manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki & Hyuuga II.

Better_having_you_in_picture___by_SatokoChaaan.jpg

"Sakra, jak mi to Pein může udělat?" Začala jsem si pro sebe klít a šla jsem směrem k věznici. A další výkřik.
"To né!" Zakřičela jsem a zrychlila. Sotva jsem popadala dech, ale už jsem byla skoro na místě
"Kurňa, dávej bacha." Do někoho jsem narazila.
"Promiň, Hinato."
"Á, Sasori," Trošku jsem zčervenala. Sasori už se mi dlouho líbil.
"Já se omlouvám, nedávala jsem pozor na cestu." Vykoktala jsem ze sebe a tvář mi opět nabrala trochu červený odstín.. Můžu děkovat bohu, že už nejsem stydlivka jako dřív.
"To je v pohořádku." Řekl Sasori a pomohl mi vstát.
"Kam vůbec běžíš?" Zeptal se mě.
Já jen nesměle sklopila zrak.
"No…" Nevím, co mám říct, bojím se, že by se na mě naštval.
"No tak, já tě neukousnu!" Mile se na mě usmál.
Jé on se na mě usmál Je tak sladký'
"Já, jdu za Itachim."
"Proč?" Vyjekl Sasori.
"Máme nového zajatce." Vysvětluji.
"Jo, já vim, a co?"
A co? Sakra Sasori. Jediný, co tě bude omlouvat je to, že nevíš kdo to je!
"No a ten zajatec je moje sestra."
Dostal ze sebe jen nechápavé aha.
Velmi inteligentní odpověď.
"A nemám jít s tebou? Itachi tě moc nerespektuje a nechci, aby na tebe byl zas naštvaný!" Navrhl mi.
Jemu na mě záleží. No tak Hinato, nedej na sobě nic zdát holka. "Díky."
"Nemáš za co." Řekl a zase se na mě mile usmál.
Neprovokuj.

Ve věznici.

"Sasori, zůstaň tady, já to zkusím zvládnout sama."
"Dobře. Pak se do toho když tak vložím." Zase ten milý úsměv
"Díky" Řeknu a úsměv mile opětuji. Tak a jdu na věc. Mám docela strach.
"Ehm…Itachi Uchiho! Nech jí být." Jsem docela nemilosrdná.

"Proč bych to dělal Hinato?" Zakřičel na mě.
"Hi-hinato?" Zašeptala Hanabi.
"Drž hubu!" Zařval nemilosrdné Itachi a dal Hanabi pěstí.
"Itachi Uchiho! Okamžitě pusť mojí sestru nebo si mě nepřej!" Sebevědomí jsem měla naštěstí víc než dost.
"Co za to, Hinato-chan?" Zeptal se slizky Uchiha starší. Hinato-chan? On mi řekl Hinato-chan, co si o sobě ten prasák myslí? To mu nedaruju. Ale musím říct, že se mi sebevědomí vytratilo stejně rychle jako se objevilo.
"No, kotě?" Kotě, Itachi co si to dovoluješ…
"Ty budeš Hinatě říkat kotě? To "Hinato-chan" to jsem ještě překousl, ale kotě? To už ne."
"Sa-Sasori." On mě přišel zachránit!.
"Já ho odlákám, ty zachraň sestru, ano?"
"Jasně, Sasori." Rozběhla jsem se směrem k bezvládné Hanabi. Opatrně jsem jí vzala do náruče a teleportovala jsem jí k sobě do pokoje.

U Hinaty v pokoji.

"Hanabi, jsi v pořádku?" Hanabi, neštvi mě a prober se.
"Hin! Ty žiješ!" Ano, ty dokonce taky. Ale já asi dlouho nebudu.
"Jo, jsem a neuškrť mě."
"Promiň, nemůžu uvěřit, že jsi byla tady celé ty roky. Jak si mohla sakra utéct? Vždyť já si myslela, že jsi mrtvá."
"Jo, všichni na mě už v Konoze zapomněli, co bych asi měla čekat. Pro nikoho jsem tam nic neznamenala." Málem jsem se rozbrečela. Ach ano, to je krutá realita. Nikdo mě tam neměl rád, všem jsem byla na obtíž. Po smrti maminky už můj život neměl vůbec cenu. Můj otec, ale vlastně strýc mě nenávidí, tak co čekat.
"Co to říkáš, to není pravda!" Zarazila jsem se.
"Naruto, Kiba, Shino a mnoho dalších tě hledají do teď. Neji ten…" Co Neji sakra. Hanabi pouze ukápla slza.
"Co Neji?"
"Neji, každý den se modlí k bohu, ať se mu vrátíš. Každý den chodí na místo, kde tě viděl naposledy. Od té doby co jsi odešla, nic není jako dřív!"
"Hanabi, já tě tu zamknu. Jo? Donesu ti jídlo, pití, no prostě vše co budeš potřebovat a jdu do Konohy. Ahoj ..

Poznámky: 

2009.

4.785715
Průměr: 4.8 (28 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HoroHoro
Vložil HoroHoro, So, 2013-05-04 18:25 | Ninja už: 4109 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Recepční v lázních

Už jsem přečetla další díl... Taky super! DObře se to čte, akorát ta úprava... Laughing out loud Ale dá se to překousnout. Letím na další kapču.

trollbunnies.blogspot.cz

Obrázek uživatele Loupák Anko
Vložil Loupák Anko, Čt, 2009-08-20 09:06 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 1031 | Autor je: Prostý občan

ta úprava! nikdo ti to nbude chtít číst, když to máš tak nepřehledné... dávej si přímé řeči na nový řádek (být tebou tak to spravim i u téhle kapitoly...) jinak to jde...


JE TO TU! Aneb seznam mých FF.

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, St, 2009-05-13 14:57 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Páni..Itachi, Pein i Sasori...xD Hinatka má uspěch



Obrázek uživatele None-kage
Vložil None-kage, Út, 2009-05-12 20:26 | Ninja už: 5579 dní, Příspěvků: 561 | Autor je: Prostý občan

Hmm tak teď už je to na 5 hvězdiček (Hinatka jako oblíbená hmm XD)


Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl Eye-wink

Obrázek uživatele EliiseQ
Vložil EliiseQ, Čt, 2008-10-30 21:24 | Ninja už: 5710 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

kawaii!!!!!!!!

ElííseQ Smiling

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Po, 2008-06-30 15:49 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Jak to myslíš? xD Laughing out loud

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2008-06-30 08:35 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

zajímavý pár:-D aspoň má Naruto chvíli klid:-D

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Ne, 2008-06-29 20:18 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Jj líbí se jí, ale počkejte si na pokráčko!

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-06-29 19:57 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Pekne to pokračuje, takže Hin sa páči Sasori Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.