manga_preview
Boruto TBV 11

Hidan chce novou kosu a překonává všechny překážky!

"Do ha*zlu!"Ku*va! Zase mám tupou kosu! Já se na to můžu vysr*t!... A do pr*dele! Zase nemám prachy!" řval Hidan přes celou skrýš Akatsuki, kterému bylo slovo skrýš nejspíš absolutně jedno.
"Ku*va, kde seženu prachy?" pomyslel si v duchu. Hned mu u hlavy blikla žárovka!
"Na co mám Skrblíka v týmu, no?" řekl si pro sebe Hidan a už kutil plán, jak oškube Kakuza o prachy na novou kosu.
"Podle toho zku*venýho plánu má mít teďka šlofíka. Stejně je mu nějakej podě*anej spánek na ho*no." říkal si Hidan, studoval Kakuzův denní plán a řekl si, že musí rozšířit svou zásobu sprostých slov.
Opatrně, po špičkách se plížil ke Kakuzovýmu pokoji. Začal opatrně otvírat staré dveře, které začali v mžiku vrazat.
Hidan si řekl, že musí Peinovi říct, aby koupil nový nábytek.
Skrz škvíru se podíval, jestli Kakuzu spí a když viděl, že si dál podřimuje s palcem v puse, otevřel dveře a vstoupil. Opatrně pozavřel a začal se hrabat ve všech jeho věcech. (To víte, takovej Kakuzu má i fusakle vycpaný prachama. Smiling)
Hidan hledal po celým pokoji peníze a úlovky si schovával do tajné kapsičky v rukávu.
Kakuzu se náhle ve spaní otočil.
"Kur*a! Že bych nebyl dost potichu? Do pr*ele! Jen se nevzbuď! Prosím!" prosil Jashina aby mu pomohl. Naštěstí pro Hidana, se Kakuzu je převalil a chrápal dál.
"Do pi*e, ten řeže jak pila. Ale tím líp."
Dál Hidan prohledával Kakuzovi šuplíky. A co v nich nenašel? : plyšového medvídka, za kterýho mu Kakuzu nadal, že mu ho Hidan ukradl, a on si leží v šuplíku, dále mince ze všech možných zemí, kartáček, jistou gumovou věc(to Hidan nepochopil-na co to potřebuje když v Akatsuki je jen jedna žena to je...Konan? Ups...to zas na něco přišel xD To se Pein nesmí dozvědět..), staré modely autíček, kresby. U toho se Hidan zastavil. Nevěděl, že si Kakuzu kreslí. Otevřel složku a to co viděl ho dojalo a vyděsilo zárověň.
Na těch obrázcích, byli pokaždé dvě osoby, oblímali se, líbali, nebo i něco víc.(ehm, vy víte co xD) Jenom představa, že jeho parťák je nějakej nadrženec mu dělala husí kůži, ale ty postavy ho děsili ještě víc-to totiž nebyli jen obyčejní lidi-ty postavy jasně znázorňovali Kakuza a Hidana! Hidan na složku plnou obrázků čuměl jak zfetovaná veverka a pak ze sebe jen vypravil:
"A ku*va!" bohužel to řekl víc nahlas než původně chtěl, a tak se rázem Kakuzu objevil přímo za ním v jeho pyžámku s Hello Kitty.
"Viděl's je?" zeptal se Kakuzu Hidana a chytil ho za zápěstí.
"Ne." vykoktal ze sebe v šoku Hidan. No nedivte se-kdyby jste právě zjsitili, že váš týmovej parťák stejnýho pohlaví po vás jede-byli byste schopni slov?
"Viděl, já ti to chtěl říct. Ale zatím se nenašla ta vhodná doba." obhajoval se Kakuzu. Hidan se klepal a obličej raději vzdaloval od toho Kakuzovýho, kdyby ho chtěl náhodou políbit.
"Bojíš se mě?" optal se Hidana.
"Ano." řekl popravně Hidan a sklopil zrak.
"Nemáš čeho. Mám tě rád, ano, já tě vlastně miluju, ale nikdy bych nebyl schopnej ti udělat něco proti tvojí vůli." vysvětlil Kakuzu, to že na Hidana do teďka neskočil.
'To bylo krásné. Tak hezky řečeno. Tak plné citů,' rozplíval se Hidan nad citovým rozpoložení svýho parťáka. Pak si, ale vzpomněl, že on je tady ten sprostej mrzout:'Ku*va, Jashine-sama! Děkuji ti! Já mám teda kliku!' poopravil duchu Hidan větu a věděl, že už se nemusí ničeho bát. Ale zachovával si kamennou tvář.
"Ovšem, kdyby ti to nebylo proti vůli, tak," zkoušel na Hidana nějakej fígl.
"No, ehm Kakuzu. Mylím, že bychom měli zůstat radši jenom kamarádi. Nevím, jestli by nám to klapalo a já bych pro tebe chtěl jen to nejlepší. A měl jsem pár vztahů, ale nedopadli moc dobře." vymlouval se Hidan, ale jestli měl vztah s ženou, nebo mužem , to se radši před Kakuzem nezmínil. Přeci jen s ním pracuje dlouho a už si k němu vytvořil určité pouto.
"Chápu. Tak alespoň o tom nikomu neříkej." poprosil ho Kakuzu a poškrábal se na obličeji.
"Jistě. To je vaše tajemství."
"Naše." opravil ho Kakuzu s úsměvem a nechal Hidana jít.
Hidan byl rád, že se mu nic nestalo a rychle utekl ven do Obi pro novou kosu.
Mezitím u Akatsuki:
"HIDANÉÉÉ!!!"rozlehl se křik po skrýši a ostatní v pokojích si zacpávali uši.
"Kde je? Kde je ten parchant? Já ho zabiju! A přísahám, že tentokrát ho nesešiju!" vyhrožoval Kakuzu a hledal na všech možných místech, kde by se mohl schovávat Hidan.
"Co mu přeletělo přes nos?" zeptal se Deidara Tobiho.
"Jak já to mám vědět? Ale vypadá naštvaně."
To Kakuza rozčilovalo ještě víc...
"Ten kretén mi ukradl peníze! Já ho rozškubu na malý kousíčky!"
V tom přišel dovnitř Hidan s jeho zbrusu novou kosou.
"Tady jseš!" ukázal na něho rudej Kakuzu a rozběhl se na něho. Hidan zareagoval pozdě, takže Kakuzu mu v mžiku vytrhl kosu z ruky a náhle byl Hidan bez hlavy.
"Och, tak krásná bolest." libovala si Hidanova hlava.
"Ještěě!" poprosil Hidan Kakuza.
"Áááá! Ty mě budeš pořád provokovat?" řval Kakuzu a za trest přelomil Hidanovu kosu vejpůl.
"Jashine! Néé! Moje kosa!"
"Za moje peníze!" připomněl mu Kakuzu a z červené se mu barva obličeje měnila na růžovou, oranžovou, modrou, zelenou, bílou , ale nakonec teda chtil normální živou barvu.
Když chytal zrovna bílou a Pein přicházel s šálkem čaje, netušící co se tady děje, zařaval něco ve stylu:"všichni do střehu! Orochimaru se vrátil!".
Hidan nutně potřeboval sešít, ale nevěděl jak ho má obměkčit. Něco ho napadlo.
"Kakuzu, nakloň se prosím k mojí hlavě. Něco bych ti chtěl říct." řekl smysluplně Hidan a Kakuzu se teda nahl.
"Víš, Kakuzu. Jestli mě nesešiješ, tak ostatním řenu NAŠE malé tajemstvíčko." vydíral Hidan šeptem.
"Ty malej červe! Tak fajn." řekl Kakuzu, vzal Hidanovu hlavu a šel s ní k tělu. Přitom nahodil na ostatní roztomilej úsměv a dělal jako, že se nic nestalo.
"Vidíš jako to jde?"
Hidan je opět kompletně přišitej a využije chvilky, kdy jsou sami sedne si na klín Kakuza.
"Víš, já tě mám taky rád." řekl Hidan a zamrkal řasama.
"No, to si snad děláš srandu? Po tom všem mi to řekneš?" hněval se Kakuzu, ale Hidan ho umlčil jemným polibkem.

Poznámky: 

No tak teda já shounen-ai moc nepíšu(tak píšu, ale nezveřejňuju je Smiling), tak doufám, že se vám to líbilo aspoň částečně. Já totiž pairing Hidan/Kaku velmi podporuju, tak jsem si nemohla nechat ujít příležitost napsat o tom FF. Tak co líbila?

4.46154
Průměr: 4.5 (52 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele RyuNes
Vložil RyuNes, St, 2016-04-13 14:12 | Ninja už: 3041 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Pěstitel rýže

Ultra mega hyper super nej naprosto dokonale božsko-Jashinovské!!! Pár HidaKaku naprosto úplně miluju! *výraz zapálené yaoistky o které víš, že přečetla na tento pár všechny povídky které existujou a ještě víc* prostě oni dva jsou spolu tak awwww :33333 kdybys byla chleba, tak tě žeru!

Nikdy se nevzdám! Nikdy nevezmu svá slova zpět! Protože to je moje cesta ninji!

Obrázek uživatele Maoi
Vložil Maoi, Pá, 2013-06-21 12:01 | Ninja už: 4111 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Z TOHOHLE BUDU JEŠTĚ PÁR TÝDNŮ ZVRACET A BUDE MI HODNĚ DLOUHO BLBĚ...NEJ KONEC

Obrázek uživatele Keiko-senpai
Vložil Keiko-senpai, Ne, 2011-12-04 20:39 | Ninja už: 4723 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

ten konec mě fakt dodělal Laughing out loud ale jinak skvělá povídka Smiling)

Obrázek uživatele kaori-chan
Vložil kaori-chan, Ne, 2011-09-11 16:38 | Ninja už: 4734 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Supeeer...piš dál!!!!

kaori-chan

Obrázek uživatele Kejime Takai
Vložil Kejime Takai, Čt, 2011-05-05 21:36 | Ninja už: 5280 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Krásný, nevim proč, ale to, že se maj Kakuzu a Hidan rádi se mi prostě líbí. Kéž by na tohle téma existovalo víc FF Smiling

Obrázek uživatele -Hidan-
Vložil -Hidan-, St, 2011-03-23 17:27 | Ninja už: 4880 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

Nemám Slov Urážka Kakuzu ,, Urážka Hidana ,,
Hruza ... Jako Sry Ale Tohle už je na mě fakt moc ...
Moc Vtipný To Nebylo Sry Ale
Hruza Laughing out loud Smiling.

Budete Obětování Bohů Jashinovi Hehehehehe Laughing out loud Smiling.

Obrázek uživatele Sakura Nao-chan
Vložil Sakura Nao-chan, Út, 2010-08-03 09:37 | Ninja už: 5179 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

takový shonen-ai Laughing out loud ale pěkný Smiling

Obrázek uživatele Mistletin Suisei Shirayuki
Vložil Mistletin Suise..., Čt, 2010-06-17 17:11 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Pěstitel rýže

sranda

SuiseiShirayuki's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, So, 2010-04-10 21:46 | Ninja už: 5280 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

jasně že se líbila Laughing out loud jak se můžeš takhle blbě ptát ? Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Nara-chan
Vložil Nara-chan, Po, 2010-01-25 19:29 | Ninja už: 5316 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

To je božííí nemaš tam eště nějakej díleček xD


Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Út, 2009-08-11 21:40 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

OMG to je vážně hustý. Povedlo se ti to. ky: Kakashi YES Kakashi YES

Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Ne, 2009-08-02 18:45 | Ninja už: 5652 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

OMJ ! teda až na le nakonec teda chtil normální živou barvu.
Kakuzu živou barvu ? Shocked ...no*rofl*


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, St, 2009-06-03 07:12 | Ninja už: 5669 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Kruté...má to vtip..ale doufám že z nich neuděláš buzny/jestli bude pokráčko) jinak změním hodnocení

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele Dingo93
Vložil Dingo93, Po, 2009-06-01 18:14 | Ninja už: 5592 dní, Příspěvků: 695 | Autor je: Prostý občan

Jashin-samááá tento FF sem už jednou četla,ale teď sem se celou dobu snažila zadržet smích a to mi zavinilo dávení se smíchem! XD

dA Laughing out loud

Obrázek uživatele Irmicka
Vložil Irmicka, Ne, 2008-09-14 12:47 | Ninja už: 6282 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Prostý občan

SKVĚLÝ!!!!!!!!! Miluju pár Hidan x Kakuzu *In love* A takhle povídka baly úplně dokonalá!!!! Jěšte jednu!!!! Nebo dvě Eye-wink !!!!!

Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.

Obrázek uživatele Aya Shiroi
Vložil Aya Shiroi, Út, 2008-07-08 20:04 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

hej dobre ty!zverejis nejakej ten shounen-ai??mas to fakt dobry!!!

Aya Shiroi

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Čt, 2008-07-03 14:37 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Jashine, to je ale blbý! Laughing out loud A ten Peinův výkřik o Orochimarovi LOL Laughing out loud
Až na nějaké překlepy a pravopisný chybky fakt BOMBA! Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Čt, 2008-07-03 14:27 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

no fuj....to je strasne

Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, St, 2008-07-02 17:42 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

sakra... a já jsem při tom jedla... éééééé!!! Laughing out loud
Hidan a Kakuzu... dobrej nápad a pěkně napsaný Smiling , jenom když si je spolu představím... Néééééééé! Už je mi zase blbě!
* velice rychle odbíhá na WC, odkud se po chvilce ozývají dávivé zvuky*

Obrázek uživatele Ayanne
Vložil Ayanne, St, 2008-07-02 08:32 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Pěstitel rýže

heh, to bylo kruty... malem sem zase jednou spadla ze zidle jak sem se smala Laughing out loud
a nejlepsi je, ze si je diky tobe dokazu zive predstavit!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, Út, 2008-07-01 20:44 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Tak to byl mááálo nářez končím *smrt* tak tohle mě fakt dostalo asi umřu smíchy...Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-07-01 19:11 | Ninja už: 6129 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ja nemôžem tak najprv mu ukradne prašulky na kosu a potom skončia spolu? No ty dobrá Smiling
Ale inak som sa nasmiala Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.