manga_preview
Boruto TBV 15

Výměna KAGE VI.

Nastal devátý den výměny, následujícího dne se má vše vrátit do starých kolejí. Shizune se ráno vydala za Sakurou, která měla službu v nemocnici.
,,Sakura-san, co myslíš? Gaara-san je tu poslední večer a já... chtěla bych mu uspořádat nějakou rozlučkovou párty, ale nevím, jestli by na ni někdo přišel. Však víš, posledně při zkoušce chouninů, měl Gaara za úkol nás napadnout a kdekdo v něm stále vidí toho písečného bastarda s démonem v těle.“
Bylo vidět, že jí na tom opravdu záleží.
,,Spolehni se na mě, já to zjistím,“ nabídla se Sakura a pustila se do toho hned, jak obešla své pacienty.
Minimálně jeden člověk by přišel určitě – Naruto, pomyslela si růžovlasá a šla obejít ostatní přátelé.
,,Jasně, Sakura-chan, určitě přijdu, ukážu Gaarovi-kun sílu mládí a zůstanu tam ze všech úplně nejdýl,“ reagoval Lee na otázku, zda by se dostavil na rozloučení s kazekage.
,,To se ví, ale musí tam být i nějaký kosti pro Akamaru. On je pak nervózní a kouše každého pod stolem do bot,“ vymrzoval si Kiba.
,,No jo, jen doufám, že to nebude taková otrava jako na mejdle u Nejiho. Vypil totiž tři Robbie Bubble (dětské šáňo), pozvracel záhonky u domu Hinaty a to pak bylo opravdu problematické,“ vzpomínal rozmrzele Shikamaru.
,,Juchů, to bude paráda! Budeme grilovat kupu vepřového masa a uděláme si famózní barbeque, já se tak těšíím!“ hulákal Chouji na celé kolo.
,,Proboha, a v kolik to začíná? Nemám nic na sebe. Ó, podívej se na moje vlasy. A půjde i Sai?“ vyzvídala pološíleně Ino, přičemž zběsile přebíhala od zrcadla k šatníku.
,,Párty? No, já nevím. Musím se zeptat taťky,“ špitla Hinata zahanbeně.
,,Hm, příjdu.“ Shino.
Ten-Ten taky souhlasila a dokonce i Neji řekl, že se možná ukáže.
,,Hej, Sakura-neechan, můžu taky přijít? Prosím, prosím. Ukážu lordu kazekage moje nové vyvinuté sexy jutsu,“ doprošoval se Konohamaru, jež náhodně vyslechl rozhovor Sakury a Ten-Ten.
,,A jakej u toho mám nahodit výraz?“ zjišťoval raději předem Sai.

Shizune obešla všechny dospělé a pak ji napadlo, jestli nesouhlasili jen kvůli tomu, že se jedná o Gaaru a bylo by neslušné to odmítnout. No co, hlavní je, že přijdou. Sakura ji ještě slíbila, že jí na večer pomůže vše připravit.

Pomalu je čas, uvědomila si Shizune v kage místnosti a očkem zašilhala po červenovlasém.
,,Gaaro-san, já… myslím, že by ses měl jít podívat k bráně. Kotetsu mi říkal, že jedna ze strážních věží je postavená nakřivo,“ snažila se ho černovláska vylákat do centra vesnice, kde se měla oslava konat. Dobře odhadla, že by tam dobrovolně nešel, kdyby věděl, co se na něho chystá.
,,To snad ne! Co si ti dělníci o sobě myslí? Můžou být rádi, že už nejsem jako za mlada, to bych jim dal okusit mou písečnou rakev,“ rozčílil se Gaara a se slovy ,,pojďme“ opustil kancelář.
Procházeli okolo všem důvěrně známé restaurace, když náhle zpoza plenty vyskočil Naruto.
,,No, to je dost. Kde jste? Ostatní už čekají, honem, měl jsem hlad, tak jsem si zašel na rámen, protože Chouji si přivlastnil první tři várky steaků,“ vykřikoval chlapec a vedl je do ulice za rohem.
Odbila devátá hodina a začala rozlučková hostina. Gaara byl celý naměkko z takové pozornosti a na třicet pět minut zmizel do jedné opuštěné uličky, aby se mohl nikým nerušen vyplakat. Když se vrátil, zábava už byla v plném proudu, lidé z Listové jedli, pili, tancovali a vůbec se skvěle bavili.

MEZI OSMI OČIMA
Au, to je bolest.. Kde to jsem? Co se stalo... napadli nás, byl jsem poražen? Nic si nepamatuju… Namáhavě zvedl třeštící hlavu a pootevřel oči.
Takový binec, to musela být pořádná řež. Ale, co to… přivázali mě ke stolu? Proč by to… Ach, já nejsem přivázaný, můžu hýbat rukama. Ale to potom… Proč spím, ksakru, na stole? Dál se nechápavě rozhlížel kolem sebe.
Kelímky, talíře, kus mokrého chleba, pokácený gril, prázdné lahve, spící Rock Lee… Ahá, už to mám. Jsem v Konoze a ti hodní lidé pro mě uspořádali rozlučkové mecheche. Mají mě rádi! Rozpomněl se konečně Gaara s pohledem stále upřeným na chlapce v zelené kombinézce ležícího na vedlejším stole.
Musel jsem se opít. Ale to ne… jak bych to udělal, když nepiju alkohol? Najednou se mu začala, pomalu a těžce ale přece, vynořovat z mysli vzpomínka na sebe sama, jak sedí u stolu a Jiraiya alias Zvrhlý poustevník mu nalívá jakousi tekutinu s nápisem 40%. Po ní následoval hned další obraz – sedí vedle Leeho, objímají se přátelsky okolo krku, kolíbají se ze strany na stranu a zpívají Jarošovský pivovar. Chtěl potřást hlavou, aby ten výjev zaplašil, ale ta hlava… ta bolest.
Najednou si vzpomněl, že se má i se svou pomocnicí dostavit na setkání s Tsunade. Rychle rozhýbal ztuhlé nohy a rozběhl se ke kanceláři. Tak tak zvládl koupel a už se Shizune nastupoval do stejného vozu, jako když jel sem, jen býk byl o deset dní starší.
Cestou se snažil dát se trochu do kupy. Pořád viděl Naruta, jak se s ním před půl hodinkou loučil: ,,Jsem rád, že se ti tady líbilo, ale to flámování ti moc nesvědčí. Tvoje kruhy pod očima… zase je máš,“ pousmál se blonďák a chytl vedle něho stojící Sakuru kolem pasu. Ke Gaarovu neopadajícímu údivu se dívka spokojeně usmála a dala mu pusu na tvář.

Po pěti předlouhých a krušných hodinách (to hrkání nebylo nic na jeho žaludek na vodě) se zastavili před úzkou klikatou cestičkou.
Vystoupili z vozu a vydali se po ní, zanedlouho se ocitli před malým dřevěným stavením obehnaným zřejmě narychlo sťuknutým plotem. Branka byla dokořán, proto až když jí procházeli, všimli si cedule hlásající: SHREKOVA KALINKA – terasa přes léto otevřena do 24:00, a šipka ukazovala někam za dům. Smiling
Obešli tedy budovu a naskytl se jim překrásný pohled, jako z pohádky. Pár malých stolečků a dva velké byly rozestavěny okolo oválného bahnitého rybníčku plného leknínů a rákosí.
U jednoho ze stolů už seděla Pátá a Kankurou. Gaara se Shizune se vydali k nim.
Hokage si s kazekage potřásla rukou, oba pomocníci si pouze pokynuli hlavami.
Tsunade taky určitě musela prožít divokou noc, už to na ní poznám, říkala si v duchu Shizune.
,,Hm, nazdar, co si dáte? Dnes je ve slevě piňakoláda,“ oznámil jim zelený zlobr oblečený v hospodské zástěře.
,,Dáme si čtyřikrát saké,“ objednala Tsunade, aniž by se zeptala ostatních. Zachytila Gaarův zničený pohled.
,,Čím ses zkazil, tím se naprav. Neboj, vím, co dělám,“ ujistila ho.
,,A něco k jídlu? Pečenou kachnu? Stačí si jen vybrat,“ řekl Shrek a mávl rukou neurčitě k rybníku, kde plavalo asi tucet doposud žijících kachen.
,,Možná později,“ odpálkovala ho Pátá a otočila se na Gaaru: ,,Jak bylo?“
Ten jen bez zájmu pokrčil rameny, sdělil jí výsledky přidělených misí a jen tak mezi slovy se zmínil o novém obranném opatření.
,,Tak věžě říkáš? No, taky už mě to párkrát napadlo, čekala jsem jen, až bude vesnice trochu při penězích,“ nechtěla se nechat zahanbit hokage.
,,Myslím, že taky nebudeš moc překvapený,“ nechala se slyšet a nevšímala si Kankuroua, jež se zděšeně, s vytřeštěnýma očima chytl za netopýří uši na své masce a tahajíc se za ně se skácel pod stůl.
Pohled na svou rodnou ves v tolika barvách stále nějak ne a ne rozchodit.

Poznámky: 

Tak, další díleček. Trošku delší, ale to je dobrý, ne?

4.958335
Průměr: 5 (24 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2019-01-09 18:35 | Ninja už: 2899 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia 3S:“ Jémine, už sa nám výmena končí Shocked Zlatíčko Šizune má obavy, že nikto nepríde na rozlúčkovú party s Gárom kvôli jeho „čiernej“ minulosti. Nuž ale kvôli veseliu, žraniu a predvádzaniu sa tam nakoniec bude nával, Sakurina kortešačka mala úspech Jump! Snáď zoženú kosti pre Akamara, aby nebol problém nedostatku obuvi na trhu, ani neviem, kto je výrobcom nindžovských sandálov, Kiši nám nedal žiadne info xD Chudák Sai bude musieť zas preňúrať príručky bontónu a študovať výrazy pred zrkadlom Nya! Pieskového truhlára dostala naša čiernoočka po klamlivej zámienke na oslavu a bol taký dojatý, že „...na třicet pět minut zmizel do jedné opuštěné uličky, aby se mohl nikým nerušen vyplakat.“ Cry Nindžovské podvedomie je silné, keď Gárova prvá myšlienka bola: „Co se stalo... napadli nás, byl jsem poražen?“ Laughing out loud Zvrhlý pustovník Džiraija chudáka nášho abstinenta nakoniec opil ^-^ Údajne Mendelejev zistil, že vodka musí mať presne 40%, aby bola dobre stráviteľná Laughing out loud Naruto moc taktný nie je, keď mu pripomína, že zas má kruhy pod očami. Zdá sa, že láska začína kvitnúť, keď objíma Sakuru okolo drieku a: „Ke Gaarovu neopadajícímu údivu se dívka spokojeně usmála a dala mu pusu na tvář.“ Kiss! Jeeej, aj ja chcem ísť do takého podniku ako „SHREKOVA KALINKA.“ Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Mňááám, pečená kačička Božíííííííííííííííííííí Výmena informácií zástupcov je úžasná. A čo Gára si zobral na tie veže úver? A či Jamato úradoval a Gára pieskom maltoval? Snáď si Kankuro netopierie ušká pod stolom nepotrhal xD Nuž uvidíme, ako bude Gára reagovať, možno si bude myslieť, že má fatamorgánové delírium tremens Ehh... jasně... hehe...

Obrázek uživatele Dai-sensei
Vložil Dai-sensei, Čt, 2009-08-20 15:54 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

Aký mám pri tom nahodiť výraz? *je pod stolom a dusí ju jej tichý smiech*

TestIq.sk - Iq test zadarmo

My authentic japanese name is 鈴木 Suzuki (bell tree) 千秋 Chiaki (very fine in autumn).Take your real japanese name generator! today!Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Jop, už to tak bude Dai je členka KMYaY. A je na to hrdá...

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Po, 2008-10-13 20:57 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Jo, z těch barev Gaaru zcela jistě trefí šlak. Bezva povídka, milá Alalinko Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Kátinka
Vložil Kátinka, Pá, 2008-07-04 22:00 | Ninja už: 5987 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

no, ty moje sestřičko, já se z tebe asi po****...je, to fakt dost dobrý...úplně bez chyb....fakt super...je vidět, že ti ty slohovky fakt šly...jen tak dále...ať z tebe má taky srandu někdo jinej než já...Laughing out loudLaughing out loud...to je fakt krutý...chudák Gaara, ten se asi zděsí až uvidí tu světle fialovou nemocnici:-D..

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-07-04 18:28 | Ninja už: 20052 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

Opilý Gaara... Shrek... ty mě chceš zabít že jo???!!! Laughing out loud Je to super sem zvědavá na Gaarovo reakci až uvidí Sunu!!! Sticking out tongue Už aby byl další dílek!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Uraa Shakra
Vložil Uraa Shakra, Pá, 2008-07-04 17:52 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

hehe... dokonalá povídka.. Laughing out loud (myslím že Gaaru postihne ifarkt až uvidí rodnou ves) Laughing out loud

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Pá, 2008-07-04 17:06 | Ninja už: 6093 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

Všem mocinky děkuju za komentáře (hlavně za ty z předchozích dílů), nevím, jak teď budu mít čas na psaní. Tak, jestli se někomu líbí moje smolení, tak se můžete mrknout na Všehochuť 1 a 2, je to taková ujetá pohádka, co jsem stvořila kdysi. Nechci se nějak propagovat, ale víte jak...Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-07-04 16:30 | Ninja už: 6249 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Haha, ja som to vedela, že z Gaarinka spravíš takéhoto, ehm, verného nástupcu Tsunade Laughing out loud
No ani sa Kankurouvi nečudujem, že bol "trochu" zdesený, mňa by taký pohľad vyľakal poriadne Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.