manga_preview
Boruto TBV 11

Aj ty smieš milovať...! (03)

Hatake Immary 03 ...

Nový člen tímu sedem!

Kakashi konečne dorazil! Jediné oko, ktoré mu bolo vidno, mu zažiarilo šibalstvom.
„Prepáčte, akosi som sa stratil na ceste života.“
Ledva to dopovedal Sakura po ňom ihneď vyštartovala. „Už by ste si mohli vymyslieť niečo nové! S týmto ste už otravný!“
Kakashi odignoroval jej poznámku.
„Tak! Ste pripravení?“
„Na čo?“ Vyzvedal Naruto. Oči mu zažiarili nedočkavosťou.
„Piata má pre nás vraj prekvapenie.“
Sakura zvraštila obočie. „Čo za prekvapenie?“
„Tak to netuším ani ja.“ No Sakura mu v tejto oblasti neverila. Nepovedal to akosi presvedčivo. Určite vedel, čo to je.
Naruto práve naopak. V očiach sa mu rozhorel ohníček očakávania.
„Dúfam, že to bude nejaká super extra nebezpečná misia!“
„Snívaj ďalej!“ Schladila ho ihneď Sakura. Bola akási podráždená. Všetci traja vyrazili smerom k Akadémii.
„Čo jej je?“ Spýtal sa Kakashi opatrne Naruta. Tak aby to Sakura nezačula.
„Tak to nemám ani potuchy, ale je poriadne nepríjemná!“

Asi o 15 minút neskôr... Všetci vstúpili do kancelárie piatej Hokage. Tsunade sedela za stolom a študovala akési spisy. Na stole ich mala položene priam stovky! Keď vošli odsunula papiere na bok.
„Konečne ste tu.“ Uvítala ich so širokým úsmevom na tvári.
„Aké máš pre nás prekvapenie baby-Tsunade?“
Tsunade po týchto slovách nálada ihneď klesla na bod mrazu.
„Koľkokrát som ti hovorila, aby si ma tak nevolal?!“ Zvýšila nebezpečne hlas. Schyľovalo sa k poriadnej výmene názorov, ak by Kakashi nezasiahol.
„Tak už prestaňte!“ Chytil Naruta okolo úst a odtiahol ho dozadu. Tsunade však stále prebodávala Naruta vražedným pohľadom. Naruto sa práve naopak iba uškŕňal. A to Tsunade vytáčalo do nepríčetnosti. A to bolo na tom to najnebezpečnejšie. 52-ročná baba, ktorá sa premieňa na 20-ničku, lebo ma komplexy, že je tak stará a k tomu plus poriadne náladová... Tak takúto ženskú netreba zbytočne rozčuľovať... Laughing out loud
Našťastie sa to Tsunade podarilo rozdýchať. Po chvíľke sa ozvala rovnako milým tónom ako na začiatku.
„Tak dobre, radšej vám predstavám vášho nového člena.“
„ČO!!!“ Naruto a Sakura zvolali naraz. Oči im skoro vyliezli z jamiek. Táto novinka ich úplne odrovnala. Tsunade si ich reakciu nevšímala. Zmizla vo dverách vedúcich na veľkú terasu. Kakashi ju nasledoval, spolu s Narutom a Sakurou, aj keď tí boli ešte stále mimo. Nikto na terase nebol. Teda okrem Tsunade, Kakashiho, Sakury a Naruta.
„Immary?!“ Zvolala Tsunade. Nikto sa ani neozval. No za ich chrbtom sa čosi pohlo. Zvrtli sa tým smerom. Pri stene ležal pes. Hneď na to sa zo strechy elegantne znieslo dievča. V ruke držala knihu, vôbec na nich nepozrela. Oprela sa chrbtom o stenu. Jednu nohu pokrčila v kolene a zaprela sa ňou o stenu. Pomaly obrátila stránku v knihe, nerušene sa venovala jej.
„Chcela si niečo, Tsunade?“ Ani teraz nezdvihla pohľad. Naruto a Sakura v nej spoznali dievča ktoré ráno stretli na moste. Bola to ona určite.
„Odlož aspoň na chvíľu tú knihu.“
„Nechce sa mi. Vysyp rýchlo zo seba čo chceš.“ Tsunade sa zamračila.
Ďalšie drzé decko! Prebleslo jej hlavou.
„Nebuď drzá!“
„Nie som drzá, iba úprimná.“ Zaškľabila sa.
„Už je tu tvoj nový tím.“ Oznámila jej Tsunade akoby sa nechumelilo.
„Hmmm... .“ Zamrmlala „... prepáč vravela si niečo? Akosi som...“ Pozrela pred seba. Celá zmeravela. Vrhla na Tsunade neveriaci pohľad.
„Robíš si zo mňa srandu?!“
„Nie, prečo?“ Piata sa zatvárila nechápavo.
„Myslela som, že budeš rada, ak budeš v týme s tvojím bratom.“
„BRATOM?!“ Znovu prekvapene zareagovali Naruto so Sakurou. Nikto ich nevnímal. Immary rázne zabuchla knihu.
„Je mi jedno, čo si si myslela! Nebudem s ním v týme. Mám ho plné zuby doma. Nemienim znášať jeho buzeráciu ešte aj pri tréningoch a misiách!“
„Hej! Aké buzerovanie?!“ Zaškeril sa Kakashi.
„Žijem s tebou v jednom byte! Viem, o čom hovorím!“ Kakashi sa ešte viac usmial.
„Ber to z tej lepšej stránky. Aspoň budeme tráviť viac času spolu a dobehneme ten stratený čas.“
Immary vyvrátila oči k oblohe. "Veď práve o to ide.“ Vzdychla zničene.
Do rozhovoru sa znovu zamiešala Tsunade.
„Okrem toho, momentálne nie je žiaden tím, ktorý by potreboval nového člena.“ Immary po zrela na Naruta a Sakuru.
„Tak dobre... Volám sa Immary, Hatake Immary. Ako ste už počuli, som mladšia sestra Kakashiho a nová členka vášho tímu.“ Oznámila im bez štipky záujmu. Odrazila sa od steny, vyskočila naspäť na strechu. Tam mala položenú katanu.
„Počkám na vás pri vchode.“ Oznámila Kakashimu a zmizla. Jej pes ostal tam.
„Dúfam, že s ňou nebudú problémy.“
Kakashi sa zasmial. „Pochybujem o tom Tsunade-sama. Nebudú, nemusíte sa obávať. Immary je dosť tvrdohlavá, trochu zatrpknutá... Po tom, čo si prežila. Dostane sa z toho. Nie je ten tým, ktorý sa dlho dokáže hnevať. Ona sa vlastne ani nehnevá. Iba sa bojí. A ja viem prečo... Bude v pohode.“ Pozrela na dvoch svojich členov tímu.
„Už asi pôjdeme, ak pre nás ešte niečo nemáte.“
„Ach áno! Potrebujem aby ste niečo odniesli do Iwagakure. Je to veľmi dôležitý list. Vlastne pozvánka na oslavy založenia Konohy. Posielam pozvánky do všetkých najväčších dedín.“ Piata aj Kakashi odišli aby prebrali ešte akési podrobnosti. Sakura s Narutom ostali na balkóne. Dokonca aj pes sa kamsi vyparil.
„Takže to dievča z rána je senseiova sestra!“ Premýšľal Naruto nahlas.
„Zvláštne, že sme ju tu ešte nikdy nevideli. Dokonca ju ani nespomínal.“ Podotkla Sakura.
„Je to preto, lebo Immary odišla z Konohy asi pre necelými štyrmi rokmi. A dovtedy bola skoro neustále na misiách. Okrem toho žila u svojej tety. Kým bola preč nikto o nej nič nevedel. Niektorý si už mysleli, že ani nežije. Vrátila sa iba pred dvoma mesiacmi.“ Vysvetlil im Kakashi. Stál vo dverách, plecom sa ležérne opieral o rám dverí. Myšlienkami sa vrátil do tej doby. Aj on sám niekedy začal veriť, že už nežije. No Immary bola skvelá ninja. On sám ju trénoval spolu s ostatnými.
„Poďte, už musíme ísť...“

Poznámka autora: Tieto hádky s Kakashim (z minulej časti aj z tejto) Tsunade mi strašne pripomínajú, keď sa vadím so sestrou... Laughing out loud Tak jej týmto chcem poďakovať za inšpiráciu... ale pššt ak by sa to dozvedela, zase by mala blbé samoľúbe keci... Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud...

4.939395
Průměr: 4.9 (33 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Út, 2010-03-09 20:02 | Ninja už: 5388 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

No zatim je to moc pekné! xD doufam že to takové budou i další díly Eye-wink

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2010-03-09 22:32 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

To je dobře, že tuhle povídku zase někdo našel Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Čt, 2010-03-11 21:49 | Ninja už: 5388 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

To víš když nemáš co dělat...xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele marcooyamada
Vložil marcooyamada, Út, 2008-07-29 19:09 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 118 | Autor je: Prostý občan

velmi pekne a tie hadki nemaju chibu

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-07-03 12:03 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Brigádu ti nezávidím, právě ted jednu mám xD...ale už u jedné FF jsem použila slovo, které perfektně pasuje i téhle...je to kouzelný příběh Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2008-07-02 00:55 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Ještě, že jsou ty prázdniny, ty budeš psát a psát a já budu číst a číst Laughing out loud

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Sabre Kenshin
Vložil Sabre Kenshin, Út, 2008-07-01 16:34 | Ninja už: 5842 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

tak liang dalsia cast a znova je to paradne ako vzdy... si proste dobra posledne 2tyzdne ti robim iba nervy (za co sa ti ospravedlnujem) a ty sa aj tak dokazes sustredit na pisanie si dobra mala by si ma to naucit. tak este raz je to super a dalsia cast bude asi takato dobra ale urcite bude lepsia Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-07-01 16:06 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Skvele to pokračuje, haha ani sa jej nečudujem, že z toho zaradenia nebola veľmi nadšená Smiling
No, ale zase mne by to nevadilo Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Liang Konehama
Vložil Liang Konehama, Út, 2008-07-01 16:09 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 465 | Autor je: Prostý občan

Už som vravela po tejto stránke nie som naozaj nadaná... proste to do mňa nedá nikto... Laughing out loud

Obrázek uživatele Liang Konehama
Vložil Liang Konehama, Út, 2008-07-01 15:32 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 465 | Autor je: Prostý občan

Prajem veľmi poučný zážitok, ako sa vyhnúť rozčúlenie Tsunade... Nepochopím, či je Naruto tak trúfali alebo blázon, keď ju neustále tankuje... Laughing out loud

Inak a to som si povedala, že najprv prepíšem do počítača také tri... štyri kapitoly až tak to budem postupne dávať každý diel v týždňovom intervale... Ako vždy zase nič z toho... Laughing out loud

Hol dom akosi nedočkavá... Laughing out loud Ešte, že sú už prázdniny. Takto napíšem každý deň niečo... To sa, ale zmení keď mi začne brigáda... a ja jaaaaj... Laughing out loud... Zachráňte ma niekto... Laughing out loud