manga_preview
Boruto TBV 09

Sabaku no Hinata X

Nechtěl se za tou holkou honit po celé Konoze. Byla jako koloušek a on ji nechtěl vyděsit. Šel pomalu za ní, nenuceně. Potichu.

"Kazekage-sama?" Zastavila. Stála k němu zády a přesto věděla, že tam je. "P-proč mě sledujete?" Hlas se ji třásl. Zdálo se mu to, nebo plakala?

"Eee V...Viděl jsem tě odejít z náměstí a tak jsem si řekl že-" Výmluvy? Proč za ní vlastně doopravdy šel? Připadal si k smíchu. On to NEVĚDĚL!

"K-Kazekage-sama, p-rosím, mohl by jste... já chci..." Ona skutečně plakala! Viděl, jak se třísla potlačovanými vzlyky. Proč plakala? Měl by ji utěšit? Ale ona očividně nechtěla, aby ji někdo viděl!

Otočila se. Měla klidnou tvář. Snažila se předstírat, že ji nic není, ale opuchlé oči mluvili za vše. "Kazekage-sama já..."

"Mé jméno je Gaara." Skočil ji do řeči. Je slušnost se představit, to věděl, ale hodí se to pro tuto chvíli? Tolik chtěl vědět, co se té dívce honí hlavou. Proč se vůbec stal Kazekagem, když ani nedokáže pochopit city jedné kunoichi? Nevěděl, jak se k ženám chovat. Vždy se vyhýbal rozhovorům s nimi. Hlupák! Proč za ní šel, co má říct?

"J-Já vím. Už jsme se potkali...dříve." Odpověděla. Ano, vzpomíná si. Tehdy, když šel spolu s Temari a Kankurou na pomoc skupině, která měla přivézt Sasukeho zpět. A také na chuuninské zkoušce. Ale... Byla to ta samá dívka? Tamta měla krátké vlasy...

"Hyuuga Hinata?" Raději se ujistit. Je to vždy lepší, než se splést.
"Ano." Rozesmála se. Čemu se směje?

***

Kazekage seděl u ohně na své pokrývce a pozoroval pravidelně oddechující děvčátko.

Copánky, které si večer zapomněla rozplést, ležely kolem jejího roztomilého obličejíčku jako paprsky slunce a lechtaly Deimara, který se roztahoval až k jejímu spacáku, na obličeji.

Jeho hlavou se honila bláznivá myšlenka. Byla tak šílená, že to snad ani nemohla být pravda!

Díky Hinatě se Gaara docela vyznal v propletenci vztahů klanu Hyuuga. Věděl, že v době, kdy se Lin narodila, byl jediným rezavovlasým ninjou, který se oženil s jejich členem.

Lin je Hyuuga, to je jisté. Je tedy možné, že by mohla být... Ach Gaaro, neboj se to říct! Je tu možnost, že by mohla být tvou dcerou? Když Hinata odešla, mohla být těhotná? Proč by ale pak své dítě opustila? Ne, Hinata taková není, nikdy by neopustila své vlastní dítě! Není možné, aby Lin byla...!

Ale stále ti ta možnost nedává spát, že, Gaaro? Ta myšlenka, že bys mohl mít dceru. Tolikrát sis přeci všiml vaší podobnosti, i když jen v maličkostech...

Deimaru se zavrtěl a a podrbal pod nosem, přičemž do Lin drkl loktem. "Hej! Di si na svou půlku...!" Zamumlala ta, když si uvědomila jeho přítomnost.

***

Seděl na větvi. Byla letní noc, na nebi zářily hvězdy a couvající měsíc. On si toho však nevšímal. Jeho pohled znovu a znovu přitahovalo svítící okénko a postavy za ním.

Byla tam Hinata. Splétala Narutově snoubence růžové vlasy a vesele si povídaly.

Sakura se v bílých šatach několikrát zatočila před zrcadlem a pak se na kamarádku nadšeně zazubila. Její pohled sklouzl k oknu. Všimla si ho! To je tak... Trapné! Má se schovat? Ne, to se na kazekageho nehodí. Bude si ale myslet, že je špehuje! Ona však jen důvěrně drkla do Hinaty a ukázala jeho směrem. Ta se okamžitě začervenala, jako by věděla, kdo tam stojí. Přistoupila k oknu a otevřela ho.

"Ehm... Hinato-san!" Pozdravil. Snad ve stínu větví nebylo vidět jeho rudých tváří.

"Gaaro-kun, co tady děláš?" Podivila se. Lokty si opřela o parapet.

"Já- chtěl jsem...víš... Zdržím se na Narutovu svatbu a tak jsem si řekl, jestli..."

"To stačí." Špitla. Kazekage se po větvích přiblížil až k oknu.

"Hinato-san, chtěl jsem se tě zeptat jestli..." Nedokázal to říct. Duše, srdce i mozek ho k tomu nutily, ale ústa se odmítala otevřít. Tmavovláska se k němu naklonila a něžně ho políbila. Když se zase odtáhla, tváře se ji roztomile červenaly.

"Gaaro-kun, já... Když jsem byla zamilovaná do Naruta, snažila jsem se změnit, ale opravdová změna přišla, když jsem potkala tebe." Vysvětlila. "Chci s tebou odejít do Písečné!"

Kazekage nemohl uvěřit tomu, co slyší a.. cítí? Ona ho políbila! A půjde s ním do Písečné? Ovládla ho nepřekonatelná radost. Ať se tomu snažil jakkoliv zabránit, jeho tvář ovládl radostný úsměv. Nic neříkal, jen sledoval, jak zavírá okno a s občasným mrknutím jeho směrem se opět věnuje nastávající nevěstě.

***

"Ach, Hinato. Kde jen teď jsi?" Zašeptal, aby nikoho nevzbudil a pohlédl na bezhvězdné nebe. Třeba zrovna teď, v tuhle chvíli, na něj také hledí, jak to bývá ve filmech...

"Hned zítra se vydám co nejrychleji do Konohy a najdu tě, i kdyby to mělo být to poslední, co udělám." Slíbil. Netušil, že ho někdo poslouchá. Rezavovlasé děvče, které přez pozdní hodinu stále ještě nemůže usnout.

4.884615
Průměr: 4.9 (52 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, So, 2016-09-03 20:46 | Ninja už: 5635 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Mise L: Gaarův mozek musí fungovat na 1000% Laughing out loud Už i složil střípky skládanky a začíná chápat. Ty vzpomínky na námluvy Hinaty jsou tak krásné, tak decentně napsané a přitom je v nich vše potřebné, oba jsou takoví stydlíni Laughing out loud Ale strašně mi k sobě pasují, v životě by mě to nenapadlo.

Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Ne, 2009-03-08 15:06 | Ninja už: 5778 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Opravdu pěkná povídka...Lin má asi stejný potíže se spaním jako já...xD

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Čt, 2009-01-29 12:36 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Nic neuspěcháváš, necháváš příběh krásně plynout... nádherné...

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Emilie
Vložil Emilie, Po, 2008-10-13 18:53 | Ninja už: 5700 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Prostý občan

Ja z týchto častí nemôžem < 3 Gaara a Hinata sú moje dve naj postavy a keď sú polu vo FF Sticking out tongue juj neviem sa od toho odtrhnúť xD

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-07-06 18:06 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jupí! Aspoň Gaara není jeden jako ti truhlové, kteří ve filmech vždycky nevědí zcela jasnou věc a my se jenom boucháme do hlavy, kdy jim jako svitne ... Aspoň že to Gaarovi došlo, že je to jeho dcera! Laughing out loud
Krásný vzpomínky Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Flying_Nikass
Vložil Flying_Nikass, Ne, 2008-07-06 09:43 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Moc děkuji všem za chválu =) Nový díl je na světě, tak snad už to trochu pohne dějem. Eye-wink

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Pá, 2008-07-04 20:39 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Zase se budu rozplívat a tajit dech při čtení...
Je to výborný příběh!!!! Smiling

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Pá, 2008-07-04 17:57 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

ježííš! to je supeeer!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Siboka
Vložil Siboka, Čt, 2008-07-03 16:03 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 58 | Autor je: Prostý občan

Ako vždy super

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, St, 2008-07-02 11:13 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Brdo ona ho poboskala??? taka hanblivka??? To je uplne mega super uzasne!!! ¨Tesim sa na dalsi diel, rychle pis!!!

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2008-07-01 09:39 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Nepřeji nikomu z Hinatiných únosců Gaarovu pomstu, protože až zjistí, že Lin je skutečně jeho dcera a manželku vězní - to bude...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Haya
Vložil Haya, Po, 2008-06-30 20:54 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Opravdu krásné...moc se povedlo...těším se na pokračování...doufám, že bude co nejdřív, protože tohle je vážně úžasné Smiling

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Ne, 2008-06-29 22:47 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

uzasnééé, uz se tesim na dalsi dííl! Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-06-29 20:34 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Skvělé! Jsem ráda, že tě něco přece jen napadlo Smiling Už se moc těším na další... Kakashi YES

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Ne, 2008-06-29 20:14 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Nádhera...ale chtělo by to nějakou delší pasáš s Hinatou!

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-06-29 19:57 | Ninja už: 19849 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Mno prostě nádhera... už sem vyplýtvala všechna slova chvály tak to ti prozatim musí stačit!!! Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-06-29 19:21 | Ninja už: 6047 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Flying, to je krásna časť...
Taká smutnučká.... Jaaj som zvedavá, kedy ju nájde... Teda ak ju nájde... No už sa veľmi teším na pokračovanie Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.