manga_preview
Boruto TBV 07

Sabaku no Hinata XI

Čtyřčlená skupina cizinců zahalených v pláštích po jednom seskákala ze stromu a pohlédla na cíl jejich cesty.

Konožská brána, otevřená jako vždy všem cizincům a za ní obvyklý šum. Tedy pro rodilé vesničany.

Na cestu vylítla bílá šmouha a neuvěřitelnou rychlostí zaběhla mezi stromy, až odlétlo několik lístku.

Cizinci na to překvapeně hleděli, než však z brány vyběhla o něco pomalejší skupinka dětí a s kunai v rukou a hnala se přímo za šmouhou, přičemž všichni hlasitě pokřikovali.

Lin se podařilo zachytit něco jako "Chyťte hokageho!", což ji ovšem přišlo jako hloupost, tedy až do té doby, než se z brány vyhrnula třetí osoba s papíry v rukou a udýchaně křičela: "Hokage-samáá, vaše dokumenty!"

Lin s Deimarem překvapeně pohlédli na Gaaru a Shikamara. Oni přeci konohu znají, že?
Gaara jen tiše stál, za to Shikamaru se rukou snažil udusit návaly smíchu. V tu chvíli se přímo za nimi objevil muž v bílém plášti a chytl oba dospělé za ramena.

"Vaše zírání na naši bránu mi přijde poněkud podezřelé." Zašeptal. "Ovšem teď nemám čas se o vás-"
Gaara rychle chytl onoho blonďatého muže za ruku, aby nemohl znovu upláchnout, a druhou si stáhl kapuci tak, aby byla vidět jeho tvář.
Muž chvíli překvapeně hleděl, a pak se na jeho tváři oběvil radostný úsměv:"Gaaro!" Vykřikl radostně. Pohlédl na druhou postavu. "Shikamaru!" Na to oba rukama objal kolem krku a přimáčknul k sobě v obětí.

"Nazdar Naruto," Začal Shikamaru, ovšem nedokončil, protože muž opět zmizel. Kolem skupiny se prohnala skupina dětí a pár vteřin po nich i muž s dokumenty.

"Zdejší Hokage je dost podivný." Zamumlal Deimaru a Lin s ním nemohla jinak než souhlasit. Skupina se konečně vydala do útrob vesnice.

"Už si můžete sundat ty pláště, ať nejste nikomu podezřelí. Zatím počkejte tady, já počkám s Gaarou na Hokageho." Diktoval dětem Shikamaru a pak se vydal do podivně vypadající budovy. Lin si unaveně stáhla zaprášený kus látky a vstala, aby si mohla upravit čelenku se znakem Písečné, která ji visela kolem pasu.

"Nechápu, proč ji nenosíš na čele. Je to, jakoby ses za ni styděla!" Zamumlal Deimaru a zahleděl se do mraků.

"Mám obličej až moc hezký na to, abych ho skrývala." Vyplázla na chlapce jazyk a znovu se posadila.

Minuty ubíhaly a ona znuděně sledovala procházející lidi. Někteří se na ně překvapeně podívali, ale když si všimli čelenek, zase se uklidnili a odvrátili zrak. "Vypadá to, že ninji z Písečné tu mají často." Zašeptala ke svému společníkovy, který však, jak zjistila, usnul. Rozčíleně odvrátila zrak a přemýšlela nad otázkou bytí, když ji provokativně zakručelo v břiše. "No, asi se půjdu trochu projít." Zamumlala spíše jen pro sebe a vydala se za nosem do první ulice. V cestě ji však zabránila podivná žena.

"Aneki, jsi to ty!" Vykřikla a radostně dívku objala. "Pozoruji tě už nějakou chvíli, holka!" Když se po chvíli dušení od kunoichi konečně odlepila, mohla si Lin povšimnout jejího vzhledu a hlavně, úplně stejných očí, jako má ona sama.

"P-promiňte, ale kdo jste?" Zeptala se překvapeně.

"Jsem tvoje teta, ty hloupá. Hanabi!" Usmála se. Lin však příliš důvěřivá nebyla. Vždyť ani nezná její jméno!

"To bude nějaký omyl..." Zamračila se. Žena se však nenechala přesvědčit a usmála se ještě víc. Už se nadechovala, aby něco řekla, ale dívka ji skočila do řeči. "Moje jméno je Lin Neini a narodila jsem se ve Větrné zemi." Promluvila důstojně.

Žena na chvíli překvapeně rozšířila oči, ale pak se zase usmála. Chytla se za rukáv a vyhrnula ho tak, aby bylo vidět její tetování na rameni. "Víš, co to znamená? Myslíš, že by členka ANBU nedokázala poznat vlastní neteř?" Ten její sebevědomý úsměv už Lin lezl poněkud na nervy.

Žena prstem ukázala na své oči a pak zajela až k dívčiným. "Vidíš tu podobu? Jsi jasným členem Hyuuga." Přiblížila svůj obličej až k dívčinýmu a vzal do ruky jeden z copánků. "A rezavé vlasy? Nezapřeš ani svého tátu!" Lin by nelhala kdyby řekla, že vůbec nechápe, o čem to ta žena mluví.

"Hanabi-san..."

"Nic neříkej!" Položila ji ukazováček ke rtům. Chytla Lin za ruku a vstala. "Všechno si povíme až doma." Vysvětlila a rozešla se, spolu s dívkou v závěsu, ulicí do domu Hyuuga.


Na obrázku dospělá Hanabi a Aneki. Jo, vím, tetka si moc podobná není... Berte to jako mou nepovedenou stylizaci xD

4.839285
Průměr: 4.8 (56 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, So, 2016-09-03 19:52 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L: Naruto pořád stejný vždy a všude Laughing out loud Počínání mladé Lin/Aneki se mi taktéž líbí, zakomponovat do toho i Hyuuga klan skrze Hanabi je velké spestření a jsem zvědav, jak se vše vysvětlí a HLAVNĚ! Co je s Hinatou?!

Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Ne, 2009-03-08 14:11 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

To kreslíš sama??Jestli jj tak je to dost povedené Smiling
Hlavně Hanabi vypadá dobře Smiling Jinak o5 skvělý díl...nemám slov

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2009-01-29 11:39 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Hehe... já to věděla! Tak to je gól... Parádní příběh, jen co je pravda! Smiling

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Ne, 2008-07-13 21:00 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Nádheráááááá! Laughing out loud

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, So, 2008-07-12 22:24 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Tak, děkuji všem za chválu a že jsou vůbec ochotní mi ten komentář napsat Eye-wink Dalo mi to práci, ale na světě je druhý díl. =)

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Čt, 2008-07-10 14:20 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

No konečně sem se dostala k tomu napsat sem komentář.
Je to krásný a povedený, akorát ve větě "Zašeptala ke svému společníkovy..." Nemělo by být "společníkovy" být měkké i? Eye-wink

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Pá, 2008-07-11 11:01 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

hmm.. to nevím.. office mi to nepodtrhnul xD

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Út, 2008-07-08 09:44 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

to je sugoi! milujem túto FF!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Po, 2008-07-07 16:31 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Ten obrázek je sugoi!!! Eye-wink A děj... mno je pravda že tentokrát se tam nic zvláštního neděje ae co!!! Nikde neni napsaný pravidlo že v každý FF se musí něco dít nebo jo?!!! Smiling (a pokud skutečně jo tak mi napište!!! Laughing out loud) Chudák holka ta musí být z Hanabi celá mimo!!! xDDD Už se nemůžu dočkat příštího dílu!!!!!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Siboka
Vložil Siboka, Po, 2008-07-07 14:02 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Som rada,že sa ti darí písať pomerne rýchlo aj táto poviedka mi pomáha vyplňať nudné letné dni.Tak sa teším na novú časť!!!

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-07-07 10:46 | Ninja už: 5866 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Mě se moc líbil ten začátek, ten byl prostě úžasnej xD Ale v tom minulym se toho stalo víc, to je fakt Sticking out tongue Ale všechny díly nemůžou být nabitý citem a dějem, nebo ne? Eye-wink
Tenhle byl úžasnej, jak Naruto mizel a objevoval se ... Moje srdíčko zajásalo xD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Po, 2008-07-07 11:29 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Když jsem to psala, myslela jsem na tebe xP

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-07-07 06:03 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hanabi ide priamo k veci, pekne Smiling
Ani sa jej nedivím, že je milý pán Hokage príde taký zvláštny Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2008-07-07 00:52 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Takové překvapení místo snídaně? To není vhodná náhrada pro někoho, kdo zřejmě podědil Gaarovu prchlivost Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Po, 2008-07-07 08:35 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Mimochodem tyhle tvé komentáře úplně miluju ^_^ Vždy se těším, až si přečtu tvůj dojem z příběhu =)

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Po, 2008-07-07 00:43 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Sugoi (ako vzdy) rychle dalsi diel!!!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-07-06 19:17 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Slíbily jsme si upřímnost, Nikass... Laughing out loud
Tak tedy - minulý díl se mi líbil víc, byl delší a nevím, citovější... tenhle je takový stručný... ale zase moc chválím za Hanabi Smiling Její objevení znamenalo skvělý zvrat, hýbáme se kupředu Smiling... a nakonec konec v nejlepším xDD holt konožský zvyk... no, těším se na další, rozhovor mezi Aneki alias Lin a Hanabi bude hodně zajímavý... Kakashi YES setkání po letech miluju...

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Po, 2008-07-07 08:32 | Ninja už: 5857 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Jsem si vědoma, že tenhle díl je trochu slabší... Psala jsem ho pod nátlakem bratra, že chce na počítač =/ xD Ovšem to pro mě není žádná omluva!!! Zlepším se a zlepším a zlepším! xDDD To slibuju -ttebayo! Eye-wink

Edit: Teď jsem si to znovu přečetla. Máš naprostou pravdu a díky tobě už vím, co tomu chybí xD (Tahle dohoda se mi vážně líbí =D)

Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, Ne, 2008-07-06 19:08 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

krásný Smiling