manga_preview
Boruto TBV 08

On je žena! 2

No tak další díl i když jsem se musela překonat, abych chytla do ruky propisku!

,,Takže, Sakuro, abys to chápala- ten návod jsem si stáhla na internetu, takže nemusí být spolehlivý! A teď k věci: Orochimaru se proměňuje v tebe!“ vysvětlovala Tsunade nachápavé Sakuře to, co se právě děje s Oráčem.
,,To ne! Nemůže vypadat jako já! A proč má vypadat zrovna jako já?!“ histerčila zoufale Sakura.
,,Protože jsme do lektvaru, kterým jsme polily panenku WOODOO přidali tvé vlasy, ty pako!“ opakovala Tsunade větu, kterou řekla před 5-ti minutami.

A co dělá Orochimaru?

Orochimaru se právě procházel po náměstí a vrhal cool pohled na každého kluka, který se mu připletl do cesty.
Bohužel jeden z těch kluků byl i režizér Paborotti.

Paborotti: Tykový elán, taková elegance, ty růžové vlasy!
Orochimaru: Moc mi lichotíte!
Paborotti: A ušetřili bysme i za paruku!
Kabuto: Jako manažer této dámy se vás musím zeptat, o co vám jako jde!
Paborotti: Jsem slavný filmový režizér Paborotti!
Orochimaru: No že vás vůbec neznám!
Kabuto: Paborotti.....to je mi nějaké povědomé! Nejmenuje se tak náhodou nějaký cirkus?
Paborotti: To ne! Mimochodem, natočil jsem také slavný seriál LAZY TOWN!
Orochimaru: To je ta umělohmotná kravina?
Paborotti: Budu dělat, že jsem to neslyšel!Víte, hlavní postava – Stefani je v nemocnici! Teda, ne Stefani, herečka, která ji hrála je v nemocnici! Spadla na ni plastová radnice!
Kabuto: Stefani? To je ta baba v růžovým, co vypadá, že jí je 8 a nikdy v životě neviděla špekáček?
Paborotti: Ano, ta!
Kabuto: A proč ji ten úchyl v modrým nezachránil?
Paborotti: Raději budu komunikovat tady se slečnou!
Orochimaru: A jaký je plat?
Paborotti: To je podle úspěšnosti seriálu!
Orochimaru: Takže malý!
Paborotti: Co?! Víte kolik malých dětí ten pořad sleduje?!
Orochimaru: Ano.....malých!
Paborotti: Tak berete to?
Orochimaru: Asi jo...
Paborotti: Výborně! Zkouška dnes v 17:45!

Najednou mezi debatující dvojici vtrhl Lee a hned za ním Gaara, který byl jako velký otravný ocásek od chvíle co se Lee vrátil z nemocnice, do které se dostal díky zánovnímu topinkovači.
Gaara něco žvatlal do telefonu, zatímco Lee se v mysli utěšoval: ,,Ještě 15 minut! Jen 15! To vvydržíš Lee! To vydržíš!”
Najednou se mu však Gaara zákeřně zavěsil kolem krku se slovy: ,,Lee...Mám pro tebe dobrou zprávu! Táta mi dovolil s tebou být další 2 hodiny!”
Lee se náhle stal opakem nového, optimistického, vegetariánského, greenpeesáckého a veselého Gaary. Pusa se mu protáhla snad až po pas a hlavu položil do rukou: ,,Jsem štěstím bez sebe!”

Orochimaru: Chudák Lee! Pamatuji si, když takhle otravoval mě!
Kabuto: Ano! Ty balónky a stejné oblečení byl vrchol!
Orochimaru: Vůbec mi to nepřipomínej! Ty balónky jsem likvidoval nejmíň 5 hodin!
Kabuto: No ale to já odvazoval ty balónky!
Orochimaru: Není to jedno?!
Kabuto: Ano pane!
Orochimaru: A teď uhni! Mám na 15: 50 objednané místo v salónu krásy!
Kabuto: Ježiši! Kolik to zase stálo?
Orochimaru: Kabuto, okradli jsme 66 bank, 5 prezidentů, 30 loupeživých mrkví a 2 rozjeté veverky na D1! Myslíš si, že budeme mít finanční potíže?!
Kabuto: Zapomněl jste na jednu zoubkovou vílu a dva hastrmany!
Orochimaru: Odvažuješ se mi odporovat?!
Kabuto: Ne pane!
Orochimaru: A když máš být MŮJ doprovod, měl bys změnit háro! Řekněme na modro, na blond, zrzavě, melír.....
Kabuto: Jak lákavá nabídka!
Orochimaru: Obarvíme tě na modro! Budeme ladit! Jo a taky přemýšlej o kontaktních očkách....teda čočkách!
Kabuto: A do korzetu mě náhodou nenacpete?
Orochimaru: To je úúúúúžasný nápad!
Kabuto: Nééééé!
Orochimaru: Odvažuješ se mi odporovat?!
Kabuto: Ne!
Orochimaru: Tak vidíš! Za odměnu: tady máš čokoládovou sušenku!
Kabuto: Slint!

A co se děje s Tsunade a Sakurou?

To je jednoduché! Obě sedí v internetové kavárně, protože váženou Tsunade právě vyhodil exekutor z baráku a popíjejí caffe latte.

Tsunade: Ha! Mám to! Ale ten antilektvar musíme nalít Orochimarovi přímo do krku!
Sakura: A kde budeme zatím bydlet?
Tsunade: Můžeme si roztáhnout karimatky u mě v kanclu!
Sakura: Neříkalas, že tam máte potkany?
Tsunade: To je vedlejší! Někdy tě ale vyruší Shizune, protože tě nutí dodržovat pitný režim i v noci! A pak se diví, že kolegové mají mokrou pohovku!
Sakura: A doprčic! A nemáš na Shizune nějaký dálkový ovládání, kterým by se vypnula?
Tsunade: Je to člověk, ne televize!
Sakura: Ale stejně by to nebylo od věci......
Tsunade: Žádné zneškodňování Shizune nebude! Bude stačit jí dát k večeři horké mléko a pak spí jako beránek!
Sakura: Bezva!
Tsunade: Můžeme se dyštak čučet na telku, mám ji schovanou ve skříni! Škoda, že večer dávají reprízu LAZY TOWNU!
Sakura: Tojo! Slyšelas, že na du herečku slítla umělohmotná budova a zlomila ji nohu, ruku a prst?
Tsunade: Jo, ale stejně je podivný, že se jí kvůli umělý hmotě zlomí tolik věcí!
Sakura: To protože drží jenom nějakou rajčatovou dietu a nežer...teda nepapá nic jinýho!
Tsunade: Já bych teda bez chleba se sádlem a škvarkama neřežila! Mlask!
Sakura: FUJ! Ty seš horší než Ton Ton!
Tsunade: No dovol!
Sakura: Nebudeme mluvit o něčem jiném?
Tsunade: Jo, jasně! Jak nalijeme Orochimarovi do krku ten hnus?
Sakura: To nevím!
Tsunade: Haló! Čišníku, zapni bednu!
Sakura: To snad ne! Je tam zas ta umělohmotná krevina!
Tsunade: Není támhleto Orochimaru?
Sakura: NOJO! Fakt!
Tsunade: Musí být náhrada za tu Stefani!
Sakura: Myslím, že vím jak do něj nalít ten lektvar! Stačí se propašovat do zákulisí a do každé její ranní dávky rajčatového džusu přidáme tu šlichtu!
Tsunade: To je dobrý nápad!

A co se stalo při natáčení?

Kabuto: To háro my nějak nesedí! A myslíš, že jsou ty kontaktní očky dost silné?
Orochimaru: Jasně, že se k tobě hodí a ty čočky jsou dost silne! A přestaň narážet do Sportakuse!
Kabuto: Já nic nevidím!
Orochimaru: Mlč! Přichází první záběr!
Paborotti: Takže Stefani přichází k rostomilé růžové skleničce, usrkává rajčatový džus a plna energie vyráží ze dveří!

Orochimaru kývne chlavou a pomalu se blíží k vyblitě růžové skleničce se srdíčkem. Pomalu zvedá tu nechutně barevnou sklínku a usrkává džus.........Záběr vypadá normálně do té chvíle, než Orochimaru aliaz Stefani vyplivne džus na podlahu a běží se vyzvracet do kbelíku.

Paboroti: Nenenenene! Musíme ukázat dětem jak je rajčatový džus dobrý a zdravý!
Orochimaru: A právě to mi na něm nechutná!
Kabuto: Kde jsi Stefani, vůbec tě nevidím! Ha! To jsi ty? Jé pardon umělohmotný baráčku!
Orochimaru: Ach bože, co to mám za pitomého poskoka!
Kabuto: Ha! Už tě mám!
Orochimaru: Kabuto, už pusť tu lampu!

Mylsím, že délka bohatě stačí! O prázdninách budou další díly jak kdy a jak kdy dlouhé! Takže nevím kdy bude další díl, uvidí se!

4.8
Průměr: 4.8 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sůů
Vložil Sůů, Čt, 2008-08-28 09:05 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

XD ŽE LAZY TOWN Laughing out loud TO ma dostalo aj prečo ju ten úchyl v modrom nezachránil XD LOL! Veverky na D1 XD exekjutor Laughing out loud karimatky Laughing out loud

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Pá, 2008-08-08 10:40 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

bezchybný! Už se těším na pokráčko!

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Andra
Vložil Andra, Pá, 2008-08-08 10:55 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 304 | Autor je: Prostý občan

Od tebe mě ten koment obvzlášť těší Laughing out loud

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, St, 2008-07-16 10:46 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

tak tohle nemá chybu Laughing out loud jen tak dál Laughing out loud už aby tu byl další dílek Laughing out loud

Obrázek uživatele Andra
Vložil Andra, St, 2008-07-16 16:54 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 304 | Autor je: Prostý občan

ááách jóó

Obrázek uživatele campercz
Vložil campercz, St, 2008-07-09 17:25 | Ninja už: 5769 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

xDDDDDDDDDD jedním slovem MEGAROFL XDDDD

Obrázek uživatele Katriona
Vložil Katriona, So, 2008-06-28 17:59 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 258 | Autor je: Prostý občan

Tak to je drsný! XDDD Ještě teď se řehním!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-06-28 13:11 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Sakra to je krutý!!! xD
Orochimaru: Kabuto, okradli jsme 66 bank, 5 prezidentů, 30 loupeživých mrkví a 2 rozjeté veverky na D1! Myslíš si, že budeme mít finanční potíže?! - jj tak z tohohle sem málem dostala astmatickej záchvat!!! Laughing out loud Mno neřikej že sleduješ Lazy Town???!!! Sticking out tongue Laughing out loud Já sem na to jednou omylem narazila a myslela sem že natáhnu brka!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Andra
Vložil Andra, Ne, 2008-07-06 10:59 | Ninja už: 5900 dní, Příspěvků: 304 | Autor je: Prostý občan

viděla jsem to asi 4x, přijde mi to jako blbost, ale ráda to kritizuju Laughing out loud! ( všimli jste si, že spartakus neudělá jeden normal krok? Furt se pohybuje saltama- vypadá pak jako hyperaktivní šašek! )

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, So, 2008-06-28 10:25 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

To je dobré, Oro jako náhradní herec, Kabuto s čočkama, přes který stejně nic nevidí Laughing out loud

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, So, 2008-06-28 10:25 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

Kabutooo XDDDDDD chudáááák Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:D:Laughing out loud ale..zaslouží si o XD do korzetu s ním XD a t zoubková víla..LOL Laughing out loud

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, So, 2008-06-28 10:01 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Chudááček Kabuto. Nechtěla bych bejt v jeho kůžiXD! Jinak rychle pokráčko=)!!!!!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-06-28 09:38 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hehe, no je to naozaj dobré Smiling
Orochirko ako baba a v telke, to by som si pozrela Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.