manga_preview
Boruto TBV 09

Chránit 10

Část devátá - Tady

Část desátá - Rebelka

Kushina se vylekala. Najednou jí někdo zacpal rukou pusu a ona se málem nemohla ani nadechnout. Co tu chce, prý? A co je tomu člověkovi do toho!
Chtěla se otočit, ale nešlo to. Ruce jí držely celkem pevně.
„Chceš to, máš to mít,“ pomyslela si a neznámého kousla přímo do dlaně.
Ruce ji okamžitě pustily. Za svými zády zaslechla tlumené „Sakra!“ a zvědavě se otočila. Nemohla se totiž zbavit dojmu, že ten hlas už někdy předtím slyšela.

„Jak to myslíte, něco za něco?“ ušklíbl se Minato. Takže jeho sestru mu nevydá? Takže … Doopravdy ho sem chtěli jenom nalákat? Má to ale smůlu. I když si to všechno předtím myslel, nešlo nejít za tím sluhou ... Nešlo nepokusit se alespoň o tu jednu záchranu …
Ale teď ho víc zajímalo, o co tady vlastně jde. Proč sem měl přijít? Proč ho vytáhli a ještě tak krutým způsobem? Proč se ten člověk schovává za tím nepříjemným závěsem? Proč se pořádně nenaobědval, než sem šel? Hlad už ho dohonil a on se jenom stěží nutil na něj nemyslet.
Zamračil se nejvíc naštvaným pohledem, na který byl schopný a doufal, že to ten člověk za závěsem rozezná.
„Všechno se dozvíš, neboj,“ usmála se silueta chladně. Zřejmě si užívala bezradnosti obou jeho „hostů“.
Aki se stále snažila něco zakřičet, ale přes roubík probíhaly jenom tlumené zvuky. Bylo to hrozné … Tak dlouho neslyšel její hlas a znovu neuslyší. Voják ji pevně držel za obě paže a ignoroval její touhu rozběhnout se pryč.
Musí jí pomoct! Musí ji zachránit, teď hned!
„Vydejte mi moji sestru!“ zakřičel odhodlaně a promáchl rukou vzduch. V očích se mu zračilo o moc víc sebevědomí než předtím. Věděl, že tohle zvládnout musí. A určitě i zvládne.
„Počkej … Řekl jsem něco za něco, nebo ne?“ řekl chladně pán.
Ten chlápek s těma závěsama mě už pěkně štve! Co si o sobě myslí?
Ušklíbl se.
Je jako prodavač závěsů, kterej demonstruje nepropustnost světla svýho zboží … Ty závěsy mě štvou!

„Au, proč mě koušeš?“ zaznělo ublíženě a Kushina pootevřela pusu.
„Vždyť … Co … Vy …“
„Hele, mluv pořádně, malá,“ zaúpěla osoba a držela se za poraněnou ruku.
Kushina se dívala přímo do tváře osoby, která ji překvapila. Doopravdy, překvapila, protože by nikdy nečekala, že ji tu kdokoli načapá. Vážně nebyla tak skvěle schovaná? No .. Asi ne.
Plameny pochodní střídavě ozařovaly obličej ženy, která se bolestivě usmívala.
„Pamatuješ si mě, co?“ zašeptala, aby je neprozradila, „Mě nikdo nezapomíná.“
Kushina se usmála. Byla to přece ta žena, kterou potkala, když poprvé vešla do sídla feudálního pána. Ta kunoichi, která nebyla spokojená s vládním systémem ani s neexistující akademií. Ta kunoichi, která ji odmítla učit. Kushina na ni pro to byla stále trochu naštvaná.
V oranžové záři se zaleskly ženiny temně fialové vlasy. Ta fialová se takovým zvláštním způsobem hodila ke světlé béžové, kterou se pyšnilo její kimono. Avšak černé náloketníky k těm barvám jenom kontrastovaly.
Kushina neznatelně přikývla a pokrčila čelo.
„Jdete mě chytit a odvést?“ zašeptala podezřívavě.
„No … Myslím že bych měla. To teda jo. Ale předtím by mě spíš zajímalo, proč tu špehuješ našeho feudálního pána. Ještě když má nějakou návštěvu. Heh, i když já se taky snažila zjistit co je zač .. Už hodněkrát, ale za ten závěs jsem se prostě nemohla podívat. Idioti, mě, takovou dobrou kunoichi, tam nepustili a-,“
Tak tahle bude hodně užvaněná.
Ale dívka jí byla vděčná za to, že ji neodvedla v poutech a rovnou do vězení. Nemá tady přeci co dělat.
Přikrčila se ještě víc za ohromnou sochou černého koně a kunoichi si tiše sedla na zem vedle ní. Svého feudálního pána asi neměla moc ráda … Alespoň se ho nijak nesnažila ochránit před cizím člověkem.
„Tak co? Co tu děláš?“ zašeptala potichu. „Ještě uvidím, jestli tě zavřu do vězení, nebo ne … Jenom špehuješ?“
„No, asi jo …“ přiznala Kushina.
„Tak to tě tam asi vážně zavřu …“
„Ne! Ne, počkejte,“ dala dívka smířlivě ruce před sebe, „já tu mám nějakou důležitější misi …“
„Misi? Takže jsi špeh z cizí země? To ale-,“ zvedala se žena, Kushina ji však stáhla zpátky dolů na podlahu.
„Ne! Tohle zas ne … Hele, nechejte mě chvíli mluvit, jo?“
Žena naklonila hlavu na stranu a založila si ruce. Byla zvědavá, s čím ta holka může asi přijít.
„Sleduju toho kluka, kterej sem přišel,“ vykoukla Kushina od sochy a nenápadně ukázala na chlapce vepředu. Zrovna se s někým hádal.
Žena nezaujatě zvedla obočí.
„Hmm, a proč?“
„Protože mu unesli sestru!“
„Ne, ne, proč ho sleduješ?“
„Protože jsem cítila, že … Že jde na špatný místo! Nebezpečný,“ přikývla.
Žena se zamyslela.
„Aha … Počkej, vrátíme se k tý sestře …“
„To by měla být ta svázaná holka,“ přemýšlela nahlas Kushina.
„Cože?“
Kunoichi zděšeně vykoukla a pohledem si změřila roubík, provazy i vojáka, kteří dívence bránili se pohnout.
„To jako … A co udělala?“
„Asi vůbec nic!“ kývla Kushina důležitě hlavou.
Žena se na ni naštvaně podívala.
„Tak tohle už přechází všechny meze!“

„Tak co za co?“ nevzdával se Minato. Už ho to přestávalo bavit … Nemůže se vymáčknout rychle?
Najednou se silueta pohnula a vojáci i shinobi, kteří pána strážili, couvnuli o kousek stranou. Zděšením a respektem.
Muž se velice pomalu zvednul a bylo rozeznat, že jeho tělo není ochablé nebo slabé, právě naopak. Postava vypadala celkem hrozivě. Ale stále nebyl vidět ani kousek jeho kůže …
„Měl bych začít od začátku. Od úplného začátku,“ řekl bez jakýkoli emocí, „Kdysi dávno padlo proroctví.“
„Proroctví?“ podivil se Minato. Nechápal, co to má znamenat …
„Ano, proroctví. Z tajemných věštíren ukrytých po naší zemi. Přišlo vidění, které vyzradilo hodně o naší zemi. A konkrétně o jednom chlapci a ná-,“
Zarazil se. Něco ho vyrušilo a on nestihl doříct tu důležitou myšlenku.
„Tak to by stačilo!“ zaznělo najednou od nějakého Minatovi neznámého hlasu.
Otočil se a viděl, jak zpoza tmavé sochy vzadu vylezla jakási žena.
„Už jsem toho trpěla dost a dost, pane, ale tohle …“ zavrtěla rozzlobeně hlavou, „Na tohle se dívat nebudu.“
Bylo vidět, jak moc je naštvaná. Její tváře dostaly načervenalý nádech a zuřivě pohazovala hlavou, až se fialové vlasy leskly na světle.
Co tu chce? Teď, zrovna v té nejnevhodnější situaci …
„Sueko-chan! Máš nějaký důvod k tomu, abys mě rušila?“ zavrčel hlas za závěsy.
„Jo, to teda mám!“ málem zakřičela žena a rozhodným krokem přišla před podestu, o několik kroků dál, než směl Minato. Stráže okamžitě vytáhli meče.
„Ale, ale … A copak se stalo?“ řekl posměšně a na jeho pokyn vojáci zbraně neochotně znovu schovali.
Žena naklonila hlavu na stranu a ukázala na něho prstem.
„Vy … Vy! Už to v sobě držím dost dlouho! Neříkala jsem to, pane, protože jsem si myslela, že se to nějak spraví … Ale vy jste strašně špatnej vládce a já odmítám, aby mě vedl někdo, jako jste vy!“
„Uklidni se, Sueko-chan. Když teď hned a v klidu odejdeš, tohle bude zapomenuto.“
„Nechcete si dovolit ztratit nejlepší kunoichi vaší země, co? Ale já na to kašlu!“
Hrozivě mávala rukou ve vzduchu a odmítala jít pryč.
Minatovi se zastavil dech. Co se to teď děje? Pomáhá mu … Nebo naopak všechno kazí?
Něco ho donutilo podívat se zpátky ke dveřím, kterými přišel a uviděl Kushinu, jak vylézala zpoza té samé sochy, jako ta žena předtím.
„Co ...“ vydechl a pokrčil čelo.
Jakto?
Kushina se nervózně usmála a krátce na něj zamávala.
„Proč jste unesl tu holku?“ pokračovala fialovláska a nešťastně se na Aki podívala.
Takže jí záleží na sestřičce?
„Do toho ti nic není, Sueko-chan … Vůbec nic. Naposledy ti říkám, odejdi, dokud ještě můžeš. Zatím ti hrozí jenom několik ran bičem,“ řekl hlas chladně. Už mu zřejmě začínala docházet trpělivost.
„Tak já vám něco řeknu! A pěkně od plic! Vy jste tuhle ubohou holku unesl, a teď chcete zřejmě něco i s tímhle klukem, co? Ne, ne, já vám nedovolím ubližovat nevinným cizincům! Děláte hodně špatnejch věcí, a tohle už nebudu sledovat!“ zakřičela žena.
Máchla rukou ke směru, kde se Aki vzpírala svému vězniteli.
„Vydejte mi ji!“
Minato pootevřel ústa. Ano, má pravdu. Co by po něm mohl chtít? Mohl ho tu zavřít a mučit, mohl ho klidně zabít, kdo ví, co v tom jeho proroctví bylo … Pomohla mu … Teď je ta šance! Osvobodit Aki.
Stín se vztyčil ještě víc a znovu zvednul ruku.
„Zabijte ji,“ vydechl nezaujatě a pomalu se posadil zpátky. Asi si tu podívanou chtěl vychutnat.
Kushina rychle doběhla za Minatem, ale nikdo si nevšímal, kde se tu ta holka najednou vzala. Oba shinobi i s jedním strážcem, který nedržel Minatovu sestřičku, se pomalým, výhružným krokem vydali směrem k té odvážné kunoichi. Jako lev za svojí kořistí. Ale teď se kořist usmívala. Jako kdyby věděla, že má navrch.
„Chcete zabít svého kapitána? Nama-san? Kunoi-san? Vážně?“ ušklíbla se a muži se polekaně zastavili. Svoji velitelku už mnohokrát viděli v boji.
Minato to všechno pozoroval. Netušil, jestli je dobrá nebo ne. Vůbec nic o ní nevěděl. Jenom jednu, jedinou věc, která rozhodla.
Pomohla mě. Pomohla mě i Aki …
Podíval se na svoji ruku.
Musím jí pomoct … Nejenom, že jí to dlužím … Ale taky, je to teď správný.
Znovu vzhlédl a usmál se. Udělal pár rozhodných kroků směrem k ní a postavil se jí po boku.
Kunoichi se k němu udiveně otočila.
„Hele, to je dobrý … To je práce jenom pro ninji,“ usmála se.
Minato však vytáhl z pouzdra svoji dosud schovanou čelenku a hrdě si ji přivázal na čelo.
„Co jste říkala, Sueko-san?“ zašklebil se vesele. Alespoň doufal, že to jméno bylo „Sueko“ …
„Takže Konoha?“ pozdvihla obočí a Minato jenom neznatelně přikývnul.
Zazubil se.
„Teď uvidíte, co umějí shonobi z Listové.“
Žena ale na nic nečekala. Okamžitě složila ruce, aby mohla udělat nějaké pečetě.
Pochopil to správně? Souboj dvou vesnic, z nichž obě stojí na stejný straně? Aby se ukázalo, která je lepší?
„Jak chce,“ usmál se Minato v duchu.
„Suiton: Kaihoudan no jutsu!“ zakřičela a zhluboka se nadechla.
Jak jsem si myslel, v týhle vesnici mají převážně vodní živel …
Vojáci se na ni vyděšeně podívali a jeden ucouvl směrem dozadu. Ten druhý, který se vůbec nehýbal, jenom beze slov pozoroval jak se žena nadechuje. Nadechuje a nadechuje … A potom, najednou vydechla. Vydechla ne vzduch, ale ohromné množství vody, které poslala přímo na stojícího ninju.
„Ták, Kunoi-kun,“ usmála se svrchu na omráčeného shinobi ležícího v kaluži vody, „Já jsem říkala, že máte jít radši pryč.“
Teď byla řada na Minatovi. Teď se musí ukázat on …
Rozhlédl se kolem. Ten druhý stál téměř uprostřed místnosti a zřejmě se chystal na útěk.
Musím si pohnout …
Natáhl jednu ruku před sebe a začal se soustředit.
Ještě to není hotový … Ještě to plně neovládám … Ale třeba se to povede …
Pořádně přivřel oči a snažil se co nejvíc soustředit na tok chakry, který v něm proudil.
Musí se to povést … Musí! Ještě nikdy jsem to ale nezkoušel … Modrá chakra se začala seskupovat kolem jeho dlaně.
Je to marný? Možná … Možná jsem se na to měl vykašlat … Ale já se v těch hodinách tak nudil …
Ještě, ještě!
Začal jsem to nacvičovat, když jsem byl druhým rokem na akademii … Jednou nám přece sensei říkal, že to nejde dokázat …

Už to skoro bylo hotové …
A já chtěl dokázat, že to jde … Tři roky … Tři roky mi to trvalo až doteď … Ten čas se musí vyplatit!
Ruku natáhl za sebe. Pořádně se nadechl a rozběhl se proti nepříteli.
Jenom zakřičel. Tuhle techniku ještě nestihl pojmenovat, bylo to poprvé, kdy ji použil.
Jde to! Vážně … Jde to!
Ještě jeden krok a …

Shinobi nečekaně uhnul. Minato se nedokázal zastavit a chakru vrazil do sloupu, který stál uprostřed celého sálu.
Tak ... Tak nic … Takhle to nemělo vypadat ...
Jutsu na sloupu vytvořilo ohromné kruhy, díky kterým se sloup okamžitě zbortil. Minato polekaně uskočil a podíval se na Sueko.
„Pěkný,“ zdvihla palec, „ale celkem na nic …“
Vážně?
Minato uslyšel nějaké zapraskání. Neochotně se podíval nahoru.
„O-ou,“ hlesla Kushina, která stála opodál. „Asi to za chvíli spadne.“
„Protože zbortil nosnej sloup,“ přidala se kunoichi.
Minato se naštvaně otočil.
„Já za to nemůžu, že uhnul! Kdyby neuhnul …“
„Tak jsme teď nemuseli co nejrychleji utíkat,“ zakřičela Kushina, zatímco těsně vedle ní spadl ohromný kus zdiva.
Po celé místnosti se rozléhaly hrozivé zvuky. Hlasité křupání kdysi pevných zdí … Strop nedokázal unést tíhu kamene bez podpory.
Nastala panika. Silueta za závěsem se už dávno ztratila zadním východem a svoje posluhovače tu nechala napospas.
Voják se pomalu stahoval zpátky, i s Aki, která se mu vzpírala. Ale zbytečně.
Ne! Ne, to ne …
Minato se za ní chtěl rozběhnout, ale přímo do trasy mu spadl ohromný kus kamene. Byl nucen dívat se na svou sestru, jak mizí v těch zadních dveřích, kterými zřejmě odešel i pán tady toho všeho.
„Hej, nešaškuj tam, a pojď sem!“ zakřičel Suečin hlas. Stála u nějakého otvoru ve stěně, který tam ještě předtím nebyl a Kushina zrovna mizela vevnitř.
„Dělej!“
„A kam to vede?“
„Nemám ponětí, ale už je to jediná cesta pryč!“ zakřičela, aby přeřvala zvuky padajícího kamene. Všechno se bortilo. Se zmatkem, ucpalo to hlavní východ a nebýt tohohle, neměli by jak odejít.
Minato se rychle rozběhl a snažil se nemyslet na to, kam je to může dovést.

***
Jubilejní desítka! Laughing out loud Jupííí xD
Ale omlouvám se, že tak dlouhá ... Nějak sem psala .. a psala ... a pak si uvědomila, že bych už toho psaní mohla nechat xD
A jak jinak - skončila sem těsně před tím, na co se těším celou dobu ... A zrovna totiž jedu pryč, takže další díl se tu objeví tak desátýho července ... Budu se snažit si pohnout, i když určitě od toho nepsaní budu mít absťák Smiling
Snad se vám tenhle díl líbil, věnovala sem se spíš Minatovi, protože sem ho předtím trošku zanedbávala xD
A jó, byla to ta fialovlasá a ne Jiraiya! Laughing out loud Ten ještě příde pak někdy (neřeknu kdy xD), teď se rochní ve vodě Laughing out loud
To je asi všecko ... xD
Pokračování: Náhrdelník mrtvého
***
Sueko = nejmladší dítě

4.933335
Průměr: 4.9 (60 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2023-08-18 22:44 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise Obl: Tak můj tip, kdo to je, nevyšel. Sueko jsem vůbec ani nevzala v potaz. Ale o to lépe, aspoň je vidět jak lajdácky čtu tvoje povídky. Hanba mi. Hehe, už zkoušel Rasengan? Šikovnej kluk, ale chtělo by to Naruta. Xd. Laughing out loud To je ale, trefit zrovna nosnej sloup? To bych od něj nečekala. Jako spoustu dalších věcí. Ale to klidně rozebereme potom. Hihi. Tak slušná vysoká laťka tvého psaní.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Hinata-007
Vložil Hinata-007, St, 2008-10-29 10:53 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Minush..já tě mám tak ráda Sticking out tongue..je to nádherný a prostě nejvíc best..

Kdysi jsem tu byla, s Vámi krásně snila ^^
Nezapomeňte na mě, prosím, protože já štěstí nosím!Laughing out loud

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Čt, 2008-08-28 17:40 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

je to super,ae první sem si myslel že je to jiraya Laughing out loud

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, St, 2008-07-09 23:53 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

paráda,bolo to super Smiling len škoda že mam pred sebou uz len jeden diel,potom budem musieť čakať Sad a to bude otrava

Obrázek uživatele Fuburo
Vložil Fuburo, Út, 2008-07-08 06:30 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

proc mi nejde jit do toho pokracka?

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, Po, 2008-07-07 14:55 | Ninja už: 6253 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Do tohto úžasného príbehu som sa tak začítala, že som stratila pojem o čase a prešla niekelko kapitol naraz. A musím povedať: Je zaujímavejší než Minatova povinnosť a odkaz (nie, že by neboli pekné)
Všetky tvoje FF patria to zlatej "knižnice xD" Konohy Smiling

Obrázek uživatele Fuburo
Vložil Fuburo, St, 2008-07-02 20:21 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

rika tobe dobře hrabe ne?

Obrázek uživatele Samr
Vložil Samr, Po, 2008-06-30 15:41 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 718 | Autor je: Prostý občan

a kdy bude new dil odjizdim 4 na dovolenou takze honeeeeem Smiling

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Po, 2008-06-30 19:45 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Min ja taky na dovolené a vrátí se kolem 10. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-06-30 15:52 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Joo já věděla že to není Jirayia xDD a...no a už mi došly slova..sakra nečekala jsem to tak brzo xD*zoufale listuje slovníkem...sakra odkládá ten anglickej a bere si českej xD* je to zkrátka úžasné *slovník je lemra, nic tam není*...jako kdybych tam s nimi byla a sledovala je...ok na příště už vymyslím něco inteligentnějšího xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Iriam .GUMMY MÉĎA.
Vložil Iriam .GUMMY MÉĎA., Pá, 2008-06-27 18:31 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 846 | Autor je: Prostý občan

Čím delší tím lepší !!! Opět si mě překvapila... díly sou lepší a lepší ! Laughing out loud Miluji tvé povídkY! Smiling

Kakashi YES

Komplet moje tvorba - ať už kresby nebo FF příběhy naleznete ... :KLIK ZDE,Na Konoze

Ano ... už to tak bude ... IRIAM má své FA Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud



→ MIX MAXI FÓRUM by Iriam :-*

Btw: hledám ještě někoho, kdo na něm se mnou zapracoval... :P



Welká fanynka -

Obrázek uživatele Yori
Vložil Yori, Pá, 2008-06-27 14:35 | Ninja už: 6104 dní, Příspěvků: 595 | Autor je: Prostý občan

Prosimtě co je to za kravinu? Kterej normální člověk by byl nespokojenej z dílu delšího než obvykle? Hmmm další díl až kolem desátého...to se dá přežít. Heh Jiraiya se ještě objeví...ale tipuju, že až bude po všem Smiling

Obrázek uživatele SaBaKu_No_GaaRa_
Vložil SaBaKu_No_GaaRa_, Pá, 2008-06-27 11:08 | Ninja už: 6011 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

úšasnýýý yen ci dalšíí a lidíís ušiyte si pláázQy co neywííc

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-06-27 10:22 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jůů děkuju děkuju strášně moc, vy víte xD
Samr: No, ona už nebyla delší dobu spokojená ... Jak sem psala, ten feudální pán je pěkně blbej vládce a ona si to jako jedna z mála uvědomuje, a tím, že unesl jednu malou holku, se naštvala a všechno vyteklo na povrch Smiling Jak říká název tohohle dílu - Rebelka xD
Šak ono by se to tam ještě mělo rozvádět Smiling
Alea: Ale neboj, plný proroctví příde brzo xD Nemůžu vás nechat čekat Laughing out loud
Cornellia: Nee, oni si odvedli Aki xD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Samr
Vložil Samr, Pá, 2008-06-27 10:23 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 718 | Autor je: Prostý občan

no jako vim ze ho nemela rada naopak ho spis nenavidela ale nevedela jestly ji unesly jestly neco neudelala jeslty treba neni speh Smiling proste mi to prislo divne Laughing out loud

Obrázek uživatele Cornellia
Vložil Cornellia, Pá, 2008-06-27 10:45 | Ninja už: 6156 dní, Příspěvků: 191 | Autor je: Prostý občan

Nééé... oni zase Aki(oprava neumím číst xD) odvádějí Sad doufám, že ji Minato nakonec zachrání Smiling

Obrázek uživatele Samr
Vložil Samr, Pá, 2008-06-27 10:11 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 718 | Autor je: Prostý občan

nj peknej dil jako vzdy Smiling ikdyz si me prekvapila stou suakou (nebo tou babou co je zachranila Smiling ) ale co no Smiling a este se mi moc nelibilo ze ona se proti svemu panovy postavila na zaklade nejake male holky? tohle se mi zdalo divne protoze nevedela nic presne takze mohla zahodit svuj dosavadni zivot kvuly tomu Smiling

Obrázek uživatele Eriss
Vložil Eriss, Pá, 2008-06-27 09:37 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

uzasny skvely tesim se moc na dalsi

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-06-26 23:13 | Ninja už: 6036 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

K-k-kedy tu bude ďalší diel??? Minie Smiling
Nádhera, vôbec mi nevadí, že je to také dlhé, keď je niečo dobré, prečítam to, nech to má písmen hocikoľko Laughing out loud
Už sa teda teším na pokračovanie, a na to, kam vedie tá chodba Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Haya
Vložil Haya, Čt, 2008-06-26 22:25 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Nádhera..opravdu úžasné,překrásné,okouzlující,jedinečné...už mě nic jiného nenapadá.. Laughing out loud už ted' se nemůžu dočkat pokračování..je to naprosto geniální Smiling

Obrázek uživatele SaBaKu_No_GaaRa_
Vložil SaBaKu_No_GaaRa_, Čt, 2008-06-26 22:21 | Ninja už: 6011 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

mazéééc ae uš se těším na dalšíí

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Čt, 2008-06-26 22:12 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Dlouhý?! Dlouhý?! Od tebe není nikdy nic dost dlouhý! Laughing out loud Přečetla jsem to tak rychle, že se divím, jak si z toho můžu něco pamatovat a přece si pamatuji každé písmenko. Smiling
A ještě malý detailek: Tohle je naprosto bombastický!
A ať se ti v pryči (Laughing out loud) líbí. Smiling


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-06-26 21:54 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tak klidně piš a piš, jak tě napadne, jde ti to moc dobře. Malí Narutovi rodiče jsou skvělí a ty taky.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Čt, 2008-06-26 21:53 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Sakra!Prekvapila ma!Ďakujem:D
A ja mám radšej takéto dlhé veci:D

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Čt, 2008-06-26 21:40 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

Waaaaaau =D jezus, ono je to tak doblý"! Laughing out loud jak já to do toho 10tého července mám vydržet? Laughing out loud to bude bolet....je to fakt naprosto megaúžasný Laughing out loud mě to prosě baví XD a ta fialovláska je prostě borka XD ale mohla ho nechat dožvabit...to proroctví mě zajimalo Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-06-26 21:37 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Skvělé, skvělé, skvělé a ještě jednou (pro štěstí xD) skvělé... no, minulý díl jsem ti neokomentovala, a k dalším moc komentů taky nečekej... já totiž už nevím, co psát, a opakování mě nebaví XDD Sticking out tongue
Takže aby sis nemyslela, že povídku nečtu... čtu a moc ráda Kakashi YES