manga_preview
Boruto TBV 09

Cesta za smrtí 03

Nobu nosově zachrápal a vzápětí zamlaskal a trhl hlavou. Chvilku doznívala ozvěna, která se odrážela od stěn rozlehlé jeskyně, na jejímž stropu byly stalaktity, které se nebezpečně houpaly, až utichla úplně.
Po dlouhé půlhodině Nobu zívl div si pusu neroztrhl, protáhl se jako starý kocour, zanadával na své klouby, protřel si oči a překvapeně zamrkal.
„Kde to jsem?!“ zašeptal si pro sebe. Jakmile věta dozněla, v nejzazších koutech jeskyně, kam mdlé světlo ze vzdáleného otvoru nedosáhlo, se rozsvítila spousta svící a ozářila tváře jedenácti lidí, pěti žen a šesti mužů. Tváře vypadaly jako vytesané z kamene, s přísným výrazem a semknutými rty.
Nobu se poděšeně okolo sebe rozhlédl a znovu zopakoval svou otázku. Když odpověď nepřišla, rozkřičel se.
„Kde to sakra jsem?! A kdo jste vy?!“ Žádná odpověď…
„TAK MI ODPOVĚZTE, SAKRAFIX!“ Nobu se pokusil postavit a rozeběhnout k lidem, ale něco tvrdého ho prudce praštilo do hlavy. Ochranná čelenka mu sklouzla z hlavy a jakmile se dotkla země, kovová část se roztříštila na miniaturu kousků a látka shořela v neviditelných plamenech.
Nobu se zakymácel a kecl si zpátky na svoje místo. V tu chvíli se ozvala ohlušující rána, pocházející z nejvzdálenějšího rohu jeskyně. Nobu se polekaně otočil, až mu plavé vlasy zavlály, a strnul.
****
„Nooooooobuuuuuuuu!“ křičela Daia z plných plic. Spolu s Hiroki už se půlhodinu snažily Nobua najít. Prošmejdily snad celý les, ale nikde nebyla ani stopa, ani zlámaná větvička, ani náznak nějakého souboje. Daia se o svého parťáka z Amy (Amegakure no Sato, Vesnice ukrytá v dešti Eye-wink ) bála a nehodlala se smířit s tím, že jen tak zmizel.
Hiroki jí polekaně připlácla ruku na ústa a přiložila prst k vlastním na znamení toho, aby byla zticha. Těsně za jejich zády se ozvalo zašustění pláště. Děvčata se polekaně otočila a vytřeštila oči.
****
„Sakra, kde by mohl být…“ zahudrovala Hanabi a trucovitě si sedla na nejbližší pařez. Kiba ještě chvíli čmuchal v jehličí a pak si sedl na zem vedle ní.
„Nemám vůbec páru…“ Zlehka si položil svou hlavu na její rameno a povzdychl si. Hanabi od něj okamžitě uskočila, jako kdyby měl lepru a začala si rameno rychle drhnout. Když Kiba uraženě zabručel, vyplázla na něj jazyk.
Vzápětí se za nimi ozval praskot větviček, jako kdyby se někdo prodíral křovím. Hanabi okamžitě zapnula Byakugan a rentgenovala okolí. Bylo to ale zbytečné, protože návštěvník, nebo spíše návštěvníci, se jim ukázali v celé své kráse.
Kiba ohromeně zazíral na černé pláště. S červenými mraky. A bílým lemováním. Než stačil něco udělat, u ucha se mu ozval výbuch. Zpoza špičatého slaměného klobouku se ozval šílený smích, doprovázený dalšími výbuchy, které se soustředily na Kibu.
„Deidara,“ sykl vztekle Kiba a vyhýbal se malým hliněným mouchám, které na něj neustále dorážely.
Zpoza klobouku se opět ozval smích. „Yare, yare, koukám, že moje pověst mě předchází, snad?“
„Nech těch pakáren, Deidaro.“ Ozval se druhý, ledový hlas.
Hanabi si, navzdory situaci, založila ruce v bok a jako přísná matka začala všechny tři plísnit.
„A to si jako myslíte, že sem přijdete, udělá baf jak nějaký perverzáci a semnou to švihne?! A ještě tady bude kecat nějaký frajerský kecičky, kterejch už mám po krk?! Tak to jste se hošánci přepočítali, na mě tyhle pakárničky nezkoušejte. A ty, co tam sedíš jak Sarutobi na záchodě, bys měl taky něco dělat, nebo ti dám takovou bombu, že se ti hlava otočí kousavým dozadu!“
Všichni tři chlapco-muži se na ni pohoršeně zadívali a Hanabi se kousla do rtu. Ajéje, pomyslela si drškatě, zase jsem to přehnala. A okamžitě, střelhbitě vzala do zaječích. Kiba se pokusil následovat jejího příkladu, ale než bys řekl švec, druhý Akatsuki ho chytil do genjutsu.
„Itachi!“ ulevil si vztekle Kiba a zatvářil se, jako kdyby šlápl do něčeho odporného.
Jmenovaný kývl na Deidaru a ten se zašklebil. Sundal si klobouk, zvětšil jednu mouchu a jal se pronásledovat Hanabi, která zdrhala až se jí za patama prášilo.
****
„Mladá, hezká holubička…“ Deidara se olizoval až za ušima a mlsně si prohlížel úplně vyčerpanou Hanabi.
„Nech si zajít chuť! Ty svoje chutě si drž laskavě pod kontrolou!“ sykla Hyuuga nenávistně a hlavou kývla k Deidarovým kalhotům. Blonďák se na ní zamračil, ošil se a pak se rozesmál. Pomalu se k ní přibližoval. Hanabi sebou začala vyděšeně házet, snažíc se tak dostat z hliněného sevření. Jako naprostý zelenáč totiž padla do Deidarovo pasti.
„Ááááá, hernajs, špačci!!!!!!!!!!!!!!! Já chcí veeen!!!!“ ječela jak siréna, až si ztracený ninja musel přikrýt uši. Nakonec k ní přiskočil a umlčel jí polibkem. (drasťák, že jo? xD)
****
Nobu se stočil do klubíčka a přemýšlel nad tím, co viděl. Tomu muži se stalo právě to co jemu! A ještě před chvílí se z úst ženy, kterou měl nejblíže, ozýval křik. A druhá žena volala jeho jméno! Co se to tu sakra děje?!, pomyslel si v duchu a když se jeskyně naplnila vzdechy, rozčileně vyskočil.
****

„Teda, ty si divoch!“ tlemila se Hanabi a plácla dlaní Deidaru přes odhalenou zadní partii. Ten se ušklíbl a procvičil si prsty. Hyuuga si pozorně prohlédla jeho tlaň a uchichtla se.
„A ta tvoje ruka taky umí zázraky, hihi!“
****
„SAKRA HANABI! DEIDARO! DRŽTE SE SCÉNÁŘE!“
„Hihi, snowfučák už zase prudí… no užijem si to příště, viď? xD“
Takže znova… Klapka, akce „Kiba a Hanabi podruhé!“, cvak!

****
„Sakra, kde by mohl být…“ zahudrovala Hanabi a trucovitě si sedla na nejbližší pařez. Kiba ještě chvíli čmuchal v jehličí a pak si sedl na zem vedle ní.
„Nemám vůbec páru…“ Zlehka si položil svou hlavu na její rameno a povzdychl si. Hanabi od něj okamžitě uskočila, jako kdyby měl lepru a začala si rameno rychle drhnout. Když Kiba uraženě zabručel, vyplázla na něj jazyk. Inuzuka po ní, naoko vztekle, skočil a něžně jí políbil. Hanabi se od něj odtrhla a klopýtla o pár kroků dozadu.
„K-Kibo, t-to n-ne…“ koktala vystrašeně a zírala na něj jak na ducha.
„Why? Why?“ zatrylkoval Kiba a pomalu se k ní přibližoval.
****
Nobu se stočil do klubíčka a přemýšlel nad tím, co viděl. Tomu muži se stalo právě to co jemu! A ještě před chvílí se z úst ženy, kterou měl nejblíže, ozývalo koktání. A druhá žena volala jeho jméno! Co se to tu sakra děje?!, pomyslel si v duchu a když se jeskyně naplnila trylky, rozčileně vyskočil.

Poznámky: 

snowfučák zase neodolal ^^
btw. ti co to četli dříve (sorafay, sakura 007), tak měli necenzurnou verzi xD

4.833335
Průměr: 4.8 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Čt, 2009-03-05 18:53 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

looool xD Laughing out loud snowie to je úžasná povídka Laughing out loud xDDDD nejlepší oníííí xD

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Pá, 2008-09-26 10:00 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

hey tak to je maso xDDD Laughing out loud lol ja z toho nemužu Laughing out loud nejdřív Sarutobi na záchodě a pak Hanabi a DeiDei xD mažu na pokráčko xD

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., St, 2008-08-13 19:53 | Ninja už: 5962 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

yop, no drzat sa scenara asi niekedy robi trosku problemy, co? Laughing out loudLaughing out loud super, genialne napady

necenzurovana verzia?? ejhaa to ma zaujimaaa:) da sa niekde zohnat??

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, St, 2008-08-13 20:06 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Nedá, nedá Laughing out loud

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-06-30 20:53 | Ninja už: 6003 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Looool xDD Hanabi je stejně megální postava xDD ale Han + Deidei...fujky fujky xDD to mi nedělej xDD a snowie..ty až se vrátíš, tak mi okamžitě pošleš necenzurovanou verzi xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Čt, 2008-07-10 11:10 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Áááá, v tý moc ani nebylo Laughing out loud Jen taková malá poznámčička k Deidarově... xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-06-29 11:38 | Ninja už: 19847 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Juj tak to je krutý!!! Laughing out loud Sakra až ty napíšeš něco vážnýho bez srandy tak to už budu čichat k fialám zespoda!!! xD

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Pá, 2008-06-27 19:33 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Je to strašně hezký, snowfox, už se těšim, až sorafay napíše další dílek!!!

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, St, 2008-06-25 21:51 | Ninja už: 5939 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Há há. Jen si rýpni Snowíku. Laughing out loud Ale já nepovolím, ani náhodou. Sticking out tongue Necenzurované verze si publikujte na blogu. Laughing out loud
Ale i s cenzurou je to boží!

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Sharutoka
Vložil Sharutoka, Út, 2008-06-24 22:10 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Pěstitel rýže

Shocked nemám slov Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-24 21:59 | Ninja už: 6044 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no hej, na tomto sa musím smiať Laughing out loud ešte stále Smiling
Hanabi sa nezdá Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.