manga_preview
Boruto TBV 09

Kakashiho úchylka 5

Plně vybaveni vyrážíme přímo k mistu Kakashimu domů. Sakura jde na jednu půlku domu, já na druhou. Procházím koupelnou, obývákem kuchný... ááá! Mistr Kakashi je v kuchyni a dělá si nějakej dietní koktejl!
"Sakuro! Mistr Kakashi je tu!" Sakura okamžitě zereáguje a běží ke mě.
"Hmmm... co to kuchtí??" Zeptala se.
" Myslím, že koktejl." Odpovím, ale jak tak špehujem pod oknem, začne ne mě padat květináč.
"Áááá! Pozor! Vykřiknu na Sakuru a boužel... jsem zapoměl ohnou sám...
"Áááů!" Vykřiknu. "
"Rychle! Pryč!" Křičí Sakura a začne petat. Rychle se zozběhnu za Sakurou a naštěstí nás mistr Kakashi neviděl. Udýchaní vylezeme na nejbližší strom a odpočineme si.
"Si v pohodě?" Ptá se Sakura.
"To je dobrý. Ni mi není!" Odpovím, ikdyž mě to strašně bolí.
"Hmmm... spadl na tebe květináč!" Odporuje Sakura.
"Říkám, nic to není." Najednou se však začnou otevírat dveře a mistr Kakashi vyjde ven v obleku. Samozřejmě s maskou...
"Docela mu to sekne." Řekne s úsměvem Sakura.
"Hmmm..." Odpovím, ikdyž si to vůbec nemyslím. Ale v tom mistr Kakashi zamkne a vidá se na cestu.
"Jdeme!" Řekne Sakura. Po dlouhém sledování mistra Kakashiho, až do města. Konečně vešel do nějakýho krámu.
"Co?!!! Květinářsví?! A kupuje rudé růže?!" Byl to šok... je to jasný! Má holku! Ale koho? No nic... bedeme ho muset špehovat dál!
"Rychle Naruto! Zase zabočil!" Řekla Sakura. Sledujeme mistra Kakashiho až k nějkýmu domu.
"Už zvoní. To mě fakt zajímá na koho." Řekne Sakura a připraví si dalekohled. Pořád nikdo neotvírá. Mistr Kakashi zvoní znovu. Znovu zvoní. To je jak se Sakurou...
"Někdo otvírá!" Křičí Sakura. Otevírají se dveře a...
"Co?!!!" Vykřiknem oba zaráz.
"Anko?!" Řeknu udiveně. Sakura má hubu až na zemi a mlčí. Potom si vezme dalekohled a oveří si jestli jsme viděli správně.
"Je to Anko..." Řekne. Na povídání není čas.Mistr Anko vezme za ruku a dává jí květiny. Potom následuje obejmutí a... polibek...
"Bléééééé!!!" Řeknem zaráz. Mistr Kakashi Anko odvádí a jdou spolu do restaurace.

---------------Po 2 hodinách-----------------

"To tam budou furt sedět, smát se, mrkat na sebe, plkat, smát se, flirtovat atd.?!" Řekne unuděně Sakura.
"No kóóónečně!" Mistr Kakashi říká číšníkovi, že chce platit. Po pěti minutách k nim přijde číšník a platí. Mistr Kakashi doprovodí Anko domů a dá jí pusu na dobrou noc.
"Sláva!" Řekne Sakura.
"Co takhle přepadnout Anko a vydrápat to z ní?" Řekne.
"Cože?!" Řeknu nevěřícně.
"No normálně jí přepadnout a zaůtočit na ni ať nám všechno vxžvaní." Nevěřím svím uším! Tohle není Sakura!
"No dobře." Souhlasím.

4.8
Průměr: 4.8 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-06-28 23:05 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ja chcem ružičku od Kakashiho...
Pekná časť Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.