA!!!!!“ vřísknul Tobi a zastavil se.
„Podle mě je středa.“řekl Sasori a dál vyřezával Pinokia.

“Dělej Tobi, nebo příjem pozdě do školy.“zabručel Itachi.
„A kdo říkal, že se jde do školy???...“ zeptala se Konan se zvednutým obočím „dneska je sobota.“
„Ale říkala si, že je neděle!“zařval Tobi.
„Tobi, já vím, co jsem říkala.“ odpověděla a vytáhla kapesní kalendář. Koukla se do něj, sklonila hlavu a hledala červen.

„Vsaďte se, že je středa!!!!!“řekl hlasitě Kakuzu aby ho všichni slyšeli.
„O kolik?“ zeptal se Itachi a Sasori kroutil hlavou, jak se ta dnešní mládež chová.
„O pade.“zakřenil se Kakuzu a podával ruku Itachimu aby si plácli.

Konan bloumala v kalendáři a všichni se zastavili. Čekali, co řekne.
„Dneska je………. středa.“vzdychla, naštvaná že neměla pravdu.
„Jo mám dalších pade od Itachiho“výskl radostně Kakuzu a pohlédl na něj nafrněným výrazem.
„Tak jste to slyšeli bando,hybaj do školy.“přikázal Pein.
„Ehm,Peine,ještě jsem to nedořekla,dneska začínají prázdniny.“vypískla radostně a skákala do výšky.

„A co vysvědčení?“zeptal se Zetsu.
„To nám příjde poštou, nebo si zase k***a neposlouchal?
Že si zase dop***le usnul???“rozeřval se Hidan.
„No já…víš…trochu….málo….někdy….já….ehm…muhaha.“zajíkal se Zetsu a zčervenal na svojí “bílé půlce“.
„Tak když jsou ty prázdniny, co kdybychom šli na pláž? Tázal se zvesela Tobi.

Všichni souhlasili a cestou domů (museli si vzít plavky) a cestou na pláž, si povídali o Deidarovi,že teď čeká před školou, než se zazvoní. Ale nevěděli, že Deidara je úplně někde jinde než si myslí.

Poznámky: 

No k tomu Deidarovi, sama nevím kam ho srdce táhlo... ale před školou určo není...

4.8
Průměr: 4.8 (25 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ket
Vložil Ket, Čt, 2009-09-24 18:36 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

pěkné, jen v tom máš kapku zmatek... Ale jinak dobrý... Eye-wink

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, Po, 2009-06-08 19:45 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Super - jednotka wiiithhq hwiezdicQa Laughing out loud hh super to je na to že to bolo napísané na rýchlo, téda, oni majú super prehlad v tom čo je za deň Laughing out loud

Obrázek uživatele deidara-sasorik
Vložil deidara-sasorik, Ne, 2008-11-16 12:22 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

Vám se to opravdu líbí??? OMJ! Psala jsem to na rychlo, bez rozmyšlení... A jestli chcete, mám napsaný pokráčko, ale moc od toho nečekejt XDD

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Pá, 2009-01-02 21:21 | Ninja už: 5753 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Jestli chci aby bylo pokráčko ?? Jak se můžeš ptát ?? Jasně, že jo !! Milionkrát jo !! jo !! jo !!! Je to úžasná povídeška a pokráčko si zaslouží !!

Obrázek uživatele Lajlushka
Vložil Lajlushka, Út, 2008-10-28 16:33 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Prostý občan

3koda, že to je jednorázovka ale je to moc povedené =D

Obrázek uživatele alienEJKEJ
Vložil alienEJKEJ, Ne, 2008-07-13 20:02 | Ninja už: 5978 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

To je pěkný začátek Eye-wink

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Čt, 2008-07-10 10:34 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Začíná to pěkně, jen tak dál Smiling

Obrázek uživatele animeotaku
Vložil animeotaku, Út, 2008-07-08 21:28 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

tak u mna ma pravdu kakuzu je utorok ...inak je to dobre Smiling

Obrázek uživatele Laterie
Vložil Laterie, Ne, 2008-07-06 22:05 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 681 | Autor je: Prostý občan

Jo, mne sa to moc ľúbilo, i tak je dnes nedeľa takže pre dnes vyhráva Konan Smiling