...Narozeninový dárek pro Hinatu...
,,Ahoj Sakuro, ahoj Sai, co tady děláte?''Zeptal se Naruto svých společníků, když procházel každoročním tržištěm Konohy.
,,Vymýšlíme, co koupit Hinátě k pátnáctinám.'' Pronese v klidu Sakura.
Ne už tak klidný Naruto vyhrkne. ,,Coo? Hinata má teď nikdy narozky??? Sakra, co jí mám dát, doufám, že budou tak za týden?!''
,,Naruto...'' Pronese Sakura, jemně rozzlobená. ,,...narozeniny má už zítra a dneska je už večer, co jí chceš dát, když s tvym mozkem potřebuješ tak měsíc na vymyšlení dárku?''
,,Já něco vymyslim..''No jo, ale co já asi tak vymyslím na poslední chvíli...
Když Naruto procházel okolo Ischiraku, vzpoměl si, že vlastně už dlouho nejedl tak si šel sednout.
,,Dobrý pane šéf jeden vepřový rámen prosím'' Řekl Naruto zasmušile.
,,Ale jistě Naruto, jeden ramen je na cestě, ale ty mi řekni, co tě trápí?''
Během toho, co se vařil rámen, Naruto šéfofi řekl o všem a hlavně o tom, že nemůže vymyslet žádný dárek pro patnáctiletou kamarádku.
,,No Naruto, já opravdu nevím, co můžou holky chtít jsem přeci chlap, ale vím kdo by ti poradil''
,,Kdo? Kdo? Kdo?'' Řekl Naruto s neskrývanou nadějí v hlase.
,,Když půjdeš v uličce, kde sídlí Hyuuga klan, v posledním baráku nalevo bydlí moje stará... známá, která ti pomůže.''
,,Děkuji, tady máte peníze zbohe....'' Poslední Narutova slova zanikla ve vzduchu.
,,Ten malej darebák pěkně nám vyrostl...'' Řekl se slzičkou v pravém oku.
Kde je ten blbej dům... hmm aspoň, že Hyuuga sídlo už je předemnou.
,,Ano tati, vždiť už du na to,'' řekla Hinata, když vcházela do svého pokoje.
Naruto ji v okně sledoval z ulice a řekl si, že jestli chce ten dárek vymyslet, měl by si pospíšit. Za chvíli dorazil na konec ulice a uviděl starý barák, před kterým seděla na rozpadající se židli postarší žena.
,,Do... dobrý den madam já... já jsem kamárád pana..."
,,Á, ty musíš být Naruto, už mi o tobě říkal,jsi pomalý kde si celou dobu byl, prý nevíš, co máš dát své kamarádce k narozeninám?'' řekla stařešina a podívla se Narutovi do očí, i když při tom musela hodně zvednout hlavu.
,,Ano, je to tak, bude jí 15 a já vůbec nevím, co jí mám dát-''
,,Pojď se mnou, něco ti ukážu," řekla a chytila Naruta za ruku a táhla ho asi metr za sebou.
O něco později dorazili k lázním v Konoze. Připomíná mi to Jiraiu a ty jeho úchylný choutky
,,Jsme tady, mladý muži,'' pronesla stařešina s náznakem zadostiučinění.
,,Kde že...'' řekl nechápající Naruto.
,,Jdi do společných lázní a tam se ti dostane odpovědi.'' Řekla stařešina a popostrčila Naruta ke vchodu. ,,Jen jdi jdi'' .To byla poslední slova, která Naruto vnímal, teď se soustředil na to, co má zjistit.
Když byl Naruto uvnitř, viděl samé mladé slečny okolo... 15? Jak se baví s kluky a vypadají štastně... uvědomil si to. Vyběhl ven aby se stařešiny na něco zeptal, ale už tam nebyla. No jo, holky okolo patnácti chtějí kluky, ale co já s tim mám dělat...? V tu chvíli to Narutovi došlo, to jak se chová ona v jeho přítomnosti, to je přeci to samí, jak se chovala Sakura, v Sasukeho společnosti. Naruto měl vymyšlenej dárek.
,,Budu první, kdo jí dá dárek, to je první věc, ta druhá bude twn dárek, který jí nikdo jiný nedá a za třetí... musim jít za šéfem!'' říkal si Naruto spíš pro sebe, když ležel na postely a přemýšlel
.O chvíli později dorazil do Ischiraku ramen a zeptal se šéfa: ,,Šéfe už vím, co jí dám, ale potřebuju od vás malou laskavost. Potřeboval bych tady mít otevřeno jednu minutu po půlnuci, samozřejmě to zaplatím, co vy na to??'' řekl Naruto a plní očekávání hleděj na svou naději.
,,No dobře Naruto, když mi za to zaplatíš tak to beru.''
,,Děkuji''.
Všechno je vymyšleno, teorie je hotová, teď ještě zvlásnout praxi, mám ještě dvě hodiny na to, abych se připravil. O dvě hodiny později už Naruto stál před sídlem Hyuuga klanu. Připravil se k oknu, ve kterém viděl Hinatu, tak usoudil, že to je její pokoj. Přesně v 00:00 pomalu otevřel okno. ,,Hinato?''
Ležela v postely, Naruto si uvědomil, že v nočním světle má její pleť krásnou barvu podobné bílé. Chvíli tam stál a zíral na ni dokud se nezavrtěla a neřekla: *zív*,, Je tu někdo...?''
,,Hin...ehm...Hinato,'' řekl Naruto, který věděl, že musí mít barvu podobnou rajčeti, ,,...chtěl bych ti dát dárek, jako první ,minutu po půlnoci,'' řekl Naruto snad ještě červeněji, než předtím pokud to bylo vůbec možné. ,,Pojď se mnou Hinato.''
,,Dobře Naruto-kun...''
Narutovi se plán zatím dařil. Když dorazili do Ischiraku ramen, pomohl Naruto se Hinatě posadit a sedl vedle ní. Šéf zatím donesl jednu velkou misku ramenu se čtyřmi čínskými hůlkami. ,,Přeji dobrou chuť,'' pronesl stařík.
O něco později, když zbývalo jen pár nudlí si Naruto i Hinata vzali stejné nudle s obou stran, jaká to ale ,,náhoda''. První, kdo si toho všiml byla Hinata, která se v tu chvíli přizpůsobila Narutově pleti, který si toho právě taky všimnul, bylo ale pozdě a byli velmi blízko u sebe. První, kdo zareagoval, byl Naruto, který přešmikl nudle a oba je pak vtáhly do sebe. Když dojedli pozval Naruto Hinu k sobě domů, která po koktavých frázích řekla ano. Po cestě se zeptal Naruto Hiny, jak jde trénink a na jiné otázky ohledně misí atd.. U něho doma Hinatu vyzval, ať se posadí, protože neměl židle, které by byly pohodlné, sedla si Hinata na postel a Naruto vedle ní, chvíli jen mlčky seděli a koukali nepřítomně před sebe. Ani jeden se neodvážil promluvit, dokud Hianta neprolomila ticho.
,,Naruto, víš já... no... chtěla bych ti říct, že...'' Její slova už nemohla vyjít z úst, neboť byla zakrytá jinými. Naruto Hinatu opatrně položil na postel a chvíli se vášnivě líbali. Pak jí Naruto začal svlékat ramínku od půvabní noční košilky, kterou na sobě měla celou dobu, páč neměla šanci se převléknout. Hinata se přidala a začala mu svlékat mikinu a později i tričko. Naruto mezitím skončil a Hinata pod ním jen v kalhotkách a on nad ní jen v trenýrkách. Pak pokračoval... Můžeme si jen domyslet, co se stalo později. Hlavní je, že se ráno probudili vedle sebe oba červení po tom, co si vzpoměli, co se v noci stalo.
Hinatin otec měl o Hinatu takový strah, že když se vrátila, měla měsíčního zaracha a Naruto dostal od Nejiho se slovy, co ho to napadlo, že to všechno viděl Byakuganem, když hledal Hinu, ale ani jeden z nich toho nelitoval. Chodili spolu a nic a nikdo už je od sebe nemohl odtrhnout.
Tak doufám, že se vám to líbilo. Moc nepíšu, tak doufám, že se vám to bude líbit, snesu kritiku, neboť nevím, jak se mi to povedlo a za komentáře děkuju.
To bola nádherná poviedka
Bolo to v celku zajimave a vtipne a nemohol som prestať citat bolo fakt vyborne.
Mise N: Tak tahle milý přátelé se dělají děti. No, jako proč ne nemám nic proti tomu. Naruto se vyznamenal, dal ji tedy opravdu originální dárek, a že je Neji pozoroval...no, teda nevím, je to divný, uchylák jeden ale aspoň spolu začali chodit, což je pozitivní. Škoda, jen že jim bylo patnáct...mohli být starší, protože, teda možná je to jen můj pocit, ale Naruto je mladší ne? než Hinata...? to bylo bylo trestný a ještě když je Neji pozoroval to už hraničí s dětskou pornografií (jen žertuju mě se to taky líbilo )
„I guess it’s time to put down my pen, Right…I need a title for the next book…let’s see…Ach,got it…“The Tale of Naruto Uzumaki“…pefect.“ - Jirayia
Mise V:je to úžasné a i s oteklým pravím okem a napuchlou pravou tváří (od trhání zubu a zánětu)se mi povedlo to přečíst.A i když jsem to četla už asi po tisící tak mě to pořád dojímá,je to dechberoucí skvost který vždy potěší a nejvíc na valentýna proto mám tuhle povídku nejradši zevšech zamilovaných povídek které sem tu přečetla,mám z toho skvělí pocit a nelituji toho že jsem jí četla protože je to vzkutku krásné dílo
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
Je to dobré ale nechápu proč tam místo Ichiraku píše Ischiraku ?
Bomba, znehybnel jsem, kdyz jsem precetl slovo LIBALI .
"Všeho moc škodí."
NaruHina, SasuKarin, TemaShika a SaiIno
Ono to není tak že "ten, kdo se stane Hokage" bude všemi uznáván... Je to o tom že "ten, kdo je všemi uznáván" se stane Hokage...
Nikdy neberu svá slova zpět! To je moje cesta ninji!
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Ehm, už sem skoro tři roky nechodí.
To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.
To jsem tušila, ale nedalo mi to, já tak nesnáším takové "divácky úspěšné" povídky. Ale jo, asi je chyba ve mně, jen nechápu, že tu všichni jen chválí a hodnocení čtyři celá šest mě dost zaráží, když často opravdu skvělé povídky (Od Fňu, Akumakirei, Minaty, Striggy, Avárt i tebe a spousty dalších.) mají hodnocení nižší.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Pchmp, myslím, že takhle povíka má úspěch, protože jí čtou ti, co se sem dostanou jako "nováčkové". Já jsem jí taky četla a líbila se mi, ale když jsem se k ní po dvou letech a pěti týdnech zase vrátila... Musím s tebou souhlasit, alespoň z části máš určitě pravdu.
Ach ten sentiment...
Já vím, taky jsem to asi brala až moc vážně, ale to už jsem já. Nemám ráda názory většiny.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Autor měl dobrý nápad ale Naruto se vrátil do Konohy v 16ti letech Ale je to FF takže nevadí Plné hodnocení tam ode mě máš
Hinata x Naruto 4Ewer.... Kdo tu bude křížit Hinátu s ňekým jiným vydloubu mu oči z ďůlku !!!!
No....já nemám slov! (záchvat smíchu - dost blbě se mi píše) To prostě nešlo! ale, mě to taky napadlo už když nemohl příjít na dárek, tak mě to napadlo (no jo no jsem nejspíš zvrhlík )
Ach ten sentiment...
je to fakt pekny ten, jen kdyby to bylo i v anime
celkem by mě zajímalo, jak by to dali do anime... bůh ví, od kdy se na to lidi (děti) koukaj ne, to nejde! i když, tohle je takový mimo hlavní téma, takže, třeba, možná....
Ach ten sentiment...
Shippuden je 15+ Ne? Myslím že u nás v Čechách by to nevadilo Ale v Anime by to bylo okořeněno nějakým Hinatiným omdlením
Hinata x Naruto 4Ewer.... Kdo tu bude křížit Hinátu s ňekým jiným vydloubu mu oči z ďůlku !!!!
Hele, a proč je shippuuden až od 15?
Protože mě je teprve 12, a stejně jsem viděla všechny český díly...
a nepřišlo mi to bůhví jak ,,strašný,,
A kdo že jsem? Jsem velice temperamentní osoba s lehkými sklony k Japanofílii a nejrůznějšími úchylkami. Miluju otaku srazy a sledování anime. Jsem velice přátelská, a nedělá mi problém všem ukázat kdo jsem!
Ve Vašem vlastním zájmu, Vám nedoporučuji mě naštvat, né nadarmo se mi říká Tsunade-chan
co mi víme, třeba Kishi překvapí... i když je to nepravděpodobné...
Ach ten sentiment...
To máš asi pravdu ale byla by to příjmná změna
Hinata x Naruto 4Ewer.... Kdo tu bude křížit Hinátu s ňekým jiným vydloubu mu oči z ďůlku !!!!
souhlas!
Ach ten sentiment...
proč když to neji viděl tak nezasáhnul on je až takovej perverzák?Nebo nebyl sv*ně a nechcel jim to pokazit? v obou případech platí že neji je ůchyl.A ještě 15 LET a na narozky sex to bych chtěl taky *slint*
No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje
Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype
To už som tu 3 roky? ^(*o*)^
( ͡° ͜ʖ ͡°)
úchyle...
A kdo že jsem? Jsem velice temperamentní osoba s lehkými sklony k Japanofílii a nejrůznějšími úchylkami. Miluju otaku srazy a sledování anime. Jsem velice přátelská, a nedělá mi problém všem ukázat kdo jsem!
Ve Vašem vlastním zájmu, Vám nedoporučuji mě naštvat, né nadarmo se mi říká Tsunade-chan
proč když to neji viděl tak nezasáhnul on je až takovej perverzák?Nebo nebyl sv*ně a nechcel jim to pokazit? v obou případech platí že neji je ůchyl.A ještě 15 LET a na narozky sex to bych chtěl taky *slint*
No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje
Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype
To už som tu 3 roky? ^(*o*)^
( ͡° ͜ʖ ͡°)
ten kone by mohl být rozsáhlejší
ale jinak pěkný
Páni to je vážně moc nádherný a jelikož je Hinata jedna z mích nej postav tak se mi to líbí ještě víc je to fakt moc pěkný xD
,,Život neeistuje bez smrti a smrt neexistuje bez života."
,,Světlo bez tmy, to je jako tma beze světla."
to bilo dobrí neji to asi měl namísto p**na
No čo vám poviem, život ide rýchlo a stále sa h***o deje
Keď sa niekto nudíte a chceli by ste pokecat o debilinách pridajte si ma na skype
To už som tu 3 roky? ^(*o*)^
( ͡° ͜ʖ ͡°)
hezúúúú
celkom fajn no uz ma unavuje same narusaku ved to je take trapne ze sa mi z toho chce vygrcat si mozok no . hmmm myslel som ale ze si da taky kostym lisky ako je v chibi komixoch zazvoni a schova sa do krabice a potom by sa uz udialo to iste ale uz to bolo skoro ako prerozpravany zaciatok hentai mangy a potom skocilo hned na trochu komicky koniec no hmm ale neji fakt pervertny ked sa celu dobu pozeral na hinatu a naruta .... a to asi ze preco ich nezastavil ale sa pozeral no hmmm ved naco ma tenten??? ale chudak neji kvoli byaguganu bol potom cely zateceny od krvy
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
Ten konec byl nej xD
Nééé kritika je to nejhorší slovo ! Já sem uplně zažranej Do NaruHina Díííííky supr
Fullmetal PANIC- Asi nejlepší anime co sem viděl