manga_preview
Boruto TBV 09

Kaeri 8 - Konožský masakr stříbrným shurikenem

„Říkal jsi masakr?“ Podivil se jeden z pětice.
„Jo říkal to!“ Napřáhla se Mikon se shurikenem v ruce a hodila. Medici utrnuli. Shuriken těsně minul jednoho z nih.
„Ha ha netrefila se!“ Smál se ten nejvíce vpravo a otočil se na kolegu po levé ruce. Jeho tvář potřísnili kapky krve z tepny, přetnuté shurikenem, který muži usekl hlavu.
„Říkal jsi něco??“ Zašklebila se Mikon.
„Ty děvko!“ Jen to muž dořekl, shuriken opět letěl. Tentokrát to neodnesla hlava, ale noha. Muž se skácel k zemi bez nohy useknuté u kolena. Mikon vypustila další dávku smíchu. Takhle naštvanou ji Anshin ještě neviděl.
„Hele nepřeháníš to trochu?? Jsi oinin, pokud vím máš zabíjet rychle a efektivně!“ Podíval se na kolegyni Anshin trochu vystrašeně.
„To oni to přehnali!“ Zakřičela na celou místnost. Medici se na sebe podívali a vytasili kunaie.
„To tě bude mrzet!“ Zařval jeden z nich. Trio se na Mikon řítilo se vší parádou.
„Na tohle jsem se těšila!“ Usmála se i s naštvanou grimasou. Medici ji obklopili ze 3 stran.
„Vážně nechceš pomoc?“ Ozval se Anshin z povzdálí.
„Ne!“ Odpověděla odhodlaně Mikon. Chlápci se na ní rozběhli na ráz, jak už to tak bývá Mikon vyskočila do vzduchu, zachytila se za strop a muži se srazili. Jeden v z nich už nevstal. Ten který jako jediný neběžel s napřaženou rukou a v ní s kunaí . Mikon se na stropě pousmála.
„Ty blbci se ještě po kosí sami.“
Anshin se mezitím přiblížil k pitvavému stolu a setřel z dítěte krev, hlava mu však stále zůstávala rudá. Jeden ze zbylých 2 mužů si toho všiml a otočil se na něj, čehož Mikon využila a hodila svůj shuriken.
„Nepolevuj!“ Zařvala a setnula muži hlavu ze zadu.
„A já myslel že je to shuriken a ne bumerang.“ Pomyslel si poslední žijící muž. Mikon se mezitím hračka vrátila. Ten blbec stál přímo pod ní. No co by jste udělali na jejím místě? Jasně že se pustili a spadli přímo na něj. Sticking out tongue
„Auuuu.“ Zaúpěl muž.
„Tak co s tebou.“ Vytáhla Mikon kunai a mlsně ho olízla ve stylu Anko.
„Ne prosím ne nezabíjej mě!“ Škemral chlápek.
„Jo? Vsadím se že to dítě taky takhle škemralo!“ Ukázala Mikon ke stolu, kde se Anshin snažil dítě oživit. Dívce pokračoval adrenalin ve stoupání.
„Ne…ne…o…on není mrtvej!“ Pokračoval chlap ve škemrání.
„Vážně?“ Řekla Mikon zvýšeným, udiveným a zároveň naštvaným hlasem.
„J…jo…má…má jen zas…zastaven…ne…nej přívod kr…krve do moz…ku!“ Vykoktal chlap. Mikon díky výuce lidský anatomie byla v obraze.
„Díky!“ Řekla ironicky a praštila chlapa po hlavě tupím koncem kunaie. Ten upadl do bezvědomí. Lovkyně se zvedla ze ležícího muže a přešla k dítěti.
„Otoč ho na záda!“ Poručila Anshinovi. Ten s menším úlekem příkaz splnil. Mikon začala chlapci dělat něco s krkem. Anshinovi to připadalo jako by ho masírovala. Dítě za chvíli chytilo ve tváři zdravou barvu. Bylo pořezané, zhmožděné ale na živu.
„Kde je Niki?“ Podivila se Mikon když bylo po všem. Anshin ukázal na Niki, která se v rohu místnosti opírala o zeď a spala. Mikon jen vykulila oči.
„Jak může spát?“
„Hádej.“ Řekl genin ironicky. Mikon zvedla dítě ze stolu a přišla k omráčenému muži. Podala dítě Anshinovi a zatřásla s medikem. Ten přišel k sobě a díval se na Mikon vystrašeně.
„Kde je otec toho dítěte?“ Zeptala se výhružně. Muž ukázal na tělo bez hlavy.
„Tohle vědět dřív tak si ho líp vychutnám!“ Prohlásila a opět poslala chlapa do bezvědomí.
„Necháš ho žít?“ Podivil se Anshin a začal třást s Niki aby se probrala. Ta si jen promžourala oči a rozhlídla se kolem sebe.
„Nevěděla jsem že bude párty.“
„Co to mele?“ Podivila se Mikon, vzala si chlapečka k sobě, přitulila si ho a podívala se na Anshin.
„Ještě spí!“
„Já nespím!“
„Baka!“ Řekla Mikon a vyrazilo se na cestu do konohy. Když dorazili do vesnice, kde nechali staršího bráchu toho malého, Anshin se zarazil.
„Co s ním uděláme?“
„Vezmeme ho do Konohy, do nemocnice!“ Řekla Mikon
„A brácha?“
„Toho taky.“ Řekla a zašla do domu kde nechala chlapce. Pokácela chvíli s pánem co ho hlídal a v 5ti se vydali zpět domů. Větší z chlapců šel po svých, menšího nesla Mikon v náručí. Anshin nesl Niki na zádech. Blondýna celou cestu vyspávala a genin to bral jako trénink v doju Sticking out tongue .

Když se vrátili do Konohy odnesli oba chlapce do nemocnice a šli ohlásit hokage že mise byla splněna i s menším bonusem.
„Kde jste byli takovou dobu?“ Divila se Sakura když vešel tým do místnosti, Niki šla už po svých.
„Na misi.“ Ušklíbla se bloncak.
„To vám doručení zásilky trvalo tak dlouho???“
„No víte, něco nám do toho ještě cestou zpět přišlo.“ Řekl Anshin.
„A co?“ Řekla udiveně Sakura.
„Eh no, ve křoví v lese jsme našli zohavené dítě, to nám naznačilo že jeho bratr je na tom hůř.“ Začala Mikon vyprávět.
„Naznačilo?“ Sakura
„No, nějak takhle.“ Řekla Niki a začala předvádět co dítě dělalo, zakončila to přichycením se k noze Mikon jako klíště.
„To by snad stačilo.“ Skopla jí Mikon ze své nohy.
„A dál?“
„Došli jsme na farmu, kde jsme zabili 4 mediky a jednoho omráčili, dítě zachránili.“
„Máte na to nějaký věcný důkazy?“ Zeptala se 7má. Členové týmu se na sebe navzájem podívali a řekli.
„Stačí ty děti?“
„Kde je máte???“ Vykulila Sakura oči.
„V nemocnici!“ Řekli všichni na ráz.
„Dobře, já se na ně zajdu podívat. Vy máte na zbytek dne volno.“ Řekla Sakura a už byla pryč z místnosti.
„Hurá, konečně se můžu prospat.“ Protáhla se Niki. Mikon s Anshinem se začali smát. Blondýna je nechápal.

Poznámky: 

Tak konec 8mičky. Snad se líbilo Smiling . Zajímá vás jak dlouho jsem to psal ? Laughing out loud hodinu Sticking out tongue.
Tak komentíky Kakashi YES

4.95122
Průměr: 5 (41 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, Po, 2010-09-06 15:08 | Ninja už: 5298 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

dobrý de*ili tí traja čo sa zrazili Laughing out loud inak z tých 3 komentov na predchádzajúcich dieloch, píšem len čo ma napadne k tomu dodať a teraz mi napadlo napísať že sa mi to vlastne velmi páči xD Laughing out loud

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2009-12-10 17:34 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

super

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Po, 2008-07-14 23:30 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Bájo! Mikon se mi začíná moc líbit:D

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-07-03 13:57 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Já chci taky psát takhle rychle xDD
Je geniální jako vždy, však ty víš... Kakashi YES

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-03 13:58 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

Laughing out loud jo no tak s tim ti neporadim Laughing out loud a zítřejší 9 si užijde bude asi na dlouho poslední Sad jelikož se na net tak snadnonedostanu, uvidim

[img][/img]

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-07-03 13:55 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

vuáá drasťák xDD a Niki jak pořád chrápala...lol..geniální FF xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Čt, 2008-07-03 13:58 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

tak dík Smiling ale geniální mi to nepřijde Laughing out loud no to je jedno Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-07-02 18:11 | Ninja už: 19856 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Chachá drsný!!!!! Laughing out loud Niki je prostě celej fotr to jí nikdo nezapře!!! Sticking out tongue Čí že je Mikon dítě? Kiby a Hinaty?! Hmm... sakra a po kom je teda tak drastická???!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-07-02 16:04 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

To bych do tebe teda neřekla, že si to psal hodinu! 4ekala bych maximálně půl hodiny! Jinak jak to tak vypadá, tak má Niky myšlení po tátovi, když nepochopla o co jde, ale to už se dávno ví, jak je na tom s myšlením Sticking out tongue
Rychle pokráčko Smiling

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, St, 2008-07-02 14:47 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Aááá...za hodinu?!!!!...ja takto dlhý text nedám an za dva dni Laughing out loud ...inak pokračuješ vo svojej sérií extrémne dobrých diel...paráda Kakashi YES

Obrázek uživatele JapanMomusu
Vložil JapanMomusu, St, 2008-07-02 14:40 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

LoL Smiling

Obrázek uživatele Reazon
Vložil Reazon, St, 2008-07-02 14:31 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 1043 | Autor je: Prostý občan

Slabyy!Mikon neni tak tvrda jak jsem prosila!
Jinak celkovej diil-velka parada,hodne se mi libil!!!Niki byla frajerka:D ale zas me mrzelo ze vubec nepozorovala MIKONINY SKILLo o to mi slo nejviiic,aby byli z Mikon trosku v soku!Ty to vsecko tahnes zas do srandicek!A az zajde na tu nejdulezitejsi chvili tyhel serie,taky vlepis forek?

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-07-02 14:32 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

no tak to pochybuju Sad tam se mi nějakej těžko bude hodit

[img][/img]

Obrázek uživatele Reazon
Vložil Reazon, St, 2008-07-02 14:35 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 1043 | Autor je: Prostý občan

mno prijde mi to tak!!!!At se snazis sebevic tu Mikon nenavidis a z ni prostte frajeku neudelaas,shit!!!!

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-07-02 14:38 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

každej to vidí jinak, a řikaj si jak chceš že jí nema rád, opak je pravdou !!!!

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-07-02 14:05 | Ninja už: 6054 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Pary to je dobré Laughing out loud Ja milujem krváčiky Smiling
Tak tento dielik je skvelý, Mikon je pekná drasťáčka Eye-wink
A Niky, hehe, no on aj ona... Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.