manga_preview
Boruto TBV 10

Hon na Akatsuki

Ahojky lidičky, takže jsem se rozhodla napsat další povídku, název už znáte a jenom bych chtěla upozornit, že některé pasáže budou převzaty z povídky Já slibuji... kterou jsem kdysi dávno smazala. Proč? Protože mi bylo líto některých super hlášek a pasáží z této povídky. Proto jsem vymyslela tuto povídku, aby moje nápady nebyly nazmar.
Tak konec planých řečí, doufám že se vám 1. díl s názvem, kupodivu velmi zajímavým a oroginálním, Začátek cesty bude líbit.

*****

Začátek cesty

„Naruto, Naruto otevři...“ řvala Sakura a mlátila rukama do dveří. Naruto otevřel a jen tak tak uhnul Sakuřiné pěsti.
„Co je?“ zeptal se a zívl.
„Naruto, de se na Akatsuki.“ řekla Sakura se zářivým úsměvem protože věděla, že nová pasta od Colgate s bělícím účinkem opravdu funguje.
„Co? Kam? Kdy?“ zeptal se idiotsky Naruto.
„No na Akatsuki a nekoukej na mě jako půl p***le z roští.“ okřikla ho.
„Na jakou p***l že se de?“ zeptal se zase Naruto a Sakura přestala doufat v nějakou špetku jeho inteligence.
„Na p***le Akatsuki! Chápeš to AKATSUKI. To je to co sis vždycky přál.“ usmála se na něj trochu starostlivě.
„No dobře, dobře nemusíš na mě tak křičet, já tě slyším, jenom si dám snídani a hned se zbalím.“ řekl a zašel zpět do bytu.
„Jak snídani? Jsou dvě odpoledne. A na nic takového není čas. Tsunade chce abychom vyrazili už o půl třetí. Takže jsem tady abych ti pomohla zabalit věci.“ vešla Sakura za ním do bytečku a zabouchla za sebou dveře až se otřásl celý dům.
„Umím si zabalit sám.“ ohnal se po ní.
„No dobře tak já si tady sednu a počkám na tebe.“ řekla Sakura s úsměvem a posadila se na polštář.
„No ale....ty...ty by sis taky měla zabalit néé?“ zeptal se a koukal na ni.
„Já už zabaleno mám a jestli si myslíš, že by se ke mně nedoneslo to, že místo aby sis balil věci na misi sedíš u rámenu, tak se teda chlapečku velice, ale velice pleteš.“ vybafla na něj, až Naruto spadl přes židli na zem. Sakura se jenom usmála a dál pozorovala malého pavoučka, jak si prochází cestičku asi 10ti centimetrovou vrstvou prachu.
„Á to máme, tohle a tamto....“ Naruto házel věci do batůžku a přitom si brblal něco o otravné holce.
„Můžeme vyrazit.“ vykřikl Naruto, když Sakura už byla v polovičním spánku. Úlekem vyskočila a dělala, že si jenom urovnávala věci v hlavě.
„Ale-ale samozřejmě.“ Sakura vyšla z bytečku a konečně se nadechla čerstvého vzduchu.

„Á to je otrava....kde zase sou? Ano samozřejmě zase chybí Naruto.“ řekl otráveně Shikamaru a zívl si.
„Heeej.....“ slyšeli všichni přítomní Narutův hlásek jak volá, otočili se a uviděli mavajícího a běžícího blonďáka, za ním se táhla chudinka Sakura, která mu jaksi nestačila.
„Ale že vám to trvalo.“ řekl Sai a zvedal ze země svůj batůžek.
„Takže můžeme konečně vyrazit?“ zeptal se Asuma a zapálil si další cigaretu.
„Nekuř tolik.“ okřikla ho Kurenai a Asuma udělal otrávený pohled, odhodil cigaretu a políbil ji.
„Proč s námi jdou ti maskovaní mužíci?“ zeptal se Naruto a koukal se na mužíky v maskách.
„To jsou ANBU, Naruto.“ řekla na vysvětlenou Sakura.
„Sakura-chaaan, nedělej ze mě blbce.“ okřikl ji a sklopil hlavu.
„To ani dělat nemusí.“ ozval se Kiba.
„Říkal si něco?“ otočil se na něj Naruto a vypadalo to že ho opravdu neslyšel.
„Ne, ne nic, tak vyrazíme konečně?“ zeptal se nedočkavě.
„Hej lidi, ale už pět minut se tu bavíme o tom jestli vyrazíme, tak vyrazíme konečně?“ zeptal se Lee.
„Jo vyrážíme!“ zakřičel Kakashi a početná skupina ninjů (ani je radši všechny vyjmenovávat nebudu) se vydala na Akatsuki.

Všichni byli plni elánu a to nemluvím pouze o Leeovi a Gaiovi. Jenom Naruto byl nějaký zamlklý, asi kvůli tomu že Sakuru přemluvil jenom na pět porcí rámenu. ANBU skupinka si po cestě prozpěvovala Tři čuníky a Lee s Gaiem se pro změnu bavili o poslední telenovele kterou viděli, Gai si pořád stěžoval, že kvůli této misi neuvidí ten polibek ke kterému se schyluje posledních 100 dílů.
Neji a Tenten se každou chvíli políbili a Kiba ne ně vždy nahodil otrávený obličej.
Asuma si asi jednou za 20 minut odběhl zapálit cigaretu, aby to Kurenai neviděla, ještě stěstí, že si sebou vzal zásobu orbitek.
„Za jak dlouho tam budeme?“ zeptal se otráveně Naruto.“
„No na noc se někde utáboříme.“ řekl Shikamaru.
„A prooooč?“ zeptal se dlouze Naruto.
„Abychom nešli přes noc.“ vysvětlil mu Kakashi.
„A prooč nepůjdeme přes noc?“ nepřestával Naruto se svými otravnými otázkami.
„Protože je tma a ty nic neuvidíš.“ vysvětlil mu se zájmem Sai.
„A proč je tma?“ po této otázce všichni sklopili hlavu a mysleli si své i Sai uznal, že nemá cenu odpovídat na tak stupidní otázky.
„Ale na to se ptám už hodně dlouho, proč je vlastně tma?“ zeptal se Lee a usmál se, protože čekal že mu to někdo vysvětlí a tím pádem vznikne super debata na téma: Proč je v noci tma?
„Protože je noc.“ odpověděl Gai.
„A proč?“ na tuto další stupidní otázku až radši nikdo nereagovat. Neji zapnul byakugan a našel místo skvělé k nočnímu stanování.
Všichni už měli své stany postavené jenom Lee a Naruto koukali na oblohu a oba dva společně řekli: „A proč je teda tma?“

Poznámky: 

No možná bych tenhl díl mohla nazvat Jak vzniká tma nebo Proč je noc....ale to mi přišlo docela divné, stejně jako tenhle díl, doufám že se vám líbil a v nejbližší době snad bude další díl.

Prosím komentáře a kritiku Eye-wink :D

4.96154
Průměr: 5 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2008-11-21 23:37 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

pomooooc!padam ze zidleXDDDumiram,me posledni prani je napsta komentar!ohh,dekuju!je to fantastic,nemuzu uverit tomu ze to ctu az ted!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-06-25 18:55 | Ninja už: 19895 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Sakriš mě kdyby někdo otravoval tak idiotskými otázkami asi mu jednu natáhnu!!!!!!! Laughing out loud Je to skvělý... teda ty tvoje nápady fakt nejsou nazmar!!! Eye-wink Tak už aby bylo další!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, St, 2008-06-25 17:55 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

prvně jsem myslel že by to mohlo být něco podle poslední mangy ale to sem se zplet. Ale i tak to je v poho(podle té mangynejspíš v brzké době odeně něco uvidíte)

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, St, 2008-06-25 15:21 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

Lidičky strašně vám děkuju za komentíky
Pary: To mě zahlcuješ stejně, no i když teď poslední dobou.... škoda slov Laughing out loud normálně se i nudím Laughing out loud
nettiex: No myslím že už to radši nechám být Laughing out loud protože vysvětlovat něco Narutovi je opravdu o hubu Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2008-06-25 14:39 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Super! Dobrá začátek...
Btw - doufám, že těm dvěma inteligentům v nějakém dalším díle vysvětlíš, proč že je teda ta tma... XDD

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, St, 2008-06-25 13:13 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud nádhera jen takm dál už se těšim na další díl Smiling

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, St, 2008-06-25 13:07 | Ninja už: 5949 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Párada...jeden diel a už mám dosť Laughing out loud ...supiš začiatok Kakashi YES

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, St, 2008-06-25 13:00 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

úžasný Laughing out loud jestli ten díl nebude brzo tak tě zahltim záměnou ! Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Ayanne
Vložil Ayanne, St, 2008-06-25 12:56 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Pěstitel rýže

super Laughing out loud
To jsou ANBU, Naruto... lol Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-06-25 12:44 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Fib to je dobrý začiatok Laughing out loud
mimochodom, a prečo je noc a tma? Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, St, 2008-06-25 15:18 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

hmm tak to si mě teda dostala teď nevím jestli proto, že se země točí kolem své osy a nebo kolem osy slunce.....ale asi kolem své osy ne? Laughing out loud
a pokud je to špatně tak uznávám že sem blb:D