manga_preview
Boruto TBV 09

Kaeri 6 - sledování

Tak nakonec sem ho napsal dřív než jsem čekal. Tenhle díl sem slíbil hlavně Reazon za výpomoc, doufám že jí nezklame Smiling.Chtěl sem říct ještě něco ale nevím co Laughing out loud no neva já si vzpomenu Sticking out tongue .

Poté co tým úspěšně prošel testem a vychutnal si slíbenou odměnu se všichni rozešli do svých domovů, kde se přivítali se svými rodinami a ulehly ke spánku. Nepočítám Niki Eye-wink ta to stihla už v Ichiraki ramen. Debatu o tom jak nejdříve nadávala a pak byla ráda že je zpět asi ani nebudu popisovat, neboť bych mohl porušit pravidla, o což nestojím Smiling takže si jí raději domyslete sami Eye-wink.
Niki byla ráno donucena vstávat násilím. Někdo jí na okno házel kameny. ( To sem tady asi ještě nezmiňoval Laughing out loud ale ten baráček co si Naruto postavil má 2 patra Eye-wink ). Bohužel pro blondýnu bylo okno otevřený a tak jí pár kamínků přistálo na hlavě.
„Auuu.“ Zařvala na celej barák, zvedla se a šla k oknu.
„Dobré ráno.“ Usmívala se Mikon pod oknem. Niki udiveně pohlédla na budík vedle své postele.
„Je 6 ráno.“ Řekla mrzutě. Mikon se ale tvářila jako by nic.
„No a?“
„No a? Normální lidi maj ještě půlnoc!“ Začala rudnout. Sakuřiny geny se v ní nezapřou. Sticking out tongue
Mikon chvíli zapřemýšlela a pak jí to došlo.
„Aha.“ Usmála se. „Promiň.“ Začala se omlouvat. „Na akademii v mlžný jsme stávali v 5 ráno a mě to nějak zůstalo. Vůbec sem si neuvědomila že už nejsem ve škole. Sory.“
„V poho, ale příště prosím házej něco měkčího.“ Chytnula se dívka za bolavé čelo.
„Heh, dobře.“
„A co po mě potřebuješ v 6 ráno?“
„Pomoct s Anshinem.“ Usmála se dívka.
„Nechápu tě.“ Nakláněla se Niki z okna v domnění že asi blbě slyšela.
„Zbalit ho.“ Začala červenat.
„Anshina, rozhodla ses nechodit daleko?“
„Změnil se, on…on je…“ Nedořekla dívka větu, Niki tušila co asi chce říct. Zamilovaný pohled jí hodně napověděl.
„Tjn, a jak to chceš udělat??“
„Proto jsem tu za tebou.“ Řekla Mikon, Niki začala přemýšlet. Vybavila si vzpomínku jak pomáhala balit Konymu.
„Dobře, dej mi 5 minut.“
„Ok.“

Niki vylezla za půl hodiny s báglem na zádech a chlebem v ruce.
„Co ti tak trvalo?“ Divila se Mikon.
„Máma měla kecy že bych nesnídala a že to není dobrý pro zažívání bo co.“
„Aha, jasně, a co tedy budem dělat??“
„Budeme ho sledovat.“ Usmála se bloncka s plnou pusou.
Dívky došli před barák rodiny Hatake. Niki se smutně podívala na křoví.
„Tam se 2 nevejdeme.“
„A co strom?“ Ukázala Mikon na javor za keřem.
„To by mohlo jít.“ Usmála se Niki a už lezla na strom. Tam si obě dívky povídali asi půl hodiny než vyšel Anshin ven. Ten si to namířil k domu Mikon, obě dívky ho sledovali z povzdálí. Tam mu Kiba asi řekl že dcera není doma. Stejně tak pochodil i u Niki. Tam mu otevřela Sakura. (Další z věcí co bych měl osvětlil Smiling Sakuru to po roce v kanceláři přestalo bavit a tak si vynutila u Naruta že se budou obden střídat.)
Chlapec pravděpodobně nevěděl co by mohl dělat. Chvíli stál na rohu ulice a opíral se o barák, pak se sebral a šel domů.
„Myslíš že je tohle nejlepší nápad?“ zeptala se Mikon opět visící na větvi stromu před Anshinovím domem.
„Když už nic tak o něm něco zjistíme.“ Usmála se Niki.
„Ty o něm jako nic nevíš??“
„Vím ale ne všechno.“
„Aha.“
Anshin za chvíli vyšel z baráku se sportovní brašnou přes rameno. Dívky trochu udivené si to štrádovaly za ním. Chlapec vešel do nějaké budovy, tam za ním ale nešli. Byla by tam větší možnost odhalení.
„Co je to vůbec za budovu?“ Divila se Mikon.
„Posilovna.“ Řekla Niki hledící na velký nápis nad vstupními dveřmi.
„Tak dem dovnitř.“ Chtěla Mikon otevřít dveře, Niki jí ale zastavila.
„Počkej, to ne, budeme ho pozorovat z venku.“ Ukázala Niki na střechu vedlejší budovy. Posilovna měla okna všude, při dobrém úhlu mohli vidět všechno co bude Anshin dělat. Dívky se na střeše položili na břicho aby nebyli tolik vidět. Niki vytáhnula z obrovského batohu dalekohled a začala pozorovat.
„Nemáš ještě jeden?“
„Vždyť máš Byakugan.“
„Jo, to mám ale ten má blbý barvy.“
„Aha.“ Řekla bloncka a už z báglu lovila 2. dalekohled.
„Kolik tam toho sakra máš?“
„Hodně…“ Usmála se a podala Mikon další část své výbavy.
„Díky.“ ¨
Dívky měli možnost pozorovat Anshina jak si zrovna dává závaží na tyč, lehá si a začíná vzpírat.
„Sakra kolik tam má?“ Divila se Niki.
„Počkej spočítám to. Ta tyč má 20, pak ty závaží, 2x50 a 2x15, takže 150.“ Kulila Mikon oči při vyslovení váhy Anshinem zvedané zátěže. (Než se začnete divit jak to spočítala tak si uvědomte jaký má oči Smiling )
„Ty voe.“ Vypískla Niki. „Tak to je dobrej masér.“ (Ani nevim jak mě tohle napadlo Laughing out loud )
„To jo.“
Niki to po 5ti minutách přestala Anshinovi počítat a pokračovala společně s Mikon ve slintání. Anshinovi začalo být asi po půl hodině vedro a tak si sundal svůj sportovní nátělník a začal chodit po budově nahoře bez. Ne jen holky se za ním otáčeli.
„Já chci dovnitř!“ Kňučela Mikon na střeše.
Chlapec za několik málo okamžiků začal trénovat bicepsy. Tíhu zvedaného závaží radši ani nebudu říkat. Mikon s Niki na střeše s dalekohledem u xichtu úplně ztuhly. Nemhli odtrhnout oči od Anshinovo vypracovaného těla. Z toho jak napínal všechny své vypracované svaly, které se díky potu leskly a vytvářelo to vskutku zajímaví pohled. Niki ze své pusy do konce Anshinova setrvání v posilovně nevypustila jedinou stupidní hlášku. Teenager v budově setrval 2 hodiny (10 ráno), dívky byli na střeše až do 7mi večer. Obě byli úplně ztuhlý a pořád před očima viděli Anshinovo svalstvo.
„Fíha.“ Řekla Niki když se konečně probrala.
„Jo.“
„Tak to ti schvaluji.“ Čuměla Niki pořád vykuleně před sebe.
„Od zítřka začnu chodit do posilovny denně.“ Řekla odhodlaně Mikon
„jo….“

Poznámky: 

Tak a to je konec dílu Laughing out loud doufám že se to líbilo i když Reazon od toho asi čekala o hodně víc Sad . Já fakt nevím jak bych to ale měl popsat. Jo no a už sem si vzpomněl co sem vám chtěl na začátku Sticking out tongue. Tenhle díl sem psal s takovou menší opičkou. Prázky začali celkem slušně Laughing out loud 2 dny zasebou v lihu Sticking out tongue. To jest moje výmluva na nedostatky v tomhle dílu Laughing out loud ještě stále si nejsem schopen vybavit některé vzpomínky Laughing out loud . Takže to hoďte na tu opici co mám na zádech a ne na mě prosím Laughing out loud .
Komentíky Kakashi YES

5
Průměr: 5 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tatsuri
Vložil Tatsuri, Po, 2010-09-06 15:05 | Ninja už: 5280 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

Anshin Hatake, to keď som si prečítala normálne som chvílku ostala stáť (vlastne sedieť) s otvorenými ústami xD a aspoň viem čo je ten kuriogan či čo Laughing out loud ale kto je jeho mama????

Hovorí sa: Múdrejší ustúpi.
Ale keby múdrejší vždy ustupovali, svet by patril hlupákom.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2009-12-09 21:16 | Ninja už: 5528 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

fiiiha to bylo (jak to říct? nemám to správné slovo) asi bombastické .. strasne se mi to libilo pokracuj i tak dal

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Po, 2008-07-14 23:15 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Bájo. Ikdyž s tím chlebem co měla Nitsuki je u nás stejný. Laughing out loud

Obrázek uživatele Itachi 94
Vložil Itachi 94, Po, 2008-06-30 14:30 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

začína to být rajcovní

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-06-30 15:34 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

tohle byl díl na přání Smiling nebude už se to asi opakovat Smiling ber to jako spestření Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Po, 2008-06-30 08:19 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

No ti voe...diel ako sa pátrí...Super...keby ma ešter ten comp nesr.l...tak by bolo všetko super Sad
Parádny diel Kakashi YES

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-06-29 20:41 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Hehe... super, Pary... holčičky se nezdaj xDD Jen tak dál! Kakashi YES

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Ne, 2008-06-29 20:41 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Já tam ci takýýýýý!!!! Hold Kakashiho potomek noXDXD!!! Navíc já už ani nedoufala, že to tady buzde tak brzo!! Arigato Pary, ale rychle pokráčko=)!! SlintXD * už nevydržela ajejí klávesnice je naprosto mokrá, protože si stále přehrává jistý článek zaměřený na AnshinaXD*.

Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, Ne, 2008-06-29 20:07 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

*slint*

Obrázek uživatele Reazon
Vložil Reazon, Ne, 2008-06-29 19:43 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 1043 | Autor je: Prostý občan

Heeec famoznééé to byylo,děěěk baka!Naprosto bajecnééé,slintala jsem s nima...No vidis jak ti jde psat i sexy historky,nejen forky(i kdyz,jsem se tady nasmala-a to vis ze se to casto nestava:P).S TIM LIHEM TO neprehanej at dom neprijedes PRIOTRAVENEJ A VYPUMPOVANEJ!!!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-06-29 19:36 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Kurňafix to je nářez!!! Laughing out loud Slintající Mikon a Niki... heh už si to představuju!!! Laughing out loud Kdyby byl Anshin masér tak soudim podle váhy těch závaží že by nám asi rozdrtil páteř!!!!! Laughing out loud Sticking out tongue Na další díl už se těšim jak malý vlče na nový příděl masa!!! Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-06-29 19:17 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Haha, Pary, na to že s opičkou je to skvelé Smiling Možno niečo aj ona pridala Eye-wink A ako vidím, smajlis sa vrátili Laughing out loud
Je to skvelý dielik, som zvedavá, čo naozaj bude Mikon chodiť tak často tam, ale ani sa jej nečudujem, ak má také svaly... mmmm... Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.