manga_preview
Boruto TBV 09

Velikonoce v Akatsuki

A je to tu! Mrskání po zadku, dávání vajíček, zmlátění někoho aniž by si toho ostatní všimli atd. Akatsuki se rozhodli, že tentokrát Velikonoce nezanedbají. Laughing out loud Deidara si řekl, že na Velikonce bude vypadt fakt dobře. Zetsu se zalil speciálně hodně, Sasori si udělal pomlázku ze dřeva, Konan si připravila speciální polštářové brnění, Pein si udělal speciální účes, Itachi si vzal svůj nový oblek, Kisame si místo pomlázky vzal mečouna, Hidan pro jistotu mlátil holky smetákem a Kakuzu si vzal srandovní košík na různé vajíčka atd.

Konan: Neviděli jste ten 12. polštář?
Pein: A neviděli jste ten můj speciální gel?
Itachi: Mám si vzít červenou nebo modrou kravatu?
Kakuzu: Hmmm... modrou!
Sasori: Ha há! Konečně sem vyrobil pomlázu přesně ve tvaru Deidyho zadku!
Deidy: Cože? Mě mlátit nebudete!!!
Itachi: Ale jóóó! Tebe a Konan!
Konan: Hotovo! Mám hotové brnění! Hmmm... Kakuzu! Pojď mě na zkoušku vymrskat!
Kakuzu: Jasňačka!
Pein: Itachi, mistře módy! Je ten účes dobrej?
Itachi: Až na ten tvůj ksicht jo.
Pein: Grrr.... Už zase narážíš na moje piercingy!
Kisame: Vypadáš fakt hrozně!
Pein: Ty máš co říkat! Hmm... Modrooblitčňatče!
Kisame: Týýýýýýýý!!!!!!!!!!!
Konan: Klid! Neperte se!

Začala bitka Kisame Pein! Nedřív vyhlával Pein, potom Kisame, Pein, Kisame, Pein, Kisame....

Pein: Ještě... jednu... ránu... a... padneš!!!
Kisame: Ne... to... ty.... padneš!

Oba dva dou z posledních sil do bitky a nakonec nevyhraje ani jeden.

Itachi: Myslím, že už můžeme jít mrskat!
Kakuzu: Jóóó!!!
Sasori: Jasněěěěěěěě!!!!
Hidan: Jdem na to!!!

Najednou se všichni místo na Konan vrhli na Deidaru...

Deidy: Ááááúúúú!!!! To... to... bóóólí!!!
Itachi: A ještě!
Pein: Zlatíčko! Nenechám tě na ocet! Taky deš na řadu! Hody hody doprovody...
Konan: No konečně někdo...

A tak dopadli Akatsuki Velikonoce. Deidara se z nich týdny vzpamatovával, Konan byla na kluky skoro měsíc naštvaná, Kisamemu vypadly dva zuby (při bitce s Peinem) a Pein měl roztrženej ret. Itachimu se při mrskání deidyho rozbila Sharingan Pomlázka, Kakuzu měl plní svůj speciální košík, ale potom mu ho Itachi vykradl. XD Sasoriho dřevěná pomlázka to jako zázrakem přežila, Kisamův mečoun zdrhl po prvním úderu do Deidyho, Hidanův smeták byl o jednu půlku menší (když se Deidy naštve xD)a Zetsu si předtím nenachystal žádnou pomlázku takže byl úplně v pohodě.

4.625
Průměr: 4.6 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, St, 2009-06-10 21:20 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

supéér, jednoduché a humorné Laughing out loud

Obrázek uživatele sasukedark
Vložil sasukedark, So, 2008-08-02 19:44 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

haha!

Ninja!

Missing ninja of konohagure and the leader of shadow division-Chybjejici ninja z konohy a velitel stinove divize.Spamovanie , kamulfazovanie nadavok,a upozornenia.