manga_preview
Boruto TBV 09

Kakashiho úchylka 3

A to jako myslí vážně?
"Sakuro, myslíš to vážne?" Ptal jsem se.
"Samozřejmě že ne. Nikdy bys mě neposlouchal." Řekla šibalsky.
"Dobře. Myslím že by jsme měli začít pátrat. Co takhle špehovat ho ve sprše? Řekl jsem.
"Cože?! No dobře." Řekla Sakura.
"Ale nebudu se muset dívat, že ne?" Dodala.
"No jak chceš, ale měla bys." Řekl jsem.

-------Po příchodu do sprch------------

"Naruto? Musíme se schovávat zrovna ve křoví? A ještě k tomu v křoví, co má trny na každým centimetru?!" Řekla naštvaně.
"No lepší místo sem nenašel." Vymlouval jsem se. Najednou sem si uvědomil, že jsem si ráno zapoměl sundat moje šíleně růžový spací ponožky! No nic no... musím je celou akci ukrívat.
"Naruto! Myslím, že mistr Kakashi vytahuje okurky!" Vykřikla Sakura.
"Ššššš! Usliší tě!" Řekl jsem a pomalu jsem se podíval z okna.
"No fakt! Bože můj on..." Koktal jsem.
"Co zas Naruto?" Vyhrkla Sakura.
"On má masku aj ve sprše!" Dostal jsem v šoku ze sebe.
"Pravda, nechápu proč to furt nosí! Podle mě je to už trapný!" Prohlásila Sakura.
"A... Naruto?" Dodala.
"Co je?" Neměl jsem absolutní tušení, co mi řekne.
"Ty nosíš růžový ponožky?" A bylo to venku! Jak to mohla zjistit? Vždyť jsem je tak pečlivě skrýval!
"No... Jo, ale sou jenom na spaní!" Vysvětloval jsem.
"Aha." Řekla podezíravím hlasem a znělo to spíš jako by řekla: Nevěřím ti ani slovo!
"Pozor!" Křičela Sakura a najednou se začal mistr Kakashi zvedat. Sakura si zakryla oči, protože ho zřejmně nechtěla vidět. Mistr si vzal ručník a kráčel si to přímo k zrcadlu. Čistil si zuby atď., ale najednou si vzal nějakej krém (zřejmně pro holky) a začal si ho patlat na ksicht. Ozval se výkřik.
"Ááááá! To pálí! To pálí! To pálí!" Křiče mistr. Zřejmně si namazal nějakej krém, na kterej nebyl vůbec, ale VŮBEC zvyklej! Laughing out loud

4.916665
Průměr: 4.9 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-06-27 21:56 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Chuudák Kakashi, hádam ho to veľmi nepálilo, hoci, cez tú masku Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.